Ik denk dat er weinig presidenten zijn die de eed niet hebben afgelegd. Tradities komen op mij overigens vaak wel over als toneelstukken, zolang ik de betekenis hierachter niet begrijp.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:30 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
Fail,
De eed is een traditie, geen vereiste,
President word je op 20-01 om 12.00
of je nou thuis zit op de bank of op de trap staat voor het congress gebouw
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:34 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig presidenten zijn die de eed niet hebben afgelegd. Tradities komen op mij overigens vaak wel over als toneelstukken, zolang ik de betekenis hierachter niet begrijp.
ik denk dat je in deze wereld zelfs met alleen de feiten het bos niet meer ziet. Je weet gewoon niet meer wat nog waar is. En wat voor redenen schuilgaan achter grote politieke beslissingen. Dus dan kan je net zo goed gaan en blijven speculeren. Want het 8 uur nieuws is niet betrouwbaar.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:31 schreef WallOfStars het volgende:
Lambiekje....
meer feiten minder onzin,
Daarom moet je ook uitkijken om een kant te kiezen. Het is vaak zelfs het beste om geen kant te kiezen en dus alle informatie op je af te laten komen. Dan kun je eigenlijk pas een goede mening vormen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:00 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ik denk dat je in deze wereld zelfs met alleen de feiten het bos niet meer ziet. Je weet gewoon niet meer wat nog waar is. En wat voor redenen schuilgaan achter grote politieke beslissingen. Dus dan kan je net zo goed gaan en blijven speculeren. Want het 8 uur nieuws is niet betrouwbaar.
Geldstromen bekijken en welk belang iemand heeft.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:17 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Daarom moet je ook uitkijken om een kant te kiezen. Het is vaak zelfs het beste om geen kant te kiezen en dus alle informatie op je af te laten komen. Dan kun je eigenlijk pas een goede mening vormen.
Maar als je geen kant kiest maak je ook geen statement. Maar in de huidige politiek krijgen wij ook geen echte keus. Een handjevol partijen en stuk voor stuk zijn het waardeloos bijeengeschraapte clubs. Maar dat is mijn eigen mening. Ik denk dat je met ervaring best verstandige keuzen en dus ook een kant kunt kiezen. Met "alternatieve nieuwsmedia" kom je er ook wel vind ik. Omdat je dan meer gaat puzzelen ipv "feiten" van het ANP/8 uur journaal aantenemen. Als je "the obama deception" van alex jones bijvoorbeeld kijkt en alle gepresenterde "feiten" nagaat. Krijg je ook al een aardig beeld van Obama.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:17 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Daarom moet je ook uitkijken om een kant te kiezen. Het is vaak zelfs het beste om geen kant te kiezen en dus alle informatie op je af te laten komen. Dan kun je eigenlijk pas een goede mening vormen.
precies...quote:Op maandag 28 september 2009 18:04 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Gros van de NL journalisten zou hun ambt ontnomen moeten worden. Wat een stel staatpropagandisten.
Geen letter realiteit.
Obama zal niet worden vermoord. Obama heeft zo'n gigantisch grote charismatische aantrekkingskracht, daar komen ze echt niet aan hoor.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:05 schreef Triggershot het volgende:
Hoe gaan de neocons eigenlijk de macht grijpen in de VS?
Obama is vele dingen aan het terugdraaien en reikt voormalige 'vijanden' de hand.
De neocons zullen niet stil zitten.. Wat gaan ze doen denk je? Obama vermoorden en dan schuld op buitenlandse vijanden schuiven? Gaan ze Obama zijn ambt laten afmaken om vervolgens een aanslag in scene te zetten zodat ze 'troep van Obama' moeten opruimen?
Kortom; Zou Obama vermoord worden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |