Aliens is nog steeds te hoog gegrepen voor men hier. Kennis van hoe de wereld echt in elkaar steek ontbreekt echt. Jammer. Want kan best een interessant discussie worden. Niemand die het wat kan schelen dat de musea waar onze beschaving begonnen is schandalig is beroofd. Wat heeft die actie vrijwel direct bij het begin van de oorlog van doen met olie, geld of democratie te maken.? Kennelijk heeft ook niemand de moeite genomen om de Case study in OT te lezen.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Verder:
Je kunt zeggen wat je wil, maar met Lambiekje's terugkomst is de leven wel weer terug de brouwerij in gekomen!
Verder:
Volgens mij gaat het niet echt meer om het onderwerp zelf, dus gooi ik het topic zo weer dicht, maar ik wil deze goede discussie niet onderbreken.
Please continue....
Niet persee of onderwerpen zoals dit. Ik weet ook niet wat ik er van denken moet. Oorlog in Irak vanwege stargates.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:52 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Precies, dat doe ik aan ook. Maar het is heel menselijk om, wanneer men iemand treft die niet wil luisteren, gedachten te formuleren over de aard van de hardhorende. Bovendien heeft Lambiekje er een handje van, mensen die z'n vergezochte stellingen bestrijden voor naief uit te maken - uit dezelfde ergernis, natuurlijk: ze luisteren niet.
Als jij er maar in geloofd dan is het goed. Wat een ander geloofd is zijn/haar geloofquote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:47 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ontkennen dat de geciviliseerde wereld onstaan is in Iraq door de Annunaki, heeft geen zin. Daar is te veel informatie van om te negeren.
Is men nu werkelijk waar zo naief.
Hoe of wat denk jij hoe de mens geciviliseerd is geraakt?quote:Op zondag 22 februari 2009 19:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als jij er maar in geloofd dan is het goed. Wat een ander geloofd is zijn/haar geloof
Dat is onzin. Niet voor niets onderscheidt men bijv. voor Egypte een pre-dynastieke periode, een protodynastieke periode, enz. Ook is de piramide van Djoser primitiever dan de piramide van Cheops.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:29 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hoe of wat denk jij hoe de mens geciviliseerd is geraakt?
Hoe Babylonië, Egyptenaren en Sumeriers direct op hun piek van bestaan waren. Er is geen kennis, wetenschap of vondsten die laten zien dat deze groeperingen geevolueerd zijn.
True...quote:Op zondag 22 februari 2009 19:50 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Dat is onzin. Niet voor niets onderscheidt men bijv. voor Egypte een pre-dynastieke periode, een protodynastieke periode, enz. Ook is de piramide van Djoser primitiever dan de piramide van Cheops.
Ja, voor mij ook. Het is veel leuker om te denken dat die beschaving ineens volmaakt ter wereld kwam.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
True...
Ik moet wel zeggen dat het een enorme desillusie was toen ik hier achter kwam.
Dat is dus een mega achteruitgang.!! Djoser piramides zijn 3 tot 4 keer zo jong als dan dat van Gizeh.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:50 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Dat is onzin. Niet voor niets onderscheidt men bijv. voor Egypte een pre-dynastieke periode, een protodynastieke periode, enz. Ook is de piramide van Djoser primitiever dan de piramide van Cheops.
Welnee. Djoser behoort tot de Derde, Cheops tot de Vierde Dynastie.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is dus een mega achteruitgang.!! Djoser piramides zijn 3 tot 4 keer zo jong als dan dat van Gizeh.
Beetje zwaar leesvoer for the moment, maar wel grappig: ik zat me de laatste tijd meer dan ooit af te vragen waar de goddelijkheid van de farao's en dergelijke op gebaseerd was.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:04 schreef Sam_Spade het volgende:
Hier is een interessant boek voorhanden over de ontwikkeling van Egyptische denkbeelden: zoals het koningschap. Dat is wel degelijk evolutie.
Goede vraag. Het heeft, denk ik, iets van doen met het waarborgen van de vruchtbaarheid van het land en de voorspoed van het volk - ik ben niet de enige die dat denkt, trouwens, dat is een gebruikelijke veronderstelling.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje zwaar leesvoer for the moment, maar wel grappig: ik zat me de laatste tijd meer dan ooit af te vragen waar de goddelijkheid van de farao's en dergelijke op gebaseerd was.
dat is dus een archeologisch leugen van je welste.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:09 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Welnee. Djoser behoort tot de Derde, Cheops tot de Vierde Dynastie.
Tja idd; eigenlijk net zoals met de medicijnmannen van de oude holbewoners enzo he!quote:Op zondag 22 februari 2009 20:20 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Goede vraag. Het heeft, denk ik, iets van doen met het waarborgen van de vruchtbaarheid van het land en de voorspoed van het volk - ik ben niet de enige die dat denkt, trouwens, dat is een gebruikelijke veronderstelling.
Ja, dit schijnt nogal normaal te zijn, om zo te reagerenquote:Op zondag 22 februari 2009 18:28 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Logisch he, de rest is ook niet verboden bij de wet.
Jij ziet het liefst elke kritische denker achter de tralies. Fucking gezwel der mensheid.
De piramides van Gizeh is geen mensen werk geweest ...quote:Op zondag 22 februari 2009 21:37 schreef Sam_Spade het volgende:
Lambiekje: als de piramiden van Gizeh zo oud zijn, wat is dan de oorzaak dat het Oude Koninkrijk viel?
Allicht. Als we het toch over Egypte hebben: het verslag van de slag bij Kadesh is al een staaltje geschiedvervalsing.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:13 schreef KoosVogels het volgende:
Een laatste opmerking. Het is natuurlijk logisch dat men niet alle complotten zomaar slikt, en dat moet ook niet. Een kritische blik is goed. Een groot deel van de complotten is waarschijnlijk ook onzin.
Echter, sommige mensen denken werkelijk dat de wereld is zoals hen wordt verteld. En dan heb je wat mij betreft gewoon een bord voor je kop. Zelfs op het kleinste niveau kenmerken mensen zich door te liegen en te bedriegen. Hoe belangrijker het onderwerp voor ons is, hoe harder we liegen. Of bekent iedereen direct tegenover zn vriendin wanneer hij is vreemd gegaan?
Het is natuurlijk onzin om te denken dat liegen en bedriegen alleen voorkomt op zo'n lullig niveau. Juist in regeringskringen wordt er een hoop afgelogen. Niet alleen omdat het hen beter uitkomt, maar omdat liegen en bedriegen gewoon menselijk is.
Waarom niet?quote:Op zondag 22 februari 2009 22:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De piramides van Gizeh is geen mensen werk geweest ...
Hij vind het al vrij snel normaal om te gaan schelden jaquote:Op zondag 22 februari 2009 21:44 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, dit schijnt nogal normaal te zijn, om zo te reagerenDaar pas ik voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |