Kan je nog wel gewoon een samenlevingscontract krijgen?quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:57 schreef Monidique het volgende:
Verbod op neven-nichten-huwelijk. Wat een kneuterige, misselijkmakende symboolpolitiek.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:57 schreef Monidique het volgende:
Verbod op neven-nichten-huwelijk. Wat een kneuterige, misselijkmakende symboolpolitiek.
http://washingtonindepend(...)er-speech#more-60116quote:When reporters walked up to the ballroom of the Omni Shoreham Hotel to see Bill O’Reilly’s Friday night speech — he was receiving the “Media Courage Award” — we were told, to our surprise, that no members of the media would be allowed in. Word had leaked out that no non-Fox News cameras would be allowed in, but there had been no indication that no reporters could attend even if they left their recording equipment and notebooks outside.
Vegnieling en vegrijzing zijn de grootste zorgen van de pregmier.quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:39 schreef Wheelgunner het volgende:
Zo, we gaan maar weer eens ouderwets de vernieling in...
Media courage award....quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:40 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://washingtonindepend(...)er-speech#more-60116
Een weg-met-ons-mentaliteit.quote:Op zaterdag 19 september 2009 17:57 schreef Monidique het volgende:
quote:Op zondag 20 september 2009 15:24 schreef TitusPullo het volgende:
Uiteraard komt alles uit maar de meeste mensen wensen verkeerd.
http://www.tv.com/the-x-f(...)ode/650/summary.htmlquote:Mulder and Scully discover a jinniah (genie) in a rug who, after 500 years of granting wishes, has come to the conclusion that people are still as greedy and self-centered as they always have been and she begins to corrupt the wishes she grants if they are not 'specific' enough.
Nou dat is mij aardig gelukt. Heb de afgelopen 49 uur toch zeker een uur of 13 geen bier in handen gehadquote:Op zaterdag 19 september 2009 19:39 schreef Wheelgunner het volgende:
Zo, we gaan maar weer eens ouderwets de vernieling in...
Je bent helemaal losgegaan op de Rodermarkt.quote:Op zondag 20 september 2009 20:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou dat is mij aardig gelukt. Heb de afgelopen 49 uur toch zeker een uur of 13 geen bier in handen gehad.
quote:Op zondag 20 september 2009 15:30 schreef Monidique het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.motherjones.com/kevin-drum/2009/09/chart-day-0
http://www.hoover.org/publications/digest/3533086.htmlquote:The Republican Party is increasingly a party of the South and the mountains. There is a big problem with having a southern, as opposed to a midwestern or a California, base. Southern interests diverge from those of the rest of the country, and the southern presence in the Republican Party has passed the “tipping point” and begun to alienate voters from other regions.
Click here to see a larger versiopn.
The most profound clash between the South and everyone else, of course, is a cultural one. It arises from the southern tradition of putting values—particularly Christian values—at the center of politics. This is not the same as saying that the Republican Party is “too far right”; Americans consistently tell pollsters that they are conservative on values issues. It is, rather, that the Republicans have narrowly defined values as the folkways of one regional subculture and have urged their imposition on the rest of the country. Again, the nonsoutherners who object to this style of politics may be just as conservative as those who practice it. But they are put off to see that “traditional” values are now defined by the majority party as the values of the U-Haul-renting denizens of two-year-old churches and three-year-old shopping malls.
The bet that Republicans are making is that the South will add congressional seats and electoral votes faster than the rest of the country will grow alienated from the party’s southern message. Most members of the party are content with this arrangement, but they’re also hoping that the South can be transformed enough to keep voters elsewhere from fleeing the party in droves. “I think the South is a new South,” says the Republican strategist Arnold Steinberg of California. “You’ll see southern cities that are more progressive.”
“On the other hand,” Steinberg admits, “the North doesn’t exactly realize that.”
It’s understandable that voters have found Republicans “frightening,” given the dovetailing of southern Republican antigovernment rhetoric with that of right-wing terrorists. From this standpoint the two signal events of the 104th Congress were the Oklahoma City bombing, on April 19, 1995, and the government shutdowns of 1995–1996, advanced in a belligerent rhetoric of “revolution” that Americans distrusted.
(...)
The Republicans are too conservative: Their deference to their southern base is persuading much of the country that their vision is a sour and crabbed one. But they’re too liberal, too, as their all-out retreat from shrinking the government indicates. At the same time, the Republicans have passed none of the reforms that ingratiated the party with the “radical middle.” The Republicans’ biggest problem is not their ideology but their lack of one. Stigmatized as rightists, behaving like leftists, and ultimately standing for nothing, they’re in the worst of all possible worlds.
That’s why the Republicans spent months waiting for a Clinton scandal to blossom. Like the Democrats of the 1970s, they are now the party with a stake in institutional disruption and bad news. And their resemblance to the corrupt dynasty they overthrew does not stop there. Their party is now directionless, with only two skills to recommend it: first, identifying and prosecuting the excesses of its opponents; second, rigging the campaign finance system to protect its incumbency long after it has ceased having any ideas that would justify incumbency. The Republican Party is an obsolescent one. It may continue to rule, disguised as a majority by electoral legerdemain. But it will be a long time before the party is again able to rule from a place in Americans’ hearts.
Een lakmoestest voor newbies.quote:Op zondag 20 september 2009 21:10 schreef Wheelgunner het volgende:
Wat is kroos?
Ja zoietsquote:Op zondag 20 september 2009 20:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je bent helemaal losgegaan op de Rodermarkt.
De scooterrijders hebben te weinig beschermende kleding.quote:Op zondag 20 september 2009 22:39 schreef freako het volgende:
[ afbeelding ]
Drie verkiezingsposters voor de deelstaatsverkiezingen in het Oostenrijkse Bundesland Vorarlberg. Zoek de fout.
NB: Dit is NIET de zomerpuzzel uit de Tribune..
der jugendquote:Op zondag 20 september 2009 22:39 schreef freako het volgende:
[ afbeelding ]
Drie verkiezingsposters voor de deelstaatsverkiezingen in het Oostenrijkse Bundesland Vorarlberg. Zoek de fout.
NB: Dit is NIET de zomerpuzzel uit de Tribune..
Ik had vast toch een hoger cijferquote:Op maandag 21 september 2009 11:59 schreef Reya het volgende:
[ afbeelding ]
TitusPullo heft zijn scriptie ter hemel.
Op zich heb je een punt, maar het ging me in dit geval om de oranje verkiezingsposter, van de BZÖ (de partij van wijlen Jörg Haider), die hangt in de verkeerde deelstaat.quote:Op maandag 21 september 2009 07:37 schreef Montov het volgende:
[..]
De scooterrijders hebben te weinig beschermende kleding.
Aha, ik dacht dat ze op mijn krenten zouden passen.quote:Op maandag 21 september 2009 20:29 schreef freako het volgende:
[..]
Op zich heb je een punt, maar het ging me in dit geval om de oranje verkiezingsposter, van de BZÖ (de partij van wijlen Jörg Haider), die hangt in de verkeerde deelstaat..
De poster heeft als tekst "Wir passen auf dein Kärnten auf. Garantiert." (We zijn voorzichtig met jouw Karinthië. Gegarandeerd). Helaas voor de posterplakkers ligt Karinthië aan de andere kant van Oostenrijk.
Niets dan goeds over de doden.quote:Op maandag 21 september 2009 19:29 schreef Monidique het volgende:
Mijn lof voor Sidekick.
"Daar", wat eigenlijk "hier" is, net zoals "hier en daar regen" meer regen hier dan daar betekent. Het is een taalkundige afleidingsmaneuvre van onze eigen verdrongen problemen hier, geuit als projectie op het onvindbare daar.quote:Op maandag 21 september 2009 15:49 schreef Monolith het volgende:
Waar gaan we weer?
Beter een onsmakelijke ondertitel, dan een ontitelijke ondersmaak.quote:Op maandag 21 september 2009 21:33 schreef Reya het volgende:
Welk een onsmakelijke ondertitel.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/8267775.stmquote:Ousted Honduran President Manuel Zelaya has returned to his country, nearly three months after being deposed.
"I am here in Tegucigalpa," he told local TV. Venezuela, Guatemala and the US confirmed his return. He has sought refuge inside the Brazilian embassy.
His supporters have gathered outside a UN office in the capital, Tegucigalpa, after initial reports he was there.
Earlier, Honduras's de facto President Roberto Micheletti said Mr Zelaya was "in a hotel suite in Nicaragua".
Ik mag aannemen dat dit uitsluitend jegens Civmeneertje is bedoeld?quote:Op maandag 21 september 2009 21:35 schreef TitusPullo het volgende:
U staat anders niet bekend om uw kiesheid.
Dat komt doordat ik Standpuntverandermeneertjeder ben dan Standpuntverandermeneertje zelf.quote:Op maandag 21 september 2009 22:55 schreef Reya het volgende:
Mocht een toekomstige beschaving uw archief treffen, dan zal deze een bijzonder rijke geschiedkunde kennen.
De aanblik van Ton Elias vormt wel een majeure drempel.quote:Op maandag 21 september 2009 22:56 schreef freako het volgende:
Over een paar minuten: Bas van der Vlies te gast bij Pauw & Witteman..
Het moet toch niet gekker worden.
Dit wekt in mij de indruk dat ik J.S. Bach ben.quote:Op maandag 21 september 2009 22:56 schreef Monidique het volgende:
En te hoge verwachtingen van de mensheid.
hetero's hebben er geen last van ?quote:Op maandag 21 september 2009 23:02 schreef Wheelgunner het volgende:
Klimaatverandering is voor homo's...
Tom Hodgkinson - How to be idle. Een lofzang op het niksdoen, het luieren en het lanterfanten. Vaardigheden die de moderne mens veelal verloren is.quote:Op maandag 21 september 2009 23:56 schreef Monolith het volgende:
Ik zit mij af te vragen wat ik nu eens zal gaan lezen. Iemand nog tips? Idiot America: How Stupidity Became a Virtue in the Land of the Free lijkt me wel aardig, maar daar ben ik zo weer doorheen.
Ik zie het al helemaal voor me, hoe destijds ЬФZЗ_ДPPЭL vol hoop en bewondering naar Lenin keek.quote:Zolang er een staat is, is er geen vrijheid. Wanneer er vrijheid zal bestaan, zal er geen staat bestaan
Gaat het over het kievitseieren rapen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:03 schreef Reya het volgende:
Ik mag weer aan de slag met een rapport voor een groep Friese gemeenten. Wat een geweldig leven heb ik toch.
Ik wil ook niet vereenzelvigd worden met kievitmannetjes.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik acht die kwalificatie al te laakbaar.
Stellen ze strenge eisen daar of heb je iets op je kerfstok?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:19 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Zo formulier voor singapore ingevuld nu eens kijken of ik daadwerkelijk mag gaan
nee echter ben ik nogal laat (deadline 1 oktober).quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Stellen ze strenge eisen daar of heb je iets op je kerfstok?
Hoe ver is dat rijdenquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:19 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Zo formulier voor singapore ingevuld nu eens kijken of ik daadwerkelijk mag gaan
Hij 'won' het in elk geval makkelijk van Ton Eliasquote:Op maandag 21 september 2009 22:56 schreef freako het volgende:
Over een paar minuten: Bas van der Vlies te gast bij Pauw & Witteman..
Het moet toch niet gekker worden.
Ik zag maar dertig seconden. "Wat zou u ervan vinden als u om woensdag naar de kerk moest?" Ja, Bas van der Vlies, vind daar maar eens een antwoord op.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij 'won' het in elk geval makkelijk van Ton Elias
Makkelijker opponenten dienen dan ook met een lantaarn te worden gezocht.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
U bent er van op de hoogte dat een lantaarn de zoeker verblindt? Het zou beter zijn om een zaklantaarn te gebruiken.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Makkelijker opponenten dienen dan ook met een lantaarn te worden gezocht.
Ton Faalhaas.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij won het in elk geval makkelijk van Ton Elias
Dat dan weer welquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Makkelijker opponenten dienen dan ook met een lantaarn te worden gezocht.
Heb je je rapport al af?quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:35 schreef Reya het volgende:
Ik dicht u, als vermaard kievitseizoeker, subiet deskundigheid op dat gebied toe.
Dat zei je moeder ook al vannacht.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Heb je je rapport al af?
Ik neem uw seksuele voorkeuren voor kennisgeving aan.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook al vannacht.
Had Wilders een snorkelsmasker op?quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:56 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik zat vanmiddag even te kijken naar dat zondagwinkelendebatje. Ze hebben daar wel de kneusjes van de kneusjes per partij voor als woordvoerder. Helemaal die kapitein Ortega van de CU. Dat mens is niet eens lokale politiekwaardig wat betreft spreekkunsten.
De grote blonde fuhrer was er niet. Graus moest de eer van de PVV verdedigen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Had Wilders een snorkelsmasker op?
Die heeft inderdaad geen snorkelsmasker nodig, die kan wel door voor zeemonster.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De grote blonde fuhrer was er niet. Graus moest de eer van de PVV verdedigen.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik neem uw seksuele voorkeuren voor kennisgeving aan.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Had Wilders een snorkelsmasker op?
Ik neem uw seksuele perversiteit voor kennisgeving aan.quote:
We kunnen de oplopende staatsschuld natuurlijk niet afschuiven op de volgende generatie.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:31 schreef Reya het volgende:
Een blaastest voor voetgangers; voorwaar, de wereld zal er een stuk veiliger op worden.
dat zal nog voor wat vechtpartijen gaan zorgen, als ze het echt doen vraag ik mij af wat meer loont: met de fiets of met de auto gaanquote:Op woensdag 23 september 2009 09:31 schreef Reya het volgende:
Een blaastest voor voetgangers; voorwaar, de wereld zal er een stuk veiliger op worden.
Tja, de kans dat je omver gelopen wordt...quote:Op woensdag 23 september 2009 09:31 schreef Reya het volgende:
Zakgeld onder dwang afnemen bereidt de jonge kinderen voor op het betalen van boetes en belastingen.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zo levert de jeugd ook een bijdrage aan de samenleving.
quote:We zitten gevangen tussen schuld en beloning, waardoor bestuurlijke prioriteiten als democratie, rechtsstaat en de praktische realiteit van (samen)leven het ondergeschoven kindje blijven.
De exponentiele groei/winst heeft een keerzijde de exponentiële schuld. Is er misschien een onderling verband tussen deze twee?
Kunnen we veranderen, ons eigen functioneren ter discussie stellen binnen een systeem waarin we winst na streven?
Dat kan niet want dan zal je voorsprong, machtsvoordeel of wat dan ook verliezen en dat kun je je niet permiteren binnen in wereld waarin we onderling concurreren.
Marc Chavannes schreef in Niemand Regeert, dat we de verantwoordelijklheid ‘elders leggen’. In economische terminologie betekent dit dat we de kosten bewust en onbewust afschuiven op het geheel.
Binnen de huidige logica ligt dus geen oplossing laat staan constructieve uitdaging.
In de bewustwording dat we onszelf een bureaucratische gevangenis hebben gecreëerd (een bureaucratische variant op de grot van plato) van schuld en winst ligt ook de uitweg naar een vrijere, veiliger en opener samenleving.
quote:Paper co-authored by Iran's science minister duplicates earlier paper
Large chunks of text, figures, and tables in a 2009 paper co-authored by Kamran Daneshjou, Iran's science minister, are identical to those of a 2002 paper published by South Korean researchers, Nature has learned. Daneshjou served as the head of the interior ministry office which ran the disputed presidential elections in June, which returned Mahmoud Ahmadinejad to power. Daneshjou is also a former governor general of Tehran.
The paper by Daneshjou and Majid Shahravi from the department of mechanical engineering at the Iran University of Science and Technology in Tehran is entitled "Analysis of critical ricochet angle using two space discretization methods", and was published in the journal Engineering with Computers in 2009. In many places the text duplicates verbatim that of an earlier paper: "Ricochet of a tungsten heavy alloy long-rod projectile from deformable steel plates", published by South Korean scientists in the Journal of Physics D: Applied Physics in 2002.
Other sentences in Daneshjou's paper are identical to those in a paper given by other researchers at a 2003 conference.
The scientific credentials of Daneshjou, who was appointed as science minister earlier this month, have been the subject of controversy, with the Los Angeles Times reporting in late August about question marks over his PhD. According to his university webpage at the time, the PhD was awarded by the 'Manchester Imperial Institute of Science and Technology.' The webpage this afternoon has changed and says that the PhD was awarded in 1989 after working at Imperial College in London, but that the defence of the thesis was held in Amirkabir University of Technology in Iran.
Mijn oog haakt aan zoiets.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Interessant stuk over de gevolgen van de langdurige kredietcrisis:
http://weblogs.nrc.nl/sch(...)an-de-kredietcrisis/
Goede reactie:
[. Kunnen we veranderen, ons eigen functioneren ter discussie stellen binnen een systeem waarin we winst na streven? .]
In tegenstelling tot dat van jou, het oog van een snoodaard.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:00 schreef TitusPullo het volgende:
Uw oog is een sieraad.
Hmm, Signaal werd vroeger veel sneller bezorgd.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:57 schreef Reya het volgende:
Ik las zojuist dat pastis verboden was in Vichy-Frankrijk omdat het demoraliserend zou werken.
Is dat positief of negatief?quote:
Wie louter rotopmerkingen voortbrengt, moet weerbaar zijn.quote:
Ik leef in de naïeve verwachting van genade.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:24 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wie louter rotopmerkingen voortbrengt, moet weerbaar zijn.
Als je zo blijft praten krijg je nooit een meisje.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:42 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik leef in de naïeve verwachting van genade.
Ik heb mijn hoop allang laten varen; anders zou ik hier ook geen quasi-intellectuele boodschappen neerkladden.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Als je zo blijft praten krijg je nooit een meisje.
Dat is wel heel treurig.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb mijn hoop allang laten varen; anders zou ik hier ook geen quasi-intellectuele boodschappen neerkladden.
Ik voelde me aangesprokenquote:Last van Pubergedrag?
Begeleiding van pubers 10 t/m 16 jr Persoonlijk of in groepsverband
www.probleempubers.
We vallen niet binnen de doelgroep.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:26 schreef Klopkoek het volgende:
Leuke google-ad
[..]
Ik voelde me aangesproken
de nieuwe Pearl Jam cd is niet slecht en de cd van Vic Chesnutt is goed luistervoer.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik kan iedereen van harte de 3 voor 12 luisterpaal aanraden.
Deze uitspraak is tekenend voor de ondergang van de westerse beschaving.quote:
Pearl Jam is sowieso een teken van de ondergang.quote:Op donderdag 24 september 2009 00:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Deze uitspraak is tekenend voor de ondergang van de westerse beschaving.
Muziek kopen voor Rock Band 2.... tenhemelschrijnend.
quote:tenhemelschrijnend.
Ik kan mijn hart weer ophalen aan taalvernuft.quote:Jammer dat Pearl Jam nooit meer de energie heeft tentoongespreidt
Dit is natuurlijk een klap in het gezicht voor Wilders.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Zouden ze ook blaastests gaan uitvoeren op het binnenhof![]()
PVV-kamerlid mept barman
PVV-er Hero Brinkman heeft drankprobleem
Brinkman ontkent geslagen te hebbenquote:Op donderdag 24 september 2009 12:08 schreef JoaC het volgende:
Dit is natuurlijk een klap in het gezicht voor Wilders.
Het imagoquote:Zorginstelling leent directeur 550.000 euro
Borne, 24 sept. Zorginstelling Aveleijn in Borne heeft directeur Johan van Praet een renteloze hypothecaire lening van 550.000 euro verstrekt. De bestuurder hoeft bovendien tot 2013 niets af te lossen.
Nieuws - Hoogste bonussen bij ziekenhuizen
De bijzondere regeling is naar buiten gebracht door de Socialistische Partij (SP), na het doorspitten van het jaarverslag 2008 van de Twentse instelling voor verstandelijk gehandicapten.
De SP gaat Kamervragen stellen aan staatssecretaris Jet Bussemaker (Volksgezondheid, PvdA).
,,Dit is te gek voor woorden. Een zorginstelling moet zorg verstrekken en het geld niet uitgeven aan een hypothecaire lening. Voor een hypotheek ga je naar een bank'', aldus Renske Leijten van de SP vandaag.
Aveleijn laat in een persverklaring weten dat de lening een beloning is voor het goede functioneren van de directeur. Van Praet zal als tegenprestatie de komende jaren bij de Twentse zorginstelling blijven.
,,Dit is niet wat wij propageren'', aldus een beleidsmedewerkster van de Nederlandse Vereniging van Toezichthouders in Zorginstellingen. ,,Dit is niet goed voor het imago van de branche.''
Eens. Het zijn overigens wel praktijken die bekend zijn uit het bedrijfsleven, marktwerking he? Men gaat zich net zo gedragen als CEO's van echte bedrijven.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
De zorgmaffia.
Het imagoHet is rechtsongeliijkheid, onetisch en ongezonde vorm van zelfverrijking.
quote:MICHAEL SCHWARTZ, SEN. COBURN’S CHIEF OF STAFF: It’s been a few years, but not that many, since I was closely associated with pre- adolescent boys, boys who are like 10 to 12 years of age. But it is my observation that boys at that age have less tolerance for homosexuality than just about any other class of people. They speak badly about homosexuality. And that’s because they don’t want to be that way. They don’t want to fall into it.
And that’s a good instinct. After all, homosexuality, we know, studies have been done by the National Institutes of Health to try to prove that it’s genetic and all those studies prove it’s not genetic. Homosexuality is inflicted on people.
MADDOW: Inflicted on people. The speaker there is chief of staff to United States senator. His name is Mike Schwartz, and he’s chief of staff to Tom Coburn of Oklahoma. Mr. Schwartz is also a founding member of Operation Rescue. He also co-authored a book accusing gay people of using AIDS to advance a nefarious gay agenda.
And now, well, this weekend, he moved quickly from the gay being inflicted on people to some remarkable advice about pornography and preteens.
SCHWARTZ: All pornography is homosexual pornography because all pornography turns your sexual drive inwards. Now think about that. And if you — if you tell an 11-year-old boy about that, do you think he’s going to want to go out and get a copy of "Playboy"? I’m pretty sure he’ll lose interest. It’s the last thing he wants.
marktwerking als excuus om je als onbeschoft varken te gedragen... Bij de bedrijven waar dit soort misstanden plaatsvinden is er net als bij de zorginstellingen een groot gebrek aan echte marktwerking.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eens. Het zijn overigens wel praktijken die bekend zijn uit het bedrijfsleven, marktwerking he? Men gaat zich net zo gedragen als CEO's van echte bedrijven.
Past toch prima in de borreltafelstrategie van de PVV?quote:Op donderdag 24 september 2009 11:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Zouden ze ook blaastests gaan uitvoeren op het binnenhof![]()
PVV-kamerlid mept barman
PVV-er Hero Brinkman heeft drankprobleem
computerspelletje volgens mij.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:30 schreef sigme het volgende:
Wat is Rock Band 2?
Problemen aanpakken.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Past toch prima in de borreltafelstrategie van de PVV?
Volgens mij valt vechten in de kroeg onder problemen makenquote:
Nou, hij kreeg geen drank meer, dat probleem ging hij direct aanpakken.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens mij valt vechten in de kroeg onder problemen maken.
Ik hoorde het bij Colbert ja, vooral die eerste paar zinnenquote:
Als de drank niet naar Hero toekomt komt Hero wel naar de drank toequote:Op donderdag 24 september 2009 18:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nou, hij kreeg geen drank meer, dat probleem ging hij direct aanpakken.
Je onderbouwt jezelf als een Wildersaanhangerquote:Op donderdag 24 september 2009 00:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Deze uitspraak is tekenend voor de ondergang van de westerse beschaving.
Muziek kopen voor Rock Band 2.... tenhemelschrijnend.
Wat hij eigenlijk bedoelde was:quote:Op donderdag 24 september 2009 19:31 schreef JoaC het volgende:
[..]
Je onderbouwt jezelf als een Wildersaanhanger
quote:Koop een gitaar, lul.
En dat is toch wel een van de meest ernstige problemen denkbaar.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nou, hij kreeg geen drank meer, dat probleem ging hij direct aanpakken.
Ik heb zowel een gitaar als een bas, naast een plastic imitatie van de Hofnerbas van Sir Paul McCartney.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat hij eigenlijk bedoelde was:
[..]
Mijn afkeer van gedrochten als Rock Band and Guitar Hero behoeft geen onderbouwingquote:Op donderdag 24 september 2009 19:31 schreef JoaC het volgende:
[..]
Je onderbouwt jezelf als een Wildersaanhanger
Nu ja..uh...zo bruusk wilde ik het niet brengen maar in dit huis is aanwezig: Roland RG 3 digitale (baby grand) piano, Gibson Korina Flying V electrische gitaar, Gibson Joe Bonamassa Les Paul gitaar,Gibson BB King Lucille gitaar (Van mij, mag niet op gespeeld worden, is van BB King zelf geweest en gesigneerd), Fender Bassman gitaar, Ernie Ball Music Man John Petrucci BFR 6, stapeltje Marshall amps en een Yamaha L Series handmade acoustische gitaar.quote:
Guitar Hero faalt ook echt, Rock Band bevat leuke nummers en is leuk om samen te doen.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mijn afkeer van gedrochten als Rock Band and Guitar Hero behoeft geen onderbouwing
Ik ben afkerig van alles.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mijn afkeer van gedrochten als Rock Band and Guitar Hero behoeft geen onderbouwing
Lekker paradoxaal.quote:
Keert hij zich van af?quote:
Wat plat zeg.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:25 schreef JoaC het volgende:
Koffiemeisjes laten slipje zakken voor extra fooi
Gisteren bij KRO een klasje Gymnasiasten uit 1974quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:25 schreef Reya het volgende:
Op naar nog een dag congres met kijvende, grijzende academici.
Die missen hier nog een beetje helaas. De huidige kantinedames zie ik bovendien liever niet in een bikini en strak broekje.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:25 schreef JoaC het volgende:
Koffiemeisjes laten slipje zakken voor extra fooi
Hm, ja, ik zie ze dat hier bij de lokale Starbucks (nou ja, lokaal...Cardiff) nog niet doen...godzijdank...koffie sucks in GB en niet zo'n beetje ook. Als ik in Nederland ben sla ik altijd flink in bij Simon Levelt en dan in de vriezer.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:34 schreef Monolith het volgende:
Die missen hier nog een beetje helaas. De huidige kantinedames zie ik bovendien liever niet in een bikini en strak broekje.
Lopen daar stereotype Britse vrouwen rond?quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hm, ja, ik zie ze dat hier bij de lokale Starbucks (nou ja, lokaal...Cardiff) nog niet doen...godzijdank...koffie sucks in GB en niet zo'n beetje ook. Als ik in Nederland ben sla ik altijd flink in bij Simon Levelt en dan in de vriezer.
Daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:28 schreef TitusPullo het volgende:
Stereotype Britse vrouwen lopen nooit: ze waggelen of ze liggen op hun rug.
Eh, stereotype Welsh, ja (die zijn kleiner)....nu zitter er best plaatjes bij maarreh over het algemeen zouden de meeste (jonge)dames wel wat kilo's minder mogen wegen voor het mooi, zeg maar, en dan druk ik het nog beleefd uit.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:57 schreef Monolith het volgende:
Lopen daar stereotype Britse vrouwen rond?
Ik heb wel een zwak voor Eve Myles.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh, stereotype Welsh, ja (die zijn kleiner)....nu zitter er best plaatjes bij maarreh over het algemeen zouden de meeste (jonge)dames wel wat kilo's minder mogen wegen voor het mooi, zeg maar, en dan druk ik het nog beleefd uit.
Schilderachtig zou ik het niet willen noemen.quote:
Eve is fantastisch, ik heb haar vorig jaar ontmoet bij een charity event, heel spontaan en aardig en een lekker ding ook nog. Mijn schoonvader kent haar al heel lang, ze zat op de school waar hij headmaster wasquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:00 schreef Monolith het volgende:
Ik heb wel een zwak voor Eve Myles.
Ik vind het ook wel een schattig accent, uit haar mond dan. Maar goed, Twents klinkt ook schattig uit de mond van Ilse de Lange.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eve is fantastisch, ik heb haar vorig jaar ontmoet bij een charity event, heel spontaan en aardig en een lekker ding ook nog. Mijn schoonvader kent haar al heel lang, ze zat op de school waar hij headmaster wasEn ja, haar Welsh accent is normaal for Powys.
Oh, da's normaal waar zij vandaan komt (Powys), ik hoor het dagelijksquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:10 schreef Monolith het volgende:
Ik vind het ook wel een schattig accent, uit haar mond dan. Maar goed, Twents klinkt ook schattig uit de mond van Ilse de Lange.
Dat bedoelde ik ook. Twents hoor ik ook dagelijks, maar over het algemeen klinkt het niet bijster schattig.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, da's normaal waar zij vandaan komt (Powys), ik hoor het dagelijksZuid Wales is het zangerige accent wat zij heeft en dat heeft wel iets, het klinkt vriendelijker, liever op de een of andere manier.
Gelukkig welquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
weekend
Oh ik had het al wel eerder opgegeven, dit is meer aanwezigheidsplicht.quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:11 schreef du_ke het volgende:
Ik heb het om kwart over 4 al opgegeven
Die is bij ons erg flexibel. Heb van de week een avond gewerkt. Dan kan de vrijdag wel wat eerder afgelopen zijn.quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh ik had het al wel eerder opgegeven, dit is meer aanwezigheidsplicht.
Hoezo doorgeslagenquote:Op donderdag 24 september 2009 20:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
[..]
Nu ja..uh...zo bruusk wilde ik het niet brengen maar in dit huis is aanwezig: Roland RG 3 digitale (baby grand) piano, Gibson Korina Flying V electrische gitaar, Gibson Joe Bonamassa Les Paul gitaar,Gibson BB King Lucille gitaar (Van mij, mag niet op gespeeld worden, is van BB King zelf geweest en gesigneerd), Fender Bassman gitaar, Ernie Ball Music Man John Petrucci BFR 6, stapeltje Marshall amps en een Yamaha L Series handmade acoustische gitaar.
Wat dus mijn afkeer van knopjes drukken op een nepgitaar verklaart![]()
Overigens kan ik niet spelen maar mijn vrouw wel, hehe.
Ik poep op schijt.quote:
Guitar Hero kun je ook samen doen. GH-III heeft van alle muziekgames vind ik nog steeds de beste setlist. Helaas is die wel teringmoeilijkquote:Op donderdag 24 september 2009 21:02 schreef JoaC het volgende:
[..]
Guitar Hero faalt ook echt, Rock Band bevat leuke nummers en is leuk om samen te doen.
Jij speelt schietspellen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:52 schreef Wheelgunner het volgende:
Guitar Hero spelen als er ook echte gitaren bestaan is als schietspelletjes spelen als je ook naar de schietbaan kan...
Dat durf je niet.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:18 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik ga eens een topic openen over de Duitse verkiezingen...
Ik speel ook fretloze electrische basgitaar.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:52 schreef Wheelgunner het volgende:
Guitar Hero spelen als er ook echte gitaren bestaan is als schietspelletjes spelen als je ook naar de schietbaan kan...
Door een nieuwe computer te kopen?quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:46 schreef Monidique het volgende:
O, was ik maar zo dapper als Montov.
Nee.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:07 schreef Montov het volgende:
[..]
Door een nieuwe computer te kopen?
Ik pak The Balvenie er wel bij, speel ook bas. Maar ga ff RB:Beatles doenquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik speel ook fretloze electrische basgitaar.![]()
Niets mis met een glaasje water drinken terwijl je ook Whisky in de kast hebt staan.
Ik lig momenteelquote:
Welke partij steun jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:03 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
zo het is weer tijd voor een potje libre en tegelijkertijd de lokale SP afdeling op de kast te jagen
Niks doorgeslagen aan, mijn vrouw speelt in een band en ze gebruikt 3-4 gitaren tijdens een optreden afhankelijk van de set list, ze zijn alle drie anders gestemd en er zitten andere pickups op e.d., maw die gitaren klinken totaal verschillend. 3-4 gitaren is echt peanuts voor iemand die serieus speelt. De piano is ter ontspanning en om muziek op te schrijven.quote:
don't know about youquote:Op zaterdag 26 september 2009 04:50 schreef sigme het volgende:
and if the devil is six
then god is seven!
alles flex, still lovin youquote:Op zaterdag 26 september 2009 05:02 schreef sigme het volgende:
Zit dat er ook in?
Hoi Henri. Alles goed?
Ik ben een nieuwsgierige puber, gevangen in het lichaam van een meneer.quote:Op zaterdag 26 september 2009 05:12 schreef sigme het volgende:
Als ik veertig word, zou ik dan een mevrouw worden? Ooit?
Ben jij al een meneer, meneer Henri?
'k zal haast zeggen, ja het mag wel zoquote:Op zaterdag 26 september 2009 05:21 schreef sigme het volgende:
'k Heb de banden vol met wind, ik heb ja niks te klagen.
Volgens mij hebben wij ook behoorlijk machtige lobby-/pressiegroepen (werd mij ooit verteld door een politicoloog). Het probleem is dat ze in vergelijking met de VS vaak veel meer op de achtergrond werken en vaak ook een meer gesloten karakter hebben, waardoor ze wat mij betreft al gauw twijfelachtig zijn.quote:Op zaterdag 26 september 2009 10:47 schreef Monidique het volgende:
Die actiegroepen in Amerika kan ik wel waarderen. Gewoon een aantal burgers die ervoor zorgen dat politici onder druk worden gezet en dat hun stemgedrag en ander politiek relevant gedrag bekend wordt gemaakt. Zoiets zou hier ook mooi zijn, maar vermoedelijk leent de (politieke) cultuur en het politieke systeem er zich nauwelijks voor.
Dan heb je het inderdaad waarschijnlijk over obscure lobby-groepen. Ik heb het over www.hans-van-baalen-is-een-zoutzak.nl en www.zie-hier-de-politici-die-voor-oorlog-hebben-gestemd.nl, dat soort dingen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:13 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij ook behoorlijk machtige lobby-/pressiegroepen (werd mij ooit verteld door een politicoloog). Het probleem is dat ze in vergelijking met de VS vaak veel meer op de achtergrond werken en vaak ook een meer gesloten karakter hebben, waardoor ze wat mij betreft al gauw twijfelachtig zijn.
dat is geheim en veranderd per jaar maar normaal gesproken extreem middenquote:
quote:
Nutteloos plaatje. Iraq War 06, 07 en Iraq War Total en ook nog eens US Defense Budget per jaar? Sja...quote:
Het is een vergelijkingsplaatje. Hoe verhoudt welke uitgave tot welke in grootte.quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:35 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nutteloos plaatje. Iraq War 06, 07 en Iraq War Total en ook nog eens US Defense Budget per jaar? Sja...
Beetje vreemd om eendimensionale variabelen tweedimensionaal weer te geven.quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is een vergelijkingsplaatje. Hoe verhoudt welke uitgave tot welke in grootte.
Dat begrijp ik, en ik laat zojuist zien dat het daarvoor nutteloos of tenminste misleidend is.quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is een vergelijkingsplaatje. Hoe verhoudt welke uitgave tot welke in grootte.
Dit had je liever gezien?quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Beetje vreemd om eendimensionale variabelen tweedimensionaal weer te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |