Jij speelt schietspellen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:52 schreef Wheelgunner het volgende:
Guitar Hero spelen als er ook echte gitaren bestaan is als schietspelletjes spelen als je ook naar de schietbaan kan...
Dat durf je niet.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:18 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik ga eens een topic openen over de Duitse verkiezingen...
Ik speel ook fretloze electrische basgitaar.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:52 schreef Wheelgunner het volgende:
Guitar Hero spelen als er ook echte gitaren bestaan is als schietspelletjes spelen als je ook naar de schietbaan kan...
Door een nieuwe computer te kopen?quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:46 schreef Monidique het volgende:
O, was ik maar zo dapper als Montov.
Nee.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:07 schreef Montov het volgende:
[..]
Door een nieuwe computer te kopen?
Ik pak The Balvenie er wel bij, speel ook bas. Maar ga ff RB:Beatles doenquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik speel ook fretloze electrische basgitaar.![]()
Niets mis met een glaasje water drinken terwijl je ook Whisky in de kast hebt staan.
Ik lig momenteelquote:
Welke partij steun jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:03 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
zo het is weer tijd voor een potje libre en tegelijkertijd de lokale SP afdeling op de kast te jagen
Niks doorgeslagen aan, mijn vrouw speelt in een band en ze gebruikt 3-4 gitaren tijdens een optreden afhankelijk van de set list, ze zijn alle drie anders gestemd en er zitten andere pickups op e.d., maw die gitaren klinken totaal verschillend. 3-4 gitaren is echt peanuts voor iemand die serieus speelt. De piano is ter ontspanning en om muziek op te schrijven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |