Ik ben afkerig van alles.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mijn afkeer van gedrochten als Rock Band and Guitar Hero behoeft geen onderbouwing
Lekker paradoxaal.quote:
Keert hij zich van af?quote:
Wat plat zeg.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:25 schreef JoaC het volgende:
Koffiemeisjes laten slipje zakken voor extra fooi
Gisteren bij KRO een klasje Gymnasiasten uit 1974quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:25 schreef Reya het volgende:
Op naar nog een dag congres met kijvende, grijzende academici.
Die missen hier nog een beetje helaas. De huidige kantinedames zie ik bovendien liever niet in een bikini en strak broekje.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:25 schreef JoaC het volgende:
Koffiemeisjes laten slipje zakken voor extra fooi
Hm, ja, ik zie ze dat hier bij de lokale Starbucks (nou ja, lokaal...Cardiff) nog niet doen...godzijdank...koffie sucks in GB en niet zo'n beetje ook. Als ik in Nederland ben sla ik altijd flink in bij Simon Levelt en dan in de vriezer.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:34 schreef Monolith het volgende:
Die missen hier nog een beetje helaas. De huidige kantinedames zie ik bovendien liever niet in een bikini en strak broekje.
Lopen daar stereotype Britse vrouwen rond?quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hm, ja, ik zie ze dat hier bij de lokale Starbucks (nou ja, lokaal...Cardiff) nog niet doen...godzijdank...koffie sucks in GB en niet zo'n beetje ook. Als ik in Nederland ben sla ik altijd flink in bij Simon Levelt en dan in de vriezer.
Daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:28 schreef TitusPullo het volgende:
Stereotype Britse vrouwen lopen nooit: ze waggelen of ze liggen op hun rug.
Eh, stereotype Welsh, ja (die zijn kleiner)....nu zitter er best plaatjes bij maarreh over het algemeen zouden de meeste (jonge)dames wel wat kilo's minder mogen wegen voor het mooi, zeg maar, en dan druk ik het nog beleefd uit.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:57 schreef Monolith het volgende:
Lopen daar stereotype Britse vrouwen rond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |