Ik had vast toch een hoger cijferquote:Op maandag 21 september 2009 11:59 schreef Reya het volgende:
[ afbeelding ]
TitusPullo heft zijn scriptie ter hemel.
Op zich heb je een punt, maar het ging me in dit geval om de oranje verkiezingsposter, van de BZÖ (de partij van wijlen Jörg Haider), die hangt in de verkeerde deelstaat.quote:Op maandag 21 september 2009 07:37 schreef Montov het volgende:
[..]
De scooterrijders hebben te weinig beschermende kleding.
Aha, ik dacht dat ze op mijn krenten zouden passen.quote:Op maandag 21 september 2009 20:29 schreef freako het volgende:
[..]
Op zich heb je een punt, maar het ging me in dit geval om de oranje verkiezingsposter, van de BZÖ (de partij van wijlen Jörg Haider), die hangt in de verkeerde deelstaat..
De poster heeft als tekst "Wir passen auf dein Kärnten auf. Garantiert." (We zijn voorzichtig met jouw Karinthië. Gegarandeerd). Helaas voor de posterplakkers ligt Karinthië aan de andere kant van Oostenrijk.
Niets dan goeds over de doden.quote:Op maandag 21 september 2009 19:29 schreef Monidique het volgende:
Mijn lof voor Sidekick.
"Daar", wat eigenlijk "hier" is, net zoals "hier en daar regen" meer regen hier dan daar betekent. Het is een taalkundige afleidingsmaneuvre van onze eigen verdrongen problemen hier, geuit als projectie op het onvindbare daar.quote:Op maandag 21 september 2009 15:49 schreef Monolith het volgende:
Waar gaan we weer?
Beter een onsmakelijke ondertitel, dan een ontitelijke ondersmaak.quote:Op maandag 21 september 2009 21:33 schreef Reya het volgende:
Welk een onsmakelijke ondertitel.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/8267775.stmquote:Ousted Honduran President Manuel Zelaya has returned to his country, nearly three months after being deposed.
"I am here in Tegucigalpa," he told local TV. Venezuela, Guatemala and the US confirmed his return. He has sought refuge inside the Brazilian embassy.
His supporters have gathered outside a UN office in the capital, Tegucigalpa, after initial reports he was there.
Earlier, Honduras's de facto President Roberto Micheletti said Mr Zelaya was "in a hotel suite in Nicaragua".
Ik mag aannemen dat dit uitsluitend jegens Civmeneertje is bedoeld?quote:Op maandag 21 september 2009 21:35 schreef TitusPullo het volgende:
U staat anders niet bekend om uw kiesheid.
Dat komt doordat ik Standpuntverandermeneertjeder ben dan Standpuntverandermeneertje zelf.quote:Op maandag 21 september 2009 22:55 schreef Reya het volgende:
Mocht een toekomstige beschaving uw archief treffen, dan zal deze een bijzonder rijke geschiedkunde kennen.
De aanblik van Ton Elias vormt wel een majeure drempel.quote:Op maandag 21 september 2009 22:56 schreef freako het volgende:
Over een paar minuten: Bas van der Vlies te gast bij Pauw & Witteman..
Het moet toch niet gekker worden.
Dit wekt in mij de indruk dat ik J.S. Bach ben.quote:Op maandag 21 september 2009 22:56 schreef Monidique het volgende:
En te hoge verwachtingen van de mensheid.
hetero's hebben er geen last van ?quote:Op maandag 21 september 2009 23:02 schreef Wheelgunner het volgende:
Klimaatverandering is voor homo's...
Tom Hodgkinson - How to be idle. Een lofzang op het niksdoen, het luieren en het lanterfanten. Vaardigheden die de moderne mens veelal verloren is.quote:Op maandag 21 september 2009 23:56 schreef Monolith het volgende:
Ik zit mij af te vragen wat ik nu eens zal gaan lezen. Iemand nog tips? Idiot America: How Stupidity Became a Virtue in the Land of the Free lijkt me wel aardig, maar daar ben ik zo weer doorheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |