Ik mag aannemen dat dit uitsluitend jegens Civmeneertje is bedoeld?quote:Op maandag 21 september 2009 21:35 schreef TitusPullo het volgende:
U staat anders niet bekend om uw kiesheid.
Dat komt doordat ik Standpuntverandermeneertjeder ben dan Standpuntverandermeneertje zelf.quote:Op maandag 21 september 2009 22:55 schreef Reya het volgende:
Mocht een toekomstige beschaving uw archief treffen, dan zal deze een bijzonder rijke geschiedkunde kennen.
De aanblik van Ton Elias vormt wel een majeure drempel.quote:Op maandag 21 september 2009 22:56 schreef freako het volgende:
Over een paar minuten: Bas van der Vlies te gast bij Pauw & Witteman..
Het moet toch niet gekker worden.
Dit wekt in mij de indruk dat ik J.S. Bach ben.quote:Op maandag 21 september 2009 22:56 schreef Monidique het volgende:
En te hoge verwachtingen van de mensheid.
hetero's hebben er geen last van ?quote:Op maandag 21 september 2009 23:02 schreef Wheelgunner het volgende:
Klimaatverandering is voor homo's...
Tom Hodgkinson - How to be idle. Een lofzang op het niksdoen, het luieren en het lanterfanten. Vaardigheden die de moderne mens veelal verloren is.quote:Op maandag 21 september 2009 23:56 schreef Monolith het volgende:
Ik zit mij af te vragen wat ik nu eens zal gaan lezen. Iemand nog tips? Idiot America: How Stupidity Became a Virtue in the Land of the Free lijkt me wel aardig, maar daar ben ik zo weer doorheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |