Ik zie het al helemaal voor me, hoe destijds ЬФZЗ_ДPPЭL vol hoop en bewondering naar Lenin keek.quote:Zolang er een staat is, is er geen vrijheid. Wanneer er vrijheid zal bestaan, zal er geen staat bestaan
Gaat het over het kievitseieren rapen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:03 schreef Reya het volgende:
Ik mag weer aan de slag met een rapport voor een groep Friese gemeenten. Wat een geweldig leven heb ik toch.
Ik wil ook niet vereenzelvigd worden met kievitmannetjes.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik acht die kwalificatie al te laakbaar.
Stellen ze strenge eisen daar of heb je iets op je kerfstok?quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:19 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Zo formulier voor singapore ingevuld nu eens kijken of ik daadwerkelijk mag gaan
nee echter ben ik nogal laat (deadline 1 oktober).quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Stellen ze strenge eisen daar of heb je iets op je kerfstok?
Hoe ver is dat rijdenquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:19 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Zo formulier voor singapore ingevuld nu eens kijken of ik daadwerkelijk mag gaan
Hij 'won' het in elk geval makkelijk van Ton Eliasquote:Op maandag 21 september 2009 22:56 schreef freako het volgende:
Over een paar minuten: Bas van der Vlies te gast bij Pauw & Witteman..
Het moet toch niet gekker worden.
Ik zag maar dertig seconden. "Wat zou u ervan vinden als u om woensdag naar de kerk moest?" Ja, Bas van der Vlies, vind daar maar eens een antwoord op.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij 'won' het in elk geval makkelijk van Ton Elias
Makkelijker opponenten dienen dan ook met een lantaarn te worden gezocht.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
U bent er van op de hoogte dat een lantaarn de zoeker verblindt? Het zou beter zijn om een zaklantaarn te gebruiken.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Makkelijker opponenten dienen dan ook met een lantaarn te worden gezocht.
Ton Faalhaas.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij won het in elk geval makkelijk van Ton Elias
Dat dan weer welquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Makkelijker opponenten dienen dan ook met een lantaarn te worden gezocht.
Heb je je rapport al af?quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:35 schreef Reya het volgende:
Ik dicht u, als vermaard kievitseizoeker, subiet deskundigheid op dat gebied toe.
Dat zei je moeder ook al vannacht.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Heb je je rapport al af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |