Ik heb wel een zwak voor Eve Myles.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh, stereotype Welsh, ja (die zijn kleiner)....nu zitter er best plaatjes bij maarreh over het algemeen zouden de meeste (jonge)dames wel wat kilo's minder mogen wegen voor het mooi, zeg maar, en dan druk ik het nog beleefd uit.
Schilderachtig zou ik het niet willen noemen.quote:
Eve is fantastisch, ik heb haar vorig jaar ontmoet bij een charity event, heel spontaan en aardig en een lekker ding ook nog. Mijn schoonvader kent haar al heel lang, ze zat op de school waar hij headmaster wasquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:00 schreef Monolith het volgende:
Ik heb wel een zwak voor Eve Myles.
Ik vind het ook wel een schattig accent, uit haar mond dan. Maar goed, Twents klinkt ook schattig uit de mond van Ilse de Lange.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eve is fantastisch, ik heb haar vorig jaar ontmoet bij een charity event, heel spontaan en aardig en een lekker ding ook nog. Mijn schoonvader kent haar al heel lang, ze zat op de school waar hij headmaster wasEn ja, haar Welsh accent is normaal for Powys.
Oh, da's normaal waar zij vandaan komt (Powys), ik hoor het dagelijksquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:10 schreef Monolith het volgende:
Ik vind het ook wel een schattig accent, uit haar mond dan. Maar goed, Twents klinkt ook schattig uit de mond van Ilse de Lange.
Dat bedoelde ik ook. Twents hoor ik ook dagelijks, maar over het algemeen klinkt het niet bijster schattig.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, da's normaal waar zij vandaan komt (Powys), ik hoor het dagelijksZuid Wales is het zangerige accent wat zij heeft en dat heeft wel iets, het klinkt vriendelijker, liever op de een of andere manier.
Gelukkig welquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
weekend
Oh ik had het al wel eerder opgegeven, dit is meer aanwezigheidsplicht.quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:11 schreef du_ke het volgende:
Ik heb het om kwart over 4 al opgegeven
Die is bij ons erg flexibel. Heb van de week een avond gewerkt. Dan kan de vrijdag wel wat eerder afgelopen zijn.quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh ik had het al wel eerder opgegeven, dit is meer aanwezigheidsplicht.
Hoezo doorgeslagenquote:Op donderdag 24 september 2009 20:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mijn afkeer van gedrochten als Rock Band and Guitar Hero behoeft geen onderbouwing
[..]
Nu ja..uh...zo bruusk wilde ik het niet brengen maar in dit huis is aanwezig: Roland RG 3 digitale (baby grand) piano, Gibson Korina Flying V electrische gitaar, Gibson Joe Bonamassa Les Paul gitaar,Gibson BB King Lucille gitaar (Van mij, mag niet op gespeeld worden, is van BB King zelf geweest en gesigneerd), Fender Bassman gitaar, Ernie Ball Music Man John Petrucci BFR 6, stapeltje Marshall amps en een Yamaha L Series handmade acoustische gitaar.
Wat dus mijn afkeer van knopjes drukken op een nepgitaar verklaart![]()
Overigens kan ik niet spelen maar mijn vrouw wel, hehe.
Ik poep op schijt.quote:
Guitar Hero kun je ook samen doen. GH-III heeft van alle muziekgames vind ik nog steeds de beste setlist. Helaas is die wel teringmoeilijkquote:Op donderdag 24 september 2009 21:02 schreef JoaC het volgende:
[..]
Guitar Hero faalt ook echt, Rock Band bevat leuke nummers en is leuk om samen te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |