is dat met een groep?quote:Op donderdag 17 september 2009 23:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
eindproject voor school is toch iets belangrijker dan kermis
dat dacht ikquote:Op donderdag 17 september 2009 23:33 schreef Trevland het volgende:
Is tenmiste nog eens een TT die ik met de zatte kop begrijp
Hier helaas wel. Normaal zie je niet zoveel, maar op vrijdagavond, en als er een hiphop/rap evenement is komen ze met zijn allen tevoorschijn...quote:Op donderdag 17 september 2009 23:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die zijn er hier niet zo veel.
met z'n 2en en we liggen al achter op schema dus we moeten er hard tegen aan(wil snel met school klaar zijn heb het zin er wel een beetje af)quote:
Ik begrijp er niks van?quote:Op donderdag 17 september 2009 23:33 schreef Trevland het volgende:
Is tenmiste nog eens een TT die ik met de zatte kop begrijp
De kermis... mij niet gezien... veel te duur tegenwoordig.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hier helaas wel. Normaal zie je niet zoveel, maar op vrijdagavond, en als er een hiphop/rap evenement is komen ze met zijn allen tevoorschijn...
Hier valt het nog mee, Tussen de ¤2 en de ¤2,50 per ritquote:Op donderdag 17 september 2009 23:35 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
De kermis... mij niet gezien... veel te duur tegenwoordig.
Wij komen uit de verkeerde kant van het land om dat te begrijpenquote:
jupquote:Op donderdag 17 september 2009 23:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wij komen uit de verkeerde kant van het land om dat te begrijpen
dat is dan wel kut ja.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
met z'n 2en en we liggen al achter op schema dus we moeten er hard tegen aan(wil snel met school klaar zijn heb het zin er wel een beetje af)
Heb op school ook wel eens dat ze zeggen van wat zeg je en ik dan moet gaan nadenken hoe ik het in ABN moet zeggen.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wij komen uit de verkeerde kant van het land om dat te begrijpen
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:38 schreef 8108139dpths het volgende:
Ben in 2004 naar ik meen voor het laatst naar de kermis geweest, in Amsterdam... ben daar toen kotsmisselijk van thuisgekomen... blijkbaar was al dat schudden niet zo goed voor mijn maag na een avondje stappen...
zinnen in het ABN uitspreken waar brabanders bij zijn is ook geen succes. dat is eerst een minuut nadenken over hoe je de zin precies moet zeggenquote:Op donderdag 17 september 2009 23:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb op school ook wel eens dat ze zeggen van wat zeg je en ik dan moet gaan nadenken hoe ik het in ABN moet zeggen.
Dat zijn nog nette prijzenquote:Op donderdag 17 september 2009 23:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hier hebben we ook een heel seizoen aan tentfeesten met kermis. bier kost tussen de 1.50 en 2.00 euro.
Geen last van, de meeste mensen kennen het 'dialect' van hier wel.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb op school ook wel eens dat ze zeggen van wat zeg je en ik dan moet gaan nadenken hoe ik het in ABN moet zeggen.
joah, bij elke tent waar het bier boven de 2 euro komt, begin ik ook te zeikenquote:Op donderdag 17 september 2009 23:40 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat zijn nog nette prijzen[ afbeelding ]
ik ken de op als:quote:Op donderdag 17 september 2009 23:37 schreef Ezechielk het volgende:
Wacht, kotsen en doorzuipen ofzo?
Sorry, maar dan faal je wel hardquote:Op donderdag 17 september 2009 23:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zinnen in het ABN uitspreken waar brabanders bij zijn is ook geen succes. dat is eerst een minuut nadenken over hoe je de zin precies moet zeggen
Ik heb het over der TTquote:Op donderdag 17 september 2009 23:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik ken de op als:
Zoep'n Toep'n en op de brommert kroepen.
tjah, kan d'r niks aan doen.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Sorry, maar dan faal je wel hard
Das wel heel ergquote:Op donderdag 17 september 2009 23:43 schreef rulerofdeath het volgende:
in de OP moet 'op' eigenlijk 'oaver' zijn
Truse jongenquote:
welterustenquote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:52 schreef Ezechielk het volgende:
Ik heb nog een film klaarstaan
* Ezechielk gaat hem even afkijken, tot zo, of tot morgen!
welk spel?quote:Op donderdag 17 september 2009 23:52 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik ga er ook vandoor... even gamen.
Ja. Een vogelquote:Op vrijdag 18 september 2009 07:50 schreef Stoeprand het volgende:
Vloog er nou net iets tegen het raam?
Ik weet het niet. Ik heb nog niet gekeken.quote:
Kijk maar beneden, daar ligt hij te creperen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:02 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik heb nog niet gekeken.
Kan niet, want de ramen zijn beslagen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kijk maar beneden, daar ligt hij te creperen.
Hoezo heb jij hem dan al gezien?quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kijk maar beneden, daar ligt hij te creperen.
Nee, ik lul gewoon uit mijn nek. Voor zijn vermaeack op de vroege morgenquote:Op vrijdag 18 september 2009 08:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo heb jij hem dan al gezien?
Dan loop je even naar buitenquote:Op vrijdag 18 september 2009 08:10 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Kan niet, want de ramen zijn beslagen.
Nee. Misschien heb ik het wel verkeerd gehoord en was het een voordeur die werd dichtgeworpen.quote:
NEEHEE IK BEN GEEN NEGER EN IK BEN OOK NIET LUIquote:Op vrijdag 18 september 2009 08:16 schreef justmattie het volgende:
Luie neger dat je dr bent Stoep
Duty calls, dus ik zal me richting school gaan begeven![]()
NEEHEE IK HEB DE VERWARMING NIET AANGEZETquote:Op vrijdag 18 september 2009 08:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Bah iemand heeft hier de verwarming op 80 graden gezet
Wil jij niet zo schreeuwen op de vroege ochtendquote:Op vrijdag 18 september 2009 08:18 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
NEEHEE IK HEB DE VERWARMING NIET AANGEZET![]()
![]()
NEEHEE IK SCHREEUW NIET OP DE VROEGE OCHTENDquote:Op vrijdag 18 september 2009 08:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil jij niet zo schreeuwen op de vroege ochtend
Je zal toch maar wat voor een lief onschuldig diertje overhebben hčquote:Op vrijdag 18 september 2009 08:15 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee. Misschien heb ik het wel verkeerd gehoord en was het een voordeur die werd dichtgeworpen.
Dat is mijn hart, die in vuur en vlam staat voor jouquote:Op vrijdag 18 september 2009 08:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Bah iemand heeft hier de verwarming op 80 graden gezet
Diequote:Op vrijdag 18 september 2009 08:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat is mijn hart, die in vuur en vlam staat voor jou
Ik word gewoon helemaal warm van binnenquote:Op vrijdag 18 september 2009 08:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat is mijn hart, die in vuur en vlam staat voor jou
Rot op naar school ofzo!quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:25 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
NEEHEE IK SCHREEUW NIET OP DE VROEGE OCHTEND![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Laat me, het is nog vroegquote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik word gewoon helemaal warm van binnen
[..]
Rot op naar school ofzo!
Dat is weer iets anders wat je voeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Of veranderen voor me?quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan iemand de TT even vertalen voor me?
Ik gok dat het kotsen en doorgaan betekent. Maarja dat is ook maar een gok....quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan iemand de TT even vertalen voor me?
Ik heb gisteravond geprobeerd het op te zoeken en te vertalen, maar ik snap er nog steeds niks van?quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik gok dat het kotsen en doorgaan betekent. Maarja dat is ook maar een gok....
Nee, dat zei ik gister ook en dat was het nietquote:Op vrijdag 18 september 2009 09:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik gok dat het kotsen en doorgaan betekent. Maarja dat is ook maar een gok....
angoan is volgens mij wel doorgaan. Dat eerste woord is dan misschien brekenquote:Op vrijdag 18 september 2009 09:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, dat zei ik gister ook en dat was het niet
quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
angoan is volgens mij wel doorgaan. Dat eerste woord is dan misschien breken
Ja ik bedoelde eigenlijk braken. Lijkt wel een beetje op brekk'n vond ikquote:Op vrijdag 18 september 2009 09:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoe kom je in godsnaam bij het woord kotsen?
ojah, tjah, wel een beetje ja.quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde eigenlijk braken. Lijkt wel een beetje op brekk'n vond ik
'quote:
Zuipen en vozen toch?quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
'
Joaaah!
Zoep'n & brommers kieken
Correctquote:
Edit:quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoe kom je in godsnaam bij het woord kotsen?
Danny probeert je voor de gek te houdenquote:Op vrijdag 18 september 2009 09:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Edit:
What the fuck, ik typ wat, klik invoeren en ga ff wat doen. Kijk ik weer, refreshed hij net de pagina, 5 minuten later
Ik denk hetquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Danny probeert je voor de gek te houden
nog een grolsch drinker?quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:32 schreef Trevland het volgende:
Ik heb helemaal geen moeite met de TT
40 hp tsss...quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:34 schreef Graseter het volgende:
A wild abra appears?
[ afbeelding ]
Krijg je dan ook altijd meteen koppijn? Heb ik wel altijd bij grolsch dus dat drink ik niet meer.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben niet zoon bier drinker. Maar als ik het dan toch doe dan wel grolsch
Abra uses teleportquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:34 schreef Graseter het volgende:
A wild abra appears?
[ afbeelding ]
Nope maar heb ik tot nu toe nog nooit last van gehad met drankquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Krijg je dan ook altijd meteen koppijn? Heb ik wel altijd bij grolsch dus dat drink ik niet meer.
Dat heb ik met heinekenquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Krijg je dan ook altijd meteen koppijn? Heb ik wel altijd bij grolsch dus dat drink ik niet meer.
Ga eens terug je bal in jij.quote:
Gaaf plaatje, NO LEECHquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:47 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ga eens terug je bal in jij.![]()
[ afbeelding ]
Chicks checken. ;pquote:
Best welquote:
doe dan maar ABN want dat plat amsterdams lijkt ook nergens opquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Best wel
ABN, of plat Amsterdams graag
okéquote:
Dan moet je ff wat etenquote:
Nee, dat achterhoeks is lekker wil je zeggen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
doe dan maar ABN want dat plat amsterdams lijkt ook nergens op
quote:
quote:
maak maar een eigen topicquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, dat achterhoeks is lekker wil je zeggen.
Amserdams is beter te berijpen dan achterhoeks als je het mij vraagt...
Maar, ABN it is. TT change aanvragen
De volgende SC misschien, als ik op tijd benquote:
Nou heb ik ook honger, maar ik zoek niet te gaan etenquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:25 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik moet de boodschappen maar eens gaan doen... kan ik een satebroodje meenemen ofzo...
zorg dan dat je de Lapo hebt want het is toch zo Lapo is new topic?quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De volgende SC misschien, als ik op tijd ben
Klopt, maar dan moet ik daar wel op ptijd voor zijn. En gezien het feit dat ik nu weer aan het werk ga, en ik niet weet wanneer ik weer terugkomquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
zorg dan dat je de Lapo hebt want het is toch zo Lapo is new topic?
Ik vind Amsterdams zo lekker geil klinkenquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Best wel
ABN, of plat Amsterdams graag
Daar hebben ze knienenquote:
Hahaha, hier is hij aanwezig. niet overdreven, maar je hoort waar ik vandaan komquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind Amsterdams zo lekker geil klinken
Oh heerlijk.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hahaha, hier is hij aanwezig. niet overdreven, maar je hoort waar ik vandaan kom
quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:46 schreef naatje_1 het volgende:
- Postbode siemen, wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen
- Maar ik moet werken daarom
- Ahh toe
- Nou maak maar een paint over samson en geert
bommeldingquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:26 schreef Desunoto het volgende:
Piloot landt na bommelding in vliegtuigtoilet
Die titel.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:26 schreef Desunoto het volgende:
Die titel.
same herequote:Op vrijdag 18 september 2009 12:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hahaha, hier is hij aanwezig. niet overdreven, maar je hoort waar ik vandaan kom
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:26 schreef Desunoto het volgende:
Die titel.
Ik zou er anders eerder spontaan door beginnen te janken.quote:
Ik heb een rotterdamse tongvalquote:
Ik vind dat rotterdamse taaltje wel grappig klinken.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een rotterdamse tongval
Zo iets?quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een rotterdamse tongval
Ik irritantquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:04 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik vind dat rotterdamse taaltje wel grappig klinken.
typoquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik irritant
Met als dat leidse accent
Dat zal overigens wss ook komen omdat mijn familie van mijn moeders kant leids is...quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik irritant
Met als dat leidse accent
Sorryquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:08 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat zal overigens wss ook komen omdat mijn familie van mijn moeders kant leids is...
nee dat is onmogelijk met zo'n schattige draakquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:46 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik zou er anders eerder spontaan door beginnen te janken.![]()
ik moet nog een half uurquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:19 schreef Stoeprand het volgende:
Zo, weer een lange dag op school achter de rug.
ah, onze "TWAALFJARIGE SCHIZOFRENE AUTISTISCHE ROKENDE NEGER DIE ONTKENT DAT IE IN DE ONTKENNINGSFASE ZIT"quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:19 schreef Stoeprand het volgende:
Zo, weer een lange dag op school achter de rug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:20 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
ah, onze "TWAALFJARIGE SCHIZOFRENE AUTISTISCHE ROKENDE NEGER DIE ONTKENT DAT IE IN DE ONTKENNINGSFASE ZIT"
PfjieuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
[..]
ah, onze "TWAALFJARIGE SCHIZOFRENE AUTISTISCHE ROKENDE NEGER DIE ONTKENT DAT IE IN DE ONTKENNINGSFASE ZIT"
ik dacht laat ik die opmerking maar eens voor me houden en nu maak jij hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
dat heb ik bedachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
IK SCHREEUW GODVERDROMMELS HELEMAAL NIET!!!1!quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:37 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
SCHREEUW NOU NIET STEEDS ZO!
ok je bent dus een twaalfjarige schizofrene autistische suīcidale rokende neger die schreeuwt en ontkent dat ie in de ontkenningsfase is maar toch wel een schatquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:38 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
IK SCHREEUW GODVERDROMMELS HELEMAAL NIET!!!1!
Je capslock klemt?quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:38 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
IK SCHREEUW GODVERDROMMELS HELEMAAL NIET!!!1!
Je mist ergens een komma.quote:
HÉ, HET KAN OOK MET CAPS LOCK! BEDANKT, DIT TYPT EEN STUK MAKKELIJKER!quote:
Then they hear a sound an they're falling on the ground.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:42 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Huppel en stoep are sitiing in a tree...![]()
Godverde.....quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:44 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
HÉ, HET KAN OOK MET CAPS LOCK! BEDANKT, DIT TYPT EEN STUK MAKKELIJKER!
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:44 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:44 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:47 schreef Stoeprand het volgende:
DUS, HEEFT IEMAND VANDAAG NOG IETS SPANNENDS MEEGEMAAKT TOEN IK WEG WAS?![]()
Wij zijn druk met de trap schuren enzquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:47 schreef Stoeprand het volgende:
ik heb een vooruitziende blikquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:48 schreef Samzz het volgende:
Yeah, vanavond JovinkDus die TT gaat helemaal op voor mij
Ik haalde vorig weekend een halve liter voor 1,50quote:Op donderdag 17 september 2009 23:40 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat zijn nog nette prijzen[ afbeelding ]
ik heb weer een geert en samson paint gemaaktquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:47 schreef Stoeprand het volgende:
Oh ja, ik heb ook wat gepaint:quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb weer een geert en samson paint gemaakt
Eigenlijk ging de TT vorige week ook al op... En de week daarop net zo goedquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb een vooruitziende blik
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik haalde vorig weekend een halve liter voor 1,50
Toen ik even later terugkwam voor nog een halve liter bleek dat ze fout zat, het was 3,50 en 1,50 als wisselgeld van mn 5 euro
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:59 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb ook wat gepaint:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:59 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb ook wat gepaint:
[ afbeelding ]
brekkerdearquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigenlijk ging de TT vorige week ook al op... En de week daarop net zo goed
Nergens voor, was meer uit verveling, hoewel ik er wel even aan gedacht heb 'm , als ie eenmaal af is, in DevilsWhore fantopic #4 te posten...quote:
gewoon doenquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:04 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nergens voor, was meer uit verveling, hoewel ik er wel even aan gedacht heb 'm , als ie eenmaal af is, in DevilsWhore fantopic #4 te posten...![]()
mangs wa, aait nichquote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij hebt ook in het huillachtopic gekeken
lekkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Je mist dat hoken?quote:
quote:
Mobiel fokkenquote:
aha, gevonden. Høken!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:24 schreef Ezechielk het volgende:
? ?????f??????f?
Zo, gewoon omdat het kan.
quote:
ZO! Bende vraagtekensquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:24 schreef Ezechielk het volgende:
? ?�????f??????f�?
Zo, gewoon omdat het kan.
Leeuwarders wilen niet bij Friesland horen, zijn dus geen echte Friezen, heb ik gehoordquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:25 schreef justmattie het volgende:
Twents, achterhoeks...bijna hetzelfde
Fries is niet mooi, van Fries snap ik niks. Leeuwarders
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:27 schreef justmattie het volgende:
Zo meteen nog even de laatste 2 uurtjes van de week doorstaan op het werk, en dan weekendMet live Cambuur op tv. Kijken dus Fok!kertjes
![]()
Zoep'n ontbreekt?quote:
ja er is ook een pm uitgegaan naar iedereen dat niemand er wat over zou zeggenquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:18 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die het ziet
Nu weet ik hoe het voelt als een vrouw geen aandacht krijgt voor haar nieuwe kapsel/kleren/schoenen/rotzooiquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:18 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
ja er is ook een pm uitgegaan naar iedereen dat niemand er wat over zou zeggen![]()
Neequote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:21 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nu weet ik hoe het voelt als een vrouw geen aandacht krijgt voor haar nieuwe kapsel/kleren/schoenen/rotzooi
Hierbij verklaar ik je de liefde.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:24 schreef Pingwingei het volgende:
[..]Dat is achterhoeks
Daarbij zit ik in Twente op school & Twents = mooiNet als Friesch
Dan is Sneekers nog beter.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:25 schreef justmattie het volgende:
Twents, achterhoeks...bijna hetzelfde
Fries is niet mooi, van Fries snap ik niks. Leeuwarders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag ;t gelijk.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:18 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:28 schreef -Datdus- het volgende:
ik at een whopper omdatHoax. Daar zit geen appel in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:28 schreef -Datdus- het volgende:
ik at een whopper omdatDat slaat als een drumstel op een lul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hč :(
JAWEL, DAT BEN JE WELquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:29 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar je bent niet verplicht om op elke kleine UI verandering te reageren of wel?
Nee. Als ik mijn UI verander, van 'I am hiding under your bed' naar 'I'm hiding under your bed', hoeveel mensen zouden dat dan merken? :")quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:29 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar je bent niet verplicht om op elke kleine UI verandering te reageren of wel?
Nietus.quote:
Ik denk niemand.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Als ik mijn UI verander, van 'I am hiding under your bed' naar 'I'm hiding under your bed', hoeveel mensen zouden dat dan merken? :")
Nietes, en gedraag je nu maar weer, lief, klein negertje van me.quote:
/b?quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:32 schreef -Datdus- het volgende:
he een meisje komt bij mij huilen omdat het uit is met haar vriend wat nu /b/?
Neuk haar.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:32 schreef -Datdus- het volgende:
Tissue geven.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:32 schreef -Datdus- het volgende:
GRODVREDROMMMGMGGGRRRRRLLMMHHNGNGGGGGG!!!!!quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nietes, en gedraag je nu maar weer, lief, klein negertje van me.
* DevilsWhore geeft watermeloen aan het Stoeprand
Oh, en misbruik maken van de situatie, natuurlijk.quote:
Liever KFC?quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:33 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
GRODVREDROMMMGMGGGRRRRRLLMMHHNGNGGGGGG!!!!!
quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:34 schreef -Datdus- het volgende:
Charlotte.(W) ; zegt:
*uit met m'n vriend..
'- R itchie nieuwe telefoon (Y) zegt:
*oh, achja heel veel vissen en een zee..
- Charlotte.(W) ; zegt:
*achja
*he maar kut voor je
*waarom dan?
- Charlotte.(W) ; zegt:
*ja joh.. hij is dom
*met z'n kuthoofd
*lang verhaal
*godver sprite over mn keyboordt sarcasm(dit is de huillie smillie ) "met z'n kuthoofd"
Fail is made
Ja maar er zijn toch mensen die me pesten door te doen alsof ik het wel benquote:
Jawel. Ik ben een neppert, want ik vind watermeloen vies.quote:
HEquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat slaat als een drumstel op een lul.
quote:13-9-2009 17:55:54 Ixora the explorer Menno. Dat slaat als een lul op een drumstel.
13-9-2009 17:56:10 Menno. Ixora the explorer Dat slaat als een drumstel op een lul;'(
13-9-2009 17:56:32 Menno. Ixora the explorer *insert instantrimshot.com
quote:
Dat is geen grap.quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:42 schreef -Datdus- het volgende:
nahforum.fok.nl is op de ban lijst gezet op school omdat ik hier keek op school Het vrijdagmiddag lesbische tieners topic. kut ludo!
![]()
Zwaar onterechtquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:42 schreef -Datdus- het volgende:
nahforum.fok.nl is op de ban lijst gezet op school omdat ik hier keek op school Het vrijdagmiddag lesbische tieners topic. kut ludo!
![]()
Waar is je kat gebleven?quote:
Niet waar...quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:18 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:42 schreef -Datdus- het volgende:
![]()
Onder de neus.quote:
Hé ik heb 'm ook vandaag gekregenquote:
Misschien een hele domme vraag maar wat is dat PU dan?quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:26 schreef Stoeprand het volgende:
Hé ik heb 'm ook vandaag gekregen. Overigens wel de laatste, want ik heb m'n abonnement opgezegd.
Power Unlimited. Een vuig gamersblad. Tenminste, ik dacht dat Kiwi het daar over had.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Misschien een hele domme vraag maar wat is dat PU dan?
Oké tnx. Ja dat ken ik wel. Niet dat ik het ooit gelezen heb maar heb het wel eens ergens zien liggen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:31 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Power Unlimited. Een vuig gamersblad. Tenminste, ik dacht dat Kiwi het daar over had.
dan ga je een spelletje doenquote:
Wat voor één?quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan ga je een spelletje doen
quote:
CoD4 onlinequote:
_x_!___!___quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:53 schreef eNGine10 het volgende:
_x_!___!___
___!___!___
___!___!___
Boter kaas en eieren?
_x_!___!___quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
_x_!___!___
___!_O_!___
___!___!___
Congretzquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:05 schreef Powerkiwi het volgende:
_x_!___!_P_
___!_P_!___
_P_!___!_x
Powerkiwi wint.
Ik win altijd ALLES.quote:
Ook die eet wedstrijden?quote:
Als ik mee zou doen zou ik ze winnenquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ook die eet wedstrijden?
[ afbeelding ]
En op welke overwinning ben je nou het meest trots?quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:16 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Als ik mee zou doen zou ik ze winnen
Faalhaas van het jaarquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En op welke overwinning ben je nou het meest trots?Aangezien je alles wint zul je best wat grote prestaties hebben.
Ik heb een keer een Ben en Jerry's pakket gewonnen in de staatsloterij, dat vond ik wel erg leuk.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En op welke overwinning ben je nou het meest trots?Aangezien je alles wint zul je best wat grote prestaties hebben.
Ik vraag me af hoe die aan die prijs komtquote:
He, je verwart me met je moederquote:
Niet per se, ga niet lapohuntenquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:29 schreef eNGine10 het volgende:
Ezechielk jij wou de lapo toch voor een nieuwe TT?
Inderdaad, want die heeft jou op de wereld gezetquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:30 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
He, je verwart me met je moeder![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |