Oh heerlijk.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hahaha, hier is hij aanwezig. niet overdreven, maar je hoort waar ik vandaan kom
quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:46 schreef naatje_1 het volgende:
- Postbode siemen, wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen
- Maar ik moet werken daarom
- Ahh toe
- Nou maak maar een paint over samson en geert
bommeldingquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:26 schreef Desunoto het volgende:
Piloot landt na bommelding in vliegtuigtoilet
Die titel.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:26 schreef Desunoto het volgende:
Die titel.
same herequote:Op vrijdag 18 september 2009 12:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hahaha, hier is hij aanwezig. niet overdreven, maar je hoort waar ik vandaan kom
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:26 schreef Desunoto het volgende:
Die titel.
Ik zou er anders eerder spontaan door beginnen te janken.quote:
Ik heb een rotterdamse tongvalquote:
Ik vind dat rotterdamse taaltje wel grappig klinken.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een rotterdamse tongval
Zo iets?quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een rotterdamse tongval
Ik irritantquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:04 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik vind dat rotterdamse taaltje wel grappig klinken.
typoquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik irritant
Met als dat leidse accent
Dat zal overigens wss ook komen omdat mijn familie van mijn moeders kant leids is...quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik irritant
Met als dat leidse accent
Sorryquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:08 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat zal overigens wss ook komen omdat mijn familie van mijn moeders kant leids is...
nee dat is onmogelijk met zo'n schattige draakquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:46 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik zou er anders eerder spontaan door beginnen te janken.![]()
ik moet nog een half uurquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:19 schreef Stoeprand het volgende:
Zo, weer een lange dag op school achter de rug.
ah, onze "TWAALFJARIGE SCHIZOFRENE AUTISTISCHE ROKENDE NEGER DIE ONTKENT DAT IE IN DE ONTKENNINGSFASE ZIT"quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:19 schreef Stoeprand het volgende:
Zo, weer een lange dag op school achter de rug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:20 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
ah, onze "TWAALFJARIGE SCHIZOFRENE AUTISTISCHE ROKENDE NEGER DIE ONTKENT DAT IE IN DE ONTKENNINGSFASE ZIT"
PfjieuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:20 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
ah, onze "TWAALFJARIGE SCHIZOFRENE AUTISTISCHE ROKENDE NEGER DIE ONTKENT DAT IE IN DE ONTKENNINGSFASE ZIT"
ik dacht laat ik die opmerking maar eens voor me houden en nu maak jij hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |