Chicks checken. ;pquote:
Best welquote:
doe dan maar ABN want dat plat amsterdams lijkt ook nergens opquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Best wel
ABN, of plat Amsterdams graag
okéquote:
Dan moet je ff wat etenquote:
Nee, dat achterhoeks is lekker wil je zeggen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
doe dan maar ABN want dat plat amsterdams lijkt ook nergens op
quote:
quote:
maak maar een eigen topicquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, dat achterhoeks is lekker wil je zeggen.
Amserdams is beter te berijpen dan achterhoeks als je het mij vraagt...
Maar, ABN it is. TT change aanvragen
De volgende SC misschien, als ik op tijd benquote:
Nou heb ik ook honger, maar ik zoek niet te gaan etenquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:25 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik moet de boodschappen maar eens gaan doen... kan ik een satebroodje meenemen ofzo...
zorg dan dat je de Lapo hebt want het is toch zo Lapo is new topic?quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De volgende SC misschien, als ik op tijd ben
Klopt, maar dan moet ik daar wel op ptijd voor zijn. En gezien het feit dat ik nu weer aan het werk ga, en ik niet weet wanneer ik weer terugkomquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
zorg dan dat je de Lapo hebt want het is toch zo Lapo is new topic?
Ik vind Amsterdams zo lekker geil klinkenquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Best wel
ABN, of plat Amsterdams graag
Daar hebben ze knienenquote:
Hahaha, hier is hij aanwezig. niet overdreven, maar je hoort waar ik vandaan komquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind Amsterdams zo lekker geil klinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |