Chicks checken. ;pquote:
Best welquote:
doe dan maar ABN want dat plat amsterdams lijkt ook nergens opquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Best wel
ABN, of plat Amsterdams graag
okéquote:
Dan moet je ff wat etenquote:
Nee, dat achterhoeks is lekker wil je zeggen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
doe dan maar ABN want dat plat amsterdams lijkt ook nergens op
quote:
quote:
maak maar een eigen topicquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, dat achterhoeks is lekker wil je zeggen.
Amserdams is beter te berijpen dan achterhoeks als je het mij vraagt...
Maar, ABN it is. TT change aanvragen
De volgende SC misschien, als ik op tijd benquote:
Nou heb ik ook honger, maar ik zoek niet te gaan etenquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:25 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik moet de boodschappen maar eens gaan doen... kan ik een satebroodje meenemen ofzo...
zorg dan dat je de Lapo hebt want het is toch zo Lapo is new topic?quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De volgende SC misschien, als ik op tijd ben
Klopt, maar dan moet ik daar wel op ptijd voor zijn. En gezien het feit dat ik nu weer aan het werk ga, en ik niet weet wanneer ik weer terugkomquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
zorg dan dat je de Lapo hebt want het is toch zo Lapo is new topic?
Ik vind Amsterdams zo lekker geil klinkenquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Best wel
ABN, of plat Amsterdams graag
Daar hebben ze knienenquote:
Hahaha, hier is hij aanwezig. niet overdreven, maar je hoort waar ik vandaan komquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind Amsterdams zo lekker geil klinken
Oh heerlijk.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hahaha, hier is hij aanwezig. niet overdreven, maar je hoort waar ik vandaan kom
quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:46 schreef naatje_1 het volgende:
- Postbode siemen, wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen
- Maar ik moet werken daarom
- Ahh toe
- Nou maak maar een paint over samson en geert
bommeldingquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:26 schreef Desunoto het volgende:
Piloot landt na bommelding in vliegtuigtoilet
Die titel.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:26 schreef Desunoto het volgende:
Die titel.
same herequote:Op vrijdag 18 september 2009 12:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hahaha, hier is hij aanwezig. niet overdreven, maar je hoort waar ik vandaan kom
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:26 schreef Desunoto het volgende:
Die titel.
Ik zou er anders eerder spontaan door beginnen te janken.quote:
Ik heb een rotterdamse tongvalquote:
Ik vind dat rotterdamse taaltje wel grappig klinken.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een rotterdamse tongval
Zo iets?quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een rotterdamse tongval
Ik irritantquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:04 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik vind dat rotterdamse taaltje wel grappig klinken.
typoquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik irritant
Met als dat leidse accent
Dat zal overigens wss ook komen omdat mijn familie van mijn moeders kant leids is...quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik irritant
Met als dat leidse accent
Sorryquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:08 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat zal overigens wss ook komen omdat mijn familie van mijn moeders kant leids is...
nee dat is onmogelijk met zo'n schattige draakquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:46 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik zou er anders eerder spontaan door beginnen te janken.![]()
ik moet nog een half uurquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:19 schreef Stoeprand het volgende:
Zo, weer een lange dag op school achter de rug.
ah, onze "TWAALFJARIGE SCHIZOFRENE AUTISTISCHE ROKENDE NEGER DIE ONTKENT DAT IE IN DE ONTKENNINGSFASE ZIT"quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:19 schreef Stoeprand het volgende:
Zo, weer een lange dag op school achter de rug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:20 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
ah, onze "TWAALFJARIGE SCHIZOFRENE AUTISTISCHE ROKENDE NEGER DIE ONTKENT DAT IE IN DE ONTKENNINGSFASE ZIT"
PfjieuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
[..]
ah, onze "TWAALFJARIGE SCHIZOFRENE AUTISTISCHE ROKENDE NEGER DIE ONTKENT DAT IE IN DE ONTKENNINGSFASE ZIT"
ik dacht laat ik die opmerking maar eens voor me houden en nu maak jij hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
dat heb ik bedachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
IK SCHREEUW GODVERDROMMELS HELEMAAL NIET!!!1!quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:37 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
SCHREEUW NOU NIET STEEDS ZO!
ok je bent dus een twaalfjarige schizofrene autistische suďcidale rokende neger die schreeuwt en ontkent dat ie in de ontkenningsfase is maar toch wel een schatquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:38 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
IK SCHREEUW GODVERDROMMELS HELEMAAL NIET!!!1!
Je capslock klemt?quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:38 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
IK SCHREEUW GODVERDROMMELS HELEMAAL NIET!!!1!
Je mist ergens een komma.quote:
HÉ, HET KAN OOK MET CAPS LOCK! BEDANKT, DIT TYPT EEN STUK MAKKELIJKER!quote:
Then they hear a sound an they're falling on the ground.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:42 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Huppel en stoep are sitiing in a tree...![]()
Godverde.....quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:44 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
HÉ, HET KAN OOK MET CAPS LOCK! BEDANKT, DIT TYPT EEN STUK MAKKELIJKER!
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:44 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:44 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:47 schreef Stoeprand het volgende:
DUS, HEEFT IEMAND VANDAAG NOG IETS SPANNENDS MEEGEMAAKT TOEN IK WEG WAS?![]()
Wij zijn druk met de trap schuren enzquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:47 schreef Stoeprand het volgende:
ik heb een vooruitziende blikquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:48 schreef Samzz het volgende:
Yeah, vanavond JovinkDus die TT gaat helemaal op voor mij
Ik haalde vorig weekend een halve liter voor 1,50quote:Op donderdag 17 september 2009 23:40 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat zijn nog nette prijzen[ afbeelding ]
ik heb weer een geert en samson paint gemaaktquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:47 schreef Stoeprand het volgende:
Oh ja, ik heb ook wat gepaint:quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb weer een geert en samson paint gemaakt
Eigenlijk ging de TT vorige week ook al op... En de week daarop net zo goedquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb een vooruitziende blik
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik haalde vorig weekend een halve liter voor 1,50
Toen ik even later terugkwam voor nog een halve liter bleek dat ze fout zat, het was 3,50 en 1,50 als wisselgeld van mn 5 euro
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:59 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb ook wat gepaint:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:59 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb ook wat gepaint:
[ afbeelding ]
brekkerdearquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigenlijk ging de TT vorige week ook al op... En de week daarop net zo goed
Nergens voor, was meer uit verveling, hoewel ik er wel even aan gedacht heb 'm , als ie eenmaal af is, in DevilsWhore fantopic #4 te posten...quote:
gewoon doenquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:04 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nergens voor, was meer uit verveling, hoewel ik er wel even aan gedacht heb 'm , als ie eenmaal af is, in DevilsWhore fantopic #4 te posten...![]()
mangs wa, aait nichquote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij hebt ook in het huillachtopic gekeken
lekkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |