Misschien een hele domme vraag maar wat is dat PU dan?quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:26 schreef Stoeprand het volgende:
Hé ik heb 'm ook vandaag gekregen. Overigens wel de laatste, want ik heb m'n abonnement opgezegd.
Power Unlimited. Een vuig gamersblad. Tenminste, ik dacht dat Kiwi het daar over had.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Misschien een hele domme vraag maar wat is dat PU dan?
Oké tnx. Ja dat ken ik wel. Niet dat ik het ooit gelezen heb maar heb het wel eens ergens zien liggen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:31 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Power Unlimited. Een vuig gamersblad. Tenminste, ik dacht dat Kiwi het daar over had.
dan ga je een spelletje doenquote:
Wat voor één?quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan ga je een spelletje doen
quote:
CoD4 onlinequote:
_x_!___!___quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:53 schreef eNGine10 het volgende:
_x_!___!___
___!___!___
___!___!___
Boter kaas en eieren?
_x_!___!___quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
_x_!___!___
___!_O_!___
___!___!___
Congretzquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:05 schreef Powerkiwi het volgende:
_x_!___!_P_
___!_P_!___
_P_!___!_x
Powerkiwi wint.
Ik win altijd ALLES.quote:
Ook die eet wedstrijden?quote:
Als ik mee zou doen zou ik ze winnenquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ook die eet wedstrijden?
[ afbeelding ]
En op welke overwinning ben je nou het meest trots?quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:16 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Als ik mee zou doen zou ik ze winnen
Faalhaas van het jaarquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En op welke overwinning ben je nou het meest trots?Aangezien je alles wint zul je best wat grote prestaties hebben.
Ik heb een keer een Ben en Jerry's pakket gewonnen in de staatsloterij, dat vond ik wel erg leuk.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En op welke overwinning ben je nou het meest trots?Aangezien je alles wint zul je best wat grote prestaties hebben.
Ik vraag me af hoe die aan die prijs komtquote:
He, je verwart me met je moederquote:
Niet per se, ga niet lapohuntenquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:29 schreef eNGine10 het volgende:
Ezechielk jij wou de lapo toch voor een nieuwe TT?
Inderdaad, want die heeft jou op de wereld gezetquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:30 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
He, je verwart me met je moeder![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |