Dan loop je even naar buitenquote:Op vrijdag 18 september 2009 08:10 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Kan niet, want de ramen zijn beslagen.
Nee. Misschien heb ik het wel verkeerd gehoord en was het een voordeur die werd dichtgeworpen.quote:
NEEHEE IK BEN GEEN NEGER EN IK BEN OOK NIET LUIquote:Op vrijdag 18 september 2009 08:16 schreef justmattie het volgende:
Luie neger dat je dr bent Stoep
Duty calls, dus ik zal me richting school gaan begeven![]()
NEEHEE IK HEB DE VERWARMING NIET AANGEZETquote:Op vrijdag 18 september 2009 08:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Bah iemand heeft hier de verwarming op 80 graden gezet
Wil jij niet zo schreeuwen op de vroege ochtendquote:Op vrijdag 18 september 2009 08:18 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
NEEHEE IK HEB DE VERWARMING NIET AANGEZET![]()
![]()
NEEHEE IK SCHREEUW NIET OP DE VROEGE OCHTENDquote:Op vrijdag 18 september 2009 08:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil jij niet zo schreeuwen op de vroege ochtend
Je zal toch maar wat voor een lief onschuldig diertje overhebben hèquote:Op vrijdag 18 september 2009 08:15 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee. Misschien heb ik het wel verkeerd gehoord en was het een voordeur die werd dichtgeworpen.
Dat is mijn hart, die in vuur en vlam staat voor jouquote:Op vrijdag 18 september 2009 08:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Bah iemand heeft hier de verwarming op 80 graden gezet
Diequote:Op vrijdag 18 september 2009 08:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat is mijn hart, die in vuur en vlam staat voor jou
Ik word gewoon helemaal warm van binnenquote:Op vrijdag 18 september 2009 08:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat is mijn hart, die in vuur en vlam staat voor jou
Rot op naar school ofzo!quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:25 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
NEEHEE IK SCHREEUW NIET OP DE VROEGE OCHTEND![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Laat me, het is nog vroegquote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik word gewoon helemaal warm van binnen
[..]
Rot op naar school ofzo!
Dat is weer iets anders wat je voeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Of veranderen voor me?quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan iemand de TT even vertalen voor me?
Ik gok dat het kotsen en doorgaan betekent. Maarja dat is ook maar een gok....quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan iemand de TT even vertalen voor me?
Ik heb gisteravond geprobeerd het op te zoeken en te vertalen, maar ik snap er nog steeds niks van?quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik gok dat het kotsen en doorgaan betekent. Maarja dat is ook maar een gok....
Nee, dat zei ik gister ook en dat was het nietquote:Op vrijdag 18 september 2009 09:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik gok dat het kotsen en doorgaan betekent. Maarja dat is ook maar een gok....
angoan is volgens mij wel doorgaan. Dat eerste woord is dan misschien brekenquote:Op vrijdag 18 september 2009 09:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, dat zei ik gister ook en dat was het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |