Je mist dat hoken?quote:
quote:
Mobiel fokkenquote:
aha, gevonden. Høken!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:24 schreef Ezechielk het volgende:
? ?†????f??????f‡?
Zo, gewoon omdat het kan.
quote:
ZO! Bende vraagtekensquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:24 schreef Ezechielk het volgende:
? ?�????f??????f�?
Zo, gewoon omdat het kan.
Leeuwarders wilen niet bij Friesland horen, zijn dus geen echte Friezen, heb ik gehoordquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:25 schreef justmattie het volgende:
Twents, achterhoeks...bijna hetzelfde
Fries is niet mooi, van Fries snap ik niks. Leeuwarders
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:27 schreef justmattie het volgende:
Zo meteen nog even de laatste 2 uurtjes van de week doorstaan op het werk, en dan weekendMet live Cambuur op tv. Kijken dus Fok!kertjes
![]()
Zoep'n ontbreekt?quote:
ja er is ook een pm uitgegaan naar iedereen dat niemand er wat over zou zeggenquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:18 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die het ziet
Nu weet ik hoe het voelt als een vrouw geen aandacht krijgt voor haar nieuwe kapsel/kleren/schoenen/rotzooiquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:18 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
ja er is ook een pm uitgegaan naar iedereen dat niemand er wat over zou zeggen![]()
Neequote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:21 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nu weet ik hoe het voelt als een vrouw geen aandacht krijgt voor haar nieuwe kapsel/kleren/schoenen/rotzooi
Hierbij verklaar ik je de liefde.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:24 schreef Pingwingei het volgende:
[..]Dat is achterhoeks
Daarbij zit ik in Twente op school & Twents = mooiNet als Friesch
Dan is Sneekers nog beter.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:25 schreef justmattie het volgende:
Twents, achterhoeks...bijna hetzelfde
Fries is niet mooi, van Fries snap ik niks. Leeuwarders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag ;t gelijk.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:18 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:28 schreef -Datdus- het volgende:
ik at een whopper omdatHoax. Daar zit geen appel in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:28 schreef -Datdus- het volgende:
ik at een whopper omdatDat slaat als een drumstel op een lul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
JAWEL, DAT BEN JE WELquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:29 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar je bent niet verplicht om op elke kleine UI verandering te reageren of wel?
Nee. Als ik mijn UI verander, van 'I am hiding under your bed' naar 'I'm hiding under your bed', hoeveel mensen zouden dat dan merken? :")quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:29 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar je bent niet verplicht om op elke kleine UI verandering te reageren of wel?
Nietus.quote:
Ik denk niemand.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Als ik mijn UI verander, van 'I am hiding under your bed' naar 'I'm hiding under your bed', hoeveel mensen zouden dat dan merken? :")
Nietes, en gedraag je nu maar weer, lief, klein negertje van me.quote:
/b?quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:32 schreef -Datdus- het volgende:
he een meisje komt bij mij huilen omdat het uit is met haar vriend wat nu /b/?
Neuk haar.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:32 schreef -Datdus- het volgende:
Tissue geven.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:32 schreef -Datdus- het volgende:
GRODVREDROMMMGMGGGRRRRRLLMMHHNGNGGGGGG!!!!!quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nietes, en gedraag je nu maar weer, lief, klein negertje van me.
* DevilsWhore geeft watermeloen aan het Stoeprand
Oh, en misbruik maken van de situatie, natuurlijk.quote:
Liever KFC?quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:33 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
GRODVREDROMMMGMGGGRRRRRLLMMHHNGNGGGGGG!!!!!
quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:34 schreef -Datdus- het volgende:
Charlotte.(W) ; zegt:
*uit met m'n vriend..
'- R itchie nieuwe telefoon (Y) zegt:
*oh, achja heel veel vissen en een zee..
- Charlotte.(W) ; zegt:
*achja
*he maar kut voor je
*waarom dan?
- Charlotte.(W) ; zegt:
*ja joh.. hij is dom
*met z'n kuthoofd
*lang verhaal
*godver sprite over mn keyboordt sarcasm(dit is de huillie smillie ) "met z'n kuthoofd"
Fail is made
Ja maar er zijn toch mensen die me pesten door te doen alsof ik het wel benquote:
Jawel. Ik ben een neppert, want ik vind watermeloen vies.quote:
HEquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat slaat als een drumstel op een lul.
quote:13-9-2009 17:55:54 Ixora the explorer Menno. Dat slaat als een lul op een drumstel.
13-9-2009 17:56:10 Menno. Ixora the explorer Dat slaat als een drumstel op een lul;'(
13-9-2009 17:56:32 Menno. Ixora the explorer *insert instantrimshot.com
quote:
Dat is geen grap.quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:42 schreef -Datdus- het volgende:
nahforum.fok.nl is op de ban lijst gezet op school omdat ik hier keek op school Het vrijdagmiddag lesbische tieners topic. kut ludo!
![]()
Zwaar onterechtquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:42 schreef -Datdus- het volgende:
nahforum.fok.nl is op de ban lijst gezet op school omdat ik hier keek op school Het vrijdagmiddag lesbische tieners topic. kut ludo!
![]()
Waar is je kat gebleven?quote:
Niet waar...quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:18 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:42 schreef -Datdus- het volgende:
![]()
Onder de neus.quote:
Hé ik heb 'm ook vandaag gekregenquote:
Misschien een hele domme vraag maar wat is dat PU dan?quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:26 schreef Stoeprand het volgende:
Hé ik heb 'm ook vandaag gekregen. Overigens wel de laatste, want ik heb m'n abonnement opgezegd.
Power Unlimited. Een vuig gamersblad. Tenminste, ik dacht dat Kiwi het daar over had.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Misschien een hele domme vraag maar wat is dat PU dan?
Oké tnx. Ja dat ken ik wel. Niet dat ik het ooit gelezen heb maar heb het wel eens ergens zien liggen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:31 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Power Unlimited. Een vuig gamersblad. Tenminste, ik dacht dat Kiwi het daar over had.
dan ga je een spelletje doenquote:
Wat voor één?quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan ga je een spelletje doen
quote:
CoD4 onlinequote:
_x_!___!___quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:53 schreef eNGine10 het volgende:
_x_!___!___
___!___!___
___!___!___
Boter kaas en eieren?
_x_!___!___quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
_x_!___!___
___!_O_!___
___!___!___
Congretzquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:05 schreef Powerkiwi het volgende:
_x_!___!_P_
___!_P_!___
_P_!___!_x
Powerkiwi wint.
Ik win altijd ALLES.quote:
Ook die eet wedstrijden?quote:
Als ik mee zou doen zou ik ze winnenquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ook die eet wedstrijden?
[ afbeelding ]
En op welke overwinning ben je nou het meest trots?quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:16 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Als ik mee zou doen zou ik ze winnen
Faalhaas van het jaarquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En op welke overwinning ben je nou het meest trots?Aangezien je alles wint zul je best wat grote prestaties hebben.
Ik heb een keer een Ben en Jerry's pakket gewonnen in de staatsloterij, dat vond ik wel erg leuk.quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En op welke overwinning ben je nou het meest trots?Aangezien je alles wint zul je best wat grote prestaties hebben.
Ik vraag me af hoe die aan die prijs komtquote:
He, je verwart me met je moederquote:
Niet per se, ga niet lapohuntenquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:29 schreef eNGine10 het volgende:
Ezechielk jij wou de lapo toch voor een nieuwe TT?
Inderdaad, want die heeft jou op de wereld gezetquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:30 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
He, je verwart me met je moeder![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |