Dan blijk ik best wel normaal te zijnquote:Op donderdag 17 september 2009 19:40 schreef Fha het volgende:
Ik ben echt benieuwd hoe het gaat als jij voor het eerst langs gaat komen bij mij (en vriend tegen die tijd hopelijk).
Overigens heb ik toestemming van hem gekregen om twee kippen te houden in de tuin dan![]()
![]()
Dus mag je elke week wel eieren komen halen ofzo
quote:Op donderdag 17 september 2009 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan blijk ik best wel normaal te zijn
Dank je, een vrijgezel heeft zo zijn proteīnen nodigquote:Op donderdag 17 september 2009 19:44 schreef Fha het volgende:
[..]dan mag je nog steeds eieren hebben hoor
Ik ging eerder vanmiddag weer even Diablo spelen maar ik werd al meteen helemaal uitgescholden omdat ik geen teleport kanquote:
Fhalderie bedoel je natuurlijkquote:Op donderdag 17 september 2009 19:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Tralala Valderie Poptiedom
Fhaquote:
quote:
Niet ieders wereld draait om mij Flessiequote:Op donderdag 17 september 2009 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fhalderie bedoel je natuurlijk
Dat dacht ik al!quote:
Niet?quote:Op donderdag 17 september 2009 19:50 schreef Fha het volgende:
Niet iedereens wereld draait om mij Flessie
quote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:query:Kon geen verbinding maken met MySQL.)
Jeumig. Kon die staart niet nog net iets hoger op dr hoofd?!quote:
Als ik haar tegen kom zal ik het haar vragen!quote:Op donderdag 17 september 2009 19:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Jeumig. Kon die staart niet nog net iets hoger op dr hoofd?!
Oh . Dan ga ik morgen wel weer flikvlooien met Nijns of zo, of met LL. Of met iemand anders die toch al iemand heeftquote:
Noujaaaaaaaa zegquote:Op donderdag 17 september 2009 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh . Dan ga ik morgen wel weer flikvlooien met Nijns of zo, of met LL. Of met iemand anders die toch al iemand heeft
Je legt elke keer de lat wel hoogquote:Op donderdag 17 september 2009 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh . Dan ga ik morgen wel weer flikvlooien met Nijns of zo, of met LL. Of met iemand anders die toch al iemand heeft
Zo belangrijk ben ik dus voor jequote:
Fhaquote:
zolang je niet met mij gaat flikvlooien vind ik het bestquote:Op donderdag 17 september 2009 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 september 2009 19:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je legt elke keer de lat wel hoog
Kan mij het rotten johquote:Op donderdag 17 september 2009 19:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je legt elke keer de lat wel hoog
quote:Op donderdag 17 september 2009 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo belangrijk wil je zijn voor me
Ach, het schijnt hip te zijn, op fok. Ik lees net iets over Het_hupt.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan mij het rotten johIk zoen en neuk en flikvlooi met alles wat los en vast zit
![]()
Tenminste, dat had de policy kunnen zijn, het had niet uitgemaakt
Misschien welquote:Op donderdag 17 september 2009 20:02 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben er weer weg van ook,
tot ooit misschien
Tot morgenquote:Op donderdag 17 september 2009 20:02 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben er weer weg van ook,
tot ooit misschien
nah, men moet het allemaal zelf weten, ik ga er geen waarde oordeel over vellen.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien wel![]()
Vertel vertel pinguin!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Jaquote:Op donderdag 17 september 2009 20:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, het schijnt hip te zijn, op fok. Ik lees net iets over Het_hupt.
Pff. gedoe.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
nah, men moet het allemaal zelf weten, ik ga er geen waarde oordeel over vellen.
Dit is er nog over van die rel.
Uhuh
Mag ik ook een glaasje?quote:Op donderdag 17 september 2009 20:14 schreef Pheno het volgende:
Even wat perssinaasappelen slachten op de citruspers
Ik heb die grote repen Milka met aardbeienyoghurt nog nooit ergens gezien in Nederlandquote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, randstad, dat verklaart een boelquote:Op donderdag 17 september 2009 20:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb die grote repen Milka met aardbeienyoghurt nog nooit ergens gezien in Nederland.
Nou ja, dan voer ik ze wel in.
Dat dacht ik ookquote:
Hier ookquote:Op donderdag 17 september 2009 20:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.
Ow nee, ik haal die altijd bij de supermarkt hier vlak over de grens.
Naja, dat is net zo ver rijden als de Albert Heijn.
Mja, in Oostenrijk zijn ze ook in elk boerengat te vinden, in Nederland dus blijkbaar ook alleen buiten de bewoonde wereldquote:Op donderdag 17 september 2009 20:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, randstad, dat verklaart een boel
Dus dan heb ik er voor niks een voor jou meegenomen...quote:Op donderdag 17 september 2009 20:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.
Ow nee, ik haal die altijd bij de supermarkt hier vlak over de grens.
Naja, dat is net zo ver rijden als de Albert Heijn.
De aardbei-yoghurt variant?quote:Op donderdag 17 september 2009 20:45 schreef DaMart het volgende:
Terugvindjodel.
Even buurten, nu weer die enorme reep Milka met aardbei opzoeken...![]()
.
Waarom verkopen ze die smaak nou niet in Nederland? Dan had ik nu niet al 7 repen ingeslagen om mee naar huis te nemen.
Klinkt trouwens echt ontzettend misselijkmakendquote:Op donderdag 17 september 2009 20:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De aardbei-yoghurt variant?
Neuj!quote:Op donderdag 17 september 2009 21:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Klinkt trouwens echt ontzettend misselijkmakend
Ja vast net zo lekker als koffiequote:Op donderdag 17 september 2009 21:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Neuj!Is echt lekker!
WPzquote:Op donderdag 17 september 2009 21:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Neuj!Is echt lekker!
Ik weiger!quote:
groot gelijkquote:
Hoi Nijnsquote:
Die jaquote:Op donderdag 17 september 2009 20:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De aardbei-yoghurt variant?
Dan moet je je oren even laten uitspuitenquote:Op donderdag 17 september 2009 21:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Klinkt trouwens echt ontzettend misselijkmakend
Dat dusquote:Op donderdag 17 september 2009 21:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Neuj!Is echt lekker!
En datquote:Op donderdag 17 september 2009 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
ja Fha, Pier en MPG hebben gelijk. Dat is gewoon erg lekker. Je bent raar
Ik weiger ook...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 september 2009 22:14 schreef DaMart het volgende:
Ik weiger ook...Is het zo erg ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Aardbeien en melk zijn ook gezond hoor!quote:Op donderdag 17 september 2009 22:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik houd er gewoon niet van... te gezond en zo.
Maar lekker én gezond... salade is gezond maar vind ik niet lekkerquote:Op donderdag 17 september 2009 22:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Aardbeien en melk zijn ook gezond hoor!
nee dat is konijnenvoerquote:Op donderdag 17 september 2009 22:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik houd er gewoon niet van... te gezond en zo.
Raarderdquote:Op donderdag 17 september 2009 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar lekker én gezond... salade is gezond maar vind ik niet lekker.
En dan ga ik jullie nu weer verlaten. Ik heb geen vakantie om de hele avond te FOK!ken.
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 17-09-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 032 wel.o.k
02. 031 Nijns
03. 025 Ladylike
04. 023 Fha
05. 019 Pheno
06. 019 Dr_Flash
07. 011 MaleDuck
08. 007 goldfinger1963
09. 006 DaMart
10. 006 Frutsel
11. 006 john-frusciante
12. 005 MPG
13. 003 marcb1974
14. 003 Papierversnipperaar
15. 001 _F.U.B.A.R_
16. 001 vrolijke-frits
17. 001 HeatWave
quote:
klopt heb het gezien jouw topic heeft die niet geteldquote:Op vrijdag 18 september 2009 07:55 schreef MaleDuck het volgende:
gf
dat de stats niet kloppen komt door dat nep-topic van wel ok...
ik ga ook dadelijk weer terugquote:
idd niet okquote:Op vrijdag 18 september 2009 08:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt heb het gezien jouw topic heeft die niet geteld![]()
wel.o.k is dus niet.o.k
[..]
ik ga ook dadelijk weer terug![]()
ik slaap in etappes
ik ga ook een stuk later naar bed dan de gemiddelde mensquote:Op vrijdag 18 september 2009 08:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
idd niet ok
lekker hoor... ik wou dat ik nog even terug kon... maar dat gaat m niet worden denk ik
Wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:11 schreef wel.o.k het volgende:
er is ook goed nieuws, Bijna weekend![]()
en ik heb de stats verkloot
We hebben zo'n apparaat hier staan, maar die bocht zuip ik ook niet.quote:
doe maar.quote:
tegelijk met eend een nieuw topic gemaakt.quote:
ff terug gelezen en jij bent nog erger dan LL, die heeft tenminste nog een leeftijd grens.quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben een dag ook weleens beter begonnen
mogge, ik zit vandaag alleen, ook een pluspuntquote:Op vrijdag 18 september 2009 09:16 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh binnenkomers
Maandag hier lekker alleen
Mn baas en ik zijn er trouwens achter dat mn contract pas 1 nov. afloopt
whahhaa, je had dat contract toch zelf ook?quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:16 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh binnenkomers
Maandag hier lekker alleen
Mn baas en ik zijn er trouwens achter dat mn contract pas 1 nov. afloopt
Jahquote:Op vrijdag 18 september 2009 09:18 schreef Nijns het volgende:
[..]
whahhaa, je had dat contract toch zelf ook?
Teruglezen in een slowchatquote:Op vrijdag 18 september 2009 09:18 schreef wel.o.k het volgende:
ff terug gelezen en jij bent nog erger dan LL, die heeft tenminste nog een leeftijd grens.
Alsof ik iets nuttigs kan doenquote:
Beterschapquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Ook goede morgenquote:
ik ookquote:
Jij wilt een hele pot met koffiequote:
Fles!quote:
Jep, drukquote:Op vrijdag 18 september 2009 09:47 schreef Nijns het volgende:
Pien!lang geleden!
En alle andere lieverds![]()
why?quote:
iedereen wenst je beterschap en vraagt hoe het gaat, is het niet goed genoeg?quote:
met leuke dingen?quote:
Komt door de dubbele. E.e.a. is verkeerd geīndexeerdquote:Op vrijdag 18 september 2009 07:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
de dagcijfers kloppen van geen kanten![]()
[..]
Koffiequote:Verder bleek uit de studie dat vrouwen tot 80 procent gevoeliger zijn voor nare dromen. Hetzelfde geldt voor mensen die voor middernacht gaan slapen of voor half zes opstaan. Wetenschappers hebben hiervan niet kunnen ontdekken hoe dat komt.
Hoi Nijnsquote:
Tisser?quote:
Beterschap.quote:
Ik ookquote:
Krentenbol? Dat was toch een hoax?quote:
Oud nieuwsquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)rries-en-stress.html
[..]
Koffie
Uitslapen
ik had het goed gemaaktquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:18 schreef Nijns het volgende:
Ha MPG
Ja, ik zei hoi en toen zei niemand meer wat
Jij zegt "en andere lieverds".quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:10 schreef Nijns het volgende:
[..]
iedereen wenst je beterschap en vraagt hoe het gaat, is het niet goed genoeg?
[..]
met leuke dingen?
ja, met een trouw-smileyquote:
dat ben jij toch? of gaat dit topic soms over jou?quote:
Jullie trouwen allemaal maar met elkaarquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:37 schreef Nijns het volgende:
dat ben jij toch? of gaat dit topic soms over jou?
Een vriend die zichzelf heel zielig vindt
(ik plaag je maar)
Das maar voor de ne-hep Phenootjeeeeeequote:Op vrijdag 18 september 2009 10:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jullie trouwen allemaal maar met elkaar
wattan?quote:
Hier, daar wordt hij wel wakker van.quote:
Als je op mn fouten doelt: jaquote:
Hier ook welquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier, daar wordt hij wel wakker van.
Toch wel leuk he, die cliniclownsquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:01 schreef Nijns het volgende:
Ik hou niet van die youtube-link-dumpjes
ik moest net wel lachen hier zeg
Nou, iemand hier moest een uitnodiging versturen voor een klant, maar de klant belde dat het fout was gegaan, dus heeft diegene gisteren met spoed nieuwe uitnodigingen verstuurd, staat er nu een andere fout inquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Toch wel leuk he, die cliniclowns
quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:04 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nou, iemand hier moest een uitnodiging versturen voor een klant, maar de klant belde dat het fout was gegaan, dus heeft diegene gisteren met spoed nieuwe uitnodigingen verstuurd, staat er nu een andere fout inkom op, hoe moeilijk is het?
Hoezo niet?? Eind van het seizoen? Of houden ze er helemaal mee op?quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Fles!Wat ik nog wilde zeggen... Museumtramlijn rijdt niet heel lang meer, dus als je nog wil...
FO?quote:
"kom je op muh feesjuh?"quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:04 schreef Nijns het volgende:
Nou, iemand hier moest een uitnodiging versturen voor een klant, maar de klant belde dat het fout was gegaan, dus heeft diegene gisteren met spoed nieuwe uitnodigingen verstuurd, staat er nu een andere fout inkom op, hoe moeilijk is het?
Fisting Orgasm, laat dat maar aan je toyboy overquote:
quote:
dat dus.quote:
mwaquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier, daar wordt hij wel wakker van.
die al wat meer ja.quote:
blijkbaarquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Blijkbaar toch moeilijker dan jij denkt
neem je zwemspullen mee, maar we zeggen niet wat we gaan doenquote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fisting Orgasm, laat dat maar aan je toyboy over
bij mij is het blondheidquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
dat dus.
nooit geweten dat dyslexie een soa was![]()
ja watte?quote:
Ze doen interessant met onze onwetendheidquote:
Ja tijd gaat snel als je bezig bentquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:37 schreef MaleDuck het volgende:
pfff... is het alweer half twaalf geweest...
wat een gedoe zeg even naar Panama volgende wk...
wat isser dan?quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:37 schreef MaleDuck het volgende:
pfff... is het alweer half twaalf geweest...
wat een gedoe zeg even naar Panama volgende wk...
Ok, zal even mn hart luchten:quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ok, zal even mn hart luchten:
-Mn paspoort was nog maar 1,5 maand geldig en moet minimaal nog 3 maanden geldig zijn om even naar Panama te mogen (lees: veel gebel met allerlei, even op en neer naar gemeentehuis)
-Moet nog snel even inentingen halen (vanmiddag wordt ik lek geprikt)
-Hier met ICT regelen dat ik minimaal een laptop mee moet nemen om er te kunnen werken. (en het liefst ook nog een citrix key om op het internet te kunnen) Maar onze ICT afdeling is niet erg goed in meewerken en hebben zelfs geen USB sticks op voorraad
dat was het denk ik wel...
Lekker danquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
-Mn paspoort was nog maar 1,5 maand geldig en moet minimaal nog 3 maanden geldig zijn om even naar Panama te mogen (lees: veel gebel met allerlei, even op en neer naar gemeentehuis)
-Hier met ICT regelen dat ik minimaal een laptop mee moet nemen om er te kunnen werken. (en het liefst ook nog een citrix key om op het internet te kunnen) Maar onze ICT afdeling is niet erg goed in meewerken en hebben zelfs geen USB sticks op voorraad
Ja, de inentingen bijvoorbeeld: ik moet voor gele koorts ingeent worden en die inenting werkt na 10 dagen...quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
lekker zo kort dag iets regelen..
Pheno, doe je tampon even goedquote:
Handigquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, de inentingen bijvoorbeeld: ik moet voor gele koorts ingeent worden en die inenting werkt na 10 dagen...
Stuur hem naar de gaskamer!quote:
Waar komt het idee dan ook vandaan om INEENS naar Panama te gaan?quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat ineens is een lang verhaal. Het komt er hier op neer: De kans is groot dat we daar een groot stuk werk scoren en nu krijgen we ineens de kans om heel veel (essentiele) informatie te verzamelen op de locatie en die informatie is daar niet lang meer beschikbaar...quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar komt het idee dan ook vandaan om INEENS naar Panama te gaan?![]()
En dat IT geen USB-sticks op voorraad heeft, heeft een hele goede reden. Dezelfde reden als waarom collega's onder elkaar niet via Hotmail mailen bijvoorbeeld. Dezelfde reden als waarom firewalls, spamfilters, virusscanners etc bestaan. Bescherming van belangrijke bedrijfsgegevens namelijk
Dat doet mijn vrouw zelf maarquote:
quote:Het ontwerp van deze usb-stick is geīnspireerd op de aloude en overbekende BIC-pen. De USM-L Micro usb-stick moet dan ook 'aangeklikt' worden aan het eind van de stick.
Truecrypt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat IT geen USB-sticks op voorraad heeft, heeft een hele goede reden. Dezelfde reden als waarom collega's onder elkaar niet via Hotmail mailen bijvoorbeeld. Dezelfde reden als waarom firewalls, spamfilters, virusscanners etc bestaan. Bescherming van belangrijke bedrijfsgegevens namelijk
Morgen breng ik je koffie welquote:
Maar eens zien of je het gebruik daarvan technisch kan afdwingen. Meeste users vinden sleur en pleur veel makkelijker. Bij mijn vorige klus had ik zelfs gebruiikers die via eoa online service backups van hun desktop liep te makenquote:
dat is lief van jequote:
er staan gewoon woorden bij de binnenkomst-smileyquote:
ik ben wel.o.k aan het ondermijnenquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:22 schreef Nijns het volgende:
[..]
er staan gewoon woorden bij de binnenkomst-smiley
gf, ik ben trots op je!
ik ben nog wel trots op jequote:Op vrijdag 18 september 2009 12:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben wel.o.k aan het ondermijnen![]()
middag nijns
nee manquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh wacht, we gaan gewoon NU al wandelen
je weet waar het staat...quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is lief van je![]()
maar daar heb ik nou geen reet aan
had de verkeerde smiley gebruiktquote:
quote:
[gf-mode]quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben wel.o.k aan het ondermijnen![]()
middag nijns
[wk-mode]quote:
[gf-mode]quote:
Nee, ik was het laatste alternatief om mee te gaan. Ze vroegen mij, omdat er niemand anders beschikbaar was en als ik die prikken eerder had gehaald had ik het zelf moeten betalen en nu is het op kosten van de zaak. Hetzelfde met mn paspoort. Moest een nieuwe en nu worden de kosten grotendeels door het bedrijf gedektquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doet mijn vrouw zelf maar
Voor de rest lekker geregeld, maar je wist al eerder dat je naar Panama moest, dus waarom niet eerder die prik gehaald bv? En als je weet dat ze zo heerlijk meewerken zou ik zelf ook niet tot de laatste dag wachten
Succes iig, het zal uiteindelijk wel lukken. En die prikken, ach, bangmakerij
kosteloos naar panama en een nieuw paspoort.quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, ik was het laatste alternatief om mee te gaan. Ze vroegen mij, omdat er niemand anders beschikbaar was en als ik die prikken eerder had gehaald had ik het zelf moeten betalen en nu is het op kosten van de zaak. Hetzelfde met mn paspoort. Moest een nieuwe en nu worden de kosten grotendeels door het bedrijf gedekt
Ik vind het ook wel leuk, maar het was vandaag gewoon een hoop gedoe. Ik ga er ook zeker van genieten!quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kosteloos naar panama en een nieuw paspoort.
ik wil wel ruilen hoor.
enne usb sticks op voorraad heb ik bij nog geen bedrijf meegemaakt.
die dingen verdwijnen gewoon.
Genieten?quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk, maar het was vandaag gewoon een hoop gedoe. Ik ga er ook zeker van genieten!
dat is waarquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[gf-mode]
![]()
![]()
![]()
[/gf-mode]
je hebt geen type fouten en niets verkloot.
Dat ookquote:
hard doorwerken wil wel eens helpenquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:17 schreef Ladylike het volgende:
Hier is het ook lekker warm
Bijna weekend
nog veel te doen
whehehequote:Op vrijdag 18 september 2009 13:22 schreef wel.o.k het volgende:
iemand nog iets leuk doen dit weekend?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
o.i.d.
Hier ook nog veel te doen, dus het zal nog wel even duren voordat het weekend isquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:17 schreef Ladylike het volgende:
Hier is het ook lekker warm
Bijna weekend
nog veel te doen
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe
ik moet werken maar je smiley's kloppen wel met mijn werk
Ik heb na het werk nog veel te doen bedoelde ikquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hier ook nog veel te doen, dus het zal nog wel even duren voordat het weekend is
die heb ik altijd aan staanquote:
klopt je krijgt visite vanavondquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb na het werk nog veel te doen bedoelde ik
Ik niet echt een lekker rustig avondje, maar morgen weer lekker druk ja.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb na het werk nog veel te doen bedoelde ik
quote:
quote:
Tong jij met je huisbaas?quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:34 schreef Muck het volgende:
ik heb mijn huisbaas net maar eens een grote monde gegeven
monde?quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:34 schreef Muck het volgende:
ik heb mijn huisbaas net maar eens een grote monde gegeven
zou er ook een smiley zijn van een krentenbolquote:
Hij is al geshredderd geloof ikquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
als hij dadelijk weg is wel
13372quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:37 schreef MPG het volgende:
elite post
papier is bezig geweestquote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
monde?
in het frans betekent het maand
Die shreddert alleen anti rookmaffia.quote:
Mois is toch maand?quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:39 schreef Nijns het volgende:
[..]wereld lieverd, monde betekent wereld
quote:
goed werkquote:
je hebt gelijkquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:39 schreef Nijns het volgende:
[..]wereld lieverd, monde betekend wereld
kloptquote:
dat dacht ik ook... maar ik denk zal maar wijs mn mond houdenquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:43 schreef Muck het volgende:
[..]
monde is inderdaad wereld, maar ik typte een E teveel. ik heb de eikel een grote mond gegeven, dat bedoelde ik
dat ik dat van jou nog mag horen, ik dacht dat je er wel pap van luste.quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:53 schreef Ladylike het volgende:
IK HEB GEEN ZIN MEEEEEEEEEEEER BOEHOEHOE
Oh dat gaat vanavond wel goedkomenquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat ik dat van jou nog mag horen, ik dacht dat je er wel pap van luste.
Erg hoorquote:
gelukkig, ik was al bang dat je ook ziek werdquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh dat gaat vanavond wel goedkomen
je hoeft nog maar 2 1/2 uurquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:53 schreef Ladylike het volgende:
IK HEB GEEN ZIN MEEEEEEEEEEEER BOEHOEHOE
Niet zo gek doenquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gelukkig, ik was al bang dat je ook ziek werd
ja maar toch..quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hoeft nog maar 2 1/2 uur
en dan heb je weekendquote:
Je bent onderweg naar mij thuis?quote:
idereen doetquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:15 schreef Nijns het volgende:
pff, het wordt opeens heeeel druk hier
ik houd rekening met de filequote:Op vrijdag 18 september 2009 14:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je bent onderweg naar mij thuis?
We hadden toch pas om 8 uur afgesproken?
Slimquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
idereen doet [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[..]
ik houd rekening met de file
computeren en wijntje drinken. ik moest ook even kijkenquote:
verstandigquote:
ik denk het eerstequote:Op vrijdag 18 september 2009 14:39 schreef Nijns het volgende:
[..]
computeren en wijntje drinken. ik moest ook even kijken
wel.o.k: leuk dat je alle plaatjes post van hyves, wil je gf worden of bčn je hem?
ik zit in de GF-mode.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:39 schreef Nijns het volgende:
[..]
computeren en wijntje drinken. ik moest ook even kijken
wel.o.k: leuk dat je alle plaatjes post van hyves, wil je gf worden of bčn je hem?
kijk dat is lekker... veel emoticons!!!quote:
Nou valt wel mee hoor, nog ruim 30 posts... dat duurt normaal meer dan een uur...quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:44 schreef Ladylike het volgende:
Ow verrek deze is weer bijna vol.. opletten dus dat ik niet zit te F5-en terwijl er een nieuw topic open is
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zit in de GF-mode.[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
Oh dan heb ik nog ffquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
kijk dat is lekker... veel emoticons!!!
[..]
Nou valt wel mee hoor, nog ruim 30 posts... dat duurt normaal meer dan een uur...
valt nog mee duurt nog wel een half uur ofzoquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:44 schreef Ladylike het volgende:
Ow verrek deze is weer bijna vol.. opletten dus dat ik niet zit te F5-en terwijl er een nieuw topic open is
deze komen ook niet van hyves.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
ik gebruik geen hyves emoticon's
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:44 schreef Ladylike het volgende:
Op dit tempo gaat dat wel lukken ja...quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
valt nog mee duurt nog wel een half uur ofzo
kloptquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
deze komen ook niet van hyves. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
valt nog mee duurt nog wel een half uur ofzo
ik typ nou wel een stuk langzamerquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Op dit tempo gaat dat wel lukken ja...
dat is ervaringquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:53 schreef Nijns het volgende:
[..]ninja-hunt alert!
grappig, dat je een inschatting kan maken van hoe lang 30 posts ongeveer nog duren
![]()
ik wil ook smileys doen nu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
kut hoerige tering zooi![]()
verbrand me hand aan een pan
gezelligquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:53 schreef Nijns het volgende:
[..]ninja-hunt alert!
grappig, dat je een inschatting kan maken van hoe lang 30 posts ongeveer nog duren
![]()
ik wil ook smileys doen nu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar heb je nou wel ervaring in hequote:Op vrijdag 18 september 2009 14:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
kut hoerige tering zooi![]()
verbrand me hand aan een pan
whehequote:Op vrijdag 18 september 2009 14:58 schreef Pheno het volgende:
Godskolere, ik werd ge0wned door een vrouwelijk vliegende, uh ja, wat was het eigenlijk? Na 5 potjes heb ik dat mens eens laten zien who her daddy is!
ligt ze er nog altijd 4 voorquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:58 schreef Pheno het volgende:
Godskolere, ik werd ge0wned door een vrouwelijk vliegende, uh ja, wat was het eigenlijk? Na 5 potjes heb ik dat mens eens laten zien who her daddy is!
Ze had wel jetsers. maar he, in deze game bewegen de borsten van je eigen personage (indien vrouwelijk, duh) op de tiltfunctie van je ps3 controllerquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ligt ze er nog altijd 4 voor
op deze manier nog nietquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Daar heb je nou wel ervaring in he
ben ook benieuwdquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:01 schreef Pheno het volgende:
Vooral nu wachten wat welok nu weer verneukt heeft met die quote
Zie je me blij worden? Nee? Dat kloptquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:03 schreef MPG het volgende:
Die smileys!
Het lijkt verdorie wel alsof jj terug is.
de kloon ervanquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:03 schreef MPG het volgende:
Die smileys!
Het lijkt verdorie wel alsof jj terug is.
huh?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:58 schreef Pheno het volgende:
Zoek maar op Ninja Gaiden Sigma 2. Ik heb maar de japanse demo gedownload, omdat Europa er nog niet mee om kan gaanquote:
shit betrapt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de kloon ervan![]()
wel.o.k heet die nu
pheno zit te spelen met zichzelfquote:
Geef nou maar toe dat je eerst JJ was, nu GF, met als kloon wel o.k.quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de kloon ervan![]()
wel.o.k heet die nu
GF kloon van jj?quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat je eerst JJ was, nu GF, met als kloon wel o.k.![]()
Boh ik ben mn werk echt langzaam aant doen
dat wordt met je pootje onder het water hangenquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
kut nou is de brandzalf ook nog eens op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |