Dan blijk ik best wel normaal te zijnquote:Op donderdag 17 september 2009 19:40 schreef Fha het volgende:
Ik ben echt benieuwd hoe het gaat als jij voor het eerst langs gaat komen bij mij (en vriend tegen die tijd hopelijk).
Overigens heb ik toestemming van hem gekregen om twee kippen te houden in de tuin dan![]()
![]()
Dus mag je elke week wel eieren komen halen ofzo
quote:Op donderdag 17 september 2009 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan blijk ik best wel normaal te zijn
Dank je, een vrijgezel heeft zo zijn proteīnen nodigquote:Op donderdag 17 september 2009 19:44 schreef Fha het volgende:
[..]dan mag je nog steeds eieren hebben hoor
Ik ging eerder vanmiddag weer even Diablo spelen maar ik werd al meteen helemaal uitgescholden omdat ik geen teleport kanquote:
Fhalderie bedoel je natuurlijkquote:Op donderdag 17 september 2009 19:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Tralala Valderie Poptiedom
Fhaquote:
quote:
Niet ieders wereld draait om mij Flessiequote:Op donderdag 17 september 2009 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fhalderie bedoel je natuurlijk
Dat dacht ik al!quote:
Niet?quote:Op donderdag 17 september 2009 19:50 schreef Fha het volgende:
Niet iedereens wereld draait om mij Flessie
quote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:query:Kon geen verbinding maken met MySQL.)
Jeumig. Kon die staart niet nog net iets hoger op dr hoofd?!quote:
Als ik haar tegen kom zal ik het haar vragen!quote:Op donderdag 17 september 2009 19:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Jeumig. Kon die staart niet nog net iets hoger op dr hoofd?!
Oh . Dan ga ik morgen wel weer flikvlooien met Nijns of zo, of met LL. Of met iemand anders die toch al iemand heeftquote:
Noujaaaaaaaa zegquote:Op donderdag 17 september 2009 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh . Dan ga ik morgen wel weer flikvlooien met Nijns of zo, of met LL. Of met iemand anders die toch al iemand heeft
Je legt elke keer de lat wel hoogquote:Op donderdag 17 september 2009 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh . Dan ga ik morgen wel weer flikvlooien met Nijns of zo, of met LL. Of met iemand anders die toch al iemand heeft
Zo belangrijk ben ik dus voor jequote:
Fhaquote:
zolang je niet met mij gaat flikvlooien vind ik het bestquote:Op donderdag 17 september 2009 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 september 2009 19:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je legt elke keer de lat wel hoog
Kan mij het rotten johquote:Op donderdag 17 september 2009 19:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je legt elke keer de lat wel hoog
quote:Op donderdag 17 september 2009 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo belangrijk wil je zijn voor me
Ach, het schijnt hip te zijn, op fok. Ik lees net iets over Het_hupt.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan mij het rotten johIk zoen en neuk en flikvlooi met alles wat los en vast zit
![]()
Tenminste, dat had de policy kunnen zijn, het had niet uitgemaakt
Misschien welquote:Op donderdag 17 september 2009 20:02 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben er weer weg van ook,
tot ooit misschien
Tot morgenquote:Op donderdag 17 september 2009 20:02 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben er weer weg van ook,
tot ooit misschien
nah, men moet het allemaal zelf weten, ik ga er geen waarde oordeel over vellen.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien wel![]()
Vertel vertel pinguin!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Jaquote:Op donderdag 17 september 2009 20:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, het schijnt hip te zijn, op fok. Ik lees net iets over Het_hupt.
Pff. gedoe.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
nah, men moet het allemaal zelf weten, ik ga er geen waarde oordeel over vellen.
Dit is er nog over van die rel.
Uhuh
Mag ik ook een glaasje?quote:Op donderdag 17 september 2009 20:14 schreef Pheno het volgende:
Even wat perssinaasappelen slachten op de citruspers
Ik heb die grote repen Milka met aardbeienyoghurt nog nooit ergens gezien in Nederlandquote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, randstad, dat verklaart een boelquote:Op donderdag 17 september 2009 20:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb die grote repen Milka met aardbeienyoghurt nog nooit ergens gezien in Nederland.
Nou ja, dan voer ik ze wel in.
Dat dacht ik ookquote:
Hier ookquote:Op donderdag 17 september 2009 20:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.
Ow nee, ik haal die altijd bij de supermarkt hier vlak over de grens.
Naja, dat is net zo ver rijden als de Albert Heijn.
Mja, in Oostenrijk zijn ze ook in elk boerengat te vinden, in Nederland dus blijkbaar ook alleen buiten de bewoonde wereldquote:Op donderdag 17 september 2009 20:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, randstad, dat verklaart een boel
Dus dan heb ik er voor niks een voor jou meegenomen...quote:Op donderdag 17 september 2009 20:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.
Ow nee, ik haal die altijd bij de supermarkt hier vlak over de grens.
Naja, dat is net zo ver rijden als de Albert Heijn.
De aardbei-yoghurt variant?quote:Op donderdag 17 september 2009 20:45 schreef DaMart het volgende:
Terugvindjodel.
Even buurten, nu weer die enorme reep Milka met aardbei opzoeken...![]()
.
Waarom verkopen ze die smaak nou niet in Nederland? Dan had ik nu niet al 7 repen ingeslagen om mee naar huis te nemen.
Klinkt trouwens echt ontzettend misselijkmakendquote:Op donderdag 17 september 2009 20:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De aardbei-yoghurt variant?
Neuj!quote:Op donderdag 17 september 2009 21:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Klinkt trouwens echt ontzettend misselijkmakend
Ja vast net zo lekker als koffiequote:Op donderdag 17 september 2009 21:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Neuj!Is echt lekker!
WPzquote:Op donderdag 17 september 2009 21:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Neuj!Is echt lekker!
Ik weiger!quote:
groot gelijkquote:
Hoi Nijnsquote:
Die jaquote:Op donderdag 17 september 2009 20:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De aardbei-yoghurt variant?
Dan moet je je oren even laten uitspuitenquote:Op donderdag 17 september 2009 21:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Klinkt trouwens echt ontzettend misselijkmakend
Dat dusquote:Op donderdag 17 september 2009 21:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Neuj!Is echt lekker!
En datquote:Op donderdag 17 september 2009 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
ja Fha, Pier en MPG hebben gelijk. Dat is gewoon erg lekker. Je bent raar
Ik weiger ook...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 september 2009 22:14 schreef DaMart het volgende:
Ik weiger ook...Is het zo erg ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Aardbeien en melk zijn ook gezond hoor!quote:Op donderdag 17 september 2009 22:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik houd er gewoon niet van... te gezond en zo.
Maar lekker én gezond... salade is gezond maar vind ik niet lekkerquote:Op donderdag 17 september 2009 22:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Aardbeien en melk zijn ook gezond hoor!
nee dat is konijnenvoerquote:Op donderdag 17 september 2009 22:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik houd er gewoon niet van... te gezond en zo.
Raarderdquote:Op donderdag 17 september 2009 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar lekker én gezond... salade is gezond maar vind ik niet lekker.
En dan ga ik jullie nu weer verlaten. Ik heb geen vakantie om de hele avond te FOK!ken.
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 17-09-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 032 wel.o.k
02. 031 Nijns
03. 025 Ladylike
04. 023 Fha
05. 019 Pheno
06. 019 Dr_Flash
07. 011 MaleDuck
08. 007 goldfinger1963
09. 006 DaMart
10. 006 Frutsel
11. 006 john-frusciante
12. 005 MPG
13. 003 marcb1974
14. 003 Papierversnipperaar
15. 001 _F.U.B.A.R_
16. 001 vrolijke-frits
17. 001 HeatWave
quote:
klopt heb het gezien jouw topic heeft die niet geteldquote:Op vrijdag 18 september 2009 07:55 schreef MaleDuck het volgende:
gf
dat de stats niet kloppen komt door dat nep-topic van wel ok...
ik ga ook dadelijk weer terugquote:
idd niet okquote:Op vrijdag 18 september 2009 08:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt heb het gezien jouw topic heeft die niet geteld![]()
wel.o.k is dus niet.o.k
[..]
ik ga ook dadelijk weer terug![]()
ik slaap in etappes
ik ga ook een stuk later naar bed dan de gemiddelde mensquote:Op vrijdag 18 september 2009 08:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
idd niet ok
lekker hoor... ik wou dat ik nog even terug kon... maar dat gaat m niet worden denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |