Had je de laatste post?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:02 schreef msnk het volgende:
Ik dien een motie van wantrouwen in bij swarmahoer, mijn topic was namelijk drie minuten eerder
Krijgen we die grappen weerquote:Op donderdag 17 september 2009 14:06 schreef DennisMoore het volgende:
Gaan we weer.
Eerst een Hamer-stuk.
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:02 schreef msnk het volgende:
Ik dien een motie van wantrouwen in bij swarmahoer, mijn topic was namelijk drie minuten eerder
Ik snap nooit dat Halsema altijd vooraan mag staan met het geven van commentaar. Ze is tenslotte lid van een marginale partij, maar ze geeft vrijwel altijd als eerste een reactie.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:02 schreef ASroma het volgende:
heerlijk die halsema, kauwgompie, grote oorbellen, bellen blazen![]()
breezer milf
Wat was de vraag?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:07 schreef justanick het volgende:
Allemachtig wat een domme vraag van Hamer!
Bakellende riep iets over de meeste concurrerende landen en dat het de ambitie is dat NL daarbij gaat horen (top 5). Hamer vroeg vervolgens om de lijst met die landen. Bakellende leest ze op. Hamer: dus ik begrijp het goed dat het de ambitie is om in de top 5 van de deze lijst te komen?quote:
Al voordat Balkenende iets had gezegd had hij hem al onderbroken. Waarna er (door Balkenende volgens mij?) werd gevraagd of Wilders weer een motie zou indienen. Wilders reageert heel droog "die komt nog wel, maakt u zich geen zorgen". Geweldigquote:Op donderdag 17 september 2009 14:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]was sneller jouwe te sluiten want ik had al n linkje in de lapo staan
heeft wilders m al ingediend trouwens? of komt dat feest nog
Lastenverzwaring van 2.3 miljard en dan beweren dat het geen lastenverzwaring is omdat je het geld vervolgens uitdeelt.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:12 schreef DennisMoore het volgende:
Halsema wil alleen hoogopgeleide werklozen.
Nederland is sowieso geen innovatieland, maar een handelsland.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:13 schreef DennisMoore het volgende:
Als je arbeid goedkoper maakt, dan ontneem je toch een prikkel om te innoveren? Dan zet je simpelweg meer handjes aan een machine.
Nah, het is wel verstandig om de belastingen op arbeid terug te schroeven. Prikkel om te innoveren blijft toch wel, die wordt overigens eerder tegengewerkt door de complexe regelgeving.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:13 schreef DennisMoore het volgende:
Als je arbeid goedkoper maakt, dan ontneem je toch een prikkel om te innoveren? Dan zet je simpelweg meer handjes aan een machine.
Ja altijd. Vind het ook erg vreemd, alsof bepaalde mensen/onderwerpen hen totaal niet interesseertquote:Op donderdag 17 september 2009 14:15 schreef Zero2Nine het volgende:
Wat een babbelkousen daar in de zaal trouwens op de achtergrond.
Veel minder. Het is voor een bedrijf dan namelijk goedkoper om meer mensen in te zetten om dezelfde productiviteit te halen dan door te investeren in slimmer werken.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:15 schreef justanick het volgende:
Prikkel om te innoveren blijft toch wel
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:13 schreef msnk het volgende:
[..]
Al voordat Balkenende iets had gezegd had hij hem al onderbroken. Waarna er (door Balkenende volgens mij?) werd gevraagd of Wilders weer een motie zou indienen. Wilders reageert heel droog "die komt nog wel, maakt u zich geen zorgen". Geweldig
En ja die moet nog komen
Fietsenkelder?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:20 schreef swarmahoer het volgende:
bos niet in de zaal? beetje slecht
zeker in de fietsenkelder
en hij deed het mooiquote:
Naar goed PvdA-voorbeeldquote:Op donderdag 17 september 2009 14:20 schreef swarmahoer het volgende:
was een nijmeegse ambtenaar die een slippertje maakte en betrapt is in de fietsenkelderquote:
PvdA-wethouder in Nijmegen.quote:
ik doe mee als mei li er ook isquote:Op donderdag 17 september 2009 14:20 schreef swarmahoer het volgende:
Binnen de handel valt ook genoeg te innoveren. Innovatie betreft niet alleen technische snufjes.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:14 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Nederland is sowieso geen innovatieland, maar een handelsland.
Allemaal plaatjes erbij?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:25 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Wilders heeft de mooiste tegenbegroting van allemaal, meent hij zelf.
In mijn ogen moet die gewoon beter ingezet worden.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:26 schreef starla het volgende:
Van mij part mag ontwikkelingshulp naar 0 teruggebracht worden.
Van mij mag het bedrag op peil gehouden worden, maar wordt dat bedrag beter ingezet.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:26 schreef starla het volgende:
Van mij part mag ontwikkelingshulp naar 0 teruggebracht worden.
Precies, meer focus op structurele hulp en microkredieten (waar dat nog niet het geval is). Ben er in ieder geval wel voor om deze begrotingspost heel goed tegen het licht te houden. Maar in een keer alle ontwikkelingshulp opzeggen omdat het hier even 'wat minder' gaat vind ik moreel niet te verantwoorden.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:30 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
In mijn ogen moet die gewoon beter ingezet worden.
Precies.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:32 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Precies, meer focus op structurele hulp en microkredieten (waar dat nog niet het geval is). Ben er in ieder geval wel voor om deze begrotingspost heel goed tegen het licht te houden. Maar in een keer alle ontwikkelingshulp opzeggen omdat het hier even 'wat minder' gaat vind ik moreel niet te verantwoorden.
Jouw hypotheek is zeker 399k?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:34 schreef swarmahoer het volgende:
HRA boven de 4 ton lekker afschaffen
Mooi ook dat gezicht van Eurlings.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:34 schreef Zero2Nine het volgende:
De Limburgse minister noemen tussen Turken, Antillianen, Surinamers, Marokkanen etc.
hmm laat ik t anders zeggen totaan de 4 ton danquote:Op donderdag 17 september 2009 14:34 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Jouw hypotheek is zeker 399k?
Limburgers zijn toch ook gewoon net zo ergquote:Op donderdag 17 september 2009 14:34 schreef Zero2Nine het volgende:
De Limburgse minister noemen tussen Turken, Antillianen, Surinamers, Marokkanen etc.
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:39 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Limburgers zijn toch ook gewoon net zo erg
en met de toekomst heeft hij ook problemen.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:39 schreef ASroma het volgende:
Geert kan niet dealen met de geschiedenis van Nederland achgut
Nee nee, niet moslim. Van islamitische afkomst.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:40 schreef Igen het volgende:
O jee, Nederland verandert. O jee, over 40 jaar is wel 20% van de Europeanen moslim. O jee o jee.
Ja, zo werkt het gewoon voor de doelgroep.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:43 schreef DJKoster het volgende:
Wilders heeft 10 standaardzinnen op een A4'tje staan?
dat dus, een beetje charismatisch leider zet Wilders weg.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:44 schreef justanick het volgende:
Balkenende, wat ben je toch een slappe zak. Zet die Wilders eens een keer op zijn nummer!
Die zijn dus duidelijk het teletubbie-niveau niet ontstegen.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, zo werkt het gewoon voor de doelgroep.
Heeft niet met domheid van Wilders te maken, is retorisch slim.
Volgens mij bedoelt hij dat ook.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:45 schreef msnk het volgende:
Als Wilders bepaalde standpunten nou veel genuanceerder zou verkopen. Een stop van het bouwen van moskeeën in steden zoals Amsterdam en Rotterdam (waar er toch al teveel staan) vind ik bijvoorbeeld een heel goed idee.
Maar nee hoor, alles wat ook maar een beetje islam uitstraalt moet verbrand worden
Gaan we dan ook terug naar de Romeinse cijfers
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:24 schreef superworm het volgende:
Is er buiten de politieke programma's overigens nog een mogelijkheid om de debatten in zn geheel terug te zien?
Je bent wel fan van dequote:Op donderdag 17 september 2009 14:45 schreef Igen het volgende:
[..]
Die zijn dus duidelijk het teletubbie-niveau niet ontstegen.
Nog keer! Nog keer!
De kracht van de herhalingquote:Op donderdag 17 september 2009 14:45 schreef Igen het volgende:
Nog keer! Nog keer!
Alle partijen gebruiken deze truc. Let maar eens op. Hamer: allerzwaksten in de samenleving. Kant: banken en marktwerking zijn foei. Die muts van de PvdD: mijeu, dierenrechten. D66: kenniseconomie. VVD: begroting. GroenLinks: milieu (begroting vergroenen).quote:Op donderdag 17 september 2009 14:45 schreef Igen het volgende:
[..]
Nog keer! Nog keer!
Ja, die heeft het steeds over de AOW met 67. Maar dat is ergens nog wel logisch, omdat dat het enige concrete regeringsbeleid voor 2010 is.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:47 schreef DJKoster het volgende:
Ik moet wel toegeven dat ik anderen (o.a. Kant) ook vaak hetzelfde hoor zeggen..
Like a moth to a flamequote:Op donderdag 17 september 2009 14:48 schreef DennisMoore het volgende:
Kant wordt getriggerd doordat ze 't woordje 'marktwerking' hoort.
Het is dan ook zijn laatste debat voor die naar Europa aftaaid.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:47 schreef Morendo het volgende:
Ik schakel net in. Heeft Balkenende er wel zin in? Hij komt weinig enthousiast over.
Ik was ook geen fan van Fortuijn maar die had toch wel iets meer inhoud dan dit peroxidehoofd hoorquote:Op donderdag 17 september 2009 14:46 schreef Kwaliteit het volgende:
Dat was ook een zwak puntje van Pim Fortuyn
Tja, ik denk dat dat gewoon niet waar is. Pechtold klapt er met regelmaat tegen in, maar doet dat ook om zichzelf op een 'goedkope' manier te profileren.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:45 schreef ASroma het volgende:
[..]
dat dus, een beetje charismatisch leider zet Wilders weg.
Nou, ik vraag het mij af.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:46 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij dat ook.
Maar hij kan het gewoon niet uitleggen lijkt het wel![]()
Dat was ook een zwak puntje van Pim Fortuyn
Wie nietquote:Op donderdag 17 september 2009 14:47 schreef MoonCore het volgende:
[..]
Je bent wel fan van desmiley he?
Je kunt ze in ieder geval in zijn geheel nalezen, staat op de site van de TK vast wel een linkje naar de handelingen. Scheelt ook een hoop tijd.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:47 schreef superworm het volgende:
Is er buiten de politieke programma's overigens nog een mogelijkheid om de debatten in zn geheel terug te zien?
Ze snapt het verschil tussen marktwerking en debiele regelgeving niet.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:50 schreef Morendo het volgende:
Wat is er in godsnaam mis met Agnes Kant?
Ja echt belachelijk, hoewel dr slot wel sterk was. Balkenende stond even met zijn mond vol tandenquote:Op donderdag 17 september 2009 14:50 schreef DennisMoore het volgende:
En Kant heeft d'r sessie angermanagement blijkbaar weer 's gemist.
zou van Geel goed zijn in Bed?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:52 schreef msnk het volgende:
Ik mis de billen van Van Geel wel een beetje
Dat rode hoofd van hem
Het is dat Balkenende veel beter is in het afbijten dan Van Geel dat hij daar niet met een rood hoofd staat
Hamer
En ze betaalt 60 euro voor 256 Kbit/s ADSL.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:53 schreef axis303 het volgende:
Kant gebruikt nog steeds zo'n draai-telefoon aangesloten op het staatsnetwerk?
Het zal inderdaad wel wat genuanceerder liggen maar Wilders heeft hier wel een punt.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:56 schreef ASroma het volgende:
ja maar wie zegt dat het echt zo zwart wit is?
Haha, dat gevoel heb ik ook altijd bij haarquote:Op donderdag 17 september 2009 14:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben bang dat de man van Agnes Kant elke avond bibberend onder de tafel zit te eten als zijn vrouw binnenkomt...
Met datalimietquote:Op donderdag 17 september 2009 14:54 schreef justanick het volgende:
[..]
En ze betaalt 60 euro voor 256 Kbit/s ADSL.
En sinds gisteren weten we dat hij financieel afhankelijk is van haar.quote:
Ik geloof totaal niet in enige oprechtheid van zijn kant. Het is allemaal een politiek spel. Hij zegt alles puur omdat het goed doet bij het publiek.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:57 schreef De_Hertog het volgende:
Dat is het probleem met Wilders, af en toe zegt hij gewoon hele rake dingen. Die andere politici vervolgens niet durven noemen omdat ze van WIlders zijn. Met hier en daar een rake opmerking lokt hij toch iedere keer weer een 'maar hij zegt het wel'-gevoel uit bij veel mensen.
Sure, en twee dochters, waarvan i.i.g. 1 leuke. Je krijgt er dan wel de schoonmoeder from hell bij. Maar ja.quote:
Het jammere is alleen dat hij het ook alleen maar bij woorden houdt want de woorden onderbouwen met concrete plannen en waar het geld vandaan komt, daar is Wilders nou niet bepaald sterk in... gebakken lucht verkopen wel... en die lucht is gebaseerd op peilingen van diverse onderzoeksbureaus... je moet eens opletten hoe vaak Wilders een standpunt inneemt waar toevalligerwijs net onderzoek naar is gedaan en waar heel veel Nederlanders het dan mee eens of tegen zijn... de kosten van het Koningshuis bijvoorbeeld.... hij heeft totaal geen visie maar waait echt met de publieke opinie mee zonder enige vorm van realiteitszinquote:Op donderdag 17 september 2009 14:57 schreef De_Hertog het volgende:
Dat is het probleem met Wilders, af en toe zegt hij gewoon hele rake dingen. Die andere politici vervolgens niet durven noemen omdat ze van WIlders zijn. Met hier en daar een rake opmerking lokt hij toch iedere keer weer een 'maar hij zegt het wel'-gevoel uit bij veel mensen.
Wel dochters in ieder geval.quote:
She's married? Poor bastard.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben bang dat de man van Agnes Kant elke avond bibberend onder de tafel zit te eten als zijn vrouw binnenkomt...
bijna net zo geil als die van guusjequote:Op donderdag 17 september 2009 15:02 schreef Omnifacer het volgende:
Kant heeft wel een onwijze pijpsmoel
Ja, tuurlijk, maar bij veel keizers komt dat totaal niet over en blijft wel hangen dat die Wilders tenminste zegt waar het op staat..quote:Op donderdag 17 september 2009 15:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het jammere is alleen dat hij het ook alleen maar bij woorden houdt want de woorden onderbouwen met concrete plannen en waar het geld vandaan komt, daar is Wilders nou niet bepaald sterk in...
Hoelang moeten we nog wachten voordat Femke eventueel leuke dochters op een acceptabele leeftijd heeft?quote:Op donderdag 17 september 2009 15:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Sure, en twee dochters, waarvan i.i.g. 1 leuke. Je krijgt er dan wel de schoonmoeder from hell bij. Maar ja.
Leuk en aardig, maar met schreeuwen alleen red je het niet. Hij zal toch een keer met een onderbouwing moeten komen.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:03 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, maar bij veel keizers komt dat totaal niet over en blijft wel hangen dat die Wilders tenminste zegt waar het op staat..
Voor de gemiddelde kiezer? Ik ben bang van niet..quote:Op donderdag 17 september 2009 15:05 schreef marcodej het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar met schreeuwen alleen red je het niet. Hij zal toch een keer met een onderbouwing moeten komen.
Die volgend jaar als 1 van de hardste genaaid worden door het beleid.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:03 schreef DennisMoore het volgende:
Hoera, aandacht voor alleenstaanden! De vergeten maar groeiende groep!
Ja, op die van CDA en CU iig.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:07 schreef nikk het volgende:
Heeft Balkenende eigenlijk een keer écht antwoord gegeven op de vragen vandaag?
Doet dating.fok.nl het nu alquote:Op donderdag 17 september 2009 15:06 schreef justanick het volgende:
Die volgend jaar als 1 van de hardste genaaid worden door het beleid.
Pechtold? Die ziet alleenstaanden al een tijdje als een kiezersgroep met behoorlijk potentie heb ik het idee.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:03 schreef DennisMoore het volgende:
Hoera, aandacht voor alleenstaanden! De vergeten maar groeiende groep!
Uiteraard. Maar dat lijkt mij niet de reden waarom D66 het voor die kiezersgroep opneemt.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:09 schreef Monolith het volgende:
Pechtold? Die ziet alleenstaanden al een tijdje als een kiezersgroep met behoorlijk potentie heb ik het idee.
Blikken Rita is de bestbetaalde uitkeringstrekker van Nederland, dus zuipen voor het middaguur kan er ook wel vanaf.quote:
Dat dacht ik ook al bij mijzelf... Beetje ondoordacht voorstel.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:13 schreef Krambo het volgende:
Wil Verdonk nou een avondklok voor jongeren instellen?
Jij hebt blijkbaar nog geen kinderenquote:Op donderdag 17 september 2009 15:13 schreef starla het volgende:
Ik vraag me ook af wanneer er een boete komt voor mensen die kids zeggen ipv kinderen.
Beiden nee, dus?quote:Op donderdag 17 september 2009 15:14 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Jij hebt blijkbaar nog geen kinderen![]()
Of ben je er ook zo iemand dat een kind van 8 buiten laat lopen tot 10 a 11 uur?![]()
![]()
Op sommige punten inderdaad wel ja. Jammer van zijn overtuigingen.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:14 schreef ASroma het volgende:
[..]
hij is inhoudelijk wel sterkvan der vlies
D66 is natuurlijk de meest expliciet seculiere, liberale partij. Ze komen dan ook op voor de moderne, seculiere levenstijl die in contrast staat me de in het Christendom gewortelde gezinsgeörienteerde maatschappij.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar dat lijkt mij niet de reden waarom D66 het voor die kiezersgroep opneemt.
mogen homo's niet donerenquote:Op donderdag 17 september 2009 15:17 schreef DennisMoore het volgende:
Aantal donoren kun je zo met 10% omhoog krikken door donatie ook open te stellen voor niet-hetero's.
Zeldzaam slechte spreker. Totaal geen debatter.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:19 schreef Monolith het volgende:
Waarom mensen v/d Vlies zo geweldig vinden is mij een raadsel. Hij mag zich dan verschuilen achter eloquentie, maar daar hebben we in Nederland dat spreekwoord over een aap en een gouden ring voor.
Nope. Als je als man seks hebt gehad met een man, dan is dat meteen een contra-indicatie en mag je niet meer. Ook als ze na je dood bijvoorbeeld naast je donorcodicil een COC-lidmaatschapspasje in je portemonnee zouden vinden, dan hoeft het niet meer.quote:
Het grote voordeel van deze man is dat hij geen overduidelijke politieke spelletjes hoeft te spelen. Wat hij ook doet, hij krijgt toch wel drie zetels (tenzij hij uiteraard in een interview aan de gay krant aangeeft dat homo's geweldig zijn).quote:Op donderdag 17 september 2009 15:19 schreef Monolith het volgende:
Waarom mensen v/d Vlies zo geweldig vinden is mij een raadsel. Hij mag zich dan verschuilen achter eloquentie, maar daar hebben we in Nederland dat spreekwoord over een aap en een gouden ring voor.
Om dezelfde reden waarom ze Pechtold zo geweldig vinden. Hij heeft dossierkennis, hij praat in hele zinnen die nog kloppen ook, en hij heeft inzicht in en kennis van zijn eigen werkterrein, het staatsrecht. In het land der blinden... is ook een toepasselijke spreekwoord.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:19 schreef Monolith het volgende:
Waarom mensen v/d Vlies zo geweldig vinden is mij een raadsel.
en wat dacht je van al die groningse feesjes waar ze komenquote:Op donderdag 17 september 2009 15:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zou jij een hart van een homo willen dan? Straks word je erzelf ook 1
Onovertroffen ervaring. Grote feitenkennis.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zeldzaam slechte spreker. Totaal geen debatter.
Vanwege zijn dossierkennis. Hij kan alle cijfers die het CPB ophoest oplepelen.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:19 schreef Monolith het volgende:
ik dacht dat zulke bekrompenheid en kortzichtigheid niet meer bij de huidige nederlandse samenleving voorkwam (niet persoonlijk trouwens, ik snap je grapquote:Op donderdag 17 september 2009 15:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zou jij een hart van een homo willen dan? Straks word je erzelf ook 1
Z'n tijd uitzitten.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:22 schreef TheArt het volgende:
Wat is Balkenende nu aan het doen de hele dag?
Ja, zo denken ze er in bijvoorbeeld Zweden of Portugal ook over. Maar in Nederland vindt men de extra kans op ziektes (hoe klein dan ook) blijkbaar opwegen tegen het principe van gelijke behandeling.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:22 schreef swarmahoer het volgende:
k snap dat de aidsrisico's groter zijn ofzo, maar dat kunnen ze toch mooi testen tegenwoordig
en dan nog: liever kleine kans op aids dan 100% dood
En nog nooit relevant geweest.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:22 schreef Morendo het volgende:
[..]
Onovertroffen ervaring. Grote feitenkennis.
http://www.politiekebarometer.nl/quote:Op donderdag 17 september 2009 15:24 schreef swarmahoer het volgende:
wat zou de zetelverdeling eigelijk zijn mochten er vandaag verkiezingen zijn, weet iemand dat?
www.politiekebarometer.nlquote:Op donderdag 17 september 2009 15:24 schreef swarmahoer het volgende:
wat zou de zetelverdeling eigelijk zijn mochten er vandaag verkiezingen zijn, weet iemand dat?
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:25 schreef justanick het volgende:
[..]
http://www.politiekebarometer.nl/
tnxquote:
Relevant voor wie? Zijn eigen achterban loopt met hem weg.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
En nog nooit relevant geweest.
De risico's zijn er natuurlijk niet alleen voor de ontvanger. Ook diegene die de operatie moeten uitvoeren lopen hierdoor een verhoogd risico.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik dacht dat zulke bekrompenheid en kortzichtigheid niet meer bij de huidige nederlandse samenleving voorkwam (niet persoonlijk trouwens, ik snap je grap)
k snap dat de aidsrisico's groter zijn ofzo, maar dat kunnen ze toch mooi testen tegenwoordig
en dan nog: liever kleine kans op aids dan 100% dood
Maar alle regeringspartijen zullen er op achteruit gaan en alleen al daarom alles op alles zetten om nieuwe verkiezingen te voorkomen. Met name de PvdA is al flink onderuit gegaan om maar een kabinetscrisis te voorkomen.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou het overigens niet erg vinden als er vervroegde verkiezingen zouden komen... dit kabinet is echt een ramp gebleken en daadkracht is er toch niet meer te verwachten...
HRA wordt af en toe besproken in het kredietcrisis-subforum (serie over huizenprijzen).quote:Op donderdag 17 september 2009 15:25 schreef swarmahoer het volgende:
welk subforum op fok kan je trouwens discussies vinden zoals de hypotheekrenteaftrek of dat homo-donoren verhaal? zijn leuke discussiepunten
HRA op het Kredietcrisissubforum.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:25 schreef swarmahoer het volgende:
welk subforum op fok kan je trouwens discussies vinden zoals de hypotheekrenteaftrek of dat homo-donoren verhaal? zijn leuke discussiepunten
Kabinet is wel gedwongen door links.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:26 schreef Shreyas het volgende:
Het generaal pardon is inderdaad verreweg het slechtste besluit wat dit kabinet heeft genomen. Schandalig triest eigenlijk.
flora en faunaquote:Op donderdag 17 september 2009 15:25 schreef swarmahoer het volgende:
http://www.politiekebarometer.nl/ en http://www.peil.nl/?2745quote:Op donderdag 17 september 2009 15:24 schreef swarmahoer het volgende:
Dragen ze maar een extra paar handschoentjes.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:26 schreef Fastmatti het volgende:
De risico's zijn er natuurlijk niet alleen voor de ontvanger. Ook diegene die de operatie moeten uitvoeren lopen hierdoor een verhoogd risico.
Zo zie ik Pechtold eigenlijk helemaal niet. Ik kan hem eigenlijk nooit betrappen op bovenmatige dossierkennis. Pechtold is eerder een wat beschaafdere versie van Wilders. Mijn punt was ook dat v/d Vlies ondanks dat hij weliswaar dossierkennis heeft en welbespraakt is, er standpunten en ideeën op nahoudt die de meeste mensen die hem geweldig vinden nou niet bepaald delen. Voor mensen uit de Wilders hoek is het zelfs zo dat ze moord en brand schreeuwen bij een voorstel uit Islamitische hoek dat ook maar half zo extreem is als wat de SGP voorstaat.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Om dezelfde reden waarom ze Pechtold zo geweldig vinden. Hij heeft dossierkennis, hij praat in hele zinnen die nog kloppen ook, en hij heeft inzicht in en kennis van zijn eigen werkterrein, het staatsrecht. In het land der blinden... is ook een toepasselijke spreekwoord.
Wordt trouwens moeilijk om een nieuw kabinet te formeren. Zoek de logische meerderheid...quote:Op donderdag 17 september 2009 15:26 schreef DJKoster het volgende:
[..]
http://www.politiekebarometer.nl/ en http://www.peil.nl/?2745
CDA-VVD-PVV kan net, maar waarschijnlijk enkel als zakenkabinet. Daarbij zou het mij niet verbazen als er echt verkiezingen komen CDA-VVD-D66 ook net zou kunnen.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:28 schreef justanick het volgende:
[..]
Wordt trouwens moeilijk om een nieuw kabinet te formeren. Zoek de logische meerderheid...
Dan is ook zo ongeveer de enige 'logische' combi. Benieuwd hoe Wilders zich dan op zou gaan stellen, want die is af en toe bijna communistisch aan het worden, naast zijn rare voorstellen mbt de islam.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:30 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
CDA-VVD-PVV kan net, maar waarschijnlijk enkel als zakenkabinet.
Hopelijk bestaat de kern uit CDA-VVD. Wellicht aangevuld met D'66, en/of GL, CU. Dat gaat een monstercoalitie worden, maar ja in ieder geval zonder PvdA.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:28 schreef justanick het volgende:
[..]
Wordt trouwens moeilijk om een nieuw kabinet te formeren. Zoek de logische meerderheid...
Liever 76 natuurlijk.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
net niet, ze moeten er toch 75 halen ?
Mijn punt was dan ook dat Pechtold voor geniaal wordt versleten omdat hij de enige bekwame debater is.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:28 schreef Monolith het volgende:
Zo zie ik Pechtold eigenlijk helemaal niet. Ik kan hem eigenlijk nooit betrappen op bovenmatige dossierkennis. Pechtold is eerder een wat beschaafdere versie van Wilders.
Vroeger had je Schutte van de CU die toen nog in een hoek zat, en die was staatsrechtelijk dan wel echt goed. Mensen vinden ook dat de SGP vrouwen moet toelaten. Het is een soort nivelleringsdrang. We moeten allemaal gezellig samen hokken en het niet al te oneens zijn. En daarom is er de behoefte aan de fictie dat de SGP een redelijke club is waarmee je zaken kunt doen.quote:Mijn punt was ook dat v/d Vlies ondanks dat hij weliswaar dossierkennis heeft en welbespraakt is, er standpunten en ideeën op nahoudt die de meeste mensen die hem geweldig vinden nou niet bepaald delen. Voor mensen uit de Wilders hoek is het zelfs zo dat ze moord en brand schreeuwen bij een voorstel uit Islamitische hoek dat ook maar half zo extreem is als wat de SGP voorstaat.
Die draait helemaal bij zodra regerinsdeelname op het spel staat, dan is AOW naar 67 ineens geen enkel probleem meer denk ik. Moet ie nog wel een leuk trucje verzinnen om het aan zijn achterban te verkopen. De oorspronkelijke economische koers van de PVV was ook heel anders dan nu (afschaffen minimumloon stond er bijvoorbeeld in).quote:Op donderdag 17 september 2009 15:30 schreef justanick het volgende:
[..]
Dan is ook zo ongeveer de enige 'logische' combi. Benieuwd hoe Wilders zich dan op zou gaan stellen, want die is af en toe bijna communistisch aan het worden, naast zijn rare voorstellen mbt de islam.
D66 is een partij zonder standpunten dus ze kunnen met iedereen regeren.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik gok erop dat D66 het liefst zonder CDA wil regeren om bij hun liberale standpunten niet tegen de christelijke normen en waarden te moeten opboksen... Paars was zo slecht nog niet!
Paars 3 krijgt nooit genoeg zetels om waarheid te worden. Bovendien wil Pechtold hervormen, en hervormen met de PvdA is welhaast uitgesloten.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik gok erop dat D66 het liefst zonder CDA wil regeren om bij hun liberale standpunten niet tegen de christelijke normen en waarden te moeten opboksen... Paars was zo slecht nog niet!
Zaken doen met de SGP is idd een illusie. De standpunten van die partij zijn op bepaalde punten dermate weerzinwekkend dat je daar niet eens over *wilt* praten.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:34 schreef Weltschmerz het volgende:
Vroeger had je Schutte van de CU die toen nog in een hoek zat, en die was staatsrechtelijk dan wel echt goed. Mensen vinden ook dat de SGP vrouwen moet toelaten. Het is een soort nivelleringsdrang. We moeten allemaal gezellig samen hokken en het niet al te oneens zijn. En daarom is er de behoefte aan de fictie dat de SGP een redelijke club is waarmee je zaken kunt doen.
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:35 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
D66 is een partij zonder standpunten dus ze kunnen met iedereen regeren.
Lees je in, dodoquote:Op donderdag 17 september 2009 15:35 schreef Fastmatti het volgende:
Onzin. Zie je D66 bijvoorbeeld al met Wilders regeren? Of met CU, SGP?quote:Op donderdag 17 september 2009 15:35 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
verbaast me niks van dit "we schuiven alles door"-kabinetquote:Op donderdag 17 september 2009 15:39 schreef Enfermera het volgende:
Volgensmij wordt nu idd alles verplaatst naar de 2e termijn
Burgermeester Thom 'gevallen over de gekozen burgermeester' de Graaf is natuurlijk wel een dieptepuntquote:Op donderdag 17 september 2009 15:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan kun je inderdaad beter PVV stemmen, die hun verkiezingsprogramma waarschijnlijk baseren op de uitkomsten van de laatste 15 peilingen van Maurice de Hond over wat er allemaal goed en slecht gaat in NL
Of we wachten tot het is uitgezocht, of op een commissie, een advies, een planbureau, etcetera, etcetera.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:39 schreef Enfermera het volgende:
Volgensmij wordt nu idd alles verplaatst naar de 2e termijn
Ze moeten wat. Als ze beslissingen moeten gaan nemen slaan Bos en Balkenende elkaar de hersens in.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:39 schreef wise het volgende:
[..]
verbaast me niks van dit "we schuiven alles door"-kabinet
Oh god, ouwe koeien...quote:Op donderdag 17 september 2009 15:40 schreef Fastmatti het volgende:
Burgermeester Thom 'gevallen over de gekozen burgermeester' de Graaf is natuurlijk wel een dieptepunt
Ben je nou sinds die passwordreset aan het trollen of is mijn idee dat je daarvoor nog wel eens een serieuze inhoudelijke post plaatste verkeerd?quote:Op donderdag 17 september 2009 15:40 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Burgermeester Thom 'gevallen over de gekozen burgermeester' de Graaf is natuurlijk wel een dieptepunt
Daaruit dan maar concluderen dat de hele partij geen standpunten heeft.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:40 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dat is / was dan ook een ongehoorde sukkel, prutser en loser. En vergeet Viezeloes niet.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:40 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Inderdaad, het was ook geen verassing ofzoquote:Op donderdag 17 september 2009 15:39 schreef wise het volgende:
[..]
verbaast me niks van dit "we schuiven alles door"-kabinet
Dat weet eigenlijk niemandquote:Op donderdag 17 september 2009 15:41 schreef De_Hertog het volgende:
Wanneer is de tweede termijn eigenlijk?
Wou net zeggen. Maarja, das vooruitschuiven hequote:Op donderdag 17 september 2009 15:45 schreef swarmahoer het volgende:
hij moet nodig naar de wc ofzo, dat ie overal nog even op terug komt
Plus buiten-politiek intellectueel kapitaal: ik noem een Rinnooy Kan, een Hans Wijers, een Paul Schnabel.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:43 schreef justanick het volgende:
[..]
Dat is / was dan ook een ongehoorde sukkel, prutser en loser. En vergeet Viezeloes niet.
Maar de standpunten zijn doordacht. Dat kun je van andere partijen niet altijd even hard zeggen. Verder lopen er bij D66 aardig wat mensen rond die wel bekwaam zijn. Pechtold, Van der Ham en (voorheen) Bakker.
Ja maar de partijstructuur is er natuurlijk al wel vele tientallen jaren... de meeste mensen die dadelijk op verkiesbare plaatsen komen zullen al een flinke tijd binnen de partij rondlopen....quote:Op donderdag 17 september 2009 15:44 schreef DennisMoore het volgende:
Nadeel straks van de groei van D66 zal wel weer zijn dat er een hoop gelukszoekers op af zullen komen...
Van der Ham is een clichées napratend leeghoofd.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:43 schreef justanick het volgende:
Maar de standpunten zijn doordacht. Dat kun je van andere partijen niet altijd even hard zeggen. Verder lopen er bij D66 aardig wat mensen rond die wel bekwaam zijn. Pechtold, Van der Ham en (voorheen) Bakker.
dodelijk vermoeiend... ik snap ook niet dat ze bij de SP niet snappen dat dat toontje echt massaal kiezers kost...quote:
Mja, overal heftig nieuwe gemeenteraadsleden aan 't ronselen nu... 't Is vaak niet zo goed als je heel snel groeit.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:48 schreef TheVulture het volgende:
Ja maar de partijstructuur is er natuurlijk al wel vele tientallen jaren... de meeste mensen die dadelijk op verkiesbare plaatsen komen zullen al een flinke tijd binnen de partij rondlopen....
'k Las ergens dat dat flauwekul is, en dat die opgewekte kolenenergie voornamelijk voor de export zal zijn. 't Is niet alsof hier anders de lampen uitgaan...quote:Op donderdag 17 september 2009 15:48 schreef waht het volgende:
Even reageren op mevrouw Kant die niet snapt dat er geen duurzame energiecentrales mogelijk zijn die op dit moment de kolencentrales kunnen vervangen. Flikker op met je milieudoelstellingen, we hebben godverdomme ENERGIE nodig zodat socialistich tuig als Kant lekker kan blijven strooien met welvaart.
![]()
Dat is dan een heel ander verhaal maar doet niks af aan de onzin die Kant uitkraamt.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Las ergens dat dat flauwekul is, en dat die opgewekte kolenenergie voornamelijk voor de export zal zijn. 't Is niet alsof hier anders de lampen uitgaan...
Nog meer windmoles zal de kans op een black-out flink doen vergroten.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:53 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is dan een heel ander verhaal maar doet niks af aan de onzin die Kant uitkraamt.
Het zou redelijk raar zijn als wij kolencentrales die puur gebouwd zijn voor export, en dat geloof ik dus ook niet. Wat nog steeds blijft staan is dat we geen windmolens of zonnecentrales of andere duurzame energiebronnen kunnen aanleggen om fossiele brandstoffen te vervangen.
Tenzij we zin hebben om de komende tien jaar op een houtje te bijten en keihard te investeren, zonder garanties.
de zoveelste motie van wantrouwen komt dalijk, maak je geen zorgenquote:
Misschien moet je even een paar van de moties nalezen die hij heeft ingediend. Ik denk niet dat je dit standpunt dan kunt vasthouden.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Van der Ham is een clichées napratend leeghoofd.
Ben benieuwd. Dit stelden ze gister toch ook voor? Of is dit het vervolg daarvan?quote:Op donderdag 17 september 2009 15:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
de zoveelste motie van wantrouwen komt dalijk, maak je geen zorgen
"En meneer Balkenende, wat heeft u gepresteerd in uw periode als premier van Nederland?"quote:Op donderdag 17 september 2009 15:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
de zoveelste motie van wantrouwen komt dalijk, maak je geen zorgen
Ze zullen sowieso de gemeenteraadsverkiezingen in 2010 halen.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:56 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Ik hoop zo snel mogelijk, dit gaat toch nergens over?
Neuh, da's een kwestie van markt he? Private partijen mogen in principe bouwen wat ze willen, mits vergunning, als ze denken de geproduceerde stroom te kunnen verkopen (aan het buitenland).quote:Op donderdag 17 september 2009 15:53 schreef waht het volgende:
Het zou redelijk raar zijn als wij kolencentrales die puur gebouwd zijn voor export, en dat geloof ik dus ook niet.
Dat is een sprookje, Nederland loopt namelijk zwaar achter en investeert gewoon niet, http://www.duurzameenergi(...)elstelling-1594.htmlquote:Wat nog steeds blijft staan is dat we geen windmolens of zonnecentrales of andere duurzame energiebronnen kunnen aanleggen om fossiele brandstoffen te vervangen.
quote:Nederland blijft achter
Het PwC-rapport heeft ook Nederland meegenomen in de analyse en geeft een beeld van de plaats van Nederland binnen de EU als het gaat om duurzame energieontwikkeling. Van de 27 EU-lidstaten hoort Nederland bij de minst presterende vijf landen als het gaat om het aandeel duurzame energie in de energiemix - enkel Ierland, Cyprus, het Verenigd Koninkrijk en Luxemburg scoren lager. Daarnaast heeft Nederland met een aandeel van 3% en een doelstelling van 20% ook in vergelijking met de andere landen nog een lange weg te gaan. Zo is Zweden al op tweederde van de doelstelling van 48% en heeft Letland nog maar 5% te gaan tot het doel van 42% gehaald is. In vergelijking met deze landen ligt ook het ambitieniveau significant lager.
Nederland presteert ook wat betreft het succes van stimuleringsmaatregelen onder het gemiddelde en kan volgens het rapport veel opsteken van bijvoorbeeld Duitsland, waar van de onderzochte zeven landen de jaarlijkse stijging van het aandeel duurzame energie het grootst is. “De Nederlandse overheid zou er goed aan doen om voor het vormgeven van beleid gebruik te maken van succesvoorbeelden uit andere landen”, aldus Aad Groenenboom
Balkenende 1 en 2 hebben toch redelijk wat voor elkaar gekregen. Jouw kritiek is dus onterecht.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:58 schreef TheVulture het volgende:
Die Balkenende heeft gewoon al 4 kabinetten geleid en eigenlijk totaal geen stempel op NL kunnen drukken... da's toch best triest
Google eens op 2e kamer. Een kamer valt niet. Lees je eerst eens in voor je onzin komt verkopen.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:54 schreef Edwinuss het volgende:
Wanneer valt deze 2e kamer?
Verwacht jij dan dat een van de regeringspartijen deze regering gaat laten vallen?quote:
don't hate me, educate mequote:Op donderdag 17 september 2009 16:00 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Google eens op 2e kamer. Een kamer valt niet. Lees je eerst eens in voor je onzin komt verkopen.
Balkenende 1 was inclusief LPF als ik me niet vergis... I rest my case.... Balkenende 2 was inderdaad redelijk....quote:Op donderdag 17 september 2009 16:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
Balkenende 1 en 2 hebben toch redelijk wat voor elkaar gekregen. Jouw kritiek is dus onterecht.
PvdA hoe dan ook niet. CU ook niet (die moeten dan terugkruipen in de achterlijke grot waar ze uit vandaan komen), CDA, echter, staat redelijk gelijk in de peilingen. En als Balkenende straks idd oprot naar Brussel...quote:Op donderdag 17 september 2009 16:00 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Verwacht jij dan dat een van de regeringspartijen deze regering gaat laten vallen?
Is ie loodgieter toevallig?quote:Op donderdag 17 september 2009 16:02 schreef Kwaliteit het volgende:
Hey ik ken een Piet uit Dordrecht
Is dat de Nederlandse "Joe the Plumber"?quote:Op donderdag 17 september 2009 16:01 schreef DennisMoore het volgende:
Moet Piet uit Dordrecht 20% inleveren dan?
Nee, een bontjas.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:03 schreef DennisMoore het volgende:
Straks wil Thieme de koningin een broek aantrekken!
is dat niet die buitenechtelijke zoon van Bernard?quote:Op donderdag 17 september 2009 16:02 schreef Kwaliteit het volgende:
Hey ik ken een Piet uit Dordrecht
Eurlings, Verhagen. Zijn er twee die het zouden kunnen doen.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:03 schreef TheVulture het volgende:
Maar wie zou dan de nieuwe leider van het CDA na Balkende moeten worden![]()
Van Geel is totaal ongeschikt... maar hebben ze verder wel iemand rondlopen... Eurlings misschien?
Eurlings wordt inderdaad gezien als de kroonprins van het CDA. Hij moet dan alleen even wat beter Nederlands leren want met dat Limburgsaccent wordt je natuurlijk niet serieus genomen.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:03 schreef TheVulture het volgende:
Maar wie zou dan de nieuwe leider van het CDA na Balkende moeten worden![]()
Van Geel is totaal ongeschikt... maar hebben ze verder wel iemand rondlopen... Eurlings misschien?
Neem voor de grap eens een kijkje in hun agenda'squote:Op donderdag 17 september 2009 16:02 schreef sander-3 het volgende:
20% van hun toelage af? Wat dacht je dat die uitvreters eens gewoon gaan werken godverdomme..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |