Had je de laatste post?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:02 schreef msnk het volgende:
Ik dien een motie van wantrouwen in bij swarmahoer, mijn topic was namelijk drie minuten eerder
Krijgen we die grappen weerquote:Op donderdag 17 september 2009 14:06 schreef DennisMoore het volgende:
Gaan we weer.
Eerst een Hamer-stuk.
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:02 schreef msnk het volgende:
Ik dien een motie van wantrouwen in bij swarmahoer, mijn topic was namelijk drie minuten eerder
Ik snap nooit dat Halsema altijd vooraan mag staan met het geven van commentaar. Ze is tenslotte lid van een marginale partij, maar ze geeft vrijwel altijd als eerste een reactie.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:02 schreef ASroma het volgende:
heerlijk die halsema, kauwgompie, grote oorbellen, bellen blazen![]()
breezer milf
Wat was de vraag?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:07 schreef justanick het volgende:
Allemachtig wat een domme vraag van Hamer!
Bakellende riep iets over de meeste concurrerende landen en dat het de ambitie is dat NL daarbij gaat horen (top 5). Hamer vroeg vervolgens om de lijst met die landen. Bakellende leest ze op. Hamer: dus ik begrijp het goed dat het de ambitie is om in de top 5 van de deze lijst te komen?quote:
Al voordat Balkenende iets had gezegd had hij hem al onderbroken. Waarna er (door Balkenende volgens mij?) werd gevraagd of Wilders weer een motie zou indienen. Wilders reageert heel droog "die komt nog wel, maakt u zich geen zorgen". Geweldigquote:Op donderdag 17 september 2009 14:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]was sneller jouwe te sluiten want ik had al n linkje in de lapo staan
heeft wilders m al ingediend trouwens? of komt dat feest nog
Lastenverzwaring van 2.3 miljard en dan beweren dat het geen lastenverzwaring is omdat je het geld vervolgens uitdeelt.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:12 schreef DennisMoore het volgende:
Halsema wil alleen hoogopgeleide werklozen.
Nederland is sowieso geen innovatieland, maar een handelsland.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:13 schreef DennisMoore het volgende:
Als je arbeid goedkoper maakt, dan ontneem je toch een prikkel om te innoveren? Dan zet je simpelweg meer handjes aan een machine.
Nah, het is wel verstandig om de belastingen op arbeid terug te schroeven. Prikkel om te innoveren blijft toch wel, die wordt overigens eerder tegengewerkt door de complexe regelgeving.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:13 schreef DennisMoore het volgende:
Als je arbeid goedkoper maakt, dan ontneem je toch een prikkel om te innoveren? Dan zet je simpelweg meer handjes aan een machine.
Ja altijd. Vind het ook erg vreemd, alsof bepaalde mensen/onderwerpen hen totaal niet interesseertquote:Op donderdag 17 september 2009 14:15 schreef Zero2Nine het volgende:
Wat een babbelkousen daar in de zaal trouwens op de achtergrond.
Veel minder. Het is voor een bedrijf dan namelijk goedkoper om meer mensen in te zetten om dezelfde productiviteit te halen dan door te investeren in slimmer werken.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:15 schreef justanick het volgende:
Prikkel om te innoveren blijft toch wel
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:13 schreef msnk het volgende:
[..]
Al voordat Balkenende iets had gezegd had hij hem al onderbroken. Waarna er (door Balkenende volgens mij?) werd gevraagd of Wilders weer een motie zou indienen. Wilders reageert heel droog "die komt nog wel, maakt u zich geen zorgen". Geweldig
En ja die moet nog komen
Fietsenkelder?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:20 schreef swarmahoer het volgende:
bos niet in de zaal? beetje slecht
zeker in de fietsenkelder
en hij deed het mooiquote:
Naar goed PvdA-voorbeeldquote:Op donderdag 17 september 2009 14:20 schreef swarmahoer het volgende:
was een nijmeegse ambtenaar die een slippertje maakte en betrapt is in de fietsenkelderquote:
PvdA-wethouder in Nijmegen.quote:
ik doe mee als mei li er ook isquote:Op donderdag 17 september 2009 14:20 schreef swarmahoer het volgende:
Binnen de handel valt ook genoeg te innoveren. Innovatie betreft niet alleen technische snufjes.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:14 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Nederland is sowieso geen innovatieland, maar een handelsland.
Allemaal plaatjes erbij?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:25 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Wilders heeft de mooiste tegenbegroting van allemaal, meent hij zelf.
In mijn ogen moet die gewoon beter ingezet worden.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:26 schreef starla het volgende:
Van mij part mag ontwikkelingshulp naar 0 teruggebracht worden.
Van mij mag het bedrag op peil gehouden worden, maar wordt dat bedrag beter ingezet.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:26 schreef starla het volgende:
Van mij part mag ontwikkelingshulp naar 0 teruggebracht worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |