Precies, meer focus op structurele hulp en microkredieten (waar dat nog niet het geval is). Ben er in ieder geval wel voor om deze begrotingspost heel goed tegen het licht te houden. Maar in een keer alle ontwikkelingshulp opzeggen omdat het hier even 'wat minder' gaat vind ik moreel niet te verantwoorden.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:30 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
In mijn ogen moet die gewoon beter ingezet worden.
Precies.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:32 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Precies, meer focus op structurele hulp en microkredieten (waar dat nog niet het geval is). Ben er in ieder geval wel voor om deze begrotingspost heel goed tegen het licht te houden. Maar in een keer alle ontwikkelingshulp opzeggen omdat het hier even 'wat minder' gaat vind ik moreel niet te verantwoorden.
Jouw hypotheek is zeker 399k?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:34 schreef swarmahoer het volgende:
HRA boven de 4 ton lekker afschaffen
Mooi ook dat gezicht van Eurlings.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:34 schreef Zero2Nine het volgende:
De Limburgse minister noemen tussen Turken, Antillianen, Surinamers, Marokkanen etc.
hmm laat ik t anders zeggen totaan de 4 ton danquote:Op donderdag 17 september 2009 14:34 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Jouw hypotheek is zeker 399k?
Limburgers zijn toch ook gewoon net zo ergquote:Op donderdag 17 september 2009 14:34 schreef Zero2Nine het volgende:
De Limburgse minister noemen tussen Turken, Antillianen, Surinamers, Marokkanen etc.
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:39 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Limburgers zijn toch ook gewoon net zo erg
en met de toekomst heeft hij ook problemen.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:39 schreef ASroma het volgende:
Geert kan niet dealen met de geschiedenis van Nederland achgut
Nee nee, niet moslim. Van islamitische afkomst.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:40 schreef Igen het volgende:
O jee, Nederland verandert. O jee, over 40 jaar is wel 20% van de Europeanen moslim. O jee o jee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |