D66 is een partij zonder standpunten dus ze kunnen met iedereen regeren.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik gok erop dat D66 het liefst zonder CDA wil regeren om bij hun liberale standpunten niet tegen de christelijke normen en waarden te moeten opboksen... Paars was zo slecht nog niet!
Paars 3 krijgt nooit genoeg zetels om waarheid te worden. Bovendien wil Pechtold hervormen, en hervormen met de PvdA is welhaast uitgesloten.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik gok erop dat D66 het liefst zonder CDA wil regeren om bij hun liberale standpunten niet tegen de christelijke normen en waarden te moeten opboksen... Paars was zo slecht nog niet!
Zaken doen met de SGP is idd een illusie. De standpunten van die partij zijn op bepaalde punten dermate weerzinwekkend dat je daar niet eens over *wilt* praten.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:34 schreef Weltschmerz het volgende:
Vroeger had je Schutte van de CU die toen nog in een hoek zat, en die was staatsrechtelijk dan wel echt goed. Mensen vinden ook dat de SGP vrouwen moet toelaten. Het is een soort nivelleringsdrang. We moeten allemaal gezellig samen hokken en het niet al te oneens zijn. En daarom is er de behoefte aan de fictie dat de SGP een redelijke club is waarmee je zaken kunt doen.
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:35 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
D66 is een partij zonder standpunten dus ze kunnen met iedereen regeren.
Lees je in, dodoquote:Op donderdag 17 september 2009 15:35 schreef Fastmatti het volgende:
Onzin. Zie je D66 bijvoorbeeld al met Wilders regeren? Of met CU, SGP?quote:Op donderdag 17 september 2009 15:35 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
verbaast me niks van dit "we schuiven alles door"-kabinetquote:Op donderdag 17 september 2009 15:39 schreef Enfermera het volgende:
Volgensmij wordt nu idd alles verplaatst naar de 2e termijn
Burgermeester Thom 'gevallen over de gekozen burgermeester' de Graaf is natuurlijk wel een dieptepuntquote:Op donderdag 17 september 2009 15:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan kun je inderdaad beter PVV stemmen, die hun verkiezingsprogramma waarschijnlijk baseren op de uitkomsten van de laatste 15 peilingen van Maurice de Hond over wat er allemaal goed en slecht gaat in NL
Of we wachten tot het is uitgezocht, of op een commissie, een advies, een planbureau, etcetera, etcetera.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:39 schreef Enfermera het volgende:
Volgensmij wordt nu idd alles verplaatst naar de 2e termijn
Ze moeten wat. Als ze beslissingen moeten gaan nemen slaan Bos en Balkenende elkaar de hersens in.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:39 schreef wise het volgende:
[..]
verbaast me niks van dit "we schuiven alles door"-kabinet
Oh god, ouwe koeien...quote:Op donderdag 17 september 2009 15:40 schreef Fastmatti het volgende:
Burgermeester Thom 'gevallen over de gekozen burgermeester' de Graaf is natuurlijk wel een dieptepunt
Ben je nou sinds die passwordreset aan het trollen of is mijn idee dat je daarvoor nog wel eens een serieuze inhoudelijke post plaatste verkeerd?quote:Op donderdag 17 september 2009 15:40 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Burgermeester Thom 'gevallen over de gekozen burgermeester' de Graaf is natuurlijk wel een dieptepunt
Daaruit dan maar concluderen dat de hele partij geen standpunten heeft.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:40 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dat is / was dan ook een ongehoorde sukkel, prutser en loser. En vergeet Viezeloes niet.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:40 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Inderdaad, het was ook geen verassing ofzoquote:Op donderdag 17 september 2009 15:39 schreef wise het volgende:
[..]
verbaast me niks van dit "we schuiven alles door"-kabinet
Dat weet eigenlijk niemandquote:Op donderdag 17 september 2009 15:41 schreef De_Hertog het volgende:
Wanneer is de tweede termijn eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |