Die volgend jaar als 1 van de hardste genaaid worden door het beleid.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:03 schreef DennisMoore het volgende:
Hoera, aandacht voor alleenstaanden! De vergeten maar groeiende groep!
Ja, op die van CDA en CU iig.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:07 schreef nikk het volgende:
Heeft Balkenende eigenlijk een keer écht antwoord gegeven op de vragen vandaag?
Doet dating.fok.nl het nu alquote:Op donderdag 17 september 2009 15:06 schreef justanick het volgende:
Die volgend jaar als 1 van de hardste genaaid worden door het beleid.
Pechtold? Die ziet alleenstaanden al een tijdje als een kiezersgroep met behoorlijk potentie heb ik het idee.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:03 schreef DennisMoore het volgende:
Hoera, aandacht voor alleenstaanden! De vergeten maar groeiende groep!
Uiteraard. Maar dat lijkt mij niet de reden waarom D66 het voor die kiezersgroep opneemt.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:09 schreef Monolith het volgende:
Pechtold? Die ziet alleenstaanden al een tijdje als een kiezersgroep met behoorlijk potentie heb ik het idee.
Blikken Rita is de bestbetaalde uitkeringstrekker van Nederland, dus zuipen voor het middaguur kan er ook wel vanaf.quote:
Dat dacht ik ook al bij mijzelf... Beetje ondoordacht voorstel.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:13 schreef Krambo het volgende:
Wil Verdonk nou een avondklok voor jongeren instellen?
Jij hebt blijkbaar nog geen kinderenquote:Op donderdag 17 september 2009 15:13 schreef starla het volgende:
Ik vraag me ook af wanneer er een boete komt voor mensen die kids zeggen ipv kinderen.
Beiden nee, dus?quote:Op donderdag 17 september 2009 15:14 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Jij hebt blijkbaar nog geen kinderen![]()
Of ben je er ook zo iemand dat een kind van 8 buiten laat lopen tot 10 a 11 uur?![]()
![]()
Op sommige punten inderdaad wel ja. Jammer van zijn overtuigingen.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:14 schreef ASroma het volgende:
[..]
hij is inhoudelijk wel sterkvan der vlies
D66 is natuurlijk de meest expliciet seculiere, liberale partij. Ze komen dan ook op voor de moderne, seculiere levenstijl die in contrast staat me de in het Christendom gewortelde gezinsgeörienteerde maatschappij.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar dat lijkt mij niet de reden waarom D66 het voor die kiezersgroep opneemt.
mogen homo's niet donerenquote:Op donderdag 17 september 2009 15:17 schreef DennisMoore het volgende:
Aantal donoren kun je zo met 10% omhoog krikken door donatie ook open te stellen voor niet-hetero's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |