Ze zullen sowieso de gemeenteraadsverkiezingen in 2010 halen.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:56 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Ik hoop zo snel mogelijk, dit gaat toch nergens over?
Neuh, da's een kwestie van markt he? Private partijen mogen in principe bouwen wat ze willen, mits vergunning, als ze denken de geproduceerde stroom te kunnen verkopen (aan het buitenland).quote:Op donderdag 17 september 2009 15:53 schreef waht het volgende:
Het zou redelijk raar zijn als wij kolencentrales die puur gebouwd zijn voor export, en dat geloof ik dus ook niet.
Dat is een sprookje, Nederland loopt namelijk zwaar achter en investeert gewoon niet, http://www.duurzameenergi(...)elstelling-1594.htmlquote:Wat nog steeds blijft staan is dat we geen windmolens of zonnecentrales of andere duurzame energiebronnen kunnen aanleggen om fossiele brandstoffen te vervangen.
quote:Nederland blijft achter
Het PwC-rapport heeft ook Nederland meegenomen in de analyse en geeft een beeld van de plaats van Nederland binnen de EU als het gaat om duurzame energieontwikkeling. Van de 27 EU-lidstaten hoort Nederland bij de minst presterende vijf landen als het gaat om het aandeel duurzame energie in de energiemix - enkel Ierland, Cyprus, het Verenigd Koninkrijk en Luxemburg scoren lager. Daarnaast heeft Nederland met een aandeel van 3% en een doelstelling van 20% ook in vergelijking met de andere landen nog een lange weg te gaan. Zo is Zweden al op tweederde van de doelstelling van 48% en heeft Letland nog maar 5% te gaan tot het doel van 42% gehaald is. In vergelijking met deze landen ligt ook het ambitieniveau significant lager.
Nederland presteert ook wat betreft het succes van stimuleringsmaatregelen onder het gemiddelde en kan volgens het rapport veel opsteken van bijvoorbeeld Duitsland, waar van de onderzochte zeven landen de jaarlijkse stijging van het aandeel duurzame energie het grootst is. “De Nederlandse overheid zou er goed aan doen om voor het vormgeven van beleid gebruik te maken van succesvoorbeelden uit andere landen”, aldus Aad Groenenboom
Balkenende 1 en 2 hebben toch redelijk wat voor elkaar gekregen. Jouw kritiek is dus onterecht.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:58 schreef TheVulture het volgende:
Die Balkenende heeft gewoon al 4 kabinetten geleid en eigenlijk totaal geen stempel op NL kunnen drukken... da's toch best triest
Google eens op 2e kamer. Een kamer valt niet. Lees je eerst eens in voor je onzin komt verkopen.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:54 schreef Edwinuss het volgende:
Wanneer valt deze 2e kamer?
Verwacht jij dan dat een van de regeringspartijen deze regering gaat laten vallen?quote:
don't hate me, educate mequote:Op donderdag 17 september 2009 16:00 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Google eens op 2e kamer. Een kamer valt niet. Lees je eerst eens in voor je onzin komt verkopen.
Balkenende 1 was inclusief LPF als ik me niet vergis... I rest my case.... Balkenende 2 was inderdaad redelijk....quote:Op donderdag 17 september 2009 16:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
Balkenende 1 en 2 hebben toch redelijk wat voor elkaar gekregen. Jouw kritiek is dus onterecht.
PvdA hoe dan ook niet. CU ook niet (die moeten dan terugkruipen in de achterlijke grot waar ze uit vandaan komen), CDA, echter, staat redelijk gelijk in de peilingen. En als Balkenende straks idd oprot naar Brussel...quote:Op donderdag 17 september 2009 16:00 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Verwacht jij dan dat een van de regeringspartijen deze regering gaat laten vallen?
Is ie loodgieter toevallig?quote:Op donderdag 17 september 2009 16:02 schreef Kwaliteit het volgende:
Hey ik ken een Piet uit Dordrecht
Is dat de Nederlandse "Joe the Plumber"?quote:Op donderdag 17 september 2009 16:01 schreef DennisMoore het volgende:
Moet Piet uit Dordrecht 20% inleveren dan?
Nee, een bontjas.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:03 schreef DennisMoore het volgende:
Straks wil Thieme de koningin een broek aantrekken!
is dat niet die buitenechtelijke zoon van Bernard?quote:Op donderdag 17 september 2009 16:02 schreef Kwaliteit het volgende:
Hey ik ken een Piet uit Dordrecht
Eurlings, Verhagen. Zijn er twee die het zouden kunnen doen.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:03 schreef TheVulture het volgende:
Maar wie zou dan de nieuwe leider van het CDA na Balkende moeten worden![]()
Van Geel is totaal ongeschikt... maar hebben ze verder wel iemand rondlopen... Eurlings misschien?
Eurlings wordt inderdaad gezien als de kroonprins van het CDA. Hij moet dan alleen even wat beter Nederlands leren want met dat Limburgsaccent wordt je natuurlijk niet serieus genomen.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:03 schreef TheVulture het volgende:
Maar wie zou dan de nieuwe leider van het CDA na Balkende moeten worden![]()
Van Geel is totaal ongeschikt... maar hebben ze verder wel iemand rondlopen... Eurlings misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |