Nou, ik vraag het mij af.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:46 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij dat ook.
Maar hij kan het gewoon niet uitleggen lijkt het wel![]()
Dat was ook een zwak puntje van Pim Fortuyn
Wie nietquote:Op donderdag 17 september 2009 14:47 schreef MoonCore het volgende:
[..]
Je bent wel fan van desmiley he?
Je kunt ze in ieder geval in zijn geheel nalezen, staat op de site van de TK vast wel een linkje naar de handelingen. Scheelt ook een hoop tijd.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:47 schreef superworm het volgende:
Is er buiten de politieke programma's overigens nog een mogelijkheid om de debatten in zn geheel terug te zien?
Ze snapt het verschil tussen marktwerking en debiele regelgeving niet.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:50 schreef Morendo het volgende:
Wat is er in godsnaam mis met Agnes Kant?
Ja echt belachelijk, hoewel dr slot wel sterk was. Balkenende stond even met zijn mond vol tandenquote:Op donderdag 17 september 2009 14:50 schreef DennisMoore het volgende:
En Kant heeft d'r sessie angermanagement blijkbaar weer 's gemist.
zou van Geel goed zijn in Bed?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:52 schreef msnk het volgende:
Ik mis de billen van Van Geel wel een beetje
Dat rode hoofd van hem
Het is dat Balkenende veel beter is in het afbijten dan Van Geel dat hij daar niet met een rood hoofd staat
Hamer
En ze betaalt 60 euro voor 256 Kbit/s ADSL.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:53 schreef axis303 het volgende:
Kant gebruikt nog steeds zo'n draai-telefoon aangesloten op het staatsnetwerk?
Het zal inderdaad wel wat genuanceerder liggen maar Wilders heeft hier wel een punt.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:56 schreef ASroma het volgende:
ja maar wie zegt dat het echt zo zwart wit is?
Haha, dat gevoel heb ik ook altijd bij haarquote:Op donderdag 17 september 2009 14:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben bang dat de man van Agnes Kant elke avond bibberend onder de tafel zit te eten als zijn vrouw binnenkomt...
Met datalimietquote:Op donderdag 17 september 2009 14:54 schreef justanick het volgende:
[..]
En ze betaalt 60 euro voor 256 Kbit/s ADSL.
En sinds gisteren weten we dat hij financieel afhankelijk is van haar.quote:
Ik geloof totaal niet in enige oprechtheid van zijn kant. Het is allemaal een politiek spel. Hij zegt alles puur omdat het goed doet bij het publiek.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:57 schreef De_Hertog het volgende:
Dat is het probleem met Wilders, af en toe zegt hij gewoon hele rake dingen. Die andere politici vervolgens niet durven noemen omdat ze van WIlders zijn. Met hier en daar een rake opmerking lokt hij toch iedere keer weer een 'maar hij zegt het wel'-gevoel uit bij veel mensen.
Sure, en twee dochters, waarvan i.i.g. 1 leuke. Je krijgt er dan wel de schoonmoeder from hell bij. Maar ja.quote:
Het jammere is alleen dat hij het ook alleen maar bij woorden houdt want de woorden onderbouwen met concrete plannen en waar het geld vandaan komt, daar is Wilders nou niet bepaald sterk in... gebakken lucht verkopen wel... en die lucht is gebaseerd op peilingen van diverse onderzoeksbureaus... je moet eens opletten hoe vaak Wilders een standpunt inneemt waar toevalligerwijs net onderzoek naar is gedaan en waar heel veel Nederlanders het dan mee eens of tegen zijn... de kosten van het Koningshuis bijvoorbeeld.... hij heeft totaal geen visie maar waait echt met de publieke opinie mee zonder enige vorm van realiteitszinquote:Op donderdag 17 september 2009 14:57 schreef De_Hertog het volgende:
Dat is het probleem met Wilders, af en toe zegt hij gewoon hele rake dingen. Die andere politici vervolgens niet durven noemen omdat ze van WIlders zijn. Met hier en daar een rake opmerking lokt hij toch iedere keer weer een 'maar hij zegt het wel'-gevoel uit bij veel mensen.
Wel dochters in ieder geval.quote:
She's married? Poor bastard.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben bang dat de man van Agnes Kant elke avond bibberend onder de tafel zit te eten als zijn vrouw binnenkomt...
bijna net zo geil als die van guusjequote:Op donderdag 17 september 2009 15:02 schreef Omnifacer het volgende:
Kant heeft wel een onwijze pijpsmoel
Ja, tuurlijk, maar bij veel keizers komt dat totaal niet over en blijft wel hangen dat die Wilders tenminste zegt waar het op staat..quote:Op donderdag 17 september 2009 15:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het jammere is alleen dat hij het ook alleen maar bij woorden houdt want de woorden onderbouwen met concrete plannen en waar het geld vandaan komt, daar is Wilders nou niet bepaald sterk in...
Hoelang moeten we nog wachten voordat Femke eventueel leuke dochters op een acceptabele leeftijd heeft?quote:Op donderdag 17 september 2009 15:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Sure, en twee dochters, waarvan i.i.g. 1 leuke. Je krijgt er dan wel de schoonmoeder from hell bij. Maar ja.
Leuk en aardig, maar met schreeuwen alleen red je het niet. Hij zal toch een keer met een onderbouwing moeten komen.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:03 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, maar bij veel keizers komt dat totaal niet over en blijft wel hangen dat die Wilders tenminste zegt waar het op staat..
Voor de gemiddelde kiezer? Ik ben bang van niet..quote:Op donderdag 17 september 2009 15:05 schreef marcodej het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar met schreeuwen alleen red je het niet. Hij zal toch een keer met een onderbouwing moeten komen.
Die volgend jaar als 1 van de hardste genaaid worden door het beleid.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:03 schreef DennisMoore het volgende:
Hoera, aandacht voor alleenstaanden! De vergeten maar groeiende groep!
Ja, op die van CDA en CU iig.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:07 schreef nikk het volgende:
Heeft Balkenende eigenlijk een keer écht antwoord gegeven op de vragen vandaag?
Doet dating.fok.nl het nu alquote:Op donderdag 17 september 2009 15:06 schreef justanick het volgende:
Die volgend jaar als 1 van de hardste genaaid worden door het beleid.
Pechtold? Die ziet alleenstaanden al een tijdje als een kiezersgroep met behoorlijk potentie heb ik het idee.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:03 schreef DennisMoore het volgende:
Hoera, aandacht voor alleenstaanden! De vergeten maar groeiende groep!
Uiteraard. Maar dat lijkt mij niet de reden waarom D66 het voor die kiezersgroep opneemt.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:09 schreef Monolith het volgende:
Pechtold? Die ziet alleenstaanden al een tijdje als een kiezersgroep met behoorlijk potentie heb ik het idee.
Blikken Rita is de bestbetaalde uitkeringstrekker van Nederland, dus zuipen voor het middaguur kan er ook wel vanaf.quote:
Dat dacht ik ook al bij mijzelf... Beetje ondoordacht voorstel.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:13 schreef Krambo het volgende:
Wil Verdonk nou een avondklok voor jongeren instellen?
Jij hebt blijkbaar nog geen kinderenquote:Op donderdag 17 september 2009 15:13 schreef starla het volgende:
Ik vraag me ook af wanneer er een boete komt voor mensen die kids zeggen ipv kinderen.
Beiden nee, dus?quote:Op donderdag 17 september 2009 15:14 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Jij hebt blijkbaar nog geen kinderen![]()
Of ben je er ook zo iemand dat een kind van 8 buiten laat lopen tot 10 a 11 uur?![]()
![]()
Op sommige punten inderdaad wel ja. Jammer van zijn overtuigingen.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:14 schreef ASroma het volgende:
[..]
hij is inhoudelijk wel sterkvan der vlies
D66 is natuurlijk de meest expliciet seculiere, liberale partij. Ze komen dan ook op voor de moderne, seculiere levenstijl die in contrast staat me de in het Christendom gewortelde gezinsgeörienteerde maatschappij.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar dat lijkt mij niet de reden waarom D66 het voor die kiezersgroep opneemt.
mogen homo's niet donerenquote:Op donderdag 17 september 2009 15:17 schreef DennisMoore het volgende:
Aantal donoren kun je zo met 10% omhoog krikken door donatie ook open te stellen voor niet-hetero's.
Zeldzaam slechte spreker. Totaal geen debatter.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:19 schreef Monolith het volgende:
Waarom mensen v/d Vlies zo geweldig vinden is mij een raadsel. Hij mag zich dan verschuilen achter eloquentie, maar daar hebben we in Nederland dat spreekwoord over een aap en een gouden ring voor.
Nope. Als je als man seks hebt gehad met een man, dan is dat meteen een contra-indicatie en mag je niet meer. Ook als ze na je dood bijvoorbeeld naast je donorcodicil een COC-lidmaatschapspasje in je portemonnee zouden vinden, dan hoeft het niet meer.quote:
Het grote voordeel van deze man is dat hij geen overduidelijke politieke spelletjes hoeft te spelen. Wat hij ook doet, hij krijgt toch wel drie zetels (tenzij hij uiteraard in een interview aan de gay krant aangeeft dat homo's geweldig zijn).quote:Op donderdag 17 september 2009 15:19 schreef Monolith het volgende:
Waarom mensen v/d Vlies zo geweldig vinden is mij een raadsel. Hij mag zich dan verschuilen achter eloquentie, maar daar hebben we in Nederland dat spreekwoord over een aap en een gouden ring voor.
Om dezelfde reden waarom ze Pechtold zo geweldig vinden. Hij heeft dossierkennis, hij praat in hele zinnen die nog kloppen ook, en hij heeft inzicht in en kennis van zijn eigen werkterrein, het staatsrecht. In het land der blinden... is ook een toepasselijke spreekwoord.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:19 schreef Monolith het volgende:
Waarom mensen v/d Vlies zo geweldig vinden is mij een raadsel.
en wat dacht je van al die groningse feesjes waar ze komenquote:Op donderdag 17 september 2009 15:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zou jij een hart van een homo willen dan? Straks word je erzelf ook 1
Onovertroffen ervaring. Grote feitenkennis.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zeldzaam slechte spreker. Totaal geen debatter.
Vanwege zijn dossierkennis. Hij kan alle cijfers die het CPB ophoest oplepelen.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:19 schreef Monolith het volgende:
ik dacht dat zulke bekrompenheid en kortzichtigheid niet meer bij de huidige nederlandse samenleving voorkwam (niet persoonlijk trouwens, ik snap je grapquote:Op donderdag 17 september 2009 15:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zou jij een hart van een homo willen dan? Straks word je erzelf ook 1
Z'n tijd uitzitten.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:22 schreef TheArt het volgende:
Wat is Balkenende nu aan het doen de hele dag?
Ja, zo denken ze er in bijvoorbeeld Zweden of Portugal ook over. Maar in Nederland vindt men de extra kans op ziektes (hoe klein dan ook) blijkbaar opwegen tegen het principe van gelijke behandeling.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:22 schreef swarmahoer het volgende:
k snap dat de aidsrisico's groter zijn ofzo, maar dat kunnen ze toch mooi testen tegenwoordig
en dan nog: liever kleine kans op aids dan 100% dood
En nog nooit relevant geweest.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:22 schreef Morendo het volgende:
[..]
Onovertroffen ervaring. Grote feitenkennis.
http://www.politiekebarometer.nl/quote:Op donderdag 17 september 2009 15:24 schreef swarmahoer het volgende:
wat zou de zetelverdeling eigelijk zijn mochten er vandaag verkiezingen zijn, weet iemand dat?
www.politiekebarometer.nlquote:Op donderdag 17 september 2009 15:24 schreef swarmahoer het volgende:
wat zou de zetelverdeling eigelijk zijn mochten er vandaag verkiezingen zijn, weet iemand dat?
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:25 schreef justanick het volgende:
[..]
http://www.politiekebarometer.nl/
tnxquote:
Relevant voor wie? Zijn eigen achterban loopt met hem weg.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
En nog nooit relevant geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |