Zeldzaam slechte spreker. Totaal geen debatter.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:19 schreef Monolith het volgende:
Waarom mensen v/d Vlies zo geweldig vinden is mij een raadsel. Hij mag zich dan verschuilen achter eloquentie, maar daar hebben we in Nederland dat spreekwoord over een aap en een gouden ring voor.
Nope. Als je als man seks hebt gehad met een man, dan is dat meteen een contra-indicatie en mag je niet meer. Ook als ze na je dood bijvoorbeeld naast je donorcodicil een COC-lidmaatschapspasje in je portemonnee zouden vinden, dan hoeft het niet meer.quote:
Het grote voordeel van deze man is dat hij geen overduidelijke politieke spelletjes hoeft te spelen. Wat hij ook doet, hij krijgt toch wel drie zetels (tenzij hij uiteraard in een interview aan de gay krant aangeeft dat homo's geweldig zijn).quote:Op donderdag 17 september 2009 15:19 schreef Monolith het volgende:
Waarom mensen v/d Vlies zo geweldig vinden is mij een raadsel. Hij mag zich dan verschuilen achter eloquentie, maar daar hebben we in Nederland dat spreekwoord over een aap en een gouden ring voor.
Om dezelfde reden waarom ze Pechtold zo geweldig vinden. Hij heeft dossierkennis, hij praat in hele zinnen die nog kloppen ook, en hij heeft inzicht in en kennis van zijn eigen werkterrein, het staatsrecht. In het land der blinden... is ook een toepasselijke spreekwoord.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:19 schreef Monolith het volgende:
Waarom mensen v/d Vlies zo geweldig vinden is mij een raadsel.
en wat dacht je van al die groningse feesjes waar ze komenquote:Op donderdag 17 september 2009 15:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zou jij een hart van een homo willen dan? Straks word je erzelf ook 1
Onovertroffen ervaring. Grote feitenkennis.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zeldzaam slechte spreker. Totaal geen debatter.
Vanwege zijn dossierkennis. Hij kan alle cijfers die het CPB ophoest oplepelen.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:19 schreef Monolith het volgende:
ik dacht dat zulke bekrompenheid en kortzichtigheid niet meer bij de huidige nederlandse samenleving voorkwam (niet persoonlijk trouwens, ik snap je grapquote:Op donderdag 17 september 2009 15:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zou jij een hart van een homo willen dan? Straks word je erzelf ook 1
Z'n tijd uitzitten.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:22 schreef TheArt het volgende:
Wat is Balkenende nu aan het doen de hele dag?
Ja, zo denken ze er in bijvoorbeeld Zweden of Portugal ook over. Maar in Nederland vindt men de extra kans op ziektes (hoe klein dan ook) blijkbaar opwegen tegen het principe van gelijke behandeling.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:22 schreef swarmahoer het volgende:
k snap dat de aidsrisico's groter zijn ofzo, maar dat kunnen ze toch mooi testen tegenwoordig
en dan nog: liever kleine kans op aids dan 100% dood
En nog nooit relevant geweest.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:22 schreef Morendo het volgende:
[..]
Onovertroffen ervaring. Grote feitenkennis.
http://www.politiekebarometer.nl/quote:Op donderdag 17 september 2009 15:24 schreef swarmahoer het volgende:
wat zou de zetelverdeling eigelijk zijn mochten er vandaag verkiezingen zijn, weet iemand dat?
www.politiekebarometer.nlquote:Op donderdag 17 september 2009 15:24 schreef swarmahoer het volgende:
wat zou de zetelverdeling eigelijk zijn mochten er vandaag verkiezingen zijn, weet iemand dat?
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:25 schreef justanick het volgende:
[..]
http://www.politiekebarometer.nl/
tnxquote:
Relevant voor wie? Zijn eigen achterban loopt met hem weg.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
En nog nooit relevant geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |