Merlin begint ook weer zaterdag zag ik. Net als allerlei andere series, overigens.quote:
NCIS NCIS NCISquote:Op donderdag 17 september 2009 13:30 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Merlin begint ook weer zaterdag zag ik. Net als allerlei andere series, overigens.
Ja dat vond ik ook alquote:Op donderdag 17 september 2009 13:31 schreef zebaz het volgende:
Uh, in de USA. Right. Harry Potter is hartstikke Brits. Handjes af Amerika!
NCIS vind ik eigenlijk al een tijdje niet meer zo.. Maar inderdaad, genoeg leuks te zien weerquote:Op donderdag 17 september 2009 13:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
NCIS NCIS NCIS![]()
![]()
![]()
![]()
Ehm... ik bedoel ehm... ja het tv seizoen begint weer
Ieder zijn eigen smaak hequote:Op donderdag 17 september 2009 13:41 schreef Etcetera het volgende:
Ik vond seizoen 6 een van de beste seizoenen tot nu toeMaar je bent niet de enige die er zo over denkt hoor, dus kan me er wel iets bij voorstellen
Van Veronica Mars had ik graag nieuwe afleveringen gezien. FBI pilot gezien toevallig?quote:Op donderdag 17 september 2009 13:48 schreef Etcetera het volgende:
Ja maar die heb ik helemaal gezienNiet dat ze slecht zijn ofzo
Pal naast Disneyworld zekerquote:Op donderdag 17 september 2009 13:39 schreef Etcetera het volgende:
Ja dat vond ik ook alMaar 'The Wizarding World' komt toch echt te staan in Orlando, USA
Ik heb slecht nieuws.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:27 schreef MaJo het volgende:
even pauze tussen de twee vakken en zoals altijd een BLT van tony aan het eten![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 september 2009 11:26 schreef TradeMarkie het volgende:
Rustig hier, iedereen hard aan het werk?
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hmpf, ben net min of meer mn kamer uitgejaagd door mn kamergenote. Begrijp me niet verkeerd, dat zou ze nooit doen, maar ze was nogal heftig aan het zoenen met haar kersverse vriendje (lees: sinds gisterer. of haar 'oude' vriendje dat al weet? nee)
oftewel... Awkwaaaarddd!!!
Maar wel net een mailtje gehad van wannabewyccie, van wie ik al heel lang niets meer had gehoord en die voor haar doen een lang, lief en gevoelig mailtje heeft geschreven...
Je kunt niet?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb slecht nieuws.![]()
[..]Groeten uit Travnik!
Een stadje zo'n 80km NW van Sarajevo.quote:
en dan word je slipje gejatquote:Op donderdag 17 september 2009 14:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Hebben jullie geen afspraak gemaakt over iets van een slipje aan de deurkruk hangen als iemand druk bezig bent met intergreren?
Yep.quote:
Bosnië.quote:waar ligt travnik
Daar zal hij niet blij mee zijn, we zitten nogal moeilijk qua publiekquote:Op donderdag 17 september 2009 14:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Yep.Ik heb Frank al gemaild.
[..]
Bosnië.
Ik kreeg vanochtend het verzoek om mijn tas te pakken en meteen in het vliegtuig te stappen om 1 dag les te gaan geven aan het NL personeel wat in Travnik is gestationeerd. Morgen ben ik weer terug.
Dan had ik dat niet kunnen zien, want ik lag gewoon in bed. En hij ook. In het hare.Ik heb hongerquote:Op donderdag 17 september 2009 14:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Hebben jullie geen afspraak gemaakt over iets van een slipje aan de deurkruk hangen als iemand druk bezig bent met intergreren?
Ik ga zeker mijn rooster langs de uitzenddata leggen. Want ik wil het minimaal één keer meemaken.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar zal hij niet blij mee zijn, we zitten nogal moeilijk qua publiekkom je dan volgende week?
Het is zeker een beetje kort.quote:ah bosnie, de naam kwam me al bekend voorwel jammer dat je morgen alweer terug gaat, bosnie
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dan had ik dat niet kunnen zien, want ik lag gewoon in bed. En hij ook. In het hare.Ik heb honger
Daar ben ik het wel een beetje mee eens, toen haar vriendje vorig weekend kwam ben ik ergens anders gaan slapen ook. Ik weet wel dat ze het niet slecht bedoelt en ik ben heel blij voor ze enzo en ze zou normaal gesproken liever zelf in de vrieskou gaan zitten dan het gevoel krijgen dat ze me uit de kamer gejaagd heeft, maar ja.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Maar niet zo netjes dat dit al gebeurt voor er afspraken over gemaakt zijn.
Ik zal er flink naast zitten maar zo klinkt het alsof het haar kamer is en jij te gast bent.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel een beetje mee eens, toen haar vriendje vorig weekend kwam ben ik ergens anders gaan slapen ook. Ik weet wel dat ze het niet slecht bedoelt en ik ben heel blij voor ze enzo en ze zou normaal gesproken liever zelf in de vrieskou gaan zitten dan het gevoel krijgen dat ze me uit de kamer gejaagd heeft, maar ja.
Ben weg vanavond....sorry.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:10 schreef MaJo het volgende:
Kijk vanavond allemaal om half 10 naar nederland 3ik heb het op tijd aangekondigd dus ik duld geen smoesjes
er is voetbal vanavondquote:Op donderdag 17 september 2009 18:10 schreef MaJo het volgende:
Kijk vanavond allemaal om half 10 naar nederland 3ik heb het op tijd aangekondigd dus ik duld geen smoesjes
Zaterdag om half 9 herhalingquote:Op donderdag 17 september 2009 18:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ben weg vanavond....sorry.
Stockholmquote:Op donderdag 17 september 2009 18:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Iemand een suggestie voor een stedentrip van een dagje of 3?
Vooruit, ik ga het weer proberenquote:Op donderdag 17 september 2009 18:10 schreef MaJo het volgende:
Dan ben ik ook niet thuis......quote:
Feestweek hier in het dorp. Ik moet straks aan het bier infuusquote:Op donderdag 17 september 2009 18:10 schreef MaJo het volgende:
En morgen aan een waterinfuus om de kater te verdrijven.....quote:Op donderdag 17 september 2009 18:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Feestweek hier in het dorp. Ik moet straks aan het bier infuus
Antwerpenquote:Op donderdag 17 september 2009 18:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Iemand een suggestie voor een stedentrip van een dagje of 3?
quote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Ik probeer wat opties uit, kwam net op een site die Groningen als standaard had ingesteld. Als ik vanaf daar een retourtje Ljubljana wil dan kost me dat $3447 en moet ik overstappen in Aberdeen en Parijs
En om het nog beter te maken ben ik dan 21 uur en 50 minuten onderwegquote:
Dan kun je dus nog maar twee dagen genieten van Ljubjana.....quote:Op donderdag 17 september 2009 18:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En om het nog beter te maken ben ik dan 21 uur en 50 minuten onderweg. Vanaf het moment dat het vliegtuig in Aberdeen aankomt is het bijna 12 uur wachten en dan breng ik de nacht door op een luchthaven
De terugreis is beter geregeld, die duurt 11 uur minder lang. Maar ik denk niet dat ik deze vlucht ga boekenquote:Op donderdag 17 september 2009 18:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan kun je dus nog maar twee dagen genieten van Ljubjana.....
Newcastle on tyne ook... vreselijk oordquote:Op donderdag 17 september 2009 18:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is Aberdeen niet zo'n verbanningsoord in Groot Brittannië? Wat is dat een saaie stad zeg
Goedenavond
Het middagje Hull dat ik heb meegemaakt heeft ook niet een heel positieve indruk achter gelatenquote:Op donderdag 17 september 2009 18:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Newcastle on tyne ook... vreselijk oord
Niet met je eens, een keer een briljant weekend wezen stappen.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Newcastle on tyne ook... vreselijk oord
Zelfs Liverpool vond ik een troosteloze stad. Buiten het Beatlesmuseum en de twee voetbalclubs is er niet veel aan.....quote:Op donderdag 17 september 2009 18:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het middagje Hull dat ik heb meegemaakt heeft ook niet een heel positieve indruk achter gelaten
Gezelligheid maak je overal zelf. Ik heb het ook leuk gehad in Belfast. Heel goed wezen stappen maar die checkpoints maken je wel weer nuchter.....quote:Op donderdag 17 september 2009 18:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Niet met je eens, een keer een briljant weekend wezen stappen.
Vrijdagavond met de boot en zondagnacht weer terug.
Ontzettend veel lol gehad
Zelfs Coevorden is dan tofquote:Op donderdag 17 september 2009 19:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
daar heb je gelijk in. Dan is Blankenberge zelfs leuk
Waar ik voor het eerst in m'n leven ben gered door de politiequote:
Moerkapelle.....quote:Op donderdag 17 september 2009 19:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
daar heb je gelijk in. Dan is Blankenberge zelfs leuk
quote:Op donderdag 17 september 2009 19:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Waar ik voor het eerst in m'n leven ben gered door de politie
Dat zou tijd wordenquote:Groningen pakt de overlast van fondsenwervers aan
Aanleiding zijn ondermeer de klachten die de gemeente kreeg van winkeliers in de Herestraat. Zij zeggen omzetverlies te lijden doordat klanten hun winkels mijden als daar een collectant in de buurt staat. Het gaat om fondsenwerving waarbij mensen op straat worden aangesproken en worden verzocht om donateur of lid te worden van een organisatie voor het goede doel.
Nee, het was de eerste en tot nu toe enige keer.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vertel!
Voor het eerst? Er zijn dus meerdere reddingen geweest?
Hanggroepcoeien!quote:Op donderdag 17 september 2009 19:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, het was de eerste en tot nu toe enige keer.
We werden uitgedaagd door een groepje coevordense jeugd, die uiteindelijk met een man of 25 achter ons 12'en aankwamen, toen zijn we maar een kant op gaan lopen en hebben we de politie gebeld
En de dominee heeft er een stevige column over geschreven in het parochieblad.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat moet de lokale krant toen wel gehaald hebben
Vast wel, vooral omdat 1 van die gasten een gebroken neus had en een ander een gescheurde wenkbrauw o.i.d.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat moet de lokale krant toen wel gehaald hebben
Had jij dat gedaan?quote:Op donderdag 17 september 2009 19:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Vast wel, vooral omdat 1 van die gasten een gebroken neus had en een ander een gescheurde wenkbrauw o.i.d.
Nee, vrienden van me, een van die gasten begon namelijk aan het (lange) haar van een vriend van me te trekken, dus die werd door 2 man naar de grond gewerkt, dus toen was het ongeveer 10 tegen 10 in een vechtpartijtje voor de kroeg. Daarna kwamen ze dus met een grotere groep achter ons aanquote:
Wel de wijste beslissing genomen om maar weg te gaan!quote:Op donderdag 17 september 2009 19:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, vrienden van me, een van die gasten begon namelijk aan het (lange) haar van een vriend van me te trekken, dus die werd door 2 man naar de grond gewerkt, dus toen was het ongeveer 10 tegen 10 in een vechtpartijtje voor de kroeg. Daarna kwamen ze dus met een grotere groep achter ons aan
Stonden we daar op een kruising tegenover die andere groep, komen er 2 politieauto's met 2 taxibusjes aanrijden en we konden zo instappen (in de taxibusjesquote:Op donderdag 17 september 2009 19:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wel de wijste beslissing genomen om maar weg te gaan!
quote:Op donderdag 17 september 2009 19:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Stonden we daar op een kruising tegenover die andere groep, komen er 2 politieauto's met 2 taxibusjes aanrijden en we konden zo instappen (in de taxibusjes)
We hadden de taxi ook al lang gebeld, dat was de enige reden dat we voor die kroeg stonden met z'n allen.
Ik loop liever weg dan dat ik een klap uitdeel/ontvangquote:Op donderdag 17 september 2009 19:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
Ik en mijn maats (mede omdat we vechtsporters zijn) lopen niet zo gauw weg....dat is niet altijd even handig....
We zijn gewend aan klappen en we komen altijd voor elkaar op.... Meestal lopen we weg voor het zover is, veel gastjes van 18 -19 vinden het leuk om stevige mannen van eind 20 begin 30 uit te dagen. Dan lopen we gewoon weg.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik loop liever weg dan dat ik een klap uitdeel/ontvang
Nah, morgen ook aan het bier infuus tegen de kater. En overmorgen. En zondagquote:Op donderdag 17 september 2009 18:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En morgen aan een waterinfuus om de kater te verdrijven.....
sterkte/succesquote:Op donderdag 17 september 2009 19:37 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nah, morgen ook aan het bier infuus tegen de kater. En overmorgen. En zondag
maandag misschien watertje proberen.
quote:Op donderdag 17 september 2009 20:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nu ligt mn kamergenote weer met iemand anders in bed
je zou bijna zeggen dat ze het goed doetquote:
Dat zou jij moeten horen..quote:Op donderdag 17 september 2009 20:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
je zou bijna zeggen dat ze het goed doet
Dan weten we gelijk waar Saban B. isquote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 20:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan weten we gelijk waar Saban B. is
Precies. Madame Slijpselquote:Op donderdag 17 september 2009 20:57 schreef iamredleader het volgende:
'navond
Red Light District, onder leiding van oppermadam Puntenslijpsel
Altijd mooi, politiek. En dan wilden anderen GTST gaan kijken.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:56 schreef LadyBlack het volgende:
Alexander Pechtold net in de kamer: "U wordt zo gemolken"![]()
Femke Halsema komt niet meer bij achter hem!
Is er al een wachtlijst? Moet je een nummertje trekken?quote:Op donderdag 17 september 2009 21:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Precies. Madame Slijpsel
Misschien een gelegenheid om je gehate anagram weer te voorschijn te halenquote:Op donderdag 17 september 2009 21:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Precies. Madame Slijpsel
De V.O.C mentaliteitquote:Op donderdag 17 september 2009 21:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Precies. Madame Slijpsel
quote:Op donderdag 17 september 2009 22:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
We gaan nu nog verder. Eerst ben ik zonder shirt de kamer uit gelopen, teruggekomen, kamergenote zonder broek de kamer uitgelopen, teruggekomen, jongen zonder shirt kamer uitgelopen en teruggekomen. De suite weet niet waar ze het zoeken moeten
Volgende stap: een van jullie in het shirt van die jongenquote:Op donderdag 17 september 2009 22:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
We gaan nu nog verder. Eerst ben ik zonder shirt de kamer uit gelopen, teruggekomen, kamergenote zonder broek de kamer uitgelopen, teruggekomen, jongen zonder shirt kamer uitgelopen en teruggekomen. De suite weet niet waar ze het zoeken moeten
of bij de buren vragen of ze nog een condoom hebbenquote:Op donderdag 17 september 2009 22:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Volgende stap: een van jullie in het shirt van die jongen
In combinatie met een volstrekt willekeurig item zoals een postzegelquote:Op donderdag 17 september 2009 22:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
of bij de buren vragen of ze nog een condoom hebben
in het shirt van de jongen aankloppen, en dan bij de buuv vragen. heeft u een kopje suiker en een condoomquote:Op donderdag 17 september 2009 22:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In combinatie met een volstrekt willekeurig item zoals een postzegel
Ja, het beeld wat men in de USA van NL heeft gaat versterkt worden.quote:
C4 ik heb weer een andere dropdrank geprobeerd om te kijken of het te vergelijken is met Salmiakki. Dit keer was het Dropka. Dat smaakt nogal naar die Haribo-drop en haalt het dus bij lange na niet bij het echte spul uit Finlandquote:Op donderdag 17 september 2009 23:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, het beeld wat men in de USA van NL heeft gaat versterkt worden.![]()
Morgen staan er twee rijen voor jullie kamerdeur. Eén voor sex en één voor wiet.
Er gaat niets boven Salmiakki.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
C4 ik heb weer een andere dropdrank geprobeerd om te kijken of het te vergelijken is met Salmiakki. Dit keer was het Dropka. Dat smaakt nogal naar die Haribo-drop en haalt het dus bij lange na niet bij het echte spul uit Finland
Ha dat was ikquote:Op donderdag 17 september 2009 22:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Volgende stap: een van jullie in het shirt van die jongen
Nah, hartstikke Nederlandsquote:Op donderdag 17 september 2009 23:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er gaat niets boven Salmiakki.![]()
Is Dropka Russisch?
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ha dat was ikMet verder alleen een boxershort en een panty daaronder
Spijkerrokje was foetsie
Dan voel ik mij niet echt geroepen om het te proberen.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nah, hartstikke Nederlands. De naam komt van drop + vodka en op het etiket staat Delft genoemd
Het beste alternatief dat ik tot nu toe in Nederland heb gevonden is Hot n Sweet. Dat is ook gelijk de lekkerste dropdrank die ik tot nu toe heb gehadquote:Op donderdag 17 september 2009 23:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan voel ik mij niet echt geroepen om het te proberen.
Beter dan Salmiakki?quote:Op donderdag 17 september 2009 23:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het beste alternatief dat ik tot nu toe in Nederland heb gevonden is Hot n Sweet. Dat is ook gelijk de lekkerste dropdrank die ik tot nu toe heb gehad
Niet per se beter, maar wel een stuk makkelijker te verkrijgen. De smaak is iets anders dan de salmiakki die ik nog heb en ik vind het niet verkeerdquote:
Ah, I see.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet per se beter, maar wel een stuk makkelijker te verkrijgen. De smaak is iets anders dan de salmiakki die ik nog heb en ik vind het niet verkeerd
en over een tijdje op FOX en CNNquote:Op donderdag 17 september 2009 23:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, het beeld wat men in de USA van NL heeft gaat versterkt worden.![]()
Morgen staan er twee rijen voor jullie kamerdeur. Eén voor sex en één voor wiet.
Met verfilming; "The best little whorehouse in Galesburg". Met een hoofdrol voor Pamela Anderson.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en over een tijdje op FOX en CNN
Dutch exchange student ran brothel from dorm room
Die ziet er stukken beter uit.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:58 schreef Etcetera het volgende:
Pamela Anderson? Seriously? Heb je dat hoofd van haar al eens bekekenIk zeg Emma Watson
is ze wel diretc van het brave meisjes imago af,quote:Op donderdag 17 september 2009 23:58 schreef Etcetera het volgende:
Pamela Anderson? Seriously? Heb je dat hoofd van haar al eens bekekenIk zeg Emma Watson
[ afbeelding ]
vs.
[ afbeelding ]
Wat voor rollen heb je dan voor ons in gedachten mbt het US avontuur van PS?quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
is ze wel diretc van het brave meisjes imago af,
En wij kunnen natuurlijk onszelf spelen of zouden ze daar ook acteurs voor nemen?
Dealquote:Op vrijdag 18 september 2009 00:00 schreef Etcetera het volgende:
Interesseert me niksAls PS d'r avonturen verfilmd gaan worden casten we gewoon Emma Watson
En MaJo kan dan vast wel al regisseren
quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mag ik mezelf niet spelen?of ga ik dood op het eind?
wel spectaculair. Dat is trouwens dde reden waarom hier geen Sorority huizen zijn, volgens de wet in Illinois, of misschien wel alleen in Galesburg, is het als je vrijwillig met meer dan twaalf meiden in een huis woont (ofzo) een bordeel
Die zouden dan niet vrijwillig bij elkaar wonen, net als dat ik en mijn huisgenoten er in theorie niet voor gezoen hebben bij elkaar te wonenquote:Op vrijdag 18 september 2009 00:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Dus het lokale ziekenhuis heeft geen zusterflat?
Heb jij trouwens wel iets van inspraak gehad over je medebewoners?quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Die zouden dan niet vrijwillig bij elkaar wonen, net als dat ik en mijn huisgenoten er in theorie niet voor gezoen hebben bij elkaar te wonen
Je zit in de gevangenis na het verliezen van het rechtbank spektakelquote:Op vrijdag 18 september 2009 00:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mag ik mezelf niet spelen?of ga ik dood op het eind?
wel spectaculair.
Dat staat garant voor een tweede film.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Je zit in de gevangenis na het verliezen van het rechtbank spektakel
neinquote:Op vrijdag 18 september 2009 00:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb jij trouwens wel iets van inspraak gehad over je medebewoners?
Dus het is toevallig dat je met een Nederlandse op je kamer ligt?quote:
Ik lig heel niet met een nederlandse op de kamerquote:Op vrijdag 18 september 2009 00:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus het is toevallig dat je met een Nederlandse op je kamer ligt?
Of is dat standaard op de campus?
dus je roommate gata met iemand terwijl ze de vorige nog niet heeft gedumpt?quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
17:43 Zachary
:shrugs: it's not that bad. I just miss Sydney. Seeing her for just a few hours a week would be worth... a lot
17:44 Zachary
Thank you for being open to my visiting. You're all very enjoyable people. FRIENDS!
Nu voel ik me keischuldig he. dit is haar vriendje, en ik weet van haar nieuwe vriendje en ik lag net met haar in bed met nummer 3
preciesquote:Op vrijdag 18 september 2009 00:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dus je roommate gata met iemand terwijl ze de vorige nog niet heeft gedumpt?
moet ze dan maar snel doen voordat het nieuws losbreekt dat jullie daar een bordeel runnenquote:
GTST is inderdaad het allerslechtste wat Nederland is overkomen.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:03 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Altijd mooi, politiek. En dan wilden anderen GTST gaan kijken.
Ze lag nu met nummer 3 én 4 in bed terwijl 2 aan het filmen was?quote:Op vrijdag 18 september 2009 06:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn god, mijn kamergenote blijft met shockeren
Ik heb het hele verhaal niet gevolgd, maar volgens mij heb je het er wel gezellig.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
17:43 Zachary
:shrugs: it's not that bad. I just miss Sydney. Seeing her for just a few hours a week would be worth... a lot
17:44 Zachary
Thank you for being open to my visiting. You're all very enjoyable people. FRIENDS!
Nu voel ik me keischuldig he. dit is haar vriendje, en ik weet van haar nieuwe vriendje en ik lag net met haar in bed met nummer 3
Misschien is het wel naief, maar dan moet ze dat wel aangeven. Hij kan niet weten dat ze er niet net zo over denkt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:36 schreef TradeMarkie het volgende:
Waar komt die Zachary eigenlijk vandaan en hoe ver is dat van waar Sydney nu zit? als dat héél ver weg is, is het ook een beetje naïef om de relatie in stand te houden misschien?
Stomme begeleider ook, dat hij je zo valse hoop geeft..quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:19 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb gisteren gezien dat er inmiddels een cijfer voor mijn scriptie (ipv de V) op Progress is gezet, en het is een 6 geworden. Dat had ik in eerste instantie ook verwacht, maar toen mn begeleider aan de telefoon het over een ruime voldoende had, dacht ik toch echt dat het een 7 zou zijn![]()
En nu ben ik dus alsnog een beetje teleurgesteld
Dat wel gelukkig. Hoe gaat het met je paper/ samenvatting, LB?quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:27 schreef De_Hertog het volgende:
Nou ja, je bent er in ieder geval van af.
Hoi Diaan! Dankjewel!quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:30 schreef Diaan73 het volgende:
Soempie, je dvds zijn onderweg!!
Goedemiddag![]()
Heb je geen zin meer? Ik ben ook een beetje aan het wachten totdat het 5 uur is. Al is wachten het verkeerde woord trouwens. Ben druk aan het werk.quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:36 schreef TradeMarkie het volgende:
Vanochtend had ik een ding wat nogal haast had, dat had ik om half 3 klaar, maar nu heb ik geen zin om met een nieuw werk te beginnen, dus ben wat aan het rommelen en dan duurt een uur lang
Nee, pech met poker.....quote:
Je moet natuurlijk ook niet pokeren met geld..quote:
Ja wel maar niet om veel geld....quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk ook niet pokeren met geld..![]()
Ach eigenlijk moet je helemaal niet pokeren, zo'n stom kaartspel. Peace doet het ook vaak achter de pc... ik snap echt niet wat er leuk aan is.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja wel maar niet om veel geld....
Ja precies. Al vind ik de vrijdag wel heerlijk om te werken, maar ik zit vanmiddag alleen. Zal daar wel mee te maken hebben.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:20 schreef De_Hertog het volgende:
Ooit verzekerde ik mezelf nooit in zo'n situatie terecht te komen, op werk zitten met geen zin, wachten tot het vijf uur en / of weekend is, enzovoorts..
Vrijdagmiddagfilosofie
Wat voor werk doe je, hoe druk is het normaal?quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja precies. Al vind ik de vrijdag wel heerlijk om te werken, maar ik zit vanmiddag alleen. Zal daar wel mee te maken hebben.
gaat lekker daar zo te horenquote:Op vrijdag 18 september 2009 06:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn god, mijn kamergenote blijft met shockeren
Achter de computer is het ook niet leuk maar ik speel het vaak op donderdag met wat vrienden dan is het wel gezellig. Maar helaas waren de kaarten me slecht gezind gister....quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach eigenlijk moet je helemaal niet pokeren, zo'n stom kaartspel. Peace doet het ook vaak achter de pc... ik snap echt niet wat er leuk aan is.
medewerker pz... 1x per 2 weken is mijn collega er ook en dat is toch leuker. We hebben het tegenwoordig wel heel druk trouwens. Maar alleen zitten of met zn tweetjes is toch wel een verschil.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:22 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je, hoe druk is het normaal?
Snap ik ja. Ach, nog 3 minuten. En dan mag ik nog een half uurquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
medewerker pz... 1x per 2 weken is mijn collega er ook en dat is toch leuker. We hebben het tegenwoordig wel heel druk trouwens. Maar alleen zitten of met zn tweetjes is toch wel een verschil.
Soms wel, maar op vrijdagmiddag is het toch gezelliger met zn tweetjesquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:27 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik zit 24 v/d 40 uur alleen, heerlijk
Bijna!quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:11 schreef TradeMarkie het volgende:
Is het al 5 uur?
quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bijna!![]()
Thee door je neus is niet fijn.
quote:
quote:
Ze is NIET Nederlandsquote:Op vrijdag 18 september 2009 06:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ze weet niet dat je hier post?
Goedemorgen
Dat moet te doen zijn, zeker voor Amerikanen is dat peanuts! Echt slecht van je roommate dat ze hem aan het lijntje houdtquote:Op vrijdag 18 september 2009 17:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Haar vriendje woont trouwens op n uur of 2 hier vandaan
Slappe lach?quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bijna!![]()
Thee door je neus is niet fijn.
wat LB zegt idd.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Haar vriendje woont trouwens op n uur of 2 hier vandaan
Verliefd?quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:34 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben trouwens met m'n hoofd ergens waar ik niet moet zijn denk ik, gister liet ik m'n telefoon op mn werk liggen, vandaag m'n telefoon en portemonnee, dus ik kom om half 6 nog een keer heen en weer
En klinkt ook elke ochtend uit je wekkerradio I Got You Babe van Sonny en Cher?quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:53 schreef LadyBlack het volgende:weekend
![]()
![]()
Ik heb zo'n rare week achter de rug... heb tot woensdag het gevoel gehad dat het maandag was (maandag heb ik niet eens bewust meegemaakt geloof ik), gisteren heb ik niet gewerkt maar naar het afstuderen van mn vriendin geweest, dus vanochtend werk ik wakker met alwéér een maandaggevoel
Niet dat ik weetquote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En klinkt ook elke ochtend uit je wekkerradio I Got You Babe van Sonny en Cher?
Ah iemand die het geintje direct snapt!quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:19 schreef Nesle het volgende:
Operatie van mijn oma SUCCEEDED
Ze moet er weer helemaal bovenop komen zeggen de dokters
als ie die walter? voor zn bek meptquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah iemand die het geintje direct snapt!
quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
als ie die walter? voor zn bek mept![]()
de 5 stond toch voor het aantal kijkers?quote:
En voor het aantal uitzendingen....quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
de 5 stond toch voor het aantal kijkers?
quote:
Die is altijd niet meer geweest idd. Tanjaa ook trouwens.....quote:
Zou dat verband met elkaar hebben?quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die is altijd niet meer geweest idd. Tanjaa ook trouwens.....
Ik betwijfel dat ten zeerstequote:Op vrijdag 18 september 2009 20:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zou dat verband met elkaar hebben?
Zou zomaar kunnen.....quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zou dat verband met elkaar hebben?
Nee, vandaag ff geen zin in foute roddelsquote:
Ja hequote:
Flauw jaquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, vandaag ff geen zin in foute roddels
Ik ben soms best flauwquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja he
[..]
Flauw ja
Is het heel raar dat ik mijn eigen pc mis?
quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik probeer punten te scoren bij nem![]()
Wat heb je van hem nodig danquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ben soms best flauw
ik probeer punten te scoren bij nem![]()
Jaquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oei dit gaat pas echt vette roddels opleveren!
Nee hoor, doe ik ook als ik weer een weekend bij m'n moeder ben. De vele gigabytes aan entertainment, de snelheid, de stiltequote:Op vrijdag 18 september 2009 20:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Flauw ja
Is het heel raar dat ik mijn eigen pc mis?
Dat is ook niet zo moeilijk, Nem kan makkelijker contact leggen met lekkere meidenquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:59 schreef TradeMarkie het volgende:
Misschien staat nem bij mij wel hoger in aanzien dan etc
In dit geval is het vooral dat ik m'n muziek mis, want geluid is beetje dood, en mijn eigen bureau enzo, zit relaxter. En m'n eigen instellingenquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee hoor, doe ik ook als ik weer een weekend bij m'n moeder ben. De vele gigabytes aan entertainment, de snelheid, de stilte
Moet je toch een gaan doen zitten een paar geweldige scenes tussenquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:46 schreef LadyBlack het volgende:
Ik snap het Sonny & Cher grapje niet zomaar mn vriend zegt dat het uit Groundhog Day is, en die heb ik niet gezien
Ik moet Groundhog Day ook nog zien hoorquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:46 schreef LadyBlack het volgende:
Ik snap het Sonny & Cher grapje niet zomaar mn vriend zegt dat het uit Groundhog Day is, en die heb ik niet gezien
In het vorige topic las ik een post van Diaan over een hi abonnement voor 20 euro p/m, met een hotshot telefoon, dus ik dacht:meteen ook kijken! Ik heb namelijk een fijn klein, maar waardeloos telefoontje.....
Hebben jullie positieve verhalen over de LG cookie of de Nokia Xpressmusic?
Als ik het goed heb onthouden heeft Wiebel een Nokia 5800, ik neem aan dat je die bedoelt met Xpressmusicquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:46 schreef LadyBlack het volgende:
In het vorige topic las ik een post van Diaan over een hi abonnement voor 20 euro p/m, met een hotshot telefoon, dus ik dacht:meteen ook kijken! Ik heb namelijk een fijn klein, maar waardeloos telefoontje.....
Hebben jullie positieve verhalen over de LG cookie of de Nokia Xpressmusic?
Ah, dankquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als ik het goed heb onthouden heeft Wiebel een Nokia 5800, ik neem aan dat je die bedoelt met Xpressmusic
Mijn N82 bevalt me ook welquote:
alleen gaat mn scherm af en toe verticaal zonder dat ik het wil, heb jij daar ook last van?quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mijn N82 bevalt me ook wel. Geen touchscreen
kan je de gevoeligheid van de bewegingssensor niet instellen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
alleen gaat mn scherm af en toe verticaal zonder dat ik het wil, heb jij daar ook last van?
daar heb ik nog geen studie van gemaaktquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
kan je de gevoeligheid van de bewegingssensor niet instellen?
quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
kan je de gevoeligheid van de bewegingssensor niet instellen?
Mwa, dat is me echt te gek, ik wil wel een telefoon en geen mini notebookquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:46 schreef Nesle het volgende:
Ik heb een hekel aan touchscreen.
QWERTY
Dat zeg ik nou wel leuk, maar ik kan die optie niet vinden. Dan heb je denk ik toch RotateMe nodig om de gevoeligheid in te stellenquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]In nieuwere firmware kan dat. Ik heb die feature maar helemaal uitgezet, ik vind het vaker niet fijn dan wel.
handleiding bladzijde 156 hoofdstuk 4 paragraaf 26 subsectie 8, supplement Bquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
daar heb ik nog geen studie van gemaakt
Dan wil je geen HTC denk ikquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mwa, dat is me echt te gek, ik wil wel een telefoon en geen mini notebook
quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Wat is er nu nog zeker in het leven
Dan zou ik echt voor een walkmanphone gaanquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:16 schreef LadyBlack het volgende:
Laten we dan zeggen dat ik m voornamelijk wil als mp3speler
Mijn grote liefde was de Siemens SL55zo lief klein.... maar die was toch niet zo goed, net als de Samsung M300 die ik nu heb
Death & Taxesquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:20 schreef Soempie het volgende:
In mijn telefoon past maar 1 mp3tje.![]()
Heel sneu, want 't enige wat ik wilde was een mp3 voor mn wekker en een als ringtone. Nu gebruik ik dus 1 nummer voor die twee dingen, waardoor ik soms m'n wekker opneem.
niets is zeker delta loydquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Hm, zou dat er in zitten?quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kun je er geen kaartje bij instoppen? Ik heb een 1Gb kaartje in m'n telefoon zitten, ruimte zat voor muziek
slaapsequote:Op vrijdag 18 september 2009 23:22 schreef Soempie het volgende:
vrijdag nog niet eens half 12 en ik val bijna om van de slaap.Toch maar naar bed dan.
Als je een sleuf hebt voor zo'n ding, dan kan hetquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hm, zou dat er in zitten?
Nouja, eigenlijk vind ik het ook niet belangrijk genoeg om er een kaartje voor te halen.![]()
Slaap lekker zo, mensen!
Same herequote:Op vrijdag 18 september 2009 23:22 schreef Soempie het volgende:
vrijdag nog niet eens half 12 en ik val bijna om van de slaap.Toch maar naar bed dan.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:44 schreef MaJo het volgende:
kom ik ook weer eens langsvandaag lekker vrij geweest
vanavond naar mijn oma geweest, gaat niet geweldig
Veel plezierquote:en nu lekker stappen meten dan morgen weer an die arbeit
Voordeel aan de N82 (maar er zijn vast meer telefoons die het hebben): je kan er een standaard-koptelefoon op aansluiten, dus je bent niet gebonden aan de headset voor dat merkquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:16 schreef LadyBlack het volgende:
Laten we dan zeggen dat ik m voornamelijk wil als mp3speler
Mijn grote liefde was de Siemens SL55zo lief klein.... maar die was toch niet zo goed, net als de Samsung M300 die ik nu heb
Dat heeft de W995 ookquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voordeel aan de N82 (maar er zijn vast meer telefoons die het hebben): je kan er een standaard-koptelefoon op aansluiten, dus je bent niet gebonden aan de headset voor dat merk
Dat is kauwgomquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:15 schreef Etcetera het volgende:
Is dat niet een gevalletje vriesvak, dag wachten, afkrabben?
* Etcetera weet dat niet zeker
wou net zeggen kan je het er niet afkrabben of zit het er echt in?quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:15 schreef Etcetera het volgende:
Kon zijn dat het ook met kaarsvet luktquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat is kauwgom. De restjes die er nog op zaten na een wasbeurt waren er vrij makkelijk af te krabben, dat is al gebeurd
Yuri, je UI, waaromquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wou net zeggen kan je het er niet afkrabben of zit het er echt in?
En al nieuwe ontwikkelingen in de roommate soap?quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
vermijd LG koste wat kost
Vriesvak inderdaad als gewoon afkrabben niet lukt, kaarsvet wil je juist koud hebben, niet warm. Als het warm wordt trekt het er alleen maar meer in..quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:15 schreef Etcetera het volgende:
Wat voor optocht?quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:08 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga de pc eens afsluitenMorgen naar Roden, optocht kijken
![]()
Slaap lekker allemaal
kan wel houd niet bij wat er te doen valt in de buurt hierquote:Op zaterdag 19 september 2009 02:15 schreef Etcetera het volgende:
Ja dat weet ik na 24 jaar eigenlijk nog steeds nietZe hebben elk jaar een jaarmarkt + kermis + optocht en in die optocht rijden scholen/buurtverenigingen mee die hun wagens versierd hebben, meestal met bloemen en dan in een bepaald thema. Best leuk, beetje kneuterig soms. Maar m'n oma woont in Roden dus het is vrij standaard dat we heengaan
ben zelf niet van de 'boeren' feesten, maar veel plezierquote:Op zaterdag 19 september 2009 02:17 schreef Etcetera het volgende:Het is wel elk jaar flink druk
En we hebben nu ook vrienden in Roden, des te gezelliger
quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:20 schreef Etcetera het volgende:
Voordat de boeren losgaan zijn wij wel alweer vertrokken denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |