Verliefd?quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:34 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben trouwens met m'n hoofd ergens waar ik niet moet zijn denk ik, gister liet ik m'n telefoon op mn werk liggen, vandaag m'n telefoon en portemonnee, dus ik kom om half 6 nog een keer heen en weer
En klinkt ook elke ochtend uit je wekkerradio I Got You Babe van Sonny en Cher?quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:53 schreef LadyBlack het volgende:weekend
![]()
![]()
Ik heb zo'n rare week achter de rug... heb tot woensdag het gevoel gehad dat het maandag was (maandag heb ik niet eens bewust meegemaakt geloof ik), gisteren heb ik niet gewerkt maar naar het afstuderen van mn vriendin geweest, dus vanochtend werk ik wakker met alwéér een maandaggevoel
Niet dat ik weetquote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En klinkt ook elke ochtend uit je wekkerradio I Got You Babe van Sonny en Cher?
Ah iemand die het geintje direct snapt!quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:19 schreef Nesle het volgende:
Operatie van mijn oma SUCCEEDED
Ze moet er weer helemaal bovenop komen zeggen de dokters
als ie die walter? voor zn bek meptquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah iemand die het geintje direct snapt!
quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
als ie die walter? voor zn bek mept![]()
de 5 stond toch voor het aantal kijkers?quote:
En voor het aantal uitzendingen....quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
de 5 stond toch voor het aantal kijkers?
quote:
Die is altijd niet meer geweest idd. Tanjaa ook trouwens.....quote:
Zou dat verband met elkaar hebben?quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die is altijd niet meer geweest idd. Tanjaa ook trouwens.....
Ik betwijfel dat ten zeerstequote:Op vrijdag 18 september 2009 20:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zou dat verband met elkaar hebben?
Zou zomaar kunnen.....quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zou dat verband met elkaar hebben?
Nee, vandaag ff geen zin in foute roddelsquote:
Ja hequote:
Flauw jaquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, vandaag ff geen zin in foute roddels
Ik ben soms best flauwquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja he
[..]
Flauw ja
Is het heel raar dat ik mijn eigen pc mis?
quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik probeer punten te scoren bij nem![]()
Wat heb je van hem nodig danquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ben soms best flauw
ik probeer punten te scoren bij nem![]()
Jaquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oei dit gaat pas echt vette roddels opleveren!
Nee hoor, doe ik ook als ik weer een weekend bij m'n moeder ben. De vele gigabytes aan entertainment, de snelheid, de stiltequote:Op vrijdag 18 september 2009 20:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Flauw ja
Is het heel raar dat ik mijn eigen pc mis?
Dat is ook niet zo moeilijk, Nem kan makkelijker contact leggen met lekkere meidenquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:59 schreef TradeMarkie het volgende:
Misschien staat nem bij mij wel hoger in aanzien dan etc
In dit geval is het vooral dat ik m'n muziek mis, want geluid is beetje dood, en mijn eigen bureau enzo, zit relaxter. En m'n eigen instellingenquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee hoor, doe ik ook als ik weer een weekend bij m'n moeder ben. De vele gigabytes aan entertainment, de snelheid, de stilte
Moet je toch een gaan doen zitten een paar geweldige scenes tussenquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:46 schreef LadyBlack het volgende:
Ik snap het Sonny & Cher grapje niet zomaar mn vriend zegt dat het uit Groundhog Day is, en die heb ik niet gezien
Ik moet Groundhog Day ook nog zien hoorquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:46 schreef LadyBlack het volgende:
Ik snap het Sonny & Cher grapje niet zomaar mn vriend zegt dat het uit Groundhog Day is, en die heb ik niet gezien
In het vorige topic las ik een post van Diaan over een hi abonnement voor 20 euro p/m, met een hotshot telefoon, dus ik dacht:meteen ook kijken! Ik heb namelijk een fijn klein, maar waardeloos telefoontje.....
Hebben jullie positieve verhalen over de LG cookie of de Nokia Xpressmusic?
Als ik het goed heb onthouden heeft Wiebel een Nokia 5800, ik neem aan dat je die bedoelt met Xpressmusicquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:46 schreef LadyBlack het volgende:
In het vorige topic las ik een post van Diaan over een hi abonnement voor 20 euro p/m, met een hotshot telefoon, dus ik dacht:meteen ook kijken! Ik heb namelijk een fijn klein, maar waardeloos telefoontje.....
Hebben jullie positieve verhalen over de LG cookie of de Nokia Xpressmusic?
Ah, dankquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als ik het goed heb onthouden heeft Wiebel een Nokia 5800, ik neem aan dat je die bedoelt met Xpressmusic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |