Merlin begint ook weer zaterdag zag ik. Net als allerlei andere series, overigens.quote:
NCIS NCIS NCISquote:Op donderdag 17 september 2009 13:30 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Merlin begint ook weer zaterdag zag ik. Net als allerlei andere series, overigens.
Ja dat vond ik ook alquote:Op donderdag 17 september 2009 13:31 schreef zebaz het volgende:
Uh, in de USA. Right. Harry Potter is hartstikke Brits. Handjes af Amerika!
NCIS vind ik eigenlijk al een tijdje niet meer zo.. Maar inderdaad, genoeg leuks te zien weerquote:Op donderdag 17 september 2009 13:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
NCIS NCIS NCIS![]()
![]()
![]()
![]()
Ehm... ik bedoel ehm... ja het tv seizoen begint weer
Ieder zijn eigen smaak hequote:Op donderdag 17 september 2009 13:41 schreef Etcetera het volgende:
Ik vond seizoen 6 een van de beste seizoenen tot nu toeMaar je bent niet de enige die er zo over denkt hoor, dus kan me er wel iets bij voorstellen
Van Veronica Mars had ik graag nieuwe afleveringen gezien. FBI pilot gezien toevallig?quote:Op donderdag 17 september 2009 13:48 schreef Etcetera het volgende:
Ja maar die heb ik helemaal gezienNiet dat ze slecht zijn ofzo
Pal naast Disneyworld zekerquote:Op donderdag 17 september 2009 13:39 schreef Etcetera het volgende:
Ja dat vond ik ook alMaar 'The Wizarding World' komt toch echt te staan in Orlando, USA
Ik heb slecht nieuws.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:27 schreef MaJo het volgende:
even pauze tussen de twee vakken en zoals altijd een BLT van tony aan het eten![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 september 2009 11:26 schreef TradeMarkie het volgende:
Rustig hier, iedereen hard aan het werk?
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hmpf, ben net min of meer mn kamer uitgejaagd door mn kamergenote. Begrijp me niet verkeerd, dat zou ze nooit doen, maar ze was nogal heftig aan het zoenen met haar kersverse vriendje (lees: sinds gisterer. of haar 'oude' vriendje dat al weet? nee)
oftewel... Awkwaaaarddd!!!
Maar wel net een mailtje gehad van wannabewyccie, van wie ik al heel lang niets meer had gehoord en die voor haar doen een lang, lief en gevoelig mailtje heeft geschreven...
Je kunt niet?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb slecht nieuws.![]()
[..]Groeten uit Travnik!
Een stadje zo'n 80km NW van Sarajevo.quote:
en dan word je slipje gejatquote:Op donderdag 17 september 2009 14:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Hebben jullie geen afspraak gemaakt over iets van een slipje aan de deurkruk hangen als iemand druk bezig bent met intergreren?
Yep.quote:
Bosniė.quote:waar ligt travnik
Daar zal hij niet blij mee zijn, we zitten nogal moeilijk qua publiekquote:Op donderdag 17 september 2009 14:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Yep.Ik heb Frank al gemaild.
[..]
Bosniƫ.
Ik kreeg vanochtend het verzoek om mijn tas te pakken en meteen in het vliegtuig te stappen om 1 dag les te gaan geven aan het NL personeel wat in Travnik is gestationeerd. Morgen ben ik weer terug.
Dan had ik dat niet kunnen zien, want ik lag gewoon in bed. En hij ook. In het hare.Ik heb hongerquote:Op donderdag 17 september 2009 14:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Hebben jullie geen afspraak gemaakt over iets van een slipje aan de deurkruk hangen als iemand druk bezig bent met intergreren?
Ik ga zeker mijn rooster langs de uitzenddata leggen. Want ik wil het minimaal één keer meemaken.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar zal hij niet blij mee zijn, we zitten nogal moeilijk qua publiekkom je dan volgende week?
Het is zeker een beetje kort.quote:ah bosnie, de naam kwam me al bekend voorwel jammer dat je morgen alweer terug gaat, bosnie
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dan had ik dat niet kunnen zien, want ik lag gewoon in bed. En hij ook. In het hare.Ik heb honger
Daar ben ik het wel een beetje mee eens, toen haar vriendje vorig weekend kwam ben ik ergens anders gaan slapen ook. Ik weet wel dat ze het niet slecht bedoelt en ik ben heel blij voor ze enzo en ze zou normaal gesproken liever zelf in de vrieskou gaan zitten dan het gevoel krijgen dat ze me uit de kamer gejaagd heeft, maar ja.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Maar niet zo netjes dat dit al gebeurt voor er afspraken over gemaakt zijn.
Ik zal er flink naast zitten maar zo klinkt het alsof het haar kamer is en jij te gast bent.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel een beetje mee eens, toen haar vriendje vorig weekend kwam ben ik ergens anders gaan slapen ook. Ik weet wel dat ze het niet slecht bedoelt en ik ben heel blij voor ze enzo en ze zou normaal gesproken liever zelf in de vrieskou gaan zitten dan het gevoel krijgen dat ze me uit de kamer gejaagd heeft, maar ja.
Ben weg vanavond....sorry.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:10 schreef MaJo het volgende:
Kijk vanavond allemaal om half 10 naar nederland 3ik heb het op tijd aangekondigd dus ik duld geen smoesjes
er is voetbal vanavondquote:Op donderdag 17 september 2009 18:10 schreef MaJo het volgende:
Kijk vanavond allemaal om half 10 naar nederland 3ik heb het op tijd aangekondigd dus ik duld geen smoesjes
Zaterdag om half 9 herhalingquote:Op donderdag 17 september 2009 18:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ben weg vanavond....sorry.
Stockholmquote:Op donderdag 17 september 2009 18:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Iemand een suggestie voor een stedentrip van een dagje of 3?
Vooruit, ik ga het weer proberenquote:Op donderdag 17 september 2009 18:10 schreef MaJo het volgende:
Dan ben ik ook niet thuis......quote:
Feestweek hier in het dorp. Ik moet straks aan het bier infuusquote:Op donderdag 17 september 2009 18:10 schreef MaJo het volgende:
En morgen aan een waterinfuus om de kater te verdrijven.....quote:Op donderdag 17 september 2009 18:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Feestweek hier in het dorp. Ik moet straks aan het bier infuus
Antwerpenquote:Op donderdag 17 september 2009 18:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Iemand een suggestie voor een stedentrip van een dagje of 3?
quote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Ik probeer wat opties uit, kwam net op een site die Groningen als standaard had ingesteld. Als ik vanaf daar een retourtje Ljubljana wil dan kost me dat $3447 en moet ik overstappen in Aberdeen en Parijs
En om het nog beter te maken ben ik dan 21 uur en 50 minuten onderwegquote:
Dan kun je dus nog maar twee dagen genieten van Ljubjana.....quote:Op donderdag 17 september 2009 18:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En om het nog beter te maken ben ik dan 21 uur en 50 minuten onderweg. Vanaf het moment dat het vliegtuig in Aberdeen aankomt is het bijna 12 uur wachten en dan breng ik de nacht door op een luchthaven
De terugreis is beter geregeld, die duurt 11 uur minder lang. Maar ik denk niet dat ik deze vlucht ga boekenquote:Op donderdag 17 september 2009 18:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan kun je dus nog maar twee dagen genieten van Ljubjana.....
Newcastle on tyne ook... vreselijk oordquote:Op donderdag 17 september 2009 18:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is Aberdeen niet zo'n verbanningsoord in Groot Brittanniė? Wat is dat een saaie stad zeg
Goedenavond
Het middagje Hull dat ik heb meegemaakt heeft ook niet een heel positieve indruk achter gelatenquote:Op donderdag 17 september 2009 18:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Newcastle on tyne ook... vreselijk oord
Niet met je eens, een keer een briljant weekend wezen stappen.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Newcastle on tyne ook... vreselijk oord
Zelfs Liverpool vond ik een troosteloze stad. Buiten het Beatlesmuseum en de twee voetbalclubs is er niet veel aan.....quote:Op donderdag 17 september 2009 18:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het middagje Hull dat ik heb meegemaakt heeft ook niet een heel positieve indruk achter gelaten
Gezelligheid maak je overal zelf. Ik heb het ook leuk gehad in Belfast. Heel goed wezen stappen maar die checkpoints maken je wel weer nuchter.....quote:Op donderdag 17 september 2009 18:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Niet met je eens, een keer een briljant weekend wezen stappen.
Vrijdagavond met de boot en zondagnacht weer terug.
Ontzettend veel lol gehad
Zelfs Coevorden is dan tofquote:Op donderdag 17 september 2009 19:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
daar heb je gelijk in. Dan is Blankenberge zelfs leuk
Waar ik voor het eerst in m'n leven ben gered door de politiequote:
Moerkapelle.....quote:Op donderdag 17 september 2009 19:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
daar heb je gelijk in. Dan is Blankenberge zelfs leuk
quote:Op donderdag 17 september 2009 19:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Waar ik voor het eerst in m'n leven ben gered door de politie
Dat zou tijd wordenquote:Groningen pakt de overlast van fondsenwervers aan
Aanleiding zijn ondermeer de klachten die de gemeente kreeg van winkeliers in de Herestraat. Zij zeggen omzetverlies te lijden doordat klanten hun winkels mijden als daar een collectant in de buurt staat. Het gaat om fondsenwerving waarbij mensen op straat worden aangesproken en worden verzocht om donateur of lid te worden van een organisatie voor het goede doel.
Nee, het was de eerste en tot nu toe enige keer.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vertel!
Voor het eerst? Er zijn dus meerdere reddingen geweest?
Hanggroepcoeien!quote:Op donderdag 17 september 2009 19:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, het was de eerste en tot nu toe enige keer.
We werden uitgedaagd door een groepje coevordense jeugd, die uiteindelijk met een man of 25 achter ons 12'en aankwamen, toen zijn we maar een kant op gaan lopen en hebben we de politie gebeld
En de dominee heeft er een stevige column over geschreven in het parochieblad.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat moet de lokale krant toen wel gehaald hebben
Vast wel, vooral omdat 1 van die gasten een gebroken neus had en een ander een gescheurde wenkbrauw o.i.d.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat moet de lokale krant toen wel gehaald hebben
Had jij dat gedaan?quote:Op donderdag 17 september 2009 19:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Vast wel, vooral omdat 1 van die gasten een gebroken neus had en een ander een gescheurde wenkbrauw o.i.d.
Nee, vrienden van me, een van die gasten begon namelijk aan het (lange) haar van een vriend van me te trekken, dus die werd door 2 man naar de grond gewerkt, dus toen was het ongeveer 10 tegen 10 in een vechtpartijtje voor de kroeg. Daarna kwamen ze dus met een grotere groep achter ons aanquote:
Wel de wijste beslissing genomen om maar weg te gaan!quote:Op donderdag 17 september 2009 19:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, vrienden van me, een van die gasten begon namelijk aan het (lange) haar van een vriend van me te trekken, dus die werd door 2 man naar de grond gewerkt, dus toen was het ongeveer 10 tegen 10 in een vechtpartijtje voor de kroeg. Daarna kwamen ze dus met een grotere groep achter ons aan
Stonden we daar op een kruising tegenover die andere groep, komen er 2 politieauto's met 2 taxibusjes aanrijden en we konden zo instappen (in de taxibusjesquote:Op donderdag 17 september 2009 19:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wel de wijste beslissing genomen om maar weg te gaan!
quote:Op donderdag 17 september 2009 19:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Stonden we daar op een kruising tegenover die andere groep, komen er 2 politieauto's met 2 taxibusjes aanrijden en we konden zo instappen (in de taxibusjes)
We hadden de taxi ook al lang gebeld, dat was de enige reden dat we voor die kroeg stonden met z'n allen.
Ik loop liever weg dan dat ik een klap uitdeel/ontvangquote:Op donderdag 17 september 2009 19:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
Ik en mijn maats (mede omdat we vechtsporters zijn) lopen niet zo gauw weg....dat is niet altijd even handig....
We zijn gewend aan klappen en we komen altijd voor elkaar op.... Meestal lopen we weg voor het zover is, veel gastjes van 18 -19 vinden het leuk om stevige mannen van eind 20 begin 30 uit te dagen. Dan lopen we gewoon weg.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik loop liever weg dan dat ik een klap uitdeel/ontvang
Nah, morgen ook aan het bier infuus tegen de kater. En overmorgen. En zondagquote:Op donderdag 17 september 2009 18:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En morgen aan een waterinfuus om de kater te verdrijven.....
sterkte/succesquote:Op donderdag 17 september 2009 19:37 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nah, morgen ook aan het bier infuus tegen de kater. En overmorgen. En zondag
maandag misschien watertje proberen.
quote:Op donderdag 17 september 2009 20:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nu ligt mn kamergenote weer met iemand anders in bed
je zou bijna zeggen dat ze het goed doetquote:
Dat zou jij moeten horen..quote:Op donderdag 17 september 2009 20:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
je zou bijna zeggen dat ze het goed doet
Dan weten we gelijk waar Saban B. isquote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 20:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan weten we gelijk waar Saban B. is
Precies. Madame Slijpselquote:Op donderdag 17 september 2009 20:57 schreef iamredleader het volgende:
'navond
Red Light District, onder leiding van oppermadam Puntenslijpsel
Altijd mooi, politiek. En dan wilden anderen GTST gaan kijken.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:56 schreef LadyBlack het volgende:
Alexander Pechtold net in de kamer: "U wordt zo gemolken"![]()
Femke Halsema komt niet meer bij achter hem!
Is er al een wachtlijst? Moet je een nummertje trekken?quote:Op donderdag 17 september 2009 21:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Precies. Madame Slijpsel
Misschien een gelegenheid om je gehate anagram weer te voorschijn te halenquote:Op donderdag 17 september 2009 21:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Precies. Madame Slijpsel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |