Merlin begint ook weer zaterdag zag ik. Net als allerlei andere series, overigens.quote:
NCIS NCIS NCISquote:Op donderdag 17 september 2009 13:30 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Merlin begint ook weer zaterdag zag ik. Net als allerlei andere series, overigens.
Ja dat vond ik ook alquote:Op donderdag 17 september 2009 13:31 schreef zebaz het volgende:
Uh, in de USA. Right. Harry Potter is hartstikke Brits. Handjes af Amerika!
NCIS vind ik eigenlijk al een tijdje niet meer zo.. Maar inderdaad, genoeg leuks te zien weerquote:Op donderdag 17 september 2009 13:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
NCIS NCIS NCIS![]()
![]()
![]()
![]()
Ehm... ik bedoel ehm... ja het tv seizoen begint weer
Ieder zijn eigen smaak hequote:Op donderdag 17 september 2009 13:41 schreef Etcetera het volgende:
Ik vond seizoen 6 een van de beste seizoenen tot nu toeMaar je bent niet de enige die er zo over denkt hoor, dus kan me er wel iets bij voorstellen
Van Veronica Mars had ik graag nieuwe afleveringen gezien. FBI pilot gezien toevallig?quote:Op donderdag 17 september 2009 13:48 schreef Etcetera het volgende:
Ja maar die heb ik helemaal gezienNiet dat ze slecht zijn ofzo
Pal naast Disneyworld zekerquote:Op donderdag 17 september 2009 13:39 schreef Etcetera het volgende:
Ja dat vond ik ook alMaar 'The Wizarding World' komt toch echt te staan in Orlando, USA
Ik heb slecht nieuws.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:27 schreef MaJo het volgende:
even pauze tussen de twee vakken en zoals altijd een BLT van tony aan het eten![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 september 2009 11:26 schreef TradeMarkie het volgende:
Rustig hier, iedereen hard aan het werk?
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hmpf, ben net min of meer mn kamer uitgejaagd door mn kamergenote. Begrijp me niet verkeerd, dat zou ze nooit doen, maar ze was nogal heftig aan het zoenen met haar kersverse vriendje (lees: sinds gisterer. of haar 'oude' vriendje dat al weet? nee)
oftewel... Awkwaaaarddd!!!
Maar wel net een mailtje gehad van wannabewyccie, van wie ik al heel lang niets meer had gehoord en die voor haar doen een lang, lief en gevoelig mailtje heeft geschreven...
Je kunt niet?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb slecht nieuws.![]()
[..]Groeten uit Travnik!
Een stadje zo'n 80km NW van Sarajevo.quote:
en dan word je slipje gejatquote:Op donderdag 17 september 2009 14:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Hebben jullie geen afspraak gemaakt over iets van een slipje aan de deurkruk hangen als iemand druk bezig bent met intergreren?
Yep.quote:
Bosnië.quote:waar ligt travnik
Daar zal hij niet blij mee zijn, we zitten nogal moeilijk qua publiekquote:Op donderdag 17 september 2009 14:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Yep.Ik heb Frank al gemaild.
[..]
Bosnië.
Ik kreeg vanochtend het verzoek om mijn tas te pakken en meteen in het vliegtuig te stappen om 1 dag les te gaan geven aan het NL personeel wat in Travnik is gestationeerd. Morgen ben ik weer terug.
Dan had ik dat niet kunnen zien, want ik lag gewoon in bed. En hij ook. In het hare.Ik heb hongerquote:Op donderdag 17 september 2009 14:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Hebben jullie geen afspraak gemaakt over iets van een slipje aan de deurkruk hangen als iemand druk bezig bent met intergreren?
Ik ga zeker mijn rooster langs de uitzenddata leggen. Want ik wil het minimaal één keer meemaken.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar zal hij niet blij mee zijn, we zitten nogal moeilijk qua publiekkom je dan volgende week?
Het is zeker een beetje kort.quote:ah bosnie, de naam kwam me al bekend voorwel jammer dat je morgen alweer terug gaat, bosnie
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dan had ik dat niet kunnen zien, want ik lag gewoon in bed. En hij ook. In het hare.Ik heb honger
Daar ben ik het wel een beetje mee eens, toen haar vriendje vorig weekend kwam ben ik ergens anders gaan slapen ook. Ik weet wel dat ze het niet slecht bedoelt en ik ben heel blij voor ze enzo en ze zou normaal gesproken liever zelf in de vrieskou gaan zitten dan het gevoel krijgen dat ze me uit de kamer gejaagd heeft, maar ja.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Maar niet zo netjes dat dit al gebeurt voor er afspraken over gemaakt zijn.
Ik zal er flink naast zitten maar zo klinkt het alsof het haar kamer is en jij te gast bent.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel een beetje mee eens, toen haar vriendje vorig weekend kwam ben ik ergens anders gaan slapen ook. Ik weet wel dat ze het niet slecht bedoelt en ik ben heel blij voor ze enzo en ze zou normaal gesproken liever zelf in de vrieskou gaan zitten dan het gevoel krijgen dat ze me uit de kamer gejaagd heeft, maar ja.
Ben weg vanavond....sorry.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:10 schreef MaJo het volgende:
Kijk vanavond allemaal om half 10 naar nederland 3ik heb het op tijd aangekondigd dus ik duld geen smoesjes
er is voetbal vanavondquote:Op donderdag 17 september 2009 18:10 schreef MaJo het volgende:
Kijk vanavond allemaal om half 10 naar nederland 3ik heb het op tijd aangekondigd dus ik duld geen smoesjes
Zaterdag om half 9 herhalingquote:Op donderdag 17 september 2009 18:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ben weg vanavond....sorry.
Stockholmquote:Op donderdag 17 september 2009 18:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Iemand een suggestie voor een stedentrip van een dagje of 3?
Vooruit, ik ga het weer proberenquote:Op donderdag 17 september 2009 18:10 schreef MaJo het volgende:
Dan ben ik ook niet thuis......quote:
Feestweek hier in het dorp. Ik moet straks aan het bier infuusquote:Op donderdag 17 september 2009 18:10 schreef MaJo het volgende:
En morgen aan een waterinfuus om de kater te verdrijven.....quote:Op donderdag 17 september 2009 18:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Feestweek hier in het dorp. Ik moet straks aan het bier infuus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |