alleen gaat mn scherm af en toe verticaal zonder dat ik het wil, heb jij daar ook last van?quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mijn N82 bevalt me ook wel. Geen touchscreen
kan je de gevoeligheid van de bewegingssensor niet instellen?quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
alleen gaat mn scherm af en toe verticaal zonder dat ik het wil, heb jij daar ook last van?
daar heb ik nog geen studie van gemaaktquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
kan je de gevoeligheid van de bewegingssensor niet instellen?
quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
kan je de gevoeligheid van de bewegingssensor niet instellen?
Mwa, dat is me echt te gek, ik wil wel een telefoon en geen mini notebookquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:46 schreef Nesle het volgende:
Ik heb een hekel aan touchscreen.
QWERTY
Dat zeg ik nou wel leuk, maar ik kan die optie niet vinden. Dan heb je denk ik toch RotateMe nodig om de gevoeligheid in te stellenquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]In nieuwere firmware kan dat. Ik heb die feature maar helemaal uitgezet, ik vind het vaker niet fijn dan wel.
handleiding bladzijde 156 hoofdstuk 4 paragraaf 26 subsectie 8, supplement Bquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
daar heb ik nog geen studie van gemaakt
Dan wil je geen HTC denk ikquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mwa, dat is me echt te gek, ik wil wel een telefoon en geen mini notebook
quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Wat is er nu nog zeker in het leven
Dan zou ik echt voor een walkmanphone gaanquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:16 schreef LadyBlack het volgende:
Laten we dan zeggen dat ik m voornamelijk wil als mp3speler
Mijn grote liefde was de Siemens SL55zo lief klein.... maar die was toch niet zo goed, net als de Samsung M300 die ik nu heb
Death & Taxesquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:20 schreef Soempie het volgende:
In mijn telefoon past maar 1 mp3tje.![]()
Heel sneu, want 't enige wat ik wilde was een mp3 voor mn wekker en een als ringtone. Nu gebruik ik dus 1 nummer voor die twee dingen, waardoor ik soms m'n wekker opneem.
niets is zeker delta loydquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Hm, zou dat er in zitten?quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kun je er geen kaartje bij instoppen? Ik heb een 1Gb kaartje in m'n telefoon zitten, ruimte zat voor muziek
slaapsequote:Op vrijdag 18 september 2009 23:22 schreef Soempie het volgende:
vrijdag nog niet eens half 12 en ik val bijna om van de slaap.Toch maar naar bed dan.
Als je een sleuf hebt voor zo'n ding, dan kan hetquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hm, zou dat er in zitten?
Nouja, eigenlijk vind ik het ook niet belangrijk genoeg om er een kaartje voor te halen.![]()
Slaap lekker zo, mensen!
Same herequote:Op vrijdag 18 september 2009 23:22 schreef Soempie het volgende:
vrijdag nog niet eens half 12 en ik val bijna om van de slaap.Toch maar naar bed dan.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:44 schreef MaJo het volgende:
kom ik ook weer eens langsvandaag lekker vrij geweest
vanavond naar mijn oma geweest, gaat niet geweldig
Veel plezierquote:en nu lekker stappen meten dan morgen weer an die arbeit
Voordeel aan de N82 (maar er zijn vast meer telefoons die het hebben): je kan er een standaard-koptelefoon op aansluiten, dus je bent niet gebonden aan de headset voor dat merkquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:16 schreef LadyBlack het volgende:
Laten we dan zeggen dat ik m voornamelijk wil als mp3speler
Mijn grote liefde was de Siemens SL55zo lief klein.... maar die was toch niet zo goed, net als de Samsung M300 die ik nu heb
Dat heeft de W995 ookquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voordeel aan de N82 (maar er zijn vast meer telefoons die het hebben): je kan er een standaard-koptelefoon op aansluiten, dus je bent niet gebonden aan de headset voor dat merk
Dat is kauwgomquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:15 schreef Etcetera het volgende:
Is dat niet een gevalletje vriesvak, dag wachten, afkrabben?
* Etcetera weet dat niet zeker
wou net zeggen kan je het er niet afkrabben of zit het er echt in?quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:15 schreef Etcetera het volgende:
Kon zijn dat het ook met kaarsvet luktquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat is kauwgom. De restjes die er nog op zaten na een wasbeurt waren er vrij makkelijk af te krabben, dat is al gebeurd
Yuri, je UI, waaromquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wou net zeggen kan je het er niet afkrabben of zit het er echt in?
En al nieuwe ontwikkelingen in de roommate soap?quote:Op zaterdag 19 september 2009 01:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
vermijd LG koste wat kost
Vriesvak inderdaad als gewoon afkrabben niet lukt, kaarsvet wil je juist koud hebben, niet warm. Als het warm wordt trekt het er alleen maar meer in..quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:15 schreef Etcetera het volgende:
Wat voor optocht?quote:Op zaterdag 19 september 2009 02:08 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga de pc eens afsluitenMorgen naar Roden, optocht kijken
![]()
Slaap lekker allemaal
kan wel houd niet bij wat er te doen valt in de buurt hierquote:Op zaterdag 19 september 2009 02:15 schreef Etcetera het volgende:
Ja dat weet ik na 24 jaar eigenlijk nog steeds nietZe hebben elk jaar een jaarmarkt + kermis + optocht en in die optocht rijden scholen/buurtverenigingen mee die hun wagens versierd hebben, meestal met bloemen en dan in een bepaald thema. Best leuk, beetje kneuterig soms. Maar m'n oma woont in Roden dus het is vrij standaard dat we heengaan
ben zelf niet van de 'boeren' feesten, maar veel plezierquote:Op zaterdag 19 september 2009 02:17 schreef Etcetera het volgende:Het is wel elk jaar flink druk
En we hebben nu ook vrienden in Roden, des te gezelliger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |