jup! Eindelijk alle omroep MAX uitzendingen terugkijken!quote:Op donderdag 17 september 2009 10:58 schreef jna het volgende:
Uitzending gemist app is beschikbaar dus
had best een aardige TT geweest ookquote:Op donderdag 17 september 2009 10:58 schreef jna het volgende:
Sorry, ik ben een beetje flauw vandaag.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
had best een aardige TT geweest ook
Ik zou de iphone niet meer kunnen missenquote:Op donderdag 17 september 2009 12:12 schreef Zpottr het volgende:kan ik nog meer van mijn leven vergooien starend naar een 3.5" wonderlantaarntje
Herkenbaar. In het verleden, toen ik een Nokia of Sony-Ericsson had bijvoorbeeld was ik daar na een paar weken wel ongeveer op uitgekeken. Veel meer dan bellen en sms-en deed ik er dan niet meer mee, totdat ik weer een nieuwe kon gaan kiezen en weer een nieuw nokia-tje nam, waar ik vervolgens ook weer snel op uitgekeken wasquote:Op donderdag 17 september 2009 12:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik zou de iphone niet meer kunnen missenbest wel erg eigenlijk
quote:Op donderdag 17 september 2009 12:31 schreef Stansfield het volgende:
Even een vraag over de abonnementen. Mijn huidige abonnement verloopt eind november. Nu kan ik dat abonnement dus al verlegen en veranderen in een iphone abonnement en dus ook een iphone bestellen. Alleen gaat dan mijn iphone abonnement direct in of pas eind november als mijn huidige is afgelopen en zit ik dus 2 maanden met een iphone zonder web en walk abonnement?
2 maanden later dus. Je moet eerst je huidige contractperiode afmaken. Best logisch op zich.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:36 schreef kreuk050 het volgende:
Goeie vraag, zou ik ook wel antwoord willen hebben.
Ik zou even bij T-Mob gaan vragen want volgens mij is het onder voorwaarden (o.a. dat je nieuwe abo duurder is dan je oude) wel mogelijk de wijziging 2 maanden eerder te laten ingaan. Ik maak dan uit je bericht op dat je bij T-Mob zit.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:31 schreef Stansfield het volgende:
Even een vraag over de abonnementen. Mijn huidige abonnement verloopt eind november. Nu kan ik dat abonnement dus al verlegen en veranderen in een iphone abonnement en dus ook een iphone bestellen. Alleen gaat dan mijn iphone abonnement direct in of pas eind november als mijn huidige is afgelopen en zit ik dus 2 maanden met een iphone zonder web en walk abonnement?
Op zich idd wel logisch. Maar dan wacht ik mooi nog even, anders is de verleiding veel te groot om te gaan internetten.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
2 maanden later dus. Je moet eerst je huidige contractperiode afmaken. Best logisch op zich.
Nee er stond dat het geld KAN kosten. Als jij gewoon een abbo hebt met onbeperkt intenet is er niks aan de handquote:Op donderdag 17 september 2009 13:22 schreef Copycat het volgende:
Op mijn werk heb ik geen WiFi en toen ik net Uitzending Gemist wilde openen, kreeg ik een waarschuwing dat het via 3G geld zou kosten? Is dat daadwerkelijk zo, in Nederland, met een T-Mobile contract?
De iPhone samengevatquote:
Zie je, ik lees gewoon half en vul de andere helft zelf in. Verkeerd.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:23 schreef jna het volgende:
Nee er stond dat het geld KAN kosten. Als jij gewoon een abbo hebt met onbeperkt intenet is er niks aan de hand
je mag 3 maanden voor aflopen van abo verlengen ! dan heb je gewoon abo duur + 3 maandenquote:Op donderdag 17 september 2009 12:31 schreef Stansfield het volgende:
dat laatste moesten ze doen , omdat ze anders geen 3g ondersteuning in de applicatie mochten stoppen, want streaming aanbieden via at&t in amerika is nagenoeg niet toegestaan.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:22 schreef Copycat het volgende:
Op mijn werk heb ik geen WiFi en toen ik net Uitzending Gemist wilde openen, kreeg ik een waarschuwing dat het via 3G geld zou kosten? Is dat daadwerkelijk zo, in Nederland, met een T-Mobile contract?
maar dan heb je die 3 maanden geen iphone abo..quote:Op donderdag 17 september 2009 13:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je mag 3 maanden voor aflopen van abo verlengen ! dan heb je gewoon abo duur + 3 maanden
ligt er aan hoe snel de iphone geleverd wordt, in dit geval is het wel belangrijk om abo te verlengen bij de zelfde provider.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maar dan heb je die 3 maanden geen iphone abo..
huh? zolang je oude contract nog niet is afgelopen, gaat gewoon je iPhone abonnement nog niet in? Dus of je nou wel of niet een iPhone hebtquote:Op donderdag 17 september 2009 14:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ligt er aan hoe snel de iphone geleverd wordt, in dit geval is het wel belangrijk om abo te verlengen bij de zelfde provider.
Heb in dezelfde situatie gezeten. Gewoon bij een T-mobile winkel de Iphone opgehaald en mijn abo was meteen omgezet naar het Iphoneabo. De managers/bedrijfsleiders op de filialen kunnen dat met een code zo omzetten! Beetje over doorzeuren en je krijgt dat zo voor elkaar!quote:Op donderdag 17 september 2009 14:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
huh? zolang je oude contract nog niet is afgelopen, gaat gewoon je iPhone abonnement nog niet in? Dus of je nou wel of niet een iPhone hebt
hmm.. ok. Blijkbaar veel mensen gesproken die niet genoeg doorzeurden.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:48 schreef lammegiraf het volgende:
[..]
Heb in dezelfde situatie gezeten. Gewoon bij een T-mobile winkel de Iphone opgehaald en mijn abo was meteen omgezet naar het Iphoneabo. De managers/bedrijfsleiders op de filialen kunnen dat met een code zo omzetten! Beetje over doorzeuren en je krijgt dat zo voor elkaar!
bij verlengen mag je ook overstappen op hoger gewaardeerd abonnement waarbij de ingangsdatum dan direct kan zijn.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
huh? zolang je oude contract nog niet is afgelopen, gaat gewoon je iPhone abonnement nog niet in? Dus of je nou wel of niet een iPhone hebt
Helemaal top. Zaterdag even naar de tmobile winkel. Hebben ze de iphones al weer een beetje op voorraad?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:48 schreef lammegiraf het volgende:
[..]
Heb in dezelfde situatie gezeten. Gewoon bij een T-mobile winkel de Iphone opgehaald en mijn abo was meteen omgezet naar het Iphoneabo. De managers/bedrijfsleiders op de filialen kunnen dat met een code zo omzetten! Beetje over doorzeuren en je krijgt dat zo voor elkaar!
32 GB. Ik vind 16GB echt te krap, naast mijn apps en zo heb ik nog maar iets van 7GB voor muziek op mijn 16GB 3G.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:15 schreef DCNY het volgende:
Ik ga ook aan de iPhone, jeej! (wees een beetje lief voor de nieuwe gebruiker)
Maar ik twijfel nog.. 16 of 32 GB? Zwart of Wit?
Help mij!
Dat moet je mij dan even uitleggen.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:39 schreef Trigalti het volgende:
iPod touch..
Koop dan een iPhone, touch is waste of money.
Laat iemand lekker zelf kiezen.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:29 schreef Multivitamine het volgende:
Iemand die toevallig weet wanneer de iPod Touch 32GB leverbaar is? Ze hebben hem nergens![]()
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:14 schreef Stansfield het volgende:
Een touch is toch gewoon een iphone waar je niet mee kunt bellen.
en geen foto's mee kan makenquote:Op donderdag 17 september 2009 18:14 schreef Stansfield het volgende:
Een touch is toch gewoon een iphone waar je niet mee kunt bellen.
Mijn E71 heerst nog steeds en ik doe hem voorlopig niet weg. Maar je hebt een punt.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:36 schreef Kremers het volgende:
Ik wou eerst wellicht ook gaan voor de combo telefoon+iPod Touch. Echt blij dat ik voor de iPhone ben gegaanDan hoef je niet met twee apparaten rond te lopen. Plus dat je geen 3G hebt op de Touch.
Mooiquote:Op donderdag 17 september 2009 10:58 schreef jna het volgende:
Ik heb allebei! Meer omdat ik mijn iPod touch gratis was bij mijn iMac. En als ik met mijn iPhone ook nog eens muziek zou luisteren zou hij helemaal snel leeg zijn!quote:Op donderdag 17 september 2009 17:39 schreef Trigalti het volgende:
iPod touch..
Koop dan een iPhone, touch is waste of money.
Ja als je thuis zit. Zo gauw als je in de bus/trein/tram etc zit heeft dat pauper T-Mobile niet genoeg dekking of snelheid om over 3G op volle kwaliteit te kunnen streamen. Gaat ie de hele tijd bufferenquote:Op donderdag 17 september 2009 19:45 schreef Skv het volgende:
Zo, in 3G Unrestrictor aangevinkt dat Uitzending gemist gewoon via 3G mag. Kan ik iig in betere kwaliteit over 3G kijken. Werkt zo te zien prima!
Dat is misschien wel waar, ja.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:25 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ja als je thuis zit. Zo gauw als je in de bus/trein/tram etc zit heeft dat pauper T-Mobile niet genoeg dekking of snelheid om over 3G op volle kwaliteit te kunnen streamen. Gaat ie de hele tijd bufferen
Althans, dat was bij de youtube app al zo...
Mobinews? Die was eerst ook gratis..quote:Op donderdag 17 september 2009 23:47 schreef AssyriskaFF het volgende:
Uitzending gemist werkt inderdaad goed. Het is nog gratis ook! Had ik niet verwacht omdat je voor die andere app moet betalen.
Tv gemist waarschijnlijk. Maat uitzending gemist is van de publieke dus die betaal je al via de belasting ;-)quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Mobinews? Die was eerst ook gratis..
Klopt.quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:01 schreef Stansfield het volgende:
Even nog een vraag. Klopt het dat de 3GS er niet in 8 gb beschikbaar is en alleen de 3G in 8 gb en de 3GS vanaf 16 gb begint?
Geen idee eigenlijk.quote:En als je het in de tmobile winkel koopt zit er dan een tmobile logo op?
en wat je zegt over die gb's kloppen helemaalquote:Op vrijdag 18 september 2009 09:01 schreef Stansfield het volgende:
Even nog een vraag. Klopt het dat de 3GS er niet in 8 gb beschikbaar is en alleen de 3G in 8 gb en de 3GS vanaf 16 gb begint?
En als je het in de tmobile winkel koopt zit er dan een tmobile logo op?
En zelfs die kan je wijzigenquote:Op vrijdag 18 september 2009 09:03 schreef Psychonikeo het volgende:
Nee, verder dan een brak netwerk wordt je niet herinnerd aan t-mobile
Ja de naam linksbovenin je scherm, maar dat is gewoon de naam van het netwerk
heel eerlijk die 8 gb heb je snel vol, 16 is denk voldoende voor de komende 2 jaar.quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:01 schreef Stansfield het volgende:
En als je het in de tmobile winkel koopt zit er dan een tmobile logo op?
Hoe dan?quote:
Nee.quote:
Volgens mij heb ik nog geen enkele telefoon gehad waar nergens de naam van de operator in het scherm stond.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:32 schreef Copycat het volgende:
Oh, dan gaat het over. Zo irritant is dat minuscule T-Mobile nu ook weer niet.
Ik wacht al vier week ondertussen. En ik heb ook nog geen verdachte gemiste oproepen gehad...quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:30 schreef ex het volgende:
Moet je daar niet voor jailbreaken? dan heb je zo'n master settings tooltje, kan je een hoop dingen mee aanpassen, ik heb dat op me ipod touch.
Pff nog steeds niet binnen, zaterdag is het 3 weken geleden
irritant he? en ze hadden me 2 weken beloofd! hehe, hij zei ook nog dat het met de 32 GB wel mee viel en dat die snel binnen waren.. Was gister in de shop en toen hadden ze het over "volgende week" ... jaaaaja.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:04 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik wacht al vier week ondertussen. En ik heb ook nog geen verdachte gemiste oproepen gehad...
Bij resellers kun je vanaf 3mnd voor afloop van je abo verlengen. Apple stores vallen daar dus ook onder. Ik zou het bij de lokale Belcompany proberen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:42 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog geen enkele telefoon gehad waar nergens de naam van de operator in het scherm stond.
Die ellendige wachttijden bij T-mobile doen me trouwens nog wel even twijfelen. Misschien m'n geluk bij de applewinkel maar eens beproeven. Kun je daar eigenlijk wel je T-mobile abonnement verlengen?
Kan 'm gewoon openen en bekijken hoor.quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:45 schreef sunmoonstar het volgende:
Hoe komt het trouwens dat 'De Wereld Draait Door' niet via de Uitzending Gemist-app te bekijken is?
Ik was iets te snel met m'n conclusie. Ik zocht bij de D van 'De wereld...' maar hij staat inderdaad bij de letter W.quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:56 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Kan 'm gewoon openen en bekijken hoor.
Hoelang in totaal gewacht? En waar besteld?quote:
Morgen alweer vier week.quote:Op zondag 20 september 2009 12:22 schreef Copycat het volgende:
Hoe lang wacht jij al wel niet op je iPhone, boem-dikkie?
Is dat precies dezelfde iPhone (kleur, gig etc) als die jij wilt hebben, of...? If so, meteen bellen.quote:Op zondag 20 september 2009 12:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Wtf. Een vriendin van me heeft een week na mij haar iPhone besteld en die heeft 'm al wel.
Bedankt T-mobile, erg tof dat jullie al mijn trouwe abonnement jaren zo lief belonen.
Alleen kleur verschilt. Zij wit, ik zwart.quote:Op zondag 20 september 2009 12:56 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Is dat precies dezelfde iPhone (kleur, gig etc) als die jij wilt hebben, of...? If so, meteen bellen.
Je kan ook gewoon via de bank betalen. Weet alleen niet meer hoe die optie heet.quote:Op zondag 20 september 2009 22:22 schreef timbob het volgende:
Oh, dat kan dus alleen met een CC
en die heb ik nu.
help
wat nu!
doen ze geen ideal ofzo.
Click & Buy. Werkt heel goed.quote:Op zondag 20 september 2009 22:28 schreef jna het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon via de bank betalen. Weet alleen niet meer hoe die optie heet.
Ja hiero. Eergisteren besteld, nog geen reactie alleen mailtje van t-mobilen. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren.quote:Op zondag 20 september 2009 20:50 schreef Greatmarked het volgende:
Ook al mensen de iphone 3gs besteld via de ing-actie?
Hoeveel goedkoper is dat nou precies? Sowieso moet ik één bundel hoger (i300) en dan vervallen geloof ik de 100 gratis extra smsjes...quote:Op zondag 20 september 2009 22:55 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Ja hiero. Eergisteren besteld, nog geen reactie alleen mailtje van t-mobilen. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren.
Nu je het zegt.. Ik heb deze al bijna twee maanden, hij is uiteraard weer kapot. Wellicht maar weer eens terug brengen..quote:Op zondag 20 september 2009 13:59 schreef Maraca het volgende:
Het voorraadtekort komt door Skv, omdat hij elke week een nieuwe haalt
het verbaast jou niet dat er heel veel mensen nauwelijks problemen mee hebben en jij wel?quote:Op maandag 21 september 2009 02:26 schreef Skv het volgende:
[..]
Nu je het zegt.. Ik heb deze al bijna twee maanden, hij is uiteraard weer kapot. Wellicht maar weer eens terug brengen..
Binnen vijf dagen op mijn werk bezorgd, zonder gezeul. Via T-mobile.quote:Op maandag 21 september 2009 13:11 schreef Treinkopper het volgende:
Wederom ben ik blij dat ik niet bij T-mobile heb besteld, maar gewoon alle telefoonwinkels in de stad afgezeuld.
quote:Op maandag 21 september 2009 13:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Lekker dan. Toen ik mijn iPhone bestelde was de levertijd 6-8 week. De levertijd is op dit moment 3-4 vertelde de klantenservice mij. Wat dus inhoudt dat mensen die 'm nu bestellen de kans hebben hem nog eerder in huis te hebben dan ik.
En dat is dan meteen mijn probleem. Omdat ik mee doe met een zakelijk groeps abo kan ik geen telefoon bij verlening krijgen. Ik moet dus uitwijken naar België om een iPhone te bemachtigen.quote:
Boem, dit zul je niet gelovenquote:Op zondag 20 september 2009 12:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hoelang in totaal gewacht? En waar besteld?
Volgens mij is wit 10 keer beter leverbaar ofzo. Die vriendin van me had ook wit.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:15 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Boem, dit zul je niet geloven
Zondag iPhone besteld, 16gb wit, ik dacht dit gaat vier weken duren ofzo, word ik vandaag gebeld dooor zo'n robot stemmetje. En dat ie donderdag geleverd wordt![]()
Ik heb wel met ING actie, maar toch.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Volgens mij is wit 10 keer beter leverbaar ofzo. Die vriendin van me had ook wit.
Ik vind wit zo wijverig. Black is beautiful en in mijn geval ook razendsnel geleverd. Zou T-Mobile vaste klanten gewoon achteraan in de wachtrij zetten?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:34 schreef boem-dikkie het volgende:
Volgens mij is wit 10 keer beter leverbaar ofzo. Die vriendin van me had ook wit.
ik heb de witte , de zwarte van mijn collega wordt een of andere reden viezer die witte zie je bijna niets op.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:58 schreef mug89 het volgende:
ik wilde eerst ook wit, maar toch maar niet gedaan.. en de voorkant is nog wel zwart, als die ook wit was had ik die toch wel genomen ondanks dat ie waarschijnlijk snel vuil wordt
zwart is zo standaard en valt niet zo op .quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind wit zo wijverig. Black is beautiful en in mijn geval ook razendsnel geleverd. Zou T-Mobile vaste klanten gewoon achteraan in de wachtrij zetten?
Ja om te kotsen. Als ik in de trein zit van den haag naar rotterdam heb ik gewoon een stuk geen servicequote:Op dinsdag 22 september 2009 17:55 schreef Repeat het volgende:
Wordt dat t-mobile steeds meer zat, rij godverdomme midden in Den haag zonder 3G![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Wtf krijgen ING klanten voorrang bij die iPhones. Ik lees op Tweakers en ook hier dat meerdere mensen hem al binnen een paar dagen in huis hebben.FFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUU. Duuuuuuuuuurt veel te lang. Kut ding.
Het ontvangst is in het noorden ook niet best inderdaad. In en rondom mijn huis en verder naar het noorden geen 3g, en zeer regelmatig 'no service'.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:45 schreef jna het volgende:
[..]
Ja om te kotsen. Als ik in de trein zit van den haag naar rotterdam heb ik gewoon een stuk geen serviceJe zal maar in friesland ofzo wonen. Volgens mij is het daar feest als je bereik hebt met een tmobile iphone
Heb op mijn 'oude' iPhone ook zeer vaak geen bereik, woon vlak buiten Leeuwarden. En dat is op het Telfort netwerk, dat wordt nog wat met Tmobile..quote:Op woensdag 23 september 2009 09:54 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Het ontvangst is in het noorden ook niet best inderdaad. In en rondom mijn huis en verder naar het noorden geen 3g, en zeer regelmatig 'no service'.
Ik heb bij de ING besteld, beter bellen ze vandaag even dan!quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Wtf krijgen ING klanten voorrang bij die iPhones. Ik lees op Tweakers en ook hier dat meerdere mensen hem al binnen een paar dagen in huis hebben.FFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUU. Duuuuuuuuuurt veel te lang. Kut ding.
Ik woon in het midden van het land en heb nu al t-mobile en behalve beneden in mijn huiskamer (waar ik met geen enkele aanbieder goed bereik heb) heb ik overal wel goed bereik. Ik weet alleen niet hoe dat met 3G is.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:54 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Het ontvangst is in het noorden ook niet best inderdaad. In en rondom mijn huis en verder naar het noorden geen 3g, en zeer regelmatig 'no service'.
Ik zou ze niet serieus nemen.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:35 schreef ThaMaverick het volgende:
Ik had een vraag voor de Iphone-kenners hier.
Ik zit ook al een tijd te zoeken voor een Iphone en ik kom op marktplaats heel veel mensen tegen die een compleet nieuwe Iphone 3GS verkopen voor een prijs variërend tussen de 250-300 euro.
Moet ik deze mensen serieus nemen of zit er wat achter?
Het is ook namelijk zo, alles staat erbij foto's en alles.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:56 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik zou ze niet serieus nemen.
Alleen providers krijgen ze rechtstreeks uit de fabriek. Daarnaast kost een simlockvrije minimaal 575 euro in België. Als iemand ze dus ongebruikt voor 300 aanbiedt klopt er iets niet. Op iPhoneclub staat er heel veel informatie over: http://www.iphoneclub.nl/(...)en-en-alternatieven/quote:Op woensdag 23 september 2009 20:03 schreef ThaMaverick het volgende:
[..]
Het is ook namelijk zo, alles staat erbij foto's en alles.
Het ziet er allemaal zeer vertrouwd uit, ze hebben ook meerdere advertenties
En zo te zien zijn het goeie handelaren
Ze zouden ook allemaal rechtstreeks uit de fabriek komen, helemaal simlockvrij
Maar ik kan er ook naast zitten
Is de Jailbreaj al mogeijk? want ik krijg vandaag de 3GS maar mn abo wordt pas over een maand omgezet. Dus zou m wel even willen jailbreaken.quote:Op donderdag 24 september 2009 04:38 schreef Jantehs het volgende:
Jailbreak voor 3GS duurt lang trouwens![]()
Heb je al T-mobile of ben je overgestapt? Als je T-mobile al hebt kun je de klantenservice bellen. Die kunnen dan je huidige ( T-mobile ) abonnement overzetten.quote:Op donderdag 24 september 2009 07:39 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Is de Jailbreaj al mogeijk? want ik krijg vandaag de 3GS maar mn abo wordt pas over een maand omgezet. Dus zou m wel even willen jailbreaken.
Nee, daar doelde ik op. Misschien een beetje onduidelijk geformuleerd, maar het duurt dus lang voordat hij er isquote:Op donderdag 24 september 2009 07:39 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Is de Jailbreaj al mogeijk? want ik krijg vandaag de 3GS maar mn abo wordt pas over een maand omgezet. Dus zou m wel even willen jailbreaken.
Ik stap over van KPN.quote:Op donderdag 24 september 2009 09:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Heb je al T-mobile of ben je overgestapt? Als je T-mobile al hebt kun je de klantenservice bellen. Die kunnen dan je huidige ( T-mobile ) abonnement overzetten.
Ik heb hetzelfde. Heb het 'opgelost' door een voorlopig nr te nemen met mijn iPhone, totdat mijn eigen nummer wordt overgezet. Dan maar een paar maanden twee abonnementen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 september 2009 10:14 schreef Zpottr het volgende:
TomTOm heeft z'n houder in de Apple (niet App) Store gezet trouwens.
¤99,95Beetje raar allemaal, want niemand weet zeker welke versie er van tomtom bij zit. Je hebt ongeveer 1.4gb nodig voor heel tomtom en dat is precies de grote van de europa versie. Zou mooi lullig zijn dat de mensen die de europa versie gekocht hebben geen houder d'r bij krijgen... Denk eerder dat het de benelux versie isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
quote:Op donderdag 24 september 2009 12:04 schreef Adelante het volgende:
Als er TomTom West Europa bij zit, zullen veel klanten die deze software los hebben aangeschaft voor 99 euro flink pissed zijn
Doet een laptop het wel in alle 4 de scenarios?quote:Op donderdag 24 september 2009 14:02 schreef nelisb het volgende:
Email adres 1, zakelijk, gewoon een planet.nl email adres. Versturen van email via Wifi werkt alleen bij mij op het werk. Versturen via wifi bij mij thuis werkt niet.
Email adres 2, prive, email van mijn eigen website, Email versturen via Wifi bij mij thuis werkt prima. Email versturen via Wifi bij mij op het werk doet het niet.
http://www.iphoneclub.nl/(...)o-in-de-apple-store/quote:Amsterdam, 24 September 2009 – TomTom heeft vandaag de prijs van de TomTom carkit voor iPhone bekendgemaakt. De carkit is los verkrijgbaar van de TomTom applicatie en komt in oktober beschikbaar voor een aanbevolen retail prijs van ¤99,95.
De carkit is compatible met de iPhone 2G, 3G en 3GS.
Meer informatie over de carkit volgt spoedig.
Configureer je uitgaande mailserver. Het is niet mogelijk om op een KPN internetverbinding post via een andere server dan die van KPN te versturen.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:02 schreef nelisb het volgende:
Wie er een oplossing voor dit verhaal?
Email adres 1, zakelijk, gewoon een planet.nl email adres. Versturen van email via Wifi werkt alleen bij mij op het werk. Versturen via wifi bij mij thuis werkt niet.
Email adres 2, prive, email van mijn eigen website, Email versturen via Wifi bij mij thuis werkt prima. Email versturen via Wifi bij mij op het werk doet het niet.
Email adres 3, prive, een hotmail account. Werkt prima via wifi, zowel thuis als op kantoor.
Email adres 4, zakelijk, werkt prima via wifi, zowel thuis als op kantoor.
Alle 4 werken ze via 3G/Gprs.
zoals tekst zegt:quote:Op donderdag 24 september 2009 14:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)o-in-de-apple-store/
hij is overigens uit de Apple store verwijderd
Dus applicatie zit er niet bij!quote:Amsterdam, 24 September 2009 – TomTom heeft vandaag de prijs van de TomTom carkit voor iPhone bekendgemaakt. De carkit is los verkrijgbaar van de TomTom applicatie en komt in oktober beschikbaar voor een aanbevolen retail prijs van ¤99,95.
De carkit is compatible met de originele iPhone, 3G en 3GS.
Meer informatie over de carkit volgt spoedig.
Gratis Iphones voor iedereen!quote:Op donderdag 24 september 2009 16:58 schreef sunmoonstar het volgende:
Mensen, trouwens, we zitten bijna in iPhone-topic #50!
Hoe gaan we dat vieren?
met een fok applicatie!quote:Op donderdag 24 september 2009 16:58 schreef sunmoonstar het volgende:
Mensen, trouwens, we zitten bijna in iPhone-topic #50!
Hoe gaan we dat vieren?
Je kunt 3.0.1 gewoon jailbraken! Google maar eens.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:26 schreef appelsjap het volgende:
Even een vraagje ik heb vandaag dus mijn iPhone 3GS binnen gekregen, nu wil ik in iTunes restoren naar 3.0 (er staat nu 3.0.1 op) om m te kunnen unlocken. Dus ik druk de option-key en herstellen in, ik blader naar mijn firmwarebestand ipsw ofzo, druk op oke. En iTunes zegt: This device isnt eligible for the requested build.
Oke, beetje gegoogle-d nu blijkt dat iTunes een 3GS niet laat downgraden naar 3.0, hoe ga ik nu wel terug naar 3.0?
Als ik 3.0 erop heb weet ik precies hoe je m verder unlockt, maar 3.0 erop zetten lukt me nog niet echt.
Ik ben voor!quote:
Dan tellen we samen af. Ik wachtte afgelopen donderdag 1 weekquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:52 schreef Moozzie het volgende:
Morgen wacht ik 2 weken
Nog 6 weken te gaan waarschijnlijk
Hmm, wat ben ik blij dat ik mijn op zondag bestelde iphone, binnen 4 werkdagen, donderdag dus, heb ontvangen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:52 schreef Moozzie het volgende:
Morgen wacht ik 2 weken
Netjesquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:53 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Hmm, wat ben ik blij dat ik mijn op zondag bestelde iphone, binnen 4 werkdagen, donderdag dus, heb ontvangen.
Gezelligquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dan tellen we samen af. Ik wachtte afgelopen donderdag 1 week
Morgen wacht ik 5 week.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:52 schreef Moozzie het volgende:
Morgen wacht ik 2 weken
Dat heb ik gedaanquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:06 schreef Geqxon het volgende:
Waarom halen jullie het niet gewoon in de winkel?
Misschien omdat je dan een abbo hebt bij t-mobile en dat liever niet wiltquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:45 schreef appelsjap het volgende:
Ik snap niet waarom jullie m niet via ING halen, ING controleert op geen enkele wijze of je student bent. Ten tweede, mochten ze dat toch doen, dan is het enige wat ze kunnen doen is 80 euro in rekening brengen (wat je op de eerste plaatst als korting kreeg), verder behoud je 150 belminuten en 250 smsjes en heb je je iphone binnen 4 werkdagen thuis.
ja maar al die mensen die hier nu 3-4-5 weken aan het wachten zijn gaan voor een tmobile abo.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:53 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Misschien omdat je dan een abbo hebt bij t-mobile en dat liever niet wilt
Lol dat is dubbel pechquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:59 schreef appelsjap het volgende:
[..]
ja maar al die mensen die hier nu 3-4-5 weken aan het wachten zijn gaan voor een tmobile abo.
phonehouse biedt een iphone abbonement aan en daar zit internet/alles bijquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:28 schreef Agiath het volgende:
Oke gisteren gebeld door Phone House en mag dus vanaf volgende week een nieuwe telefoon uitzoeken
Dat gaat een iPhone worden![]()
Alleen, bij de phone house zelf betaal je volgens mij de hoofdprijs al stap je over...
http://www.phonehouse.nl/abonnement/t-mobile-iphone/
Voor een abbo van 44 euro/maand betaal ik nog 30 euro bij voor een 16 Gb.
Terwijl bij studentmobiel
[url=http://www.studentmobiel.nl/shop/acties/5/7/t-mobile-relax-2-jaar/3937/apple-iphone-3g-8gb/51/250?extras[2]=40&internet=40]http://www.studentmobiel.nl/shop/acties/5/7/t-mobile-relax-2-jaar/3937/apple-iphone-3g-8gb/51/250?extras[2]=40&internet=40[/url]
Betaal ik 30 /maand en dan betaal ik 40 euro bij voor hetzelfde. Dit excl internet maar dat is bij de phone house volgens mij ook zo (niet helemaal duidelijk op de site maar het staat er niet bij).
Dus lijkt mij studentmobiel het beste, ervaringen iemand?
Dan is het toestel nog wel 100 euro, waarom is het dan bij dat relax + internet minder?quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:30 schreef jna het volgende:
[..]
phonehouse biedt een iphone abbonement aan en daar zit internet/alles bij
Je bestelt via een tmobile online shop, dus ook nummerbehoud etc. Heb ik ook gewoon. Je nummer moet binnen 4 maanden omgezet worden (staat in de ING voorwaarden)quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:43 schreef Agiath het volgende:
Nou, even die code aangevraagd van ING. Kan misschien nog wel even duren voordat ie binnenkomt.
Ondertussen maar even uitzoeken hoe dat dan zit met mijn andere abonnement, ik zit nu bij KPN en het duurt nog 3 maanden voordat ie afloopt, even kijken hoe dat gaat lopen met betalingen en nummerbehoud. Van de actievoorwaarden van ING wordt ik iig niet veel wijzer.
Maar gewoon even langs de T-mobile shop langsgaan morgen
wil je de 3g of perse de 3gs , de 3g wordt ook in combinatie vodaphone en kpn verkocht.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:56 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik overweeg ook al tijden om een iPhone te kopen, alleen het is nogal vervelend dat ze zonder een abonnement bij T-Mobile nogal prijzig zijn. Zijn er geen opties om relatief goedkoop toch aan een iPhone te komen zonder dat ik vastzit aan T-Mobile?
EIN-DE-LIJK!quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Woppa. Het is eindelijk zo ver. Net een afspraak gemaakt en ik krijg dinsdag mijn iPhone.
Oh, zo;n toffe week had ik afgelopen week. Nieuwe macbook pro en een nieuwe WITTEquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:45 schreef boem-dikkie het volgende:
PM je wel even. En volgende week is toffe week. Twee dagen geen college, nieuwe laptop komt binnen en mijn iPhone.
Ik meende dat de iPhone nog steeds exclusief verkocht werd met T-Mobile in Nederland.quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wil je de 3g of perse de 3gs , de 3g wordt ook in combinatie vodaphone en kpn verkocht.
Wit staat niet bij zo'n toffe MBPquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:46 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Oh, zo;n toffe week had ik afgelopen week. Nieuwe macbook pro en een nieuwe WITTE![]()
iphone
Klopt. of een heeeeele dure abo nemen via tha internetz.quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:51 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik meende dat de iPhone nog steeds exclusief verkocht werd met T-Mobile in Nederland.
Ik moet dan vast in het buitenland een unlocked Apple iPhone 3G(S) op de kop gaan tikken?
Dan moet ik eens gaan rekenen wat het me gaat kosten op jaarbasisquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:53 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Klopt. of een heeeeele dure abo nemen via tha internetz.
3g kan met vodaphone en KPN krijgen via het webquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:53 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Hoezo alleen in het buitenland? Ik heb mijne gewoon online besteld bij een bedrijf in Nederland. Volgende dag had ik 'm binnen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:53 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Zie ook mijn vorige post hierboven.quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:51 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik meende dat de iPhone nog steeds exclusief verkocht werd met T-Mobile in Nederland.
Ik moet dan vast in het buitenland een unlocked Apple iPhone 3G(S) op de kop gaan tikken?
Omdat je dan gewoon rond de 300 euro meer betaalt.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:20 schreef phluphy het volgende:
[..]
Hoezo alleen in het buitenland? Ik heb mijne gewoon online besteld bij een bedrijf in Nederland. Volgende dag had ik 'm binnen.
Hier kun je 'm gewoon in Nederland bestellen, en ze hebben nog regelmatig aanbiedingen ook.
Ik kreeg bij mijn HI abonnement een S.E. Xperia gratis. Die heb ik via Marktplaats verkocht voor EUR 200, en ik heb nu wel een iPhone met een heel goedkoop Hi abonnement met onbeperkt internet.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:25 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Omdat je dan gewoon rond de 300 euro meer betaalt.
Nieuwsapplicaties (Volkskrant, Teletekst, NU.nl, Telegraaf, FD), Trein, profielsites als je daaraan doet (Hyves en Facebook), Shazam/Midomi om muziek die je ergens hoort te taggen, Google Earth omdat het leuk is.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:38 schreef appelsjap het volgende:
Weet iemand ng goede apps? ik heb nu:
Bejeweld 2
Backgrounds
9292ov PRO
Buurtinfo
Gemist
GPS Kit
TomTom W. Europa
Nah, alleen Shazam, maar die ben ik vergeten te downloaden op mn nieuwe iPwn, op mn oude had ik die altijd al.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:43 schreef TNA het volgende:
[..]
Nieuwsapplicaties (Volkskrant, Teletekst, NU.nl, Telegraaf, FD), Trein, profielsites als je daaraan doet (Hyves en Facebook), Shazam/Midomi om muziek die je ergens hoort te taggen, Google Earth omdat het leuk is.
Eventueel ook leuk:quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:44 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Nah, alleen Shazam, maar die ben ik vergeten te downloaden op mn nieuwe iPwn, op mn oude had ik die altijd al.
Ik zal de site eens bekijken. Ik wil hem met een Vodafone abonnement gaan gebruiken in ieder geval. Het liefste koop ik een tweedehands 3G(S) met aankoopbonquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:25 schreef phluphy het volgende:
[..]
Zie ook mijn vorige post hierboven.
Ze leverden 'm simlock vrij af en ik gebruik nu mijn simkaart van het Hi abonnement. Ging zonder problemen, zeer soepeltjes.
Teletekstquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:38 schreef appelsjap het volgende:
Weet iemand ng goede apps? ik heb nu:
Bejeweld 2
Backgrounds
9292ov PRO
Buurtinfo
Gemist
GPS Kit
TomTom W. Europa
Mijn huidige abbo verloopt ook pas op 27 oktober..quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:28 schreef star_gazer het volgende:
Via ING besteld, binnen twee weken binnen overigensZit nu alleen al 3 dagen te wachten tot mijn nummerbehoud eindelijk eens ingaat...
quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:39 schreef Geqxon het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)-windows-mobile.html
PWN
Ik ben geen fanboy, maar als iemand ooit een iPhone flamewar wilt starten zal ik dit nieuwsbericht razendsnel copy-pasten.quote:
kom eens op msn.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Heeft iemand suggesties voor een mooi stevig omhulsel voor de iPhone? Ik hoef geen plasticje over het scherm voor krassen ofzo, gewoon een hardplastic hoesje die om de hele telefoon heen gaat en waardoor de functie van het touchscreen niet achteruit gaat.
daar heb ik nou totaal geen moeite mee (3gs)quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:25 schreef Maraca het volgende:
Nee, ook met 3.0 traag. Als ik met iemand een afspraak wil maken moet ik het toch even snel op een papiertje schrijven omdat de iPhone te traag is
Ik heb een Griffin hoesje. Hard, met een lederen laagje en in twee delen voor evt docking. Zit retestrak om mijn iPhone en kostte volgens mij iets van 30 Euro.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Heeft iemand suggesties voor een mooi stevig omhulsel voor de iPhone? Ik hoef geen plasticje over het scherm voor krassen ofzo, gewoon een hardplastic hoesje die om de hele telefoon heen gaat en waardoor de functie van het touchscreen niet achteruit gaat.
Damn wat lelijk. www.bestskinsever.com FTW.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb een Griffin hoesje. Hard, met een lederen laagje en in twee delen voor evt docking. Zit retestrak om mijn iPhone en kostte volgens mij iets van 30 Euro.
Deze:
[ afbeelding ]
Dus dat betekent dat jij de iPhone niet mooi vindt, die skins die ik 'laat zien' is totaal onzichtbaar maar beschermt de iphone wel.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:35 schreef Copycat het volgende:
Onze smaken liggen echt mijlenver uit elkaar.
Niet zo snel met je conclusies ...quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:36 schreef appelsjap het volgende:
Dus dat betekent dat jij de iPhone niet mooi vindt, die skins die ik 'laat zien' is totaal onzichtbaar maar beschermt de iphone wel.
Jawel hoor, gebruik het al jaren, sinds mn iPhone 2G.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet zo snel met je conclusies ...
Ik had het niet over 'jouw' skins, maar over jouw reactie op de mijne en onze eerdere uiteenlopende smaken qua iPhone kleur.
Ik vind de iPhone an sich hartstikke mooi, maar heb graag een stevige bescherming en dat zie ik zo'n skin niet doen.
Okay, dan hou ik het in mijn achterhoofd. Voor als ik ben uitgekeken op mijn Griffin dingquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:43 schreef appelsjap het volgende:
Jawel hoor, gebruik het al jaren, sinds mn iPhone 2G.
Een Knomo leather sleeve maakt de iPhone niet echt lelijk hoorquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:34 schreef Geqxon het volgende:
Ik doe niet aan hoesjes. Gaat al maanden prima. Gewoon geen gekke dingen met je iPhone doen.
Je gaat dat ding toch niet lelijk maken om hem mooi te houden.
Ik vraag me eigenlijk af wat hiervan het voordeel van is ten opzichte van Gmail+Google Sync...Want dat is:quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:27 schreef Copycat het volgende:
Ping! al ontdekt? Free sms, zeg maar. En voor limited time gratis.
Ik doelde eigenlijk puur op het internet.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
daar heb ik nou totaal geen moeite mee (3gs)
Je bent niet de enige hoor.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:16 schreef Jeeh het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk puur op het internet.
De iPhone (3Gs) is nog steeds heerlijk snel, maar hij maakt zo langzaam verbinding.
Ik woon in hartje Rotterdam, je zou toch zeggen dat ik hier wel internet moet kunnen ontvangen
Nou leuk zo'n bobbel in je broekzak. Maakt je iPhone enkel maar onhandiger.quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:51 schreef Kremers het volgende:
[..]
Een Knomo leather sleeve maakt de iPhone niet echt lelijk hoor
Je moet alleen wel een beetje een goed merk kopen. Die goedkope rotzooi mijd ik ook als de pest.
Ik had hiervoor de 2G, en die ging echt enorm lang mee, nu ik de 3GS heb merk ik ook dat ie snel leeg is.quote:Op zondag 27 september 2009 08:47 schreef Treinkopper het volgende:
Nou... gebruikerservaringen na één week:
Eigenlijk op bijna alle fronten ronduit positief. Het ding ziet er gewoon erg goed uit, bediening werkt fantastisch (al had ik wel iemand nodig om te uit te leggen hoe je in- en uitzoomt), nu al menu-pagina's vol handige en/of leuke programmaatjes kunnen vinden...
.
Het enige nadeel tot zover: de batterijcapaciteit. Ik dacht dat m'n vorige telefoon (N95) snel leeg was, maar de 3GS is op dit punt werkelijk bedroevend. Ik heb niet het idee dat ik 'm ontzettend intensief gebruik, maar de 24 uur maakt'ie niet eens vol zonder opnieuw te hoeven laden. Iemand tips?
Hoezo? Wil je m kopen dan? Jailbreak je iPhone en zet ze beiden erop. Ik heb nu TomTom erop en t werkt goed.quote:Op zondag 27 september 2009 02:52 schreef magnifor het volgende:
Als ik de korte reviews van TomTom in de appstore lees dan schijnt het erg tegen te vallen, iedereen raad Navigon aan?
Ik zeg: doen!quote:Op zondag 27 september 2009 09:21 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh boy, ik was aan het kijken naar hoesjes, en vandaar uit ben ik per ongeluk doorgeklikt naar een site met designer handtassen...Ik vind dat ik mezelf best met troosten met een nieuwe tas, omdat ik zo lang moet wachten op mijn iPhone *kwijl*
Hoe dat?quote:Op zondag 27 september 2009 10:58 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik krijg een simlockvrije 3Gs binnenkort
Op het eerste oog iig het gemak van installeren.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:41 schreef JohnnyStardust het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af wat hiervan het voordeel van is ten opzichte van Gmail+Google Sync...Want dat is:
- ook gratis;
- mails worden meteen gepusht naar je iPhone;
- minder beperkt dan Ping! (je bent niet beperkt tot alleen Ping!-gebruikers)
Ik ben geen moraalridder, maar een applicatie die je dagelijks gebruikt mag je best kopen.quote:Op zondag 27 september 2009 08:55 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Hoezo? Wil je m kopen dan? Jailbreak je iPhone en zet ze beiden erop. Ik heb nu TomTom erop en t werkt goed.
gebruik zelf whatsapp ook gratis en vind hem persoonlijk beter werken.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:55 schreef Phoef het volgende:
Ping! nu gratis.
gratish push notifications sturen, ala blackberry.
Ten eerste gebruik ik m niet dagelijks.quote:Op zondag 27 september 2009 11:11 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik ben geen moraalridder, maar een applicatie die je dagelijks gebruikt mag je best kopen.
Ja die was geweigerd door Applequote:Op zondag 27 september 2009 12:20 schreef Moozzie het volgende:
Zijn er nog apps/games die je echt moet hebben?
Ik was trouwens opzoek naar deze: maar die kan ik niet vinden in de store
Jezus wat stom. Die app is toch gewoon grappig...quote:Op zondag 27 september 2009 12:38 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja die was geweigerd door Apple
Dat zullen Windows gebruikers nooit snappen. Net als betalen voor je besturingsysteem, dat is ook iets wereldvreemds.quote:Op zondag 27 september 2009 11:11 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik ben geen moraalridder, maar een applicatie die je dagelijks gebruikt mag je best kopen.
Ik ben geen windows user maar een Mac OS SL user.quote:Op zondag 27 september 2009 13:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat zullen Windows gebruikers nooit snappen. Net als betalen voor je besturingsysteem, dat is ook iets wereldvreemds.
O wauw, je hebt 30 euro betaald aan Apple! Nee dan hoef je inderdaad niks anders meer te kopen....quote:Op zondag 27 september 2009 13:04 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik ben geen windows user maar een Mac OS SL user.
En ja, iWork heb ik ook gedownload, ik betaal al genoeg voor Mac OS SL, dus Apple moet niet zeuren.
Gast, denk je dat die 30 euro alleen Mac OS is? Bij het kopen van een MBP betaal je ook een paar honderd euro voor de OS.quote:Op zondag 27 september 2009 13:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
O wauw, je hebt 30 euro betaald aan Apple! Nee dan hoef je inderdaad niks anders meer te kopen....
Ja und? Voor software hoor je gewoon te betalen. En als je het geld niet hebt gebruik je maar gewoon OpenOffice.quote:Op zondag 27 september 2009 13:33 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Gast, denk je dat die 30 euro alleen Mac OS is? Bij het kopen van een MBP betaal je ook een paar honderd euro voor de OS.
Maar dat rechtvaardigt toch niet dat je dan je iWorks download? Sorry hoor, maar dat is toch een onzin argument?quote:Op zondag 27 september 2009 13:33 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Gast, denk je dat die 30 euro alleen Mac OS is? Bij het kopen van een MBP betaal je ook een paar honderd euro voor de OS.
care, ik blijf downloaden.quote:Op zondag 27 september 2009 13:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar dat rechtvaardigt toch niet dat je dan je iWorks download? Sorry hoor, maar dat is toch een onzin argument?
Zo van, ik koop een nieuwe auto, maar als ie dan nieuwe banden nodig heeft, mag ik die wel jatten. Voor de auto heb ik immers al betaald
Zou jij het tof vinden als je baas je opeens niet meer uitbetaald, omdat hij je in het verleden al zoveel salaris heeft gegeven?quote:
Zo'n 12,4 secondenquote:Op zondag 27 september 2009 12:48 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jezus wat stom. Die app is toch gewoon grappig...
Nee, maar dat is een verkeerde vergelijking.quote:Op zondag 27 september 2009 13:57 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zou jij het tof vinden als je baas je opeens niet meer uitbetaald, omdat hij je in het verleden al zoveel salaris heeft gegeven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |