Doet een laptop het wel in alle 4 de scenarios?quote:Op donderdag 24 september 2009 14:02 schreef nelisb het volgende:
Email adres 1, zakelijk, gewoon een planet.nl email adres. Versturen van email via Wifi werkt alleen bij mij op het werk. Versturen via wifi bij mij thuis werkt niet.
Email adres 2, prive, email van mijn eigen website, Email versturen via Wifi bij mij thuis werkt prima. Email versturen via Wifi bij mij op het werk doet het niet.
http://www.iphoneclub.nl/(...)o-in-de-apple-store/quote:Amsterdam, 24 September 2009 – TomTom heeft vandaag de prijs van de TomTom carkit voor iPhone bekendgemaakt. De carkit is los verkrijgbaar van de TomTom applicatie en komt in oktober beschikbaar voor een aanbevolen retail prijs van ¤99,95.
De carkit is compatible met de iPhone 2G, 3G en 3GS.
Meer informatie over de carkit volgt spoedig.
Configureer je uitgaande mailserver. Het is niet mogelijk om op een KPN internetverbinding post via een andere server dan die van KPN te versturen.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:02 schreef nelisb het volgende:
Wie er een oplossing voor dit verhaal?
Email adres 1, zakelijk, gewoon een planet.nl email adres. Versturen van email via Wifi werkt alleen bij mij op het werk. Versturen via wifi bij mij thuis werkt niet.
Email adres 2, prive, email van mijn eigen website, Email versturen via Wifi bij mij thuis werkt prima. Email versturen via Wifi bij mij op het werk doet het niet.
Email adres 3, prive, een hotmail account. Werkt prima via wifi, zowel thuis als op kantoor.
Email adres 4, zakelijk, werkt prima via wifi, zowel thuis als op kantoor.
Alle 4 werken ze via 3G/Gprs.
zoals tekst zegt:quote:Op donderdag 24 september 2009 14:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)o-in-de-apple-store/
hij is overigens uit de Apple store verwijderd
Dus applicatie zit er niet bij!quote:Amsterdam, 24 September 2009 – TomTom heeft vandaag de prijs van de TomTom carkit voor iPhone bekendgemaakt. De carkit is los verkrijgbaar van de TomTom applicatie en komt in oktober beschikbaar voor een aanbevolen retail prijs van ¤99,95.
De carkit is compatible met de originele iPhone, 3G en 3GS.
Meer informatie over de carkit volgt spoedig.
Gratis Iphones voor iedereen!quote:Op donderdag 24 september 2009 16:58 schreef sunmoonstar het volgende:
Mensen, trouwens, we zitten bijna in iPhone-topic #50!
Hoe gaan we dat vieren?
met een fok applicatie!quote:Op donderdag 24 september 2009 16:58 schreef sunmoonstar het volgende:
Mensen, trouwens, we zitten bijna in iPhone-topic #50!
Hoe gaan we dat vieren?
Je kunt 3.0.1 gewoon jailbraken! Google maar eens.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:26 schreef appelsjap het volgende:
Even een vraagje ik heb vandaag dus mijn iPhone 3GS binnen gekregen, nu wil ik in iTunes restoren naar 3.0 (er staat nu 3.0.1 op) om m te kunnen unlocken. Dus ik druk de option-key en herstellen in, ik blader naar mijn firmwarebestand ipsw ofzo, druk op oke. En iTunes zegt: This device isnt eligible for the requested build.
Oke, beetje gegoogle-d nu blijkt dat iTunes een 3GS niet laat downgraden naar 3.0, hoe ga ik nu wel terug naar 3.0?
Als ik 3.0 erop heb weet ik precies hoe je m verder unlockt, maar 3.0 erop zetten lukt me nog niet echt.
Ik ben voor!quote:
Dan tellen we samen af. Ik wachtte afgelopen donderdag 1 weekquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:52 schreef Moozzie het volgende:
Morgen wacht ik 2 weken
Nog 6 weken te gaan waarschijnlijk
Hmm, wat ben ik blij dat ik mijn op zondag bestelde iphone, binnen 4 werkdagen, donderdag dus, heb ontvangen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:52 schreef Moozzie het volgende:
Morgen wacht ik 2 weken
Netjesquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:53 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Hmm, wat ben ik blij dat ik mijn op zondag bestelde iphone, binnen 4 werkdagen, donderdag dus, heb ontvangen.
Gezelligquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dan tellen we samen af. Ik wachtte afgelopen donderdag 1 week
Morgen wacht ik 5 week.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:52 schreef Moozzie het volgende:
Morgen wacht ik 2 weken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |