Ik woon in het midden van het land en heb nu al t-mobile en behalve beneden in mijn huiskamer (waar ik met geen enkele aanbieder goed bereik heb) heb ik overal wel goed bereik. Ik weet alleen niet hoe dat met 3G is.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:54 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Het ontvangst is in het noorden ook niet best inderdaad. In en rondom mijn huis en verder naar het noorden geen 3g, en zeer regelmatig 'no service'.
Ik zou ze niet serieus nemen.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:35 schreef ThaMaverick het volgende:
Ik had een vraag voor de Iphone-kenners hier.
Ik zit ook al een tijd te zoeken voor een Iphone en ik kom op marktplaats heel veel mensen tegen die een compleet nieuwe Iphone 3GS verkopen voor een prijs variėrend tussen de 250-300 euro.
Moet ik deze mensen serieus nemen of zit er wat achter?
Het is ook namelijk zo, alles staat erbij foto's en alles.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:56 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik zou ze niet serieus nemen.
Alleen providers krijgen ze rechtstreeks uit de fabriek. Daarnaast kost een simlockvrije minimaal 575 euro in Belgiė. Als iemand ze dus ongebruikt voor 300 aanbiedt klopt er iets niet. Op iPhoneclub staat er heel veel informatie over: http://www.iphoneclub.nl/(...)en-en-alternatieven/quote:Op woensdag 23 september 2009 20:03 schreef ThaMaverick het volgende:
[..]
Het is ook namelijk zo, alles staat erbij foto's en alles.
Het ziet er allemaal zeer vertrouwd uit, ze hebben ook meerdere advertenties
En zo te zien zijn het goeie handelaren
Ze zouden ook allemaal rechtstreeks uit de fabriek komen, helemaal simlockvrij
Maar ik kan er ook naast zitten
Is de Jailbreaj al mogeijk? want ik krijg vandaag de 3GS maar mn abo wordt pas over een maand omgezet. Dus zou m wel even willen jailbreaken.quote:Op donderdag 24 september 2009 04:38 schreef Jantehs het volgende:
Jailbreak voor 3GS duurt lang trouwens![]()
Heb je al T-mobile of ben je overgestapt? Als je T-mobile al hebt kun je de klantenservice bellen. Die kunnen dan je huidige ( T-mobile ) abonnement overzetten.quote:Op donderdag 24 september 2009 07:39 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Is de Jailbreaj al mogeijk? want ik krijg vandaag de 3GS maar mn abo wordt pas over een maand omgezet. Dus zou m wel even willen jailbreaken.
Nee, daar doelde ik op. Misschien een beetje onduidelijk geformuleerd, maar het duurt dus lang voordat hij er isquote:Op donderdag 24 september 2009 07:39 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Is de Jailbreaj al mogeijk? want ik krijg vandaag de 3GS maar mn abo wordt pas over een maand omgezet. Dus zou m wel even willen jailbreaken.
Ik stap over van KPN.quote:Op donderdag 24 september 2009 09:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Heb je al T-mobile of ben je overgestapt? Als je T-mobile al hebt kun je de klantenservice bellen. Die kunnen dan je huidige ( T-mobile ) abonnement overzetten.
Ik heb hetzelfde. Heb het 'opgelost' door een voorlopig nr te nemen met mijn iPhone, totdat mijn eigen nummer wordt overgezet. Dan maar een paar maanden twee abonnementen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 september 2009 10:14 schreef Zpottr het volgende:
TomTOm heeft z'n houder in de Apple (niet App) Store gezet trouwens.
¤99,95Beetje raar allemaal, want niemand weet zeker welke versie er van tomtom bij zit. Je hebt ongeveer 1.4gb nodig voor heel tomtom en dat is precies de grote van de europa versie. Zou mooi lullig zijn dat de mensen die de europa versie gekocht hebben geen houder d'r bij krijgen... Denk eerder dat het de benelux versie isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
quote:Op donderdag 24 september 2009 12:04 schreef Adelante het volgende:
Als er TomTom West Europa bij zit, zullen veel klanten die deze software los hebben aangeschaft voor 99 euro flink pissed zijn
Doet een laptop het wel in alle 4 de scenarios?quote:Op donderdag 24 september 2009 14:02 schreef nelisb het volgende:
Email adres 1, zakelijk, gewoon een planet.nl email adres. Versturen van email via Wifi werkt alleen bij mij op het werk. Versturen via wifi bij mij thuis werkt niet.
Email adres 2, prive, email van mijn eigen website, Email versturen via Wifi bij mij thuis werkt prima. Email versturen via Wifi bij mij op het werk doet het niet.
http://www.iphoneclub.nl/(...)o-in-de-apple-store/quote:Amsterdam, 24 September 2009 – TomTom heeft vandaag de prijs van de TomTom carkit voor iPhone bekendgemaakt. De carkit is los verkrijgbaar van de TomTom applicatie en komt in oktober beschikbaar voor een aanbevolen retail prijs van ¤99,95.
De carkit is compatible met de iPhone 2G, 3G en 3GS.
Meer informatie over de carkit volgt spoedig.
Configureer je uitgaande mailserver. Het is niet mogelijk om op een KPN internetverbinding post via een andere server dan die van KPN te versturen.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:02 schreef nelisb het volgende:
Wie er een oplossing voor dit verhaal?
Email adres 1, zakelijk, gewoon een planet.nl email adres. Versturen van email via Wifi werkt alleen bij mij op het werk. Versturen via wifi bij mij thuis werkt niet.
Email adres 2, prive, email van mijn eigen website, Email versturen via Wifi bij mij thuis werkt prima. Email versturen via Wifi bij mij op het werk doet het niet.
Email adres 3, prive, een hotmail account. Werkt prima via wifi, zowel thuis als op kantoor.
Email adres 4, zakelijk, werkt prima via wifi, zowel thuis als op kantoor.
Alle 4 werken ze via 3G/Gprs.
zoals tekst zegt:quote:Op donderdag 24 september 2009 14:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)o-in-de-apple-store/
hij is overigens uit de Apple store verwijderd
Dus applicatie zit er niet bij!quote:Amsterdam, 24 September 2009 – TomTom heeft vandaag de prijs van de TomTom carkit voor iPhone bekendgemaakt. De carkit is los verkrijgbaar van de TomTom applicatie en komt in oktober beschikbaar voor een aanbevolen retail prijs van ¤99,95.
De carkit is compatible met de originele iPhone, 3G en 3GS.
Meer informatie over de carkit volgt spoedig.
Gratis Iphones voor iedereen!quote:Op donderdag 24 september 2009 16:58 schreef sunmoonstar het volgende:
Mensen, trouwens, we zitten bijna in iPhone-topic #50!
Hoe gaan we dat vieren?
met een fok applicatie!quote:Op donderdag 24 september 2009 16:58 schreef sunmoonstar het volgende:
Mensen, trouwens, we zitten bijna in iPhone-topic #50!
Hoe gaan we dat vieren?
Je kunt 3.0.1 gewoon jailbraken! Google maar eens.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:26 schreef appelsjap het volgende:
Even een vraagje ik heb vandaag dus mijn iPhone 3GS binnen gekregen, nu wil ik in iTunes restoren naar 3.0 (er staat nu 3.0.1 op) om m te kunnen unlocken. Dus ik druk de option-key en herstellen in, ik blader naar mijn firmwarebestand ipsw ofzo, druk op oke. En iTunes zegt: This device isnt eligible for the requested build.
Oke, beetje gegoogle-d nu blijkt dat iTunes een 3GS niet laat downgraden naar 3.0, hoe ga ik nu wel terug naar 3.0?
Als ik 3.0 erop heb weet ik precies hoe je m verder unlockt, maar 3.0 erop zetten lukt me nog niet echt.
Ik ben voor!quote:
Dan tellen we samen af. Ik wachtte afgelopen donderdag 1 weekquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:52 schreef Moozzie het volgende:
Morgen wacht ik 2 weken
Nog 6 weken te gaan waarschijnlijk
Hmm, wat ben ik blij dat ik mijn op zondag bestelde iphone, binnen 4 werkdagen, donderdag dus, heb ontvangen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:52 schreef Moozzie het volgende:
Morgen wacht ik 2 weken
Netjesquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:53 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Hmm, wat ben ik blij dat ik mijn op zondag bestelde iphone, binnen 4 werkdagen, donderdag dus, heb ontvangen.
Gezelligquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dan tellen we samen af. Ik wachtte afgelopen donderdag 1 week
Morgen wacht ik 5 week.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:52 schreef Moozzie het volgende:
Morgen wacht ik 2 weken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |