abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 september 2009 @ 10:32:35 #151
3185 Adelante
To let it go now
pi_73031537
NetNewsWire app is geupdate, maar nu heb je zo'n rare google account nodig om rss te volgen.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_73032058
Dat is toch al weken geleden aangekondigd Ik ben inmiddels overgestapt naar ByLine die ook gebruik maakt van sync met Google reader. Ik heb toch al een Google account dus dat maakt ook niet zo heel veel uit.
pi_73032293
quote:
Op woensdag 23 september 2009 09:54 schreef Jo0Lz het volgende:

[..]

Het ontvangst is in het noorden ook niet best inderdaad. In en rondom mijn huis en verder naar het noorden geen 3g, en zeer regelmatig 'no service'.
Ik woon in het midden van het land en heb nu al t-mobile en behalve beneden in mijn huiskamer (waar ik met geen enkele aanbieder goed bereik heb) heb ik overal wel goed bereik. Ik weet alleen niet hoe dat met 3G is.
pi_73036441
Nog 6 weken wachten totdat ze me iphone hebben
pi_73037544
Vandaag mijn iphone ontvangen met nog tot januari m'n oude tmobileflex-abbo...pas daarna gaat me iphone-abbo in! Toen werd gezegd dak voor 10 euro per maand onbeperkt internet erbij kon regelen tot en met januari omdat dan pas me iphoneabbo ingaat...weet iemand hoe k dit kan regelen en hoe dit zit?
  woensdag 23 september 2009 @ 15:01:16 #156
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_73038858
Gewoon even bellen met de helpdesk en zij kunnen je verder helpen.
pi_73042334
Wie heeft er ervaring met jailbreaken en unlocken? Welk programma is het veiligst volgens jullie?

Het gaat om een iPhone 3G met 8GB geheugen. Gisteren opgehaald voor 225 euro, werkt perfect en krasloos Leek me wel een schot in de roos.
pi_73047220
Ik had een vraag voor de Iphone-kenners hier.
Ik zit ook al een tijd te zoeken voor een Iphone en ik kom op marktplaats heel veel mensen tegen die een compleet nieuwe Iphone 3GS verkopen voor een prijs variėrend tussen de 250-300 euro.
Moet ik deze mensen serieus nemen of zit er wat achter?
A good student will always teach the teacher
pi_73047967
quote:
Op woensdag 23 september 2009 19:35 schreef ThaMaverick het volgende:
Ik had een vraag voor de Iphone-kenners hier.
Ik zit ook al een tijd te zoeken voor een Iphone en ik kom op marktplaats heel veel mensen tegen die een compleet nieuwe Iphone 3GS verkopen voor een prijs variėrend tussen de 250-300 euro.
Moet ik deze mensen serieus nemen of zit er wat achter?
Ik zou ze niet serieus nemen.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_73048208
quote:
Op woensdag 23 september 2009 19:56 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Ik zou ze niet serieus nemen.
Het is ook namelijk zo, alles staat erbij foto's en alles.
Het ziet er allemaal zeer vertrouwd uit, ze hebben ook meerdere advertenties
En zo te zien zijn het goeie handelaren
Ze zouden ook allemaal rechtstreeks uit de fabriek komen, helemaal simlockvrij
Maar ik kan er ook naast zitten
A good student will always teach the teacher
pi_73049404
quote:
Op woensdag 23 september 2009 20:03 schreef ThaMaverick het volgende:

[..]

Het is ook namelijk zo, alles staat erbij foto's en alles.
Het ziet er allemaal zeer vertrouwd uit, ze hebben ook meerdere advertenties
En zo te zien zijn het goeie handelaren
Ze zouden ook allemaal rechtstreeks uit de fabriek komen, helemaal simlockvrij
Maar ik kan er ook naast zitten
Alleen providers krijgen ze rechtstreeks uit de fabriek. Daarnaast kost een simlockvrije minimaal 575 euro in Belgiė. Als iemand ze dus ongebruikt voor 300 aanbiedt klopt er iets niet. Op iPhoneclub staat er heel veel informatie over: http://www.iphoneclub.nl/(...)en-en-alternatieven/
pi_73055576
Ik heb een beetje problemen met nieuwe mailtjes. Hoe ik mijn nieuwe emails lees:

-Druk op home-knop
-Slide to unlock
-Druk op home-knop om huidige applicatie af te sluiten
-Druk op Mail app
-Druk op twee keer op terug om naar het overzicht van de accounts te gaan
-Ik zie nu op welke account ik mail heb, daar klik ik op
-Een keertje op postvak in klikken
-Mailtje openen

Duurt me wat te lang. Kan het eventueel ook net zo mooi als een SMSje binnen komt? Gewoon gelijk lezen, en sliden om het volledige bericht te zien.
pi_73059757
Jailbreak voor 3GS duurt lang trouwens
pi_73060034
quote:
Op donderdag 24 september 2009 04:38 schreef Jantehs het volgende:
Jailbreak voor 3GS duurt lang trouwens
Is de Jailbreaj al mogeijk? want ik krijg vandaag de 3GS maar mn abo wordt pas over een maand omgezet. Dus zou m wel even willen jailbreaken.
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_73060986
quote:
Op donderdag 24 september 2009 07:39 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Is de Jailbreaj al mogeijk? want ik krijg vandaag de 3GS maar mn abo wordt pas over een maand omgezet. Dus zou m wel even willen jailbreaken.
Heb je al T-mobile of ben je overgestapt? Als je T-mobile al hebt kun je de klantenservice bellen. Die kunnen dan je huidige ( T-mobile ) abonnement overzetten.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_73061373
quote:
Op donderdag 24 september 2009 07:39 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Nee, daar doelde ik op. Misschien een beetje onduidelijk geformuleerd, maar het duurt dus lang voordat hij er is

Misschien heb je geluk en staat er vanuit de fabriek nog 3.0 op. Even kijken dus voordat je het automatisch laat updaten via iTunes.
pi_73061962
Ik
quote:
Op donderdag 24 september 2009 09:11 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Heb je al T-mobile of ben je overgestapt? Als je T-mobile al hebt kun je de klantenservice bellen. Die kunnen dan je huidige ( T-mobile ) abonnement overzetten.
Ik stap over van KPN.
  donderdag 24 september 2009 @ 10:04:54 #168
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73062020
quote:
Op donderdag 24 september 2009 10:02 schreef appelsjap het volgende:

Ik stap over van KPN.
Ik heb hetzelfde. Heb het 'opgelost' door een voorlopig nr te nemen met mijn iPhone, totdat mijn eigen nummer wordt overgezet. Dan maar een paar maanden twee abonnementen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_73062211
TomTOm heeft z'n houder in de Apple (niet App) Store gezet trouwens.

¤99,95
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_73064367
Voor de mensen met een iPod Touch G3 EN een Nokia E71. De iPod past precies in het meegeleverde hoesje van de E71
De klaagbaak is een machine.
  donderdag 24 september 2009 @ 11:39:30 #171
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_73064514
En dat in een iPhone topic
pi_73065005
quote:
Op donderdag 24 september 2009 10:14 schreef Zpottr het volgende:
TomTOm heeft z'n houder in de Apple (niet App) Store gezet trouwens.

¤99,95
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje raar allemaal, want niemand weet zeker welke versie er van tomtom bij zit. Je hebt ongeveer 1.4gb nodig voor heel tomtom en dat is precies de grote van de europa versie. Zou mooi lullig zijn dat de mensen die de europa versie gekocht hebben geen houder d'r bij krijgen... Denk eerder dat het de benelux versie is
Dit keer zonder signature
  donderdag 24 september 2009 @ 12:04:36 #173
3185 Adelante
To let it go now
pi_73065340
Als er TomTom West Europa bij zit, zullen veel klanten die deze software los hebben aangeschaft voor 99 euro flink pissed zijn
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_73065992
Even een vraagje ik heb vandaag dus mijn iPhone 3GS binnen gekregen, nu wil ik in iTunes restoren naar 3.0 (er staat nu 3.0.1 op) om m te kunnen unlocken. Dus ik druk de option-key en herstellen in, ik blader naar mijn firmwarebestand ipsw ofzo, druk op oke. En iTunes zegt: This device isnt eligible for the requested build.

Oke, beetje gegoogle-d nu blijkt dat iTunes een 3GS niet laat downgraden naar 3.0, hoe ga ik nu wel terug naar 3.0?
Als ik 3.0 erop heb weet ik precies hoe je m verder unlockt, maar 3.0 erop zetten lukt me nog niet echt.
pi_73066236
quote:
Op donderdag 24 september 2009 12:04 schreef Adelante het volgende:
Als er TomTom West Europa bij zit, zullen veel klanten die deze software los hebben aangeschaft voor 99 euro flink pissed zijn

http://gizmodo.com/5362897/truth-dear-readers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')