Binnen vijf dagen op mijn werk bezorgd, zonder gezeul. Via T-mobile.quote:Op maandag 21 september 2009 13:11 schreef Treinkopper het volgende:
Wederom ben ik blij dat ik niet bij T-mobile heb besteld, maar gewoon alle telefoonwinkels in de stad afgezeuld.
quote:Op maandag 21 september 2009 13:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Lekker dan. Toen ik mijn iPhone bestelde was de levertijd 6-8 week. De levertijd is op dit moment 3-4 vertelde de klantenservice mij. Wat dus inhoudt dat mensen die 'm nu bestellen de kans hebben hem nog eerder in huis te hebben dan ik.
En dat is dan meteen mijn probleem. Omdat ik mee doe met een zakelijk groeps abo kan ik geen telefoon bij verlening krijgen. Ik moet dus uitwijken naar België om een iPhone te bemachtigen.quote:
Boem, dit zul je niet gelovenquote:Op zondag 20 september 2009 12:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hoelang in totaal gewacht? En waar besteld?
Volgens mij is wit 10 keer beter leverbaar ofzo. Die vriendin van me had ook wit.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:15 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Boem, dit zul je niet geloven
Zondag iPhone besteld, 16gb wit, ik dacht dit gaat vier weken duren ofzo, word ik vandaag gebeld dooor zo'n robot stemmetje. En dat ie donderdag geleverd wordt![]()
Ik heb wel met ING actie, maar toch.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Volgens mij is wit 10 keer beter leverbaar ofzo. Die vriendin van me had ook wit.
Ik vind wit zo wijverig. Black is beautiful en in mijn geval ook razendsnel geleverd. Zou T-Mobile vaste klanten gewoon achteraan in de wachtrij zetten?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:34 schreef boem-dikkie het volgende:
Volgens mij is wit 10 keer beter leverbaar ofzo. Die vriendin van me had ook wit.
ik heb de witte , de zwarte van mijn collega wordt een of andere reden viezer die witte zie je bijna niets op.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:58 schreef mug89 het volgende:
ik wilde eerst ook wit, maar toch maar niet gedaan.. en de voorkant is nog wel zwart, als die ook wit was had ik die toch wel genomen ondanks dat ie waarschijnlijk snel vuil wordt
zwart is zo standaard en valt niet zo op .quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind wit zo wijverig. Black is beautiful en in mijn geval ook razendsnel geleverd. Zou T-Mobile vaste klanten gewoon achteraan in de wachtrij zetten?
Ja om te kotsen. Als ik in de trein zit van den haag naar rotterdam heb ik gewoon een stuk geen servicequote:Op dinsdag 22 september 2009 17:55 schreef Repeat het volgende:
Wordt dat t-mobile steeds meer zat, rij godverdomme midden in Den haag zonder 3G![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Wtf krijgen ING klanten voorrang bij die iPhones. Ik lees op Tweakers en ook hier dat meerdere mensen hem al binnen een paar dagen in huis hebben.FFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUU. Duuuuuuuuuurt veel te lang. Kut ding.
Het ontvangst is in het noorden ook niet best inderdaad. In en rondom mijn huis en verder naar het noorden geen 3g, en zeer regelmatig 'no service'.quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:45 schreef jna het volgende:
[..]
Ja om te kotsen. Als ik in de trein zit van den haag naar rotterdam heb ik gewoon een stuk geen serviceJe zal maar in friesland ofzo wonen. Volgens mij is het daar feest als je bereik hebt met een tmobile iphone
Heb op mijn 'oude' iPhone ook zeer vaak geen bereik, woon vlak buiten Leeuwarden. En dat is op het Telfort netwerk, dat wordt nog wat met Tmobile..quote:Op woensdag 23 september 2009 09:54 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Het ontvangst is in het noorden ook niet best inderdaad. In en rondom mijn huis en verder naar het noorden geen 3g, en zeer regelmatig 'no service'.
Ik heb bij de ING besteld, beter bellen ze vandaag even dan!quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Wtf krijgen ING klanten voorrang bij die iPhones. Ik lees op Tweakers en ook hier dat meerdere mensen hem al binnen een paar dagen in huis hebben.FFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUU. Duuuuuuuuuurt veel te lang. Kut ding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |