Dan moet ik eens gaan rekenen wat het me gaat kosten op jaarbasisquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:53 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Klopt. of een heeeeele dure abo nemen via tha internetz.
3g kan met vodaphone en KPN krijgen via het webquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:53 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Hoezo alleen in het buitenland? Ik heb mijne gewoon online besteld bij een bedrijf in Nederland. Volgende dag had ik 'm binnen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:53 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Zie ook mijn vorige post hierboven.quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:51 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik meende dat de iPhone nog steeds exclusief verkocht werd met T-Mobile in Nederland.
Ik moet dan vast in het buitenland een unlocked Apple iPhone 3G(S) op de kop gaan tikken?
Omdat je dan gewoon rond de 300 euro meer betaalt.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:20 schreef phluphy het volgende:
[..]
Hoezo alleen in het buitenland? Ik heb mijne gewoon online besteld bij een bedrijf in Nederland. Volgende dag had ik 'm binnen.
Hier kun je 'm gewoon in Nederland bestellen, en ze hebben nog regelmatig aanbiedingen ook.
Ik kreeg bij mijn HI abonnement een S.E. Xperia gratis. Die heb ik via Marktplaats verkocht voor EUR 200, en ik heb nu wel een iPhone met een heel goedkoop Hi abonnement met onbeperkt internet.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:25 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Omdat je dan gewoon rond de 300 euro meer betaalt.
Nieuwsapplicaties (Volkskrant, Teletekst, NU.nl, Telegraaf, FD), Trein, profielsites als je daaraan doet (Hyves en Facebook), Shazam/Midomi om muziek die je ergens hoort te taggen, Google Earth omdat het leuk is.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:38 schreef appelsjap het volgende:
Weet iemand ng goede apps? ik heb nu:
Bejeweld 2
Backgrounds
9292ov PRO
Buurtinfo
Gemist
GPS Kit
TomTom W. Europa
Nah, alleen Shazam, maar die ben ik vergeten te downloaden op mn nieuwe iPwn, op mn oude had ik die altijd al.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:43 schreef TNA het volgende:
[..]
Nieuwsapplicaties (Volkskrant, Teletekst, NU.nl, Telegraaf, FD), Trein, profielsites als je daaraan doet (Hyves en Facebook), Shazam/Midomi om muziek die je ergens hoort te taggen, Google Earth omdat het leuk is.
Eventueel ook leuk:quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:44 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Nah, alleen Shazam, maar die ben ik vergeten te downloaden op mn nieuwe iPwn, op mn oude had ik die altijd al.
Ik zal de site eens bekijken. Ik wil hem met een Vodafone abonnement gaan gebruiken in ieder geval. Het liefste koop ik een tweedehands 3G(S) met aankoopbonquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:25 schreef phluphy het volgende:
[..]
Zie ook mijn vorige post hierboven.
Ze leverden 'm simlock vrij af en ik gebruik nu mijn simkaart van het Hi abonnement. Ging zonder problemen, zeer soepeltjes.
Teletekstquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:38 schreef appelsjap het volgende:
Weet iemand ng goede apps? ik heb nu:
Bejeweld 2
Backgrounds
9292ov PRO
Buurtinfo
Gemist
GPS Kit
TomTom W. Europa
Mijn huidige abbo verloopt ook pas op 27 oktober..quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:28 schreef star_gazer het volgende:
Via ING besteld, binnen twee weken binnen overigensZit nu alleen al 3 dagen te wachten tot mijn nummerbehoud eindelijk eens ingaat...
quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:39 schreef Geqxon het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)-windows-mobile.html
PWN
Ik ben geen fanboy, maar als iemand ooit een iPhone flamewar wilt starten zal ik dit nieuwsbericht razendsnel copy-pasten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |