Dat heb ik gedaanquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:06 schreef Geqxon het volgende:
Waarom halen jullie het niet gewoon in de winkel?
Misschien omdat je dan een abbo hebt bij t-mobile en dat liever niet wiltquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:45 schreef appelsjap het volgende:
Ik snap niet waarom jullie m niet via ING halen, ING controleert op geen enkele wijze of je student bent. Ten tweede, mochten ze dat toch doen, dan is het enige wat ze kunnen doen is 80 euro in rekening brengen (wat je op de eerste plaatst als korting kreeg), verder behoud je 150 belminuten en 250 smsjes en heb je je iphone binnen 4 werkdagen thuis.
ja maar al die mensen die hier nu 3-4-5 weken aan het wachten zijn gaan voor een tmobile abo.quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:53 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Misschien omdat je dan een abbo hebt bij t-mobile en dat liever niet wilt
Lol dat is dubbel pechquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:59 schreef appelsjap het volgende:
[..]
ja maar al die mensen die hier nu 3-4-5 weken aan het wachten zijn gaan voor een tmobile abo.
phonehouse biedt een iphone abbonement aan en daar zit internet/alles bijquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:28 schreef Agiath het volgende:
Oke gisteren gebeld door Phone House en mag dus vanaf volgende week een nieuwe telefoon uitzoeken
Dat gaat een iPhone worden![]()
Alleen, bij de phone house zelf betaal je volgens mij de hoofdprijs al stap je over...
http://www.phonehouse.nl/abonnement/t-mobile-iphone/
Voor een abbo van 44 euro/maand betaal ik nog 30 euro bij voor een 16 Gb.
Terwijl bij studentmobiel
[url=http://www.studentmobiel.nl/shop/acties/5/7/t-mobile-relax-2-jaar/3937/apple-iphone-3g-8gb/51/250?extras[2]=40&internet=40]http://www.studentmobiel.nl/shop/acties/5/7/t-mobile-relax-2-jaar/3937/apple-iphone-3g-8gb/51/250?extras[2]=40&internet=40[/url]
Betaal ik 30 /maand en dan betaal ik 40 euro bij voor hetzelfde. Dit excl internet maar dat is bij de phone house volgens mij ook zo (niet helemaal duidelijk op de site maar het staat er niet bij).
Dus lijkt mij studentmobiel het beste, ervaringen iemand?
Dan is het toestel nog wel 100 euro, waarom is het dan bij dat relax + internet minder?quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:30 schreef jna het volgende:
[..]
phonehouse biedt een iphone abbonement aan en daar zit internet/alles bij
Je bestelt via een tmobile online shop, dus ook nummerbehoud etc. Heb ik ook gewoon. Je nummer moet binnen 4 maanden omgezet worden (staat in de ING voorwaarden)quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:43 schreef Agiath het volgende:
Nou, even die code aangevraagd van ING. Kan misschien nog wel even duren voordat ie binnenkomt.
Ondertussen maar even uitzoeken hoe dat dan zit met mijn andere abonnement, ik zit nu bij KPN en het duurt nog 3 maanden voordat ie afloopt, even kijken hoe dat gaat lopen met betalingen en nummerbehoud. Van de actievoorwaarden van ING wordt ik iig niet veel wijzer.
Maar gewoon even langs de T-mobile shop langsgaan morgen
wil je de 3g of perse de 3gs , de 3g wordt ook in combinatie vodaphone en kpn verkocht.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:56 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik overweeg ook al tijden om een iPhone te kopen, alleen het is nogal vervelend dat ze zonder een abonnement bij T-Mobile nogal prijzig zijn. Zijn er geen opties om relatief goedkoop toch aan een iPhone te komen zonder dat ik vastzit aan T-Mobile?
EIN-DE-LIJK!quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Woppa. Het is eindelijk zo ver. Net een afspraak gemaakt en ik krijg dinsdag mijn iPhone.
Oh, zo;n toffe week had ik afgelopen week. Nieuwe macbook pro en een nieuwe WITTEquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:45 schreef boem-dikkie het volgende:
PM je wel even. En volgende week is toffe week. Twee dagen geen college, nieuwe laptop komt binnen en mijn iPhone.
Ik meende dat de iPhone nog steeds exclusief verkocht werd met T-Mobile in Nederland.quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wil je de 3g of perse de 3gs , de 3g wordt ook in combinatie vodaphone en kpn verkocht.
Wit staat niet bij zo'n toffe MBPquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:46 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Oh, zo;n toffe week had ik afgelopen week. Nieuwe macbook pro en een nieuwe WITTE![]()
iphone
Klopt. of een heeeeele dure abo nemen via tha internetz.quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:51 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik meende dat de iPhone nog steeds exclusief verkocht werd met T-Mobile in Nederland.
Ik moet dan vast in het buitenland een unlocked Apple iPhone 3G(S) op de kop gaan tikken?
Dan moet ik eens gaan rekenen wat het me gaat kosten op jaarbasisquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:53 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Klopt. of een heeeeele dure abo nemen via tha internetz.
3g kan met vodaphone en KPN krijgen via het webquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:53 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Hoezo alleen in het buitenland? Ik heb mijne gewoon online besteld bij een bedrijf in Nederland. Volgende dag had ik 'm binnen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:53 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Zie ook mijn vorige post hierboven.quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:51 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik meende dat de iPhone nog steeds exclusief verkocht werd met T-Mobile in Nederland.
Ik moet dan vast in het buitenland een unlocked Apple iPhone 3G(S) op de kop gaan tikken?
Omdat je dan gewoon rond de 300 euro meer betaalt.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:20 schreef phluphy het volgende:
[..]
Hoezo alleen in het buitenland? Ik heb mijne gewoon online besteld bij een bedrijf in Nederland. Volgende dag had ik 'm binnen.
Hier kun je 'm gewoon in Nederland bestellen, en ze hebben nog regelmatig aanbiedingen ook.
Ik kreeg bij mijn HI abonnement een S.E. Xperia gratis. Die heb ik via Marktplaats verkocht voor EUR 200, en ik heb nu wel een iPhone met een heel goedkoop Hi abonnement met onbeperkt internet.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:25 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Omdat je dan gewoon rond de 300 euro meer betaalt.
Nieuwsapplicaties (Volkskrant, Teletekst, NU.nl, Telegraaf, FD), Trein, profielsites als je daaraan doet (Hyves en Facebook), Shazam/Midomi om muziek die je ergens hoort te taggen, Google Earth omdat het leuk is.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:38 schreef appelsjap het volgende:
Weet iemand ng goede apps? ik heb nu:
Bejeweld 2
Backgrounds
9292ov PRO
Buurtinfo
Gemist
GPS Kit
TomTom W. Europa
Nah, alleen Shazam, maar die ben ik vergeten te downloaden op mn nieuwe iPwn, op mn oude had ik die altijd al.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:43 schreef TNA het volgende:
[..]
Nieuwsapplicaties (Volkskrant, Teletekst, NU.nl, Telegraaf, FD), Trein, profielsites als je daaraan doet (Hyves en Facebook), Shazam/Midomi om muziek die je ergens hoort te taggen, Google Earth omdat het leuk is.
Eventueel ook leuk:quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:44 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Nah, alleen Shazam, maar die ben ik vergeten te downloaden op mn nieuwe iPwn, op mn oude had ik die altijd al.
Ik zal de site eens bekijken. Ik wil hem met een Vodafone abonnement gaan gebruiken in ieder geval. Het liefste koop ik een tweedehands 3G(S) met aankoopbonquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:25 schreef phluphy het volgende:
[..]
Zie ook mijn vorige post hierboven.
Ze leverden 'm simlock vrij af en ik gebruik nu mijn simkaart van het Hi abonnement. Ging zonder problemen, zeer soepeltjes.
Teletekstquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:38 schreef appelsjap het volgende:
Weet iemand ng goede apps? ik heb nu:
Bejeweld 2
Backgrounds
9292ov PRO
Buurtinfo
Gemist
GPS Kit
TomTom W. Europa
Mijn huidige abbo verloopt ook pas op 27 oktober..quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:28 schreef star_gazer het volgende:
Via ING besteld, binnen twee weken binnen overigensZit nu alleen al 3 dagen te wachten tot mijn nummerbehoud eindelijk eens ingaat...
quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:39 schreef Geqxon het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)-windows-mobile.html
PWN
Ik ben geen fanboy, maar als iemand ooit een iPhone flamewar wilt starten zal ik dit nieuwsbericht razendsnel copy-pasten.quote:
kom eens op msn.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Heeft iemand suggesties voor een mooi stevig omhulsel voor de iPhone? Ik hoef geen plasticje over het scherm voor krassen ofzo, gewoon een hardplastic hoesje die om de hele telefoon heen gaat en waardoor de functie van het touchscreen niet achteruit gaat.
daar heb ik nou totaal geen moeite mee (3gs)quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:25 schreef Maraca het volgende:
Nee, ook met 3.0 traag. Als ik met iemand een afspraak wil maken moet ik het toch even snel op een papiertje schrijven omdat de iPhone te traag is
Ik heb een Griffin hoesje. Hard, met een lederen laagje en in twee delen voor evt docking. Zit retestrak om mijn iPhone en kostte volgens mij iets van 30 Euro.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Heeft iemand suggesties voor een mooi stevig omhulsel voor de iPhone? Ik hoef geen plasticje over het scherm voor krassen ofzo, gewoon een hardplastic hoesje die om de hele telefoon heen gaat en waardoor de functie van het touchscreen niet achteruit gaat.
Damn wat lelijk. www.bestskinsever.com FTW.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb een Griffin hoesje. Hard, met een lederen laagje en in twee delen voor evt docking. Zit retestrak om mijn iPhone en kostte volgens mij iets van 30 Euro.
Deze:
[ afbeelding ]
Dus dat betekent dat jij de iPhone niet mooi vindt, die skins die ik 'laat zien' is totaal onzichtbaar maar beschermt de iphone wel.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:35 schreef Copycat het volgende:
Onze smaken liggen echt mijlenver uit elkaar.
Niet zo snel met je conclusies ...quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:36 schreef appelsjap het volgende:
Dus dat betekent dat jij de iPhone niet mooi vindt, die skins die ik 'laat zien' is totaal onzichtbaar maar beschermt de iphone wel.
Jawel hoor, gebruik het al jaren, sinds mn iPhone 2G.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet zo snel met je conclusies ...
Ik had het niet over 'jouw' skins, maar over jouw reactie op de mijne en onze eerdere uiteenlopende smaken qua iPhone kleur.
Ik vind de iPhone an sich hartstikke mooi, maar heb graag een stevige bescherming en dat zie ik zo'n skin niet doen.
Okay, dan hou ik het in mijn achterhoofd. Voor als ik ben uitgekeken op mijn Griffin dingquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:43 schreef appelsjap het volgende:
Jawel hoor, gebruik het al jaren, sinds mn iPhone 2G.
Een Knomo leather sleeve maakt de iPhone niet echt lelijk hoorquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:34 schreef Geqxon het volgende:
Ik doe niet aan hoesjes. Gaat al maanden prima. Gewoon geen gekke dingen met je iPhone doen.
Je gaat dat ding toch niet lelijk maken om hem mooi te houden.
Ik vraag me eigenlijk af wat hiervan het voordeel van is ten opzichte van Gmail+Google Sync...Want dat is:quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:27 schreef Copycat het volgende:
Ping! al ontdekt? Free sms, zeg maar. En voor limited time gratis.
Ik doelde eigenlijk puur op het internet.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
daar heb ik nou totaal geen moeite mee (3gs)
Je bent niet de enige hoor.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:16 schreef Jeeh het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk puur op het internet.
De iPhone (3Gs) is nog steeds heerlijk snel, maar hij maakt zo langzaam verbinding.
Ik woon in hartje Rotterdam, je zou toch zeggen dat ik hier wel internet moet kunnen ontvangen
Nou leuk zo'n bobbel in je broekzak. Maakt je iPhone enkel maar onhandiger.quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:51 schreef Kremers het volgende:
[..]
Een Knomo leather sleeve maakt de iPhone niet echt lelijk hoor
Je moet alleen wel een beetje een goed merk kopen. Die goedkope rotzooi mijd ik ook als de pest.
Ik had hiervoor de 2G, en die ging echt enorm lang mee, nu ik de 3GS heb merk ik ook dat ie snel leeg is.quote:Op zondag 27 september 2009 08:47 schreef Treinkopper het volgende:
Nou... gebruikerservaringen na één week:
Eigenlijk op bijna alle fronten ronduit positief. Het ding ziet er gewoon erg goed uit, bediening werkt fantastisch (al had ik wel iemand nodig om te uit te leggen hoe je in- en uitzoomt), nu al menu-pagina's vol handige en/of leuke programmaatjes kunnen vinden...
.
Het enige nadeel tot zover: de batterijcapaciteit. Ik dacht dat m'n vorige telefoon (N95) snel leeg was, maar de 3GS is op dit punt werkelijk bedroevend. Ik heb niet het idee dat ik 'm ontzettend intensief gebruik, maar de 24 uur maakt'ie niet eens vol zonder opnieuw te hoeven laden. Iemand tips?
Hoezo? Wil je m kopen dan? Jailbreak je iPhone en zet ze beiden erop. Ik heb nu TomTom erop en t werkt goed.quote:Op zondag 27 september 2009 02:52 schreef magnifor het volgende:
Als ik de korte reviews van TomTom in de appstore lees dan schijnt het erg tegen te vallen, iedereen raad Navigon aan?
Ik zeg: doen!quote:Op zondag 27 september 2009 09:21 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh boy, ik was aan het kijken naar hoesjes, en vandaar uit ben ik per ongeluk doorgeklikt naar een site met designer handtassen...Ik vind dat ik mezelf best met troosten met een nieuwe tas, omdat ik zo lang moet wachten op mijn iPhone *kwijl*
Hoe dat?quote:Op zondag 27 september 2009 10:58 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik krijg een simlockvrije 3Gs binnenkort
Op het eerste oog iig het gemak van installeren.quote:Op zaterdag 26 september 2009 18:41 schreef JohnnyStardust het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af wat hiervan het voordeel van is ten opzichte van Gmail+Google Sync...Want dat is:
- ook gratis;
- mails worden meteen gepusht naar je iPhone;
- minder beperkt dan Ping! (je bent niet beperkt tot alleen Ping!-gebruikers)
Ik ben geen moraalridder, maar een applicatie die je dagelijks gebruikt mag je best kopen.quote:Op zondag 27 september 2009 08:55 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Hoezo? Wil je m kopen dan? Jailbreak je iPhone en zet ze beiden erop. Ik heb nu TomTom erop en t werkt goed.
gebruik zelf whatsapp ook gratis en vind hem persoonlijk beter werken.quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:55 schreef Phoef het volgende:
Ping! nu gratis.
gratish push notifications sturen, ala blackberry.
Ten eerste gebruik ik m niet dagelijks.quote:Op zondag 27 september 2009 11:11 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik ben geen moraalridder, maar een applicatie die je dagelijks gebruikt mag je best kopen.
Ja die was geweigerd door Applequote:Op zondag 27 september 2009 12:20 schreef Moozzie het volgende:
Zijn er nog apps/games die je echt moet hebben?
Ik was trouwens opzoek naar deze: maar die kan ik niet vinden in de store
Jezus wat stom. Die app is toch gewoon grappig...quote:Op zondag 27 september 2009 12:38 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja die was geweigerd door Apple
Dat zullen Windows gebruikers nooit snappen. Net als betalen voor je besturingsysteem, dat is ook iets wereldvreemds.quote:Op zondag 27 september 2009 11:11 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik ben geen moraalridder, maar een applicatie die je dagelijks gebruikt mag je best kopen.
Ik ben geen windows user maar een Mac OS SL user.quote:Op zondag 27 september 2009 13:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat zullen Windows gebruikers nooit snappen. Net als betalen voor je besturingsysteem, dat is ook iets wereldvreemds.
O wauw, je hebt 30 euro betaald aan Apple! Nee dan hoef je inderdaad niks anders meer te kopen....quote:Op zondag 27 september 2009 13:04 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik ben geen windows user maar een Mac OS SL user.
En ja, iWork heb ik ook gedownload, ik betaal al genoeg voor Mac OS SL, dus Apple moet niet zeuren.
Gast, denk je dat die 30 euro alleen Mac OS is? Bij het kopen van een MBP betaal je ook een paar honderd euro voor de OS.quote:Op zondag 27 september 2009 13:16 schreef Geqxon het volgende:
[..]
O wauw, je hebt 30 euro betaald aan Apple! Nee dan hoef je inderdaad niks anders meer te kopen....
Ja und? Voor software hoor je gewoon te betalen. En als je het geld niet hebt gebruik je maar gewoon OpenOffice.quote:Op zondag 27 september 2009 13:33 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Gast, denk je dat die 30 euro alleen Mac OS is? Bij het kopen van een MBP betaal je ook een paar honderd euro voor de OS.
Maar dat rechtvaardigt toch niet dat je dan je iWorks download? Sorry hoor, maar dat is toch een onzin argument?quote:Op zondag 27 september 2009 13:33 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Gast, denk je dat die 30 euro alleen Mac OS is? Bij het kopen van een MBP betaal je ook een paar honderd euro voor de OS.
care, ik blijf downloaden.quote:Op zondag 27 september 2009 13:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Maar dat rechtvaardigt toch niet dat je dan je iWorks download? Sorry hoor, maar dat is toch een onzin argument?
Zo van, ik koop een nieuwe auto, maar als ie dan nieuwe banden nodig heeft, mag ik die wel jatten. Voor de auto heb ik immers al betaald
Zou jij het tof vinden als je baas je opeens niet meer uitbetaald, omdat hij je in het verleden al zoveel salaris heeft gegeven?quote:
Zo'n 12,4 secondenquote:Op zondag 27 september 2009 12:48 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jezus wat stom. Die app is toch gewoon grappig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |