Oh jeetje, dat eind! De arme zielquote:
Ze pleurt erin.quote:
Eén van de sterkste OP's van de laatste dagen ja!quote:
Smaakte het?quote:Op woensdag 16 september 2009 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Eén van de sterkste OP's van de laatste dagen ja!
Die glitters ook! Woei!
En hoi allen!
Mijn water is nog niet koud dus ik heb er ook éénquote:Op woensdag 16 september 2009 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Die glitters?
Ik heb maar een groot glas rode wodka redbull genomen![]()
quote:Een Nieuw-Zeelandse hond heeft mazzel gehad dat hij een ritje met de auto kan navertellen. Het vuilnisbakkie leende namelijk de auto van zijn baasje, omdat hij te lang op zijn baas moest wachten.
De baas van hond Wilco had namelijk nogal lang werk in een winkel in het stadje Cromwell. Omdat hij het wachten beu was, zette de hond de automatische versnellingsbak in 'D' waarna de Holden Ute (een Australische pick-up-red.) begon te rollen. Vijtien meter later was het ritje echter al weer afgelopen, toen de auto zich met veel kabaal in een kroeg boorde.
Volgens de uitbater, Jacynda Wallace, was het echt een flinke klap. "De hond zat in de auto en de man was net aan het bellen met zijn verzekeringsmaatschappij", vertelde ze. De voordeur van het café is nu aan vervanging toe, maar ze overweegt een broodje naar de hond te noemen.
Lekker kattendrollen eten,quote:Op woensdag 16 september 2009 22:50 schreef Greys het volgende:
Huh?
Ik hoor net wild gegraaf in de kattenbak. Kijk ik naast me, zit Boor op de bank en komt Bink uit de keuken?
Dan is deze veel leukerquote:Op woensdag 16 september 2009 23:02 schreef Harajuku. het volgende:
I say a little praaaayer for youuuuuuuuuu
Vond heer G. ervan?quote:Op woensdag 16 september 2009 23:24 schreef Greys het volgende:
Mooi, oh-oh! En die laatste foto!
Dames!!!!
Notitieblokken in de aanslag en opletten geblazen.
Hilarische pijples: GlibberigePalingGate Nr 39 ofzo
Zo leer je nog eens wat.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:24 schreef Greys het volgende:
Dames!!!!
HOIquote:
Wil je voor mij een paint makenquote:Op woensdag 16 september 2009 23:24 schreef Greys het volgende:
Dames!!!!
Je achtervolgt ze elke dag met een grote lens?quote:Op woensdag 16 september 2009 @ 23:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
HOI
Ik ben hier de katten al aan het voorbereiden op de komst van tante Bliss.
* Champagne uit de koelkast haaltquote:Op woensdag 16 september 2009 23:34 schreef Greys het volgende:
*slingers vast ophangt*
Ah vandaar die dure bubbels.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:45 schreef Greys het volgende:
Proost HIER om 24.00 u. met ons Gouden Wijf ElisaB, 25 jaar!
Afteltopic!
Dat zijn ze gewend; schrik vooral niet als meneer I. aan je camera gaat zittenquote:Op woensdag 16 september 2009 23:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je achtervolgt ze elke dag met een grote lens?
Ha! Ik was ff bij jora23 op visite.quote:Op woensdag 16 september 2009 22:40 schreef Morretje het volgende:
Hoi! vanaf de foon, dus niet heel snel en vol smileys, laat staan glitter
Q'tje, ik las net bij, dat klinkt heel naar. Komt het goed met je duim? En hoe is het met Baloe en het andere hondje?
greys! Ik kijk ook naar Rtl5, moet er van janken.. :|
Ravage ligt al in bedje, die vond de film niet zo geloof ik, en ik ga nu ook maar. Hij 's afgelopen..
trusten allemaal!
Baloe heeft een ander hondje gebeten!quote:
Ahquote:Op woensdag 16 september 2009 @ 23:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat zijn ze gewend; schrik vooral niet als meneer I. aan je camera gaat zitten![]()
Er zijn sowieso al 2 katten die hier wegschieten als de deurbel gaat, dus dat is mss een punt van aandacht
Moraal van het verhaal: ga zeiken voordat je gaat meurenquote:Op donderdag 17 september 2009 01:42 schreef Harajuku. het volgende:
Ik dacht haaaaaaa ik ga slapen, en toen ik bijna sliep moest ik keinodig plassen en nu val ik helemaal niet meer in slaap![]()
![]()
![]()
Toen ik ging slapen moest ik helemaal nietquote:Op donderdag 17 september 2009 01:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Moraal van het verhaal: ga zeiken voordat je gaat meuren
nee, dat dacht ik ook. Die zat "woe, woe, woef" in de kamer te blaffen toen ik aanbelde tot 4x toequote:
Geen idee hoe dat zomaar kan, echt totaal geen ideequote:Op donderdag 17 september 2009 09:34 schreef Morretje het volgende:
Ohhh.Hoe kan dat he? Verdorie zeg!
Natuurlijk duimen we mee!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Briljante tip. *noteert*quote:Op donderdag 17 september 2009 01:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, wat een klote verhaalquote:Op donderdag 17 september 2009 09:10 schreef oh-oh het volgende:Duimen jullie heel hard mee dat het goed komt met Bammie?
Gelukkig dat het goed komt met het hondje! En met jouw duim!quote:Op donderdag 17 september 2009 09:37 schreef Qwea het volgende:
nou, met het hondje is alles goed. Verband is er af en in principe hoeft het hondje ook niet terug te komen bij shirley.
Ik ga een gedragstherapeut proberen
Gelukkig Q! En fijn dat het met je duim waarschijnlijk ook goed komt!quote:Op donderdag 17 september 2009 09:37 schreef Qwea het volgende:
nou, met het hondje is alles goed. Verband is er af en in principe hoeft het hondje ook niet terug te komen bij shirley.
Ik ga een gedragstherapeut proberen
Baloe wilde het hondje niet loslaten en toen heeft Q d'r hand in zijn mond gestopt om open te wrikken.quote:Op donderdag 17 september 2009 09:52 schreef oh-oh het volgende:
Oh had ie Q ook nog in dr duim gebeten?
Nou, da heeft vriendin net gebeld, nog helemaal geen verandering bij Bammie helaas, ze ziet het echt heel somber in
quote:Op donderdag 17 september 2009 09:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Q. ik dacht dat Balou altijd een muilkorf om had?
Nou idd...denk je ff gezellig bij te lezen met een bakje koffie.quote:Op donderdag 17 september 2009 10:27 schreef Loveless85 het volgende:
Wat een ellende allemaal ineens
En vooral niet van die New Age muziek met kabbelend water opzetten om bij in slaap te vallen.quote:Op donderdag 17 september 2009 01:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit lijkt heel erg op Amyloïdose, wij hebben daar een 5 jaar oude Shar-Pei aan verloren. Het komt veel bij peibies voor, daarom nemen we nooit meer een Pei.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:05 schreef oh-oh het volgende:
Nou, Bammie is stabiel nu, maar zijn nieren zijn afwijkend, zijn milt is stuk en hij heeft een bloeding in zijn maag. Ze moeten hem opereren maar daarvoor moet hij eerst wat opknappen, en dan is het nog maar de vraag wat er psies mis is met zijn nieren of ze hem kunnen redden, milt kan hij wel zonder. Wss is het een aangeboren afwijking
Anders doe je niet eigenwijs en zorg je dat je je duim behoudtquote:Op donderdag 17 september 2009 12:27 schreef Qwea het volgende:
Ik mag niet naar school omdat ik niet mag computeren![]()
Mijn hand moet tot en met maandag rust houden en hoog in de mitella blijven. De wond is helemaal ontstoken. Maandag om 13:30 moet ik terug komen.
Ik ben eigenwijs en ga thuis wel af en toe wat doen aanj school
Hopelijk niet voor Rabiës, daar wordt je een partij ziek vanquote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 13:30 schreef MissBliss het volgende:
Nou ja, Re is niet thuis en ik was het zelf niet iig
Maar in huize Ingetje poept iedereen dus naast de etensbakjes?
Lolquote:Op donderdag 17 september 2009 13:30 schreef MissBliss het volgende:
quote:Op donderdag 17 september 2009 13:30 schreef MissBliss het volgende:
weet je hoe traag dat gaatquote:Op donderdag 17 september 2009 12:31 schreef Morretje het volgende:
Met 1 hand typen!![]()
Als je die arm maar in de mitella houdt en om je nek!
nope. 2 jaar geleden heeft poekie me gebeten bij shirley en toen heb ik al tetanus gehad. Ik heb wel vet lekkere penicillinequote:
Tingeltje schmingeltje. Wees blij dat de tv niet op Helicopter Man stond toen hij aan gingquote:Op donderdag 17 september 2009 14:28 schreef Loveless85 het volgende:
Zo!
Ik werd vannacht nog onverwachts gewerkt door een van de poezen die leuk dacht te zijn en met dr ass op de afstandsbediening ging zitten en dus de TV aanfloepte![]()
En die TV maakt best een flink hard tingeltje bij het aan- en uitzetten, zeker als je net een beetje in slaap begint te vallen
nou de TV maakt gewoon zo'n geluidje bij het aan- en uitzetten, dat is zeg maar harder dan het volume waar hij op staat, want het geluid loopt meestal via m'n versterkerquote:Op donderdag 17 september 2009 14:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Tingeltje schmingeltje. Wees blij dat de tv niet op Helicopter Man stond toen hij aan ging![]()
Het inmiddels door Static gesloten Palinggate topic al bijgelezen? Of nee, dat kan je beter bewaren tot je thuis bent![]()
Dus moet dat dier maar helse pijnen lijden?quote:Op donderdag 17 september 2009 14:54 schreef oh-oh het volgende:
Ze moeten van de da nog even afwachten of de medicijnen niet toch nog aanslaan...
Geloof me, we stonden nog geen 4 weken geleden voor die beslissing dus dat weten we ook wel. Mijn vriendin was er bij toen ik Frits liet inslapen.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:55 schreef Loveless85 het volgende:
Om even iets te 'lenen' wat Elisa bij DTH zei; soms is euthanasie het mooiste wat je voor een beest kan doen
Ik doe een ict opleiding, ik kan niks beginnen zonder een pcquote:Op donderdag 17 september 2009 14:13 schreef Greys het volgende:
Q, als je niet naar school mag omdat je niet mag computeren, dan ook niet thuis teveel gaan computeren he?
We kennen je een beetje....
(En kan je op school echt niets zonder computer doen dan?)
Nog iets gehoord van de baasjes van het hondje zelf?
En toch maar weer een muilkorf voor die Dikke dan? Wel zonde dat het weer moet, maar het lijkt me duidelijk dat het nodig is
Nee ze willen niet dat ie suf wordt omdat ze dan zijn vitale signalen niet goed kunnen inschatten.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:58 schreef Greys het volgende:
Tuurlijk moet je het een kans geven, maar kunnen ze hem dan niets geven om die vreselijke pijn te bestrijden zolang dan?
Altijd moeilijk, deze keuzes.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee ze willen niet dat ie suf wordt omdat ze dan zijn vitale signalen niet goed kunnen inschatten.
Uiteraard, ik bedoel het ook niet alsof ze de boel onnodig rekken, maar het is gewoon een mooie uitspraak, en soms inderdaad waar. Maar zeker in zo'n geval moet je heel zeker weten dat je alle andere opties gehad hebtquote:Op donderdag 17 september 2009 14:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geloof me, we stonden nog geen 4 weken geleden voor die beslissing dus dat weten we ook wel. Mijn vriendin was er bij toen ik Frits liet inslapen.
Maar dit is een jonge hond die gisteravond nog springlevend en gezond was, dus mss moet je t ook een kans geven natuurlijk.
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:14 schreef MissBliss het volgende:
Wat verschrikkelijk sneu van dat hondje
Dat is nog haast het meest verschrikkelijke eraan.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:20 schreef oh-oh het volgende:Ik snap echt niet hoe een hondje zo van de ene op de andere dag op sterven na dood kan zijn.
Wat is het toch vreselijk oneerlijk soms...
Vreselijk, heel veel sterkte. Ik zie me vorig jaar februari nog om 23.30 met een dood Bulletje in m'n armen zitten, die door een vreselijk k*t wijf is doodgereden.quote:Op donderdag 17 september 2009 15:20 schreef oh-oh het volgende:Ik snap echt niet hoe een hondje zo van de ene op de andere dag op sterven na dood kan zijn.
Wat is het toch vreselijk oneerlijk soms...
Sterkte oh-oh, ook voor je vriendenquote:Op donderdag 17 september 2009 16:20 schreef oh-oh het volgende:
Ze zijn onderweg naar het crematorium, het is niet te bevatten , lieve kleine BamBam is er niet meer.
Rust zacht vriendje....
Dat is goed klote. Heel veel sterkte ermee!quote:Op donderdag 17 september 2009 16:20 schreef oh-oh het volgende:
Ze zijn onderweg naar het crematorium, het is niet te bevatten , lieve kleine BamBam is er niet meer.
Rust zacht vriendje....
Ik heb een heel bescheiden modelletje. Gewoon een hokje onderin en daarbovenop een paaltje met een plankje.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:03 schreef Loveless85 het volgende:
Ik moet denk ik maar eens een nieuwe krabpaal, deze word beetje klein en geen uitdaging meer voor Mips, maar gezien dat m'n flatje niet zo groot is, is dat altijd weer een lastige afweging, ik vind het ook niet echt cool als het té dominant aanwezig is zeg maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb een heel bescheiden modelletje. Gewoon een hokje onderin en daarbovenop een paaltje met een plankje.Allen ze moet 'm niet.
Ja ik heb ook zoiets, zelfs nog iets kleiner, speciaal voor kittens, maar het is niet echt interessant meer voor d'r, ze is natuurlijk ook al wel heel wat met haar 4 1/2 maandjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan krijgt Mips de roequote:Op donderdag 17 september 2009 17:15 schreef Greys het volgende:
Mips vraagt deze voor Sinterklaas. Dan weet je dat vast.
[ afbeelding ]
[..]
Ik heb een heel bescheiden modelletje. Gewoon een hokje onderin en daarbovenop een paaltje met een plankje.Allen ze moet 'm niet.
Toen ik die spoiler opende leek het net of je je kat een rotschop verkocht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Wat een geniaal apparaat, als ik ooit nog eens ruimte over heb!!!quote:Op donderdag 17 september 2009 17:15 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik al. Het heet 'huiskamer'.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat een geniaal apparaat, als ik ooit nog eens ruimte over heb!!!
[..]
Ik had hier een foto van de krabpaal verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: balkje opzij schuiven Ingetje
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Het is geen sieraad voor je kamer nee. Maar ik heb nog geen enkel kattenaccesoire gezien wat dat wel isquote:Op donderdag 17 september 2009 @ 18:28 schreef Loveless85 het volgende:
Die Cat Mountain is lelijk![]()
Maar Bruno is wel cool, straks ff passen en meten, eerst ff eten
ja dat rijmt
Hihiquote:Op donderdag 17 september 2009 @ 18:30 schreef Cat22 het volgende:
Als je ruimtegebrek hebt lijkt mij de Cat Mountain wel geschikt. Al vraag ik me af hoe stevig het materiala is. Zou dat na een paar keer klimmen niet voor haaltjes en scheuren zitten?
Heb je een plekkie over, dan zou ik voor Bruno gaan! Kunnen ze lekker klimmen, krabben en spelen. De reviews klinken goed en hij is niet duur. Ik zou hem bijna zelf gaan kopen....
Maar heb als kattevrouwtje nog altijd de rare overtuiging dat ik geen krabpalen in mijn woonkamer wil. Ze kunnen bij mij al genoeg klimmen en springen zonder zo'n ding.
Bruno ziet er evengoed wel sexy en subtiel uit.En met drie katten, waarvan twee speeldozen en één kampioen krabpaalliger (in zijn slaapkamer) is het misschien toch een goede investering.
*twijfelt*
Nare MB! Mij op rare ideeën brengen!
Oh het is voor aan de deur, hmm geen optie. Mips blijft spelen met iets tot het stuk is, dus het moet wel redelijk solide zijnquote:Op donderdag 17 september 2009 18:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het is geen sieraad voor je kamer nee. Maar ik heb nog geen enkel kattenaccesoire gezien wat dat wel is
Nah ik denk toch niet dat hij past, ik moet iets hebben wat maar iets van 30 cm diep is, maar best 80cm breed mag zijnquote:
Op Zooplus hebben ze heel veel palenquote:Op donderdag 17 september 2009 @ 18:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah ik denk toch niet dat hij past, ik moet iets hebben wat maar iets van 30 cm diep is, maar best 80cm breed mag zijn
Ooooh die wil ik in het blauw!!quote:Op donderdag 17 september 2009 17:15 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ondanks dat dat heel apart klinkt ga ik zo toch es kijken.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Op Zooplus hebben ze heel veel palen
quote:Op donderdag 17 september 2009 18:43 schreef ferrari_rood het volgende:
toch nog zo snel gegaan met bambam sterkte ermee oh-oh en bazin.
Bruno is wel leuk ja cat mountain ook wel maar die ziet er niet zo stevig uit.
Ik ben lichtelijk gepikeerd.Ik zou er ook klaar mee zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Anders moet je je even aanmelden voor de nieuwsbrief, krijg je 10% korting!quote:Op donderdag 17 september 2009 @ 18:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ondanks dat dat heel apart klinkt ga ik zo toch es kijken.
Heb ergens nog een kortingding ofzo, deze paal komt er ook vandaan nl.
Maar thanks voor de inspiratie enniewee
Ja dat had ik dus ook, alleen die gaat al naar mn spam, want ze sturen gelukkig ook niet direct 3 mails per week dan ofzoquote:Op donderdag 17 september 2009 18:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Anders moet je je even aanmelden voor de nieuwsbrief, krijg je 10% korting!
(Ik heb helaas al mn e-mailadressen daarvoor al een keer gebruikt)
Ah ok. Ik hoop dat je snel van je griepje af bentquote:Op donderdag 17 september 2009 19:00 schreef ferrari_rood het volgende:
nee hee mijn schoonzus is zwanger en eet 1x in de week bij mijn schoonouders. Mijn schoonmoeder kookt dan. Maar die kon dus eigenlijk niet. dus zal ik komen koken voor schoonzus/zwager* ferrari_rood vriend en mezelf. Nu deed mijn schoonmoeder het toch maar zelf. Toen was ik er klaar mee. mijn schoonzus wil niet koken nu ze bijna uitgerekend is te vermoeiend ik ben een beetje grieperig dus niet erg duidelijk vrees ik sorry.
/ me (zonder de spatie) geeft dan zo'n tagquote:Op donderdag 17 september 2009 19:03 schreef ferrari_rood het volgende:
waarom krijg ik nu in 1x rode letters? ik denk dat ik maar niks belangrijks meer moet gaan doen dat gaat vast ook mis
Als sexy Bruno jouw huiskamer heeft betreden, wil je me dan een review geven?quote:Op donderdag 17 september 2009 18:36 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga gewoon voor Bruno heb ik zojuist besloten
Wat punten, hoofdletters en komma's hadden wellicht geholpen bij deel 1. Ik moest ook een paar keer lezen.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:24 schreef Ingetje79 het volgende:
* Ingetje79 is vrouw en snapt het ook niet helemaal![]()
![]()
Ennieweej...tukkietijd!
Surequote:Op donderdag 17 september 2009 @ 19:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als sexy Bruno jouw huiskamer heeft betreden, wil je me dan een review geven?
Op de foto's ziet hij er voor een krabpaal niet lelijk uit (ik heb zelfs het hoekje waar hij moet staan al opgemeten) maar ik vraag me altijd af hoe stevig zo'n ding in werkelijkheid is. Zit vaak een hoop verschil in.
Heb je aparte receiver? Of een smartcard voor direct in je TV?quote:Op donderdag 17 september 2009 19:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat punten, hoofdletters en komma's hadden wellicht geholpen bij deel 1. Ik moest ook een paar keer lezen.
KutZiggo! Gisteren bij de Servicebus het digitale TV pakket gekocht,
Smart Card deed het niet. Zou die jongen het vandaag oplossen en me om 17.00 uur terugbellen om te activeren. Kon ietsje later worden.![]()
Het is nu 'ietsje later' en ik heb nog steeds geen digitale TV. En de klantenservice is pokkedruk.
Gister nog een nieuwe receiver (en dus smartcard) van de UPC gehad, die was met 1 belletje idd geactiveerdquote:Op donderdag 17 september 2009 19:44 schreef Greys het volgende:
Kan je die card niet online activeren? Vaak wel, namelijk.
Ik heb zo'n HDD digitale recorderontvangerding. En een oude smartcard die niet meer actief is.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je aparte receiver? Of een smartcard voor direct in je TV?
ONLINE mop, niet met een belletje. Kan ook vaak.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gister nog een nieuwe receiver (en dus smartcard) van de UPC gehad, die was met 1 belletje idd geactiveerd
Ik ben benieuwd! Zooplus is wel een goede zaak, al een paar keer besteld en ze bezorgen keurig.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Sure
De reviews zeggen allemaal dat ie heel stevig en solide is
Ik laat het weten zodra ie er is
Poepjequote:Op donderdag 17 september 2009 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
ONLINE mop, niet met een belletje. Kan ook vaak.
Catje, hier. Binnen 5 minuten zou hij moeten werken.
Wel het nummer even opschrijven, dan de kaart er in proppen, tv aan en dan activeren
Zie je vanzelf het beeld verschijnen.
http://www.ziggo.nl/mijnziggo/gegevens/registreer-smartcard
Vrouwen, soms zijn ze zo stom nog niet
Hij snapt hetquote:Op donderdag 17 september 2009 19:53 schreef Cat22 het volgende:
Komt vast doordat knul vanmiddag al voorbereidend werk heeft gedaan. Mánnen! Zorgen dat je er helemaal klaar voor bent. En als je ze nodig hebt niet terugbellen.
Ligt vast een sigaret te roken.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij snapt het![]()
Als hij tenminste zelf al wel helemaal klaar was en nu slaapt danwel TV kijkt
Wie praat er hier over sex?quote:Op donderdag 17 september 2009 20:03 schreef Greys het volgende:
Het is nog niet eens half twaalf (*) en het gaat alweer over sex.
Ik ben trots op ons!
* In Slank in LIF 'mochten' we pas na half twaalf over sex praten. Toch Elisa?![]()
Oh neem me niet kwalijkquote:Op donderdag 17 september 2009 20:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wie praat er hier over sex?Ik wil best een foto plaatsen van mijn poes.
Nope: bandje met bladibla dat het erg druk is en ze je niet snel kunnen helpen etc. Daarvoor ga ik niet aan de lijn hangen á 10 cent per minuut.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:12 schreef Greys het volgende:
Cat, is er niet door te komen bij die klantenservice dan?
quote:Op donderdag 17 september 2009 20:13 schreef Loveless85 het volgende:
Boooh MissBliss heeft niks gelogen, ze hebben echt een partij flinke palen bij Zooplus, dik, dun, breed, smal, lang, kort.
quote:Op donderdag 17 september 2009 20:22 schreef Greys het volgende:
Pas nou op Loveless, straks denkt Cat weer dat het over sex gaat
I rest my casequote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh neem me niet kwalijk
Dan was het vast mijn verknipte geest die bij die opmerkingen aan sex dacht.
I'm doomed
I rest my case!quote:
Ew! Da's toch echt wel een fouterdanfout programma!quote:Op donderdag 17 september 2009 20:25 schreef Greys het volgende:
Wat een ontzéttende griebel, die gozer van 'Date my mom'.
En ja, dat kijk ik ja
Koffer?quote:Op donderdag 17 september 2009 20:26 schreef Greys het volgende:
Het is wat, met die rustende koffers!
Ja maar goed, alles beter dan GTSTquote:Op donderdag 17 september 2009 20:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ew! Da's toch echt wel een fouterdanfout programma!![]()
Hoezo nep, hoezo ingestudeerde gesprekjes? Is hun ene hersencel meteen actief.
* Cat22 is enigzins ongerust omdat ze wel meteen weet over welk programma G. het heeft*
Ja, we zijn ook helemaal niet nieuwsgierig nu.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:37 schreef Loveless85 het volgende:
Buuuh ik ga nooit meer Dumpert kijken, ik deed een beetje doodgaan van binnen, maar ik zal het jullie besparen
Een combinatie van die eerste 2, en een beetje van nummer 3.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, we zijn ook helemaal niet nieuwsgierig nu.
Was het vies? Zielig? Eng? Wát????
Neeee niet diertjesquote:Op donderdag 17 september 2009 20:44 schreef Greys het volgende:
Maar zielig als in 'wat een zielige gast' of zielig als in lievediertjeszielig?
Indien het tweede, say no more. Dan wil ik het niet weten of zien.
Waarom klik ik ook op zulke dingenquote:Op donderdag 17 september 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
Ing, doe je dat elke avond eigenlijk, dat beroemde tukkie van je?
En ben je daarna niet zo sloom als een aap?
Loveless, dat filmpje, shocking, die minipiem0ls!
Als ik verder niets heb 's avonds kruip ik graag een uurtje onder m'n dekbed ja...en nee, ik word pas duf als ik langer dan een uur blijf liggen.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
Ing, doe je dat elke avond eigenlijk, dat beroemde tukkie van je?
En ben je daarna niet zo sloom als een aap?
Loveless, dat filmpje, shocking, die minipiem0ls!
Ik kan dat echt niet, dan slaap ik meteen een paar uur en kan ik s'nachts slapen, of ik ben zo duf als een konijnquote:Op donderdag 17 september 2009 20:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als ik verder niets heb 's avonds kruip ik graag een uurtje onder m'n dekbed ja...en nee, ik word pas duf als ik langer dan een uur blijf liggen.
Tukkies FTW
Nieuwsgierigheid FTW!quote:Op donderdag 17 september 2009 20:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom klik ik ook op zulke dingen![]()
Ben ook wel es om half 12 oid wakker geworden met de pannen nog op het aanrechtquote:Op donderdag 17 september 2009 20:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik kan dat echt niet, dan slaap ik meteen een paar uur en kan ik s'nachts slapen, of ik ben zo duf als een konijn
JA!quote:Op donderdag 17 september 2009 20:59 schreef Greys het volgende:
Oh jongens, ben ik heel raar als ik in een topic over 'Welke film te kijken tijdens de eerste date na een zelfgeknutseld etentje' een DVD van Hans Teeuwen heb aangeraden?![]()
Da's toch veel leuker dan op je eerste date nerveuzerig een kleffe film te gaan zitten kijken?![]()
Ik heb altijd trek in een beschuit met hagelslag als ik een uurtje geslapen heb op een niet-slapen-tijdstipquote:Op donderdag 17 september 2009 21:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ben ook wel es om half 12 oid wakker geworden met de pannen nog op het aanrecht![]()
Sindsdien zet ik de wekker op 45 minuten met 2 snoozjes.
Is goed voor je spijsvertering; de after-dinner tuk
Serieus? Op je EERSTE date?quote:Op donderdag 17 september 2009 21:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
JA!
Een saaie kleffe romcom is veel safer
Doe je dan nooooit es een lekker tukkie?quote:Op donderdag 17 september 2009 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb altijd trek in een beschuit met hagelslag als ik een uurtje geslapen heb op een niet-slapen-tijdstip
Zo van.. wakker... ontbijt!
En ik ontbijt dus helemaal nooit, dus ik snap het niet
[..]
Serieus? Op je EERSTE date?
Nah op de allereerste doe ik altijd liever iets op 'neutraal' terrein, ergens wat eten of drinken, en als dat dan leuk is evt. een biosje. Maar de ervaring heeft me geleerd dat je niet teveel van tevoren moet inplannen, valt het dan tegen zit je een hele avond je te vervelenquote:
Niet op mijn eerste date nee!quote:Op donderdag 17 september 2009 21:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doe je dan nooooit es een lekker tukkie?![]()
Jaquote:En ik haat filmkijken sowieso, dus met een cabaretier zit je in mijn geval een stuk veiliger.
Lekker hinniken op je 1ste date
Makkelijk om te zeggen 'Goh zullen we nog ff een drankje/filmpje/weetikwat pakken' dan 'Goh eigenlijk val je me vies tegen, laat die bios maar zitten, ik smeer 'm'...[/quote]quote:Op donderdag 17 september 2009 21:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah op de allereerste doe ik altijd liever iets op 'neutraal' terrein, ergens wat eten of drinken, en als dat dan leuk is evt. een biosje. Maar de ervaring heeft me geleerd dat je niet teveel van tevoren moet inplannen, valt het dan tegen zit je een hele avond je te vervelen![]()
Zoenen!quote:En Greys, wat doe jij graag op de eerste date?
Jij wel jaquote:Op donderdag 17 september 2009 21:10 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kan echt niet even slapen, dan ben ik uren out.
Hele middag aan het zwembad hangen, een paar wijntjes wegtikken, douchen, in bedje gaan liggen en daarna met je duffe harses de boulevard op en eten en weer wijntjes wegtikken.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij wel ja
Oh weet je wat wel lekker is, op vakantie even een 'boekje in bed lezen' voordat je gaat douchen en gaat eten 's avonds. Alleen dat je dan met je boekje in bed stapt en vervolgens steeds binnen 2 minuten in een diepe slaap bent (en dan dus geen trek meer hebt in je avondeten).
"Ja zo'n hitler groet doet ie dan 's ochtends. Met zo'n Duitse helm op!"quote:Op donderdag 17 september 2009 21:11 schreef Harajuku. het volgende:
Oh, en doe dan Najib, Greys
Hans TeeuwenIk begrjip die mensen niet. Theo Maassen
Aquote:Op donderdag 17 september 2009 21:21 schreef Greys het volgende:
'Wijntjes wegtikken'
Ik drink haast nooitDus als ik dan met jou mee zou doen op vakantie zou ik 's middags al dronken zijn
Oh, ik neem gewoon nog even een wodka redbull
Ik vind Hans T. geweldig. Grof, maar geweldig.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
"Ja zo'n hitler groet doet ie dan 's ochtends. Met zo'n Duitse helm op!"
www.worldservants.nlquote:Op donderdag 17 september 2009 21:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
A
L
C
O
![]()
Maar das wel een goeie vakantie Ingetje, persoonlijk bouw ik altijd liever scholen in Afrika voor de minderbedeelden, maar het is maar waar je je genoegdoening uithaalt
Ik vond Plien en Bianca wel leukquote:Op donderdag 17 september 2009 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind Hans T. geweldig. Grof, maar geweldig.
Brigitte Kaandorp kan ik ook om gillen, behalve dan om de laatste show die ik gezien heb, want toen was ze in het echte leven net gedumpt door haar man voor de buurvrouw en toen gingen alle liedjes over 'zij is mooi en ik ben lelijk' en dat soort dingen. Te depri voor woorden, ik kon me nog net beheersen om niet voor de tram te springen toen ik het theater uit kwam
Uhuhquote:Op donderdag 17 september 2009 21:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
www.worldservants.nl
Veel plezier
Volgens mij moet ik even bijlezenquote:Op donderdag 17 september 2009 21:32 schreef nokwanda het volgende:
Heeft eigenlijk nauwelijks zin om hier nog een tvp te zetten, he.
Maar ik wil oh-oh en haar vrienden nog even veel sterkte wensen
En die vind ik niets. HAHAHA IK GA SCHREEUWEN MET EEN RARE STEM EN NU BEN IK LEUL WEHEHHEEHEHEHquote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 21:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vond Plien en Bianca wel leuk.
Meiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisje!quote:
De Hellumquote:
Jaaaa, dies goed he?quote:Op donderdag 17 september 2009 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Meiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisje!
En "Kamperen" kan ik wel 20 keer achter elkaar zien
Altijd de boel schuuuuuuuuuuuuuuuuuuin afknippenquote:Op donderdag 17 september 2009 21:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De Hellum![]()
Schikt het? Neeeej!
quote:Op donderdag 17 september 2009 20:03 schreef Greys het volgende:
Ik ben trots op ons!
* In Slank in LIF 'mochten' we pas na half twaalf over sex praten. Toch Elisa?![]()
nee, nog niet. Ga ik even zoeken danquote:Op donderdag 17 september 2009 21:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Poezen zijn leuk he?![]()
Hoi Nok![]()
Verhaal op de site al gelezen?
Ik heb thuis een Auping van 20000 guldenquote:Op donderdag 17 september 2009 21:38 schreef Greys het volgende:
Ik vind het hé-le-maal niksssssssssss *wapperhandje*
OMGquote:Op donderdag 17 september 2009 21:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog net op tijd
Ik kan het niet vinden op de site. Helpquote:Op donderdag 17 september 2009 21:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Poezen zijn leuk he?![]()
Hoi Nok![]()
Verhaal op de site al gelezen?
* meldtquote:Op donderdag 17 september 2009 20:03 schreef Greys het volgende:
Ik ben trots op ons!
http://www.dierenthuis.nl(...)l.php?verhaal_id=201quote:Op donderdag 17 september 2009 21:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik kan het niet vinden op de site. Help
Die half twaalf haalden we niet altijd he?quote:
Vroeg naar bed met de beeb! *wink wink*quote:Moeders is weer thuisgebracht; vroeg naar bed vanavond
Gesjellig!quote:Op donderdag 17 september 2009 21:48 schreef Greys het volgende:
Zeg popjes, zullen we niet zoals vorig jaar de boel laten verwateren maar gewoon binnenkort even afspreken ergens in de buurt van... laten we zeggen... Amersfoort? Wat eten, drinken, kleppen, terwijl we niet zo druk zijn met dieren aaien en spullen uitladen?
Geen verplichtingen, wie niet wil komt niet en wie wel wil komt wel.
Doen?
Toch niet pas als we aan de volgende beginnen?quote:Op donderdag 17 september 2009 21:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gesjellig!![]()
Beetje napraten![]()
Als we zijn bijgekomen van deze actie en de volgende beginnen moet er gewoon een een afteroverdrachtdinner komen!
Stemt vooooorquote:Op donderdag 17 september 2009 21:48 schreef Greys het volgende:
Zeg popjes, zullen we niet zoals vorig jaar de boel laten verwateren maar gewoon binnenkort even afspreken ergens in de buurt van... laten we zeggen... Amersfoort? Wat eten, drinken, kleppen, terwijl we niet zo druk zijn met dieren aaien en spullen uitladen?
Doen?
Ja...quote:Op donderdag 17 september 2009 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Toch niet pas als we aan de volgende beginnen?
Ik dacht meer aan iets rond over een week of drie/vier ofzo!
Ik had heel stiekem wel een restaurantje ofzo willen doenquote:Op donderdag 17 september 2009 22:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja...
Maar ik bedoel meer na de volgende actie, dat we dan direct iets eetbaars er achter aan gooien.
Nu was het 7 weken je uit de naad regelen, eindelijk overdracht en weer de auto in.
Beetje een domper vond ik
ja!quote:Op donderdag 17 september 2009 21:48 schreef Greys het volgende:
Doen?
Uhuh dat gevoel had ik ook wel. Maar wij hadden sowieso Maes die al dinerplannen had, dus voor Maes, Greys, mij had het toch al het einde betekent. Volgende keer gewoon in de planning opnemen, dan maar geen Mac vooraf ofzoquote:Op donderdag 17 september 2009 22:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja...
Maar ik bedoel meer na de volgende actie, dat we dan direct iets eetbaars er achter aan gooien.
Nu was het 7 weken je uit de naad regelen, eindelijk overdracht en weer de auto in.
Beetje een domper vond ik
Nee, je hebt nu eenmaal een monatoetjequote:Op donderdag 17 september 2009 22:04 schreef Qwea het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAH die foto op DTH. die onderste bij ons verhaal. Hadden ze geen betere foto?
Je mist me hèquote:Op donderdag 17 september 2009 21:48 schreef Greys het volgende:
Doen?
Anders ik welquote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 22:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, je hebt nu eenmaal een monatoetje
Nee, dat ging wel eens misquote:Op donderdag 17 september 2009 21:46 schreef Greys het volgende:
Die half twaalf haalden we niet altijd he?
Die viel om 19:30 al omquote:Vroeg naar bed met de beeb! *wink wink*
ik val ook altijd om 19:30 omquote:Op donderdag 17 september 2009 22:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat ging wel eens mis
[..]
Die viel om 19:30 al om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |