Succes Qwea!
Pfffff ik ben ook weer helemaal over de zeik hier.
Ik was gisteren toch spaghetti eten bij mn beste vrienden?
Zij hebben ook twee chineesjes en zojuist belde mn vriendin me helemaal over de zeik dat BamBam bij de DA ligt met accuut leverfalen
Ik snap dr echt geen zak van, ik was gisteren tot 23.30 daar, niks aan het handje.
Vannacht issie uit bed gevallen om een uur of 5 en met wandelen om 5.30 zakte hij wat door zijn pootjes, dus haar man maakte haar wakker om te zeggen dat ze hem in de gaten moest houden ivm hersenschudding of zo en is gaan werken.
Zij is opgestaan, dochterlief aangekleed, Bammie werd steeds suffer, dus DA gebeld, ze mocht meteen om 9.00 als eerste komen en moest bellen als het slechter ging. Ze moest dr dochter naar het KDV brengen, dus extra vroeg gegaan, hondje mee, en met dat ze daar stond was het hondje ineens helemaal geel en zakte hij helemaal weg. Plankgas naar DA, die schrok zich helemaal rot, accuut leverfalen, geen idee hoe het komt en ook geen idee of ie dat overleefd. Hij is nu daar en de DA belt als het beter of slechter gaat , maar het zou heel goed de laatste keer kunnen zijn dat ze hem gezien heeft
Ik ben dr echt misselijk van...
Het is dezelfde vriendin die met mij mee was met Frits laatst, en nu kan ik niet weg omdat gisteren die stomme stinkcollega van de trap geflikkerd is en dr dus anders niemand is. Maar die vriendin zit ook op dr werk nu.
Duimen jullie heel hard mee dat het goed komt met Bammie?