Hij is misleidend.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:57 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ghe, die TT valt ook anders te lezen.
Wáárom mis je mijn subtiele humor? Vertel het me.quote:
OK, nu is het jouw zieke brein.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:06 schreef Quir het volgende:
[..]
Wáárom mis je mijn subtiele humor? Vertel het me.
Ik klikte 't aan vanwege de andere manier waarop 'ie te lezen was.
En wie zei dat ik het niet over de bobslee-lessen had?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:11 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
OK, nu is het jouw zieke brein.
Je kunt het in seksuele context zien, ik associeerde het weer met bobslee-lessen.
Ja, hartverwarmende foto'squote:
You know I'm right.quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:17 schreef Quir het volgende:
[..]
En wie zei dat ik het niet over de bobslee-lessen had?
En het ergste is, als de tekenstijl er niet zo klote uit zag had ik er nog 'n aflevering van geprobeerd ook.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:29 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Ga maar The Goode Family kijken, kun je lachen.
Weet ik. Maar het verhaaltje dat vertelt wordt is erg goed. Het is maar 20 minuutjes, the agony!quote:Op woensdag 16 september 2009 00:32 schreef Quir het volgende:
[..]
En het ergste is, als de tekenstijl er niet zo klote uit zag had ik er nog 'n aflevering van geprobeerd ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Gelukkig heeft deze thread al een shitload aan trouwpics, dus de mijne voegen niks meer toequote:Op dinsdag 15 september 2009 21:41 schreef lezzer het volgende:
Maar, nog effe over die kont (), ze zeggen dan wel eens this thread is worthless without pics...
Dus....
*tap tap tap*
Wij niet, bij mijn weten. Niet in 't dagelijks leven en ook niet tijdens ons feestje.quote:Op woensdag 16 september 2009 00:23 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Vraag ik me af trouwens, waarom lijken die bruiden altijd op elkaar? En is dat met stelletjes ook zo?
Niet zo vaak hoor.quote:Op woensdag 16 september 2009 08:19 schreef lezzer het volgende:
Ha Erik![]()
![]()
En je bent wél een engel![]()
Toch?
Neequote:Op woensdag 16 september 2009 18:20 schreef Vanyel het volgende:
@ lezzer
Geen sjansprofiel neem ik aan?
quote:Op woensdag 16 september 2009 21:00 schreef soapie het volgende:
Hahaha, of ik heb geen tijd, of ik heb niks te melden......
Ja dat is idd met drie ballen hahahaquote:Op donderdag 17 september 2009 15:38 schreef lezzer het volgende:
[n00bmodus aan]
Dat is dus gewoon met 3 ballen, twee witte en een rode?
[/n00bmodus]
Ik heb vroeger wel veel gebiljart, maar dat stelde niet veel voor. Paaltjesbiljart (schijnt bijna niemand te kennen) en poolen. Maar héél informeel. Zal ik maar zeggen
Auto, veel verkeer, je reed veel te hard en toen je had geparkeerd en uitstapte, kwam er net een auto langs. Einde lezzerquote:
Ah bah, ik heb net een aflevering van Medium gekeken.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Auto, veel verkeer, je reed veel te hard en toen je had geparkeerd en uitstapte, kwam er net een auto langs. Einde lezzer
Was behoorlijk geschoktWerd niet echt lekker wakker daarna in ieder geval.
waaromquote:Op donderdag 17 september 2009 18:27 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Oh ja!
Ik heb gisteren afgesproken met leuk meisje. Was gezellig, samen op de bank gelegen enzo. Zou nog zowat uit de hand lopendus toen ben ik maar naar huis gegaan. Verdomme.
ohw wacht ja... je bent een vrouw en niet een manquote:Op donderdag 17 september 2009 19:03 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Omdat zij dr leventje nog niet op de rit heeft en ik ben niet van plan om mijn leven op de kop te zetten voor iemand die zo ver weg woont. Dan heeft het geen zin om te blijven slapen, want dan is het toch een eenmalig avontuurtje.
Veel plezier!quote:Op donderdag 17 september 2009 19:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik ga zo maar naar station lopen.. krijg zo een hond te loge
Oh, wat een teleurstellende droomquote:Op donderdag 17 september 2009 17:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Auto, veel verkeer, je reed veel te hard en toen je had geparkeerd en uitstapte, kwam er net een auto langs. Einde lezzer
Was behoorlijk geschoktWerd niet echt lekker wakker daarna in ieder geval.
In welk opzicht?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:03 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh, wat een teleurstellende droom
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en terwijl ik dit upload posten mensen opeens wel volzinnen.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en terwijl ik dit upload posten mensen opeens wel volzinnen.
uhu het erge is dat ik dus nu mijn hele huis loop te schrobben/opruimen/kettingroken etc omdat mijn huishoudelijke hulp langskomt, hoe sneu wil je het hebbenquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:02 schreef lezzer het volgende:
[..]
@Logician: klinkt als een filmscript![]()
Je woont vast niet in de buurt van Utrecht he?quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:58 schreef Logician het volgende:
Vanmiddag komt mijn schoonmaakhulp
Ik durfde het al niet te vragenquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je woont vast niet in de buurt van Utrecht he?
Poetst ze ook een beetje goed? Ik zou zooo graag een goede schoonmaakster willen..
Helaas, Enschede..quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je woont vast niet in de buurt van Utrecht he?
Poetst ze ook een beetje goed? Ik zou zooo graag een goede schoonmaakster willen..
Wattuh?quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:37 schreef Logician het volgende:
Ik heb 5 corsetten (van die voor over een blouse) en meerde blousebody's besteld![]()
![]()
![]()
nietusquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:38 schreef Tha_Erik het volgende:
En dat allemaal voor de schoonmaakster.
zie plaatjesquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:39 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wattuh?
* lezzer loopt hopeloos achter blijkt wel weer.
ik heb 70D Tieten en Kont, maar verder slank zeg maar.. ik zal als ze er zijn een foto proberen te makenquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:47 schreef lezzer het volgende:
dat corset over die bloes kan ik nog niet helemaal plaatsen
Maar, dat zo'n soort bloezen bestaan zeg
Dat is wel handig natuurlijk.
Al moet je er wel een beetje een figuur voor hebben
Mooie foto!quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Foto's zijn altijd tof.
Ik heb vanochtend mezelf weer eens op de plaat gezet. Niet in korset ofzo, dat dan weer niet. Want dat zou inderdaad wel eng zijn
. Portretfotografie #13 (spam
).
Ja die is echt zoooooooo mooiquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:33 schreef lezzer het volgende:
Wat een prettige foto's posten jullie allemaal![]()
* lezzer laat het maar even zitten met foto's
Pinkfilmpje is tof, die cd is wel zo gaaf
Oh maar dat is eigenlijk helemaal niet zoals die andere foto. Dit is wel tof vind ik. En je kan het echt heel goed hebben ookquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:31 schreef Logician het volgende:
Oeh en eerste is binnen, heb even snel foto gemaakt hoe het er uitziet over een zwart topje
foto link
nog 15minquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:46 schreef lezzer het volgende:
Je kan het goed hebben ja
Is de poetshulp er al?
Op de cd is dat ook gaaf, dan hoor je de hele tijd niks, denk je dat de cd op is, begint ze in eens te praten.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat Pinknummer is echt heel tof. Word er een beetje... melancholisch van ofzo.
we kunnen ook daten zonder zijaanzijquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:57 schreef lezzer het volgende:
wheehehehe
Kunnen we al daten op zijaanzij.nl?
I have seen the rainquote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:58 schreef lezzer het volgende:
Oh, dat heb ik dus gemist, dat Pink naar Nederland komt...
bestel de concert dvd's ze heeft er 2quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:15 schreef lezzer het volgende:
Ja, maar ik heb pas net ontdekt dat ze toffe muziek maakt.
En die concerten zijn uitverkocht. Ook in Duitsland
I have seen the rain is niks. Simpeler wordt het niet. Ze heeft toch 100x sterkere nummers? Glitter in the air bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
I have seen the rain![]()
Ik heb haar in al 2x in concert gezien en in december weer
het gaat ook om de achterliggende redenquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:17 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
I have seen the rain is niks. Simpeler wordt het niet. Ze heeft toch 100x sterkere nummers? Glitter in the air bijvoorbeeld.
die kan jij dus ook wel waarderenquote:
Ik dacht dat dit jaar 1x Pink wel genoeg was. In maart ben ik dus wel geweest en na het tweede nummer had ik al spijt dat ik nog geen kaarten had gekocht voor december. Vroegah verkocht ze niet zo snel uit!quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:15 schreef lezzer het volgende:
Ja, maar ik heb pas net ontdekt dat ze toffe muziek maakt.
En die concerten zijn uitverkocht. Ook in Duitsland
Ik kwam pas uit de kast NA dat ik pink live had gezien en er geen twijfel mogelijk was... ik hou ook (en nu zelfs bijna alleen maar) van vrouwenquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit jaar 1x Pink wel genoeg was. In maart ben ik dus wel geweest en na het tweede nummer had ik al spijt dat ik nog geen kaarten had gekocht voor december. Vroegah verkocht ze niet zo snel uit!
Maarr ik hou goede moed voor marktplaats oid tegen die tijd.
Pink is gewoon leuk tot je haar live ziet. Dan word je stiekem een beetje verliefd. Of niet zo stiekem...
Mja euhm, ze schijnt ieg niet 1000% hetro te zijn terwijl ik daar echt wel van uit gingquote:
Ik kan niet begrijpen dat die het met Michael Douglas doetquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:18 schreef Logician het volgende:
ps: vanavond 3maal Catherine Zeta Jones op tv
[ afbeelding ]![]()
![]()
Helemaal mee eens, ze kan beter gewoon hier komenquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan niet begrijpen dat die het met Michael Douglas doet. Ja, misschien is het een hele lieve man, maar ze kan toch wel wat knappers en liefs krijgen
?
quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
echt waarom ontmoet ik alleen maar lesbo vrouwen die "gek zijn op iemand die ze niet kunnen krijgen" "stiekum al verliefd zijn" of "ex issues" hebben
maar jij hier voor het eerst of ben je nog van PRE knuffelzacht?quote:Op zondag 20 september 2009 20:37 schreef Totziens het volgende:
Dat is zeker waar, ben je er ook weer sneller vanaf... hoop ik dan maar
waarom dat dan??quote:Op maandag 21 september 2009 09:45 schreef Logician het volgende:
Nope thuis, ziektewet, afgekeurd voor het komende jr ...
Productiever.quote:Op maandag 21 september 2009 16:02 schreef Totziens het volgende:
Wat ik me dan afvraag hé, ben je dan productiever of besteed je meer aandacht aan randzaken?
speciaal voor jou:quote:Op maandag 21 september 2009 16:05 schreef dushigirly het volgende:
Die foto's zijn heel mooie op de eerste pagina! Maar ik had gehoopt dat er meer te vinden waren in dit topic...
maar goed dat ik dat dan wistquote:Op maandag 21 september 2009 16:32 schreef lezzer het volgende:
Ik wist niet eens dat daar een video van was
Oh ja en als je dan plannen ofzo (geen idee wat voor werk je doetquote:Op maandag 21 september 2009 16:07 schreef lezzer het volgende:
[..]
Productiever.
Ik ben erg snel afgeleid op m'n werk. Ook omdat ik de hele tijd gebeld wordt voor dingen tussendoor, mensen constant willen overleggen, en gewoon domweg kletsen met collega's.
Als ik thuis ben zit ik wel te fokken tussendoor, maar dat is nou net goed voor mij om niet afgeleid te raken. En op het werk doe ik dat sowieso toch ook
aahhhquote:Op maandag 21 september 2009 16:58 schreef lezzer het volgende:
Ja, dat zijn ze ook, maar ik had er effe geen puf voor hoor
Ik heb een heel zware/acute vorm van fibromyalgie ingeschaalt op een 10 door de artsen.. betekend dat ik eigenlijk altijd pijn heb, maar ook elk moment een acute aanval kan krijgen.quote:Op maandag 21 september 2009 11:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
nog wel op het werk.. zo door naar rotterdam (vanaf schiphol) naar rotterdam naar een revalidatie centrum om te kijken hoe we langdurig uitval kunnen voorkomen.
[..]
waarom dat dan??
dat zuigtquote:Op maandag 21 september 2009 17:32 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik heb een heel zware/acute vorm van fibromyalgie ingeschaalt op een 10 door de artsen.. betekend dat ik eigenlijk altijd pijn heb, maar ook elk moment een acute aanval kan krijgen.
Zo'n heb ik 4,5mnd geleden gehad ik zat toen op 14x morfine per dag/ziekenhuis etc.. en zelfs daar ging de pijn doorheen.
Meestal duren die aanvallen 3mnd.. momenteel zit ik op 6x morfine en 4x valium (als spierverslapper). Vaak en helaas veel pijn, soms goede dagen maar na elke goede dag mag 2 dagen plat ter boete doening omdat ik dan weer veel te veel doe zeg maar..
jep.. mja kan er weinig aan doen behalve de mooiste dagen eruit plukken en dan de gevolgen voor lief nemen, aangezien ik wel gewoon zoveel mogelijk leuke dingen wil kunnen blijven doen. Maar mag bijv. niet fietsen of autorijden, en als ik alleen naar buiten ga altijd zo'n ketting om met mijn gegevens..quote:
I have no lifequote:Op woensdag 23 september 2009 10:55 schreef Vanyel het volgende:
Tering lezzer, wat heb jij dan veel active topics! Bij mij kwam deze nog niet in de buurt van t paginaeind
wat voor plaatjes wilt gij??quote:
Aantrekkelijke lesbo's, al dan niet naakt. Maar dan wel echte, niet van die neppe lesbo's.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wat voor plaatjes wilt gij??
Mijn hyves pagina is overgenomen door haarquote:Op donderdag 24 september 2009 20:30 schreef lezzer het volgende:
[..]
Hoe is het met je poetshulp?
*hengel uitgooit*
Mijn ervaring is dat bij mij seks en vriendschap niet werkt. Maar dat komt puur door nare ervaringen en dat wil niet zeggen dat dit voor iedereen zo is, in mijn ervaring is het altijd hetzelfde liedje geweest.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:37 schreef Vanyel het volgende:
Ik las dat ze graag eens met je wilde slapen ipv stappen
Waarom staat seks vriendschap in de weg eigenlijk? Ik blijf 9 van de 10x gewoon goeie vriendjes met mijn exen.
quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2009 09:10 schreef Logician het volgende:
Ik had gisteravond mijn eerste officieele wedstrijd, en ook direct mijn eerste wedstrijd tegen een vrouw![]()
En gewonnen,12 punten voor mijn team gescoord!
Gij biljartkanjerquote:Op zaterdag 26 september 2009 09:10 schreef Logician het volgende:
Ik had gisteravond mijn eerste officieele wedstrijd, en ook direct mijn eerste wedstrijd tegen een vrouw![]()
En gewonnen,12 punten voor mijn team gescoord!
die aan wat doen??quote:Op zondag 27 september 2009 17:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Er zijn ook lesbiennes die aan brallepotterij doen. Maar das een naar soort!
why not... kijken of ik daar honger van krijgquote:Op zondag 27 september 2009 17:27 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Willen jullie kuikentje geboren zien worden?
Volgens mij is het een loop... ik zie steeds hetzelfde stukjequote:
Dat gat, klopt, zit er al uren. Hij maakt gewoon geen haast.quote:Op zondag 27 september 2009 22:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij is het een loop... ik zie steeds hetzelfde stukje
Suf kuikeltjequote:Op zondag 27 september 2009 23:17 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Dat gat, klopt, zit er al uren. Hij maakt gewoon geen haast.
niets beters te doen op de vroege ochtend/late nacht??quote:Op maandag 28 september 2009 07:00 schreef wonderer het volgende:
Hah, na drie uur koekeloeren is het dan eindelijk zo ver. Gefeliciteerd kuikel!
Ze zoekt in ieder geval geen rauwe sex met een manquote:Wat zoek je in een man? Een maatje voor het leven, ook een rustpunt. Een man om mee te knuffelen en te lachen. Iemand waarbij ik volledig mezelf kan zijn, die me respecteert en accepteert zoals ik ben.
true to thatquote:Op maandag 28 september 2009 16:15 schreef lezzer het volgende:
Maar, als ik hier naar een willekeurige supermarkt ga, vind ik van 60% van de 40plus vrouwen dat het net potten lijken.
quote:Op maandag 28 september 2009 16:15 schreef lezzer het volgende:
Maar, als ik hier naar een willekeurige supermarkt ga, vind ik van 60% van de 40plus vrouwen dat het net potten lijken.
Doe's link als je die gevonden hebtquote:Op maandag 28 september 2009 16:37 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Whaha! Ja, dat is ook waar ja! Maar dat die Astrid hetero is, gaat er bij mij niet in hoor. Ze doet ook echt te over enthousiast, in het kader van; 'hoe harder ik roep dat ik mannen leuk vind, zal dat vanzelf wel echt zo komen', ofzo.
Ontdek trouwens net dat in Belgie een lesbeau boerin meedoet! Geniaal! Boerin zoekt vrouw!!![]()
*gaat snel zoeken naar online afleveringen*
Nopequote:Op maandag 28 september 2009 15:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
niets beters te doen op de vroege ochtend/late nacht??
quote:Op woensdag 30 september 2009 12:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja op dat fragment is het ook gebaseerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het komt uit het topic over de glimlach van obama, dus het gaat er om dat die mond zo'n beetje gelijk blijft staan.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:22 schreef Logician het volgende:
*van stoel stuiter* wat een hyper gif
Linkje?quote:Op woensdag 30 september 2009 13:26 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het komt uit het topic over de glimlach van obama, dus het gaat er om dat die mond zo'n beetje gelijk blijft staan.
Wendietjequote:Op woensdag 30 september 2009 13:37 schreef Logician het volgende:
oeh ik heb iets leuks gevonden
http://www.xplorers.nl/
online/realtime kolonisten van catan spelen
mocht er iemand ook daar zijn, mijn naam is pixelplay
*zoekerdezoek*quote:Op woensdag 30 september 2009 13:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Wendietjedat is mijn naam daar
terug checkquote:Op woensdag 30 september 2009 15:06 schreef Logician het volgende:
check de short msg op de xplorers frontpage
quote:Op woensdag 30 september 2009 15:21 schreef Logician het volgende:
lol F5hahaha
heb je trouwens ff als vriendinnetje geadd
woooooooooooeiquote:Op woensdag 30 september 2009 15:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]ik heb een vriendinnetje
sorry net weer wakker ff uurtje geslapen en nu melig haha
als je al 4 maanden kut slaapt doet elk uurtje wonderenquote:Op woensdag 30 september 2009 15:53 schreef Logician het volgende:
[..]
woooooooooooei
haha ik wou net weer ff een half uurtje gaan liggen, t'is weer eens die tijd van de mnd en een kruik, kopje thee, bed & laptopje doet dan wonderen
* Logician gaat er eens goed voor liggenquote:Op woensdag 30 september 2009 15:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als je al 4 maanden kut slaapt doet elk uurtje wonderen
* Knuffelzacht geeft logi een massage omdat ze zielig is
quote:Op woensdag 30 september 2009 16:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een enge dromen en 'visioenen' (zweverig woord) heb je
. Ik kreeg kippenvel van je vijververhaal. Ook omdat mijn grootouders een vijver hebben en ik altijd panisch bij de rand ben als mijn neefjes en nichtjes er zijn.
In ieder geval geen slechter beeld hoor.Hooguit een completer beeldquote:Op woensdag 30 september 2009 16:53 schreef Logician het volgende:
Ja mijn eerste topic daar![]()
Hoop trouwens echt dat mensen er niet een ander beeld van mij door krijgen hier op fok
Als je dit zou willen doen zou ik dat serieus geweldig vinden!quote:Op woensdag 30 september 2009 17:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik krijg daar geen ander beeld door (niet dat ik je goed ken, ken je alleen van hier....)
ik post ook gewoon gelijk ff hier een reply wat eigenlijk in tru moet maar niet iedereen hoeft dit te weten (en is voornamelijk select groepje hier) Mijn stiefmoeder voelt energie aan (aura's e.d. maar hebt het er nooit specifiek over gehad.) en een vriendin van haar heeft ook een "gave" als je wilt kan ik mijn stiefmams mailen met de vraag hoe jij hier mee moet omgaan en wie je moet contacten die je leert met deze dingen om te gaan.... als je het accepteert kan je het waarschijnlijk ook leren beheersen. Mijn stiefmams ziet alleen dingen als zij het toe laat.
ojeequote:Op woensdag 30 september 2009 17:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In ieder geval geen slechter beeld hoor.Hooguit een completer beeld.
Ik post al maanden niet meer daar...quote:Op woensdag 30 september 2009 16:53 schreef Logician het volgende:
Ja mijn eerste topic daar![]()
Hoop trouwens echt dat mensen er niet een ander beeld van mij door krijgen hier op fok
QFTquote:Op woensdag 30 september 2009 20:40 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Sowieso, veel topics worden verziekt daar.
Idem.. ook een poosje rondgehangen.. maar bleh zure bende daaro.quote:
lekker leukquote:Op woensdag 30 september 2009 21:31 schreef Logician het volgende:
[..]
Idem.. ook een poosje rondgehangen.. maar bleh zure bende daaro.
ps: knuffelzacht ik voeg je morgen direct toe!
was dat toevallig met een niet nader te noemen vrouwelijk en mannelijk persooni in eindhoven??quote:Op woensdag 30 september 2009 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een soort meet gehad, met twee mensen uit Single. Maar die waren me zeg maar vergeten. En het resultaat was dat ik uren (!) op niks heb staan wachten in mijn eentje. En ik kon ook niet naar huis want ik moest later nog wat afgeven aan iemand anders. En daar dan vervolgens ook niet sorry voor zeggen ofzo, maar gewoon niet meer reageren op pm's enzo.
quote:
Ja, laatst met een leuk meisje.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:52 schreef Qebbel het volgende:
Iemand ooit dit gezien??! Tja, t zal wel aan mijn liggen hoor! Ik kom ook eens onder een steen vandaan gekropen, 't Filmpje is al bijna 10jr oud, maar evengoed; Sharon Stone
en Ellen deGeneres
in een heftige bedscene
![]()
![]()
![]()
. Ik glijd zowat van mn stoel
!
![]()
![]()
Oh en goedemoren verder
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:01 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ja, laatst met een leuk meisje.. Toen de spanning opliep ben ik naar huis gegaan.
Wat voor spanning was dat dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:10 schreef Seven.of.Nine het volgende:
De spanning liep na de film op.. Niet dat ik tijdens de film vertrokken ben of zo.
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
en bedankt.... nu ben ik zo geil als een beer en niemand om me heen
als je schuld hebt kom je langsquote:
Nou ja, we lagen innig verstrengeld te zoenen op de bank. Maar toen ging er een alarmbel in mijn hoofd af dat het toch eenmalig zou zijn en toen ben ik vertrokken.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:12 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wat voor spanning was dat dan?![]()
Maar, mooie film is dat ja
Geregisseerd door de ex van Ellen trouwens.
Waar woon je?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als je schuld hebt kom je langs![]()
zoooo net ff lekker mini hammam gedaan
en straks naar de zonnebank
ik lijk wel een vrouw vandaag
He, wat is dat toch kut.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:52 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Nou ja, we lagen innig verstrengeld te zoenen op de bank. Maar toen ging er een alarmbel in mijn hoofd af dat het toch eenmalig zou zijn en toen ben ik vertrokken.
Fiew! Net op tijd dan nog!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:26 schreef lezzer het volgende:
Verrek, dit is deel 222 zie ik (nu pas).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |