dankquote:
*knuv*quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
mja de laatste 4 wkn zit eigenlijk alles al tegen
*knuffel*quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
heb een knuffel nodig.... wat een baggerdag
jups dus kan me zodoende niet legitmeren dat ik echt beveiliger ben als iemand daar omvraagtquote:
Ik moet nu maar hopen dat ik toestemming ga krijgen om te werken tot mijn nieuwe pas er is. Maandag gaat de aanvraag op de bus.quote:
geef niet vind het wel liefquote:
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel soms ben ik best liefquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
geef niet vind het wel lief
en de rest van de tijd??quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:03 schreef Logician het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel soms ben ik best lief
quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:13 schreef Logician het volgende:
Vreselijk koppig en stuntelig en lomp
quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]dat is best leuk haha.... ben ik ook
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 september 2009 07:20 schreef lezzer het volgende:
Oh, dan zijn we te laat voor het feest
awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 14 september 2009 20:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
je hebt altijd mij nog hoor 7of9zit nog steeds in spanning te wachten op je foto
je mag hem ook mailenquote:Op maandag 14 september 2009 20:47 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Volgende week ben ik weer thuis, heb nu geen camera bij me. En sowieso ga ik er niet met mijn gezicht herkenbaar op.
gewoon een hele zomer niet thuis? lekker hoorquote:Op maandag 14 september 2009 20:52 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ik ben nu weer even bij mijn ouders. Hele zomer zo'n beetje hier geweest, superleuk eigenlijk. Had ik niet verwacht om eerlijk te zijn. Maar ik heb mijn dag en nachtritme wel weer terug nu
.
Geen was doen, af en toe koken en alleen je eigen slaapkamer stofzuigen. Ik snap ineens waarom mijn zusje nog thuis woont.quote:Op maandag 14 september 2009 20:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
gewoon een hele zomer niet thuis? lekker hoor
nooit alleen, verantwoording afgeven en niet je eigen stekkiequote:Op maandag 14 september 2009 20:56 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Geen was doen, af en toe koken en alleen je eigen slaapkamer stofzuigen. Ik snap ineens waarom mijn zusje nog thuis woont.
Ja, het is een ramp.quote:Op maandag 14 september 2009 21:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
je bent een mens die zich wel eens verslaapt
quote:Op maandag 14 september 2009 07:20 schreef lezzer het volgende:
Oh, dan zijn we te laat voor het feest
Sorry, rol van "vage interwebzhomies van de bruid* was al ingevuld...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanyel was een prachtig bruidje met een zeer goede kont! Om over de schouderpartij van dr bruid nog maar te zwijgen!
(sorry mop, ik pluis weer in je PG)
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Ik ben bang dat ik zelfs de rol van vage interwebzhomies al een keer verprutst hebquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Sorry, rol van "vage interwebzhomies van de bruid* was al ingevuld...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |