Ghehe, you made a joke.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:36 schreef NekoKoneko het volgende:
[..]
Nee, dit is Lindsay Lohan:
[ afbeelding ]
Dat heeft hij zelf gezegd
quote:Op woensdag 30 september 2009 12:45 schreef cemeteryslut het volgende:
dude, dat is toch duidelijk een shop![]()
of anders draagt hij bij elke gelegenheid precies hetzelfde pak + stropdas + speldje + onderste knoopje open
edit; oh wacht dat kan, zie net dat de foto's allemaal bijna op hetzelfde moment zijn gemaakt.
Tsja, als deze foto's van verschillende gelegenheden waren geweest, zou dat betekenen dat 'ie ook telkens zijn eigen decor mee had genomen.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:45 schreef cemeteryslut het volgende:
dude, dat is toch duidelijk een shop![]()
of anders draagt hij bij elke gelegenheid precies hetzelfde pak + stropdas + speldje + onderste knoopje open
edit; oh wacht dat kan, zie net dat de foto's allemaal bijna op hetzelfde moment zijn gemaakt.
quote:
Nou ze ziet er ook wel uit alsof ze de baas is thuisquote:Op woensdag 30 september 2009 14:28 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[ afbeelding ]
Die vrouw links ziet eruit alsof ze moest van d'r man.
hih ik moest niet lachenquote:Op woensdag 30 september 2009 21:01 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Nou ze ziet er ook wel uit alsof ze de baas is thuis
Zij heeft de broek aanquote:Op woensdag 30 september 2009 21:07 schreef diervanplezier het volgende:
[..]
hih ik moest niet lachen![]()
![]()
hihi ik heb geen broek aan en ik heb een poes op men beenquote:Op woensdag 30 september 2009 21:24 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Zij heeft de broek aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |