Productiever.quote:Op maandag 21 september 2009 16:02 schreef Totziens het volgende:
Wat ik me dan afvraag hé, ben je dan productiever of besteed je meer aandacht aan randzaken?
speciaal voor jou:quote:Op maandag 21 september 2009 16:05 schreef dushigirly het volgende:
Die foto's zijn heel mooie op de eerste pagina! Maar ik had gehoopt dat er meer te vinden waren in dit topic...
maar goed dat ik dat dan wistquote:Op maandag 21 september 2009 16:32 schreef lezzer het volgende:
Ik wist niet eens dat daar een video van was
Oh ja en als je dan plannen ofzo (geen idee wat voor werk je doetquote:Op maandag 21 september 2009 16:07 schreef lezzer het volgende:
[..]
Productiever.
Ik ben erg snel afgeleid op m'n werk. Ook omdat ik de hele tijd gebeld wordt voor dingen tussendoor, mensen constant willen overleggen, en gewoon domweg kletsen met collega's.
Als ik thuis ben zit ik wel te fokken tussendoor, maar dat is nou net goed voor mij om niet afgeleid te raken. En op het werk doe ik dat sowieso toch ook
aahhhquote:Op maandag 21 september 2009 16:58 schreef lezzer het volgende:
Ja, dat zijn ze ook, maar ik had er effe geen puf voor hoor
Ik heb een heel zware/acute vorm van fibromyalgie ingeschaalt op een 10 door de artsen.. betekend dat ik eigenlijk altijd pijn heb, maar ook elk moment een acute aanval kan krijgen.quote:Op maandag 21 september 2009 11:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
nog wel op het werk.. zo door naar rotterdam (vanaf schiphol) naar rotterdam naar een revalidatie centrum om te kijken hoe we langdurig uitval kunnen voorkomen.
[..]
waarom dat dan??
dat zuigtquote:Op maandag 21 september 2009 17:32 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik heb een heel zware/acute vorm van fibromyalgie ingeschaalt op een 10 door de artsen.. betekend dat ik eigenlijk altijd pijn heb, maar ook elk moment een acute aanval kan krijgen.
Zo'n heb ik 4,5mnd geleden gehad ik zat toen op 14x morfine per dag/ziekenhuis etc.. en zelfs daar ging de pijn doorheen.
Meestal duren die aanvallen 3mnd.. momenteel zit ik op 6x morfine en 4x valium (als spierverslapper). Vaak en helaas veel pijn, soms goede dagen maar na elke goede dag mag 2 dagen plat ter boete doening omdat ik dan weer veel te veel doe zeg maar..
jep.. mja kan er weinig aan doen behalve de mooiste dagen eruit plukken en dan de gevolgen voor lief nemen, aangezien ik wel gewoon zoveel mogelijk leuke dingen wil kunnen blijven doen. Maar mag bijv. niet fietsen of autorijden, en als ik alleen naar buiten ga altijd zo'n ketting om met mijn gegevens..quote:
I have no lifequote:Op woensdag 23 september 2009 10:55 schreef Vanyel het volgende:
Tering lezzer, wat heb jij dan veel active topics! Bij mij kwam deze nog niet in de buurt van t paginaeind
wat voor plaatjes wilt gij??quote:
Aantrekkelijke lesbo's, al dan niet naakt. Maar dan wel echte, niet van die neppe lesbo's.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wat voor plaatjes wilt gij??
Mijn hyves pagina is overgenomen door haarquote:Op donderdag 24 september 2009 20:30 schreef lezzer het volgende:
[..]
Hoe is het met je poetshulp?
*hengel uitgooit*
Mijn ervaring is dat bij mij seks en vriendschap niet werkt. Maar dat komt puur door nare ervaringen en dat wil niet zeggen dat dit voor iedereen zo is, in mijn ervaring is het altijd hetzelfde liedje geweest.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:37 schreef Vanyel het volgende:
Ik las dat ze graag eens met je wilde slapen ipv stappen
Waarom staat seks vriendschap in de weg eigenlijk? Ik blijf 9 van de 10x gewoon goeie vriendjes met mijn exen.
quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2009 09:10 schreef Logician het volgende:
Ik had gisteravond mijn eerste officieele wedstrijd, en ook direct mijn eerste wedstrijd tegen een vrouw![]()
En gewonnen,12 punten voor mijn team gescoord!
Gij biljartkanjerquote:Op zaterdag 26 september 2009 09:10 schreef Logician het volgende:
Ik had gisteravond mijn eerste officieele wedstrijd, en ook direct mijn eerste wedstrijd tegen een vrouw![]()
En gewonnen,12 punten voor mijn team gescoord!
die aan wat doen??quote:Op zondag 27 september 2009 17:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Er zijn ook lesbiennes die aan brallepotterij doen. Maar das een naar soort!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |