Mooie foto!quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Foto's zijn altijd tof.
Ik heb vanochtend mezelf weer eens op de plaat gezet. Niet in korset ofzo, dat dan weer niet. Want dat zou inderdaad wel eng zijn
. Portretfotografie #13 (spam
).
Ja die is echt zoooooooo mooiquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:33 schreef lezzer het volgende:
Wat een prettige foto's posten jullie allemaal![]()
* lezzer laat het maar even zitten met foto's
Pinkfilmpje is tof, die cd is wel zo gaaf
Oh maar dat is eigenlijk helemaal niet zoals die andere foto. Dit is wel tof vind ik. En je kan het echt heel goed hebben ookquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:31 schreef Logician het volgende:
Oeh en eerste is binnen, heb even snel foto gemaakt hoe het er uitziet over een zwart topje
foto link
nog 15minquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:46 schreef lezzer het volgende:
Je kan het goed hebben ja
Is de poetshulp er al?
Op de cd is dat ook gaaf, dan hoor je de hele tijd niks, denk je dat de cd op is, begint ze in eens te praten.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat Pinknummer is echt heel tof. Word er een beetje... melancholisch van ofzo.
we kunnen ook daten zonder zijaanzijquote:Op vrijdag 18 september 2009 12:57 schreef lezzer het volgende:
wheehehehe
Kunnen we al daten op zijaanzij.nl?
I have seen the rainquote:
quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:58 schreef lezzer het volgende:
Oh, dat heb ik dus gemist, dat Pink naar Nederland komt...
bestel de concert dvd's ze heeft er 2quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:15 schreef lezzer het volgende:
Ja, maar ik heb pas net ontdekt dat ze toffe muziek maakt.
En die concerten zijn uitverkocht. Ook in Duitsland
I have seen the rain is niks. Simpeler wordt het niet. Ze heeft toch 100x sterkere nummers? Glitter in the air bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
I have seen the rain![]()
Ik heb haar in al 2x in concert gezien en in december weer
het gaat ook om de achterliggende redenquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:17 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
I have seen the rain is niks. Simpeler wordt het niet. Ze heeft toch 100x sterkere nummers? Glitter in the air bijvoorbeeld.
die kan jij dus ook wel waarderenquote:
Ik dacht dat dit jaar 1x Pink wel genoeg was. In maart ben ik dus wel geweest en na het tweede nummer had ik al spijt dat ik nog geen kaarten had gekocht voor december. Vroegah verkocht ze niet zo snel uit!quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:15 schreef lezzer het volgende:
Ja, maar ik heb pas net ontdekt dat ze toffe muziek maakt.
En die concerten zijn uitverkocht. Ook in Duitsland
Ik kwam pas uit de kast NA dat ik pink live had gezien en er geen twijfel mogelijk was... ik hou ook (en nu zelfs bijna alleen maar) van vrouwenquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit jaar 1x Pink wel genoeg was. In maart ben ik dus wel geweest en na het tweede nummer had ik al spijt dat ik nog geen kaarten had gekocht voor december. Vroegah verkocht ze niet zo snel uit!
Maarr ik hou goede moed voor marktplaats oid tegen die tijd.
Pink is gewoon leuk tot je haar live ziet. Dan word je stiekem een beetje verliefd. Of niet zo stiekem...
Mja euhm, ze schijnt ieg niet 1000% hetro te zijn terwijl ik daar echt wel van uit gingquote:
Ik kan niet begrijpen dat die het met Michael Douglas doetquote:Op zaterdag 19 september 2009 11:18 schreef Logician het volgende:
ps: vanavond 3maal Catherine Zeta Jones op tv
[ afbeelding ]![]()
![]()
Helemaal mee eens, ze kan beter gewoon hier komenquote:Op zaterdag 19 september 2009 18:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan niet begrijpen dat die het met Michael Douglas doet. Ja, misschien is het een hele lieve man, maar ze kan toch wel wat knappers en liefs krijgen
?
quote:Op zaterdag 19 september 2009 18:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
echt waarom ontmoet ik alleen maar lesbo vrouwen die "gek zijn op iemand die ze niet kunnen krijgen" "stiekum al verliefd zijn" of "ex issues" hebben
maar jij hier voor het eerst of ben je nog van PRE knuffelzacht?quote:Op zondag 20 september 2009 20:37 schreef Totziens het volgende:
Dat is zeker waar, ben je er ook weer sneller vanaf... hoop ik dan maar
waarom dat dan??quote:Op maandag 21 september 2009 09:45 schreef Logician het volgende:
Nope thuis, ziektewet, afgekeurd voor het komende jr ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |