Ja dat is idd met drie ballen hahahaquote:Op donderdag 17 september 2009 15:38 schreef lezzer het volgende:
[n00bmodus aan]
Dat is dus gewoon met 3 ballen, twee witte en een rode?
[/n00bmodus]
Ik heb vroeger wel veel gebiljart, maar dat stelde niet veel voor. Paaltjesbiljart (schijnt bijna niemand te kennen) en poolen. Maar héél informeel. Zal ik maar zeggen
Auto, veel verkeer, je reed veel te hard en toen je had geparkeerd en uitstapte, kwam er net een auto langs. Einde lezzerquote:
Ah bah, ik heb net een aflevering van Medium gekeken.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Auto, veel verkeer, je reed veel te hard en toen je had geparkeerd en uitstapte, kwam er net een auto langs. Einde lezzer
Was behoorlijk geschoktWerd niet echt lekker wakker daarna in ieder geval.
waaromquote:Op donderdag 17 september 2009 18:27 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Oh ja!
Ik heb gisteren afgesproken met leuk meisje. Was gezellig, samen op de bank gelegen enzo. Zou nog zowat uit de hand lopendus toen ben ik maar naar huis gegaan. Verdomme.
ohw wacht ja... je bent een vrouw en niet een manquote:Op donderdag 17 september 2009 19:03 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Omdat zij dr leventje nog niet op de rit heeft en ik ben niet van plan om mijn leven op de kop te zetten voor iemand die zo ver weg woont. Dan heeft het geen zin om te blijven slapen, want dan is het toch een eenmalig avontuurtje.
Veel plezier!quote:Op donderdag 17 september 2009 19:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik ga zo maar naar station lopen.. krijg zo een hond te loge
Oh, wat een teleurstellende droomquote:Op donderdag 17 september 2009 17:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Auto, veel verkeer, je reed veel te hard en toen je had geparkeerd en uitstapte, kwam er net een auto langs. Einde lezzer
Was behoorlijk geschoktWerd niet echt lekker wakker daarna in ieder geval.
In welk opzicht?quote:Op donderdag 17 september 2009 22:03 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh, wat een teleurstellende droom
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en terwijl ik dit upload posten mensen opeens wel volzinnen.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en terwijl ik dit upload posten mensen opeens wel volzinnen.
uhu het erge is dat ik dus nu mijn hele huis loop te schrobben/opruimen/kettingroken etc omdat mijn huishoudelijke hulp langskomt, hoe sneu wil je het hebbenquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:02 schreef lezzer het volgende:
[..]
@Logician: klinkt als een filmscript![]()
Je woont vast niet in de buurt van Utrecht he?quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:58 schreef Logician het volgende:
Vanmiddag komt mijn schoonmaakhulp
Ik durfde het al niet te vragenquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je woont vast niet in de buurt van Utrecht he?
Poetst ze ook een beetje goed? Ik zou zooo graag een goede schoonmaakster willen..
Helaas, Enschede..quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je woont vast niet in de buurt van Utrecht he?
Poetst ze ook een beetje goed? Ik zou zooo graag een goede schoonmaakster willen..
Wattuh?quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:37 schreef Logician het volgende:
Ik heb 5 corsetten (van die voor over een blouse) en meerde blousebody's besteld![]()
![]()
![]()
nietusquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:38 schreef Tha_Erik het volgende:
En dat allemaal voor de schoonmaakster.
zie plaatjesquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:39 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wattuh?
* lezzer loopt hopeloos achter blijkt wel weer.
ik heb 70D Tieten en Kont, maar verder slank zeg maar.. ik zal als ze er zijn een foto proberen te makenquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:47 schreef lezzer het volgende:
dat corset over die bloes kan ik nog niet helemaal plaatsen
Maar, dat zo'n soort bloezen bestaan zeg
Dat is wel handig natuurlijk.
Al moet je er wel een beetje een figuur voor hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |