why not... kijken of ik daar honger van krijgquote:Op zondag 27 september 2009 17:27 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Willen jullie kuikentje geboren zien worden?
Volgens mij is het een loop... ik zie steeds hetzelfde stukjequote:
Dat gat, klopt, zit er al uren. Hij maakt gewoon geen haast.quote:Op zondag 27 september 2009 22:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij is het een loop... ik zie steeds hetzelfde stukje
Suf kuikeltjequote:Op zondag 27 september 2009 23:17 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Dat gat, klopt, zit er al uren. Hij maakt gewoon geen haast.
niets beters te doen op de vroege ochtend/late nacht??quote:Op maandag 28 september 2009 07:00 schreef wonderer het volgende:
Hah, na drie uur koekeloeren is het dan eindelijk zo ver. Gefeliciteerd kuikel!
Ze zoekt in ieder geval geen rauwe sex met een manquote:Wat zoek je in een man? Een maatje voor het leven, ook een rustpunt. Een man om mee te knuffelen en te lachen. Iemand waarbij ik volledig mezelf kan zijn, die me respecteert en accepteert zoals ik ben.
true to thatquote:Op maandag 28 september 2009 16:15 schreef lezzer het volgende:
Maar, als ik hier naar een willekeurige supermarkt ga, vind ik van 60% van de 40plus vrouwen dat het net potten lijken.
quote:Op maandag 28 september 2009 16:15 schreef lezzer het volgende:
Maar, als ik hier naar een willekeurige supermarkt ga, vind ik van 60% van de 40plus vrouwen dat het net potten lijken.
Doe's link als je die gevonden hebtquote:Op maandag 28 september 2009 16:37 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Whaha! Ja, dat is ook waar ja! Maar dat die Astrid hetero is, gaat er bij mij niet in hoor. Ze doet ook echt te over enthousiast, in het kader van; 'hoe harder ik roep dat ik mannen leuk vind, zal dat vanzelf wel echt zo komen', ofzo.
Ontdek trouwens net dat in Belgie een lesbeau boerin meedoet! Geniaal! Boerin zoekt vrouw!!![]()
*gaat snel zoeken naar online afleveringen*
Nopequote:Op maandag 28 september 2009 15:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
niets beters te doen op de vroege ochtend/late nacht??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |