lekker leukquote:Op woensdag 30 september 2009 21:31 schreef Logician het volgende:
[..]
Idem.. ook een poosje rondgehangen.. maar bleh zure bende daaro.
ps: knuffelzacht ik voeg je morgen direct toe!
was dat toevallig met een niet nader te noemen vrouwelijk en mannelijk persooni in eindhoven??quote:Op woensdag 30 september 2009 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een soort meet gehad, met twee mensen uit Single. Maar die waren me zeg maar vergeten. En het resultaat was dat ik uren (!) op niks heb staan wachten in mijn eentje. En ik kon ook niet naar huis want ik moest later nog wat afgeven aan iemand anders. En daar dan vervolgens ook niet sorry voor zeggen ofzo, maar gewoon niet meer reageren op pm's enzo.
quote:
Ja, laatst met een leuk meisje.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:52 schreef Qebbel het volgende:
Iemand ooit dit gezien??! Tja, t zal wel aan mijn liggen hoor! Ik kom ook eens onder een steen vandaan gekropen, 't Filmpje is al bijna 10jr oud, maar evengoed; Sharon Stone
en Ellen deGeneres
in een heftige bedscene
![]()
![]()
![]()
. Ik glijd zowat van mn stoel
!
![]()
![]()
Oh en goedemoren verder
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:01 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ja, laatst met een leuk meisje.. Toen de spanning opliep ben ik naar huis gegaan.
Wat voor spanning was dat dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:10 schreef Seven.of.Nine het volgende:
De spanning liep na de film op.. Niet dat ik tijdens de film vertrokken ben of zo.
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
en bedankt.... nu ben ik zo geil als een beer en niemand om me heen
als je schuld hebt kom je langsquote:
Nou ja, we lagen innig verstrengeld te zoenen op de bank. Maar toen ging er een alarmbel in mijn hoofd af dat het toch eenmalig zou zijn en toen ben ik vertrokken.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:12 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wat voor spanning was dat dan?![]()
Maar, mooie film is dat ja
Geregisseerd door de ex van Ellen trouwens.
Waar woon je?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als je schuld hebt kom je langs![]()
zoooo net ff lekker mini hammam gedaan
en straks naar de zonnebank
ik lijk wel een vrouw vandaag
He, wat is dat toch kut.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:52 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Nou ja, we lagen innig verstrengeld te zoenen op de bank. Maar toen ging er een alarmbel in mijn hoofd af dat het toch eenmalig zou zijn en toen ben ik vertrokken.
Fiew! Net op tijd dan nog!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:26 schreef lezzer het volgende:
Verrek, dit is deel 222 zie ik (nu pas).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |