quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:35 schreef JJH het volgende:
Hallo dames.
Het asiel in Zwolle had helemaal geen "alleen binnen" katten.![]()
Dus maar ff doorgereden naar kampen om daar ff te kijken. En daar zat Shanty, inmiddels omgedoopt tot Geraldine (Geer) Die loopt dus nu bij mij door de flat heen te banjeren en om aandacht te vragen.
Ik zal zo ff kijken of ik wat foto's kan regelen.
In ieder geval vast deze van de Asielsite
[ afbeelding ]
Was er helemaal geen asielactievervolg meer?
Ik had al in het topic geroepen dat ik een nieuwe klaar had staan.quote:
Mens, ga strijkenquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:41 schreef Greys het volgende:
Ik heb hem al even tot de orde geroepen.
Ik denk eigenlijk dat ze JUIST bij het Hilton er moeilijk over doen, tenzij je echt een celebrity bent...quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:44 schreef oh-oh het volgende:Geer
Nou die hotels zijn echt duur zeg, of je mag geen huisdier mee, hoe doen al die internationale showmensen dat dan daar???
Die hebben meestal een paar miljoen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:44 schreef oh-oh het volgende:Geer
Nou die hotels zijn echt duur zeg, of je mag geen huisdier mee, hoe doen al die internationale showmensen dat dan daar???
Eerst naar Zwolle geweest, maar daar konden ze me helaas niet helpen, het verloop onder de binnenkatten is gewoon erg groot. Wel gegevens achtergelaten enzo. Vervolgens even doorgereden naar het asiel in Kampen waar ik het adres alvast van opgezocht had. Daar zaten er ook zat. Onder andere 1 spierwit, doof kitten. Ik was daar gelijk helemaal van weg. Maar dat was eigenlijk niet wat ik wilde. Dus verder gekeken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Uiteraaaaaaard!
Vertel! Hoe ging het?
die hebben een hondenoppasser op de camping staanquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:44 schreef oh-oh het volgende:
Geer
quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:46 schreef Muis006 het volgende:
OMG een dove kitten.
Ik kende ooit iemand met een doof hondje, en zij had dat hondje gebaren geleerd (2 tikken op het hoofd was zit bijv.)
Ha! Dus nu heb je een vriendinquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Eerst naar Zwolle geweest, maar daar konden ze me helaas niet helpen, het verloop onder de binnenkatten is gewoon erg groot. Wel gegevens achtergelaten enzo. Vervolgens even doorgereden naar het asiel in Kampen waar ik het adres alvast van opgezocht had. Daar zaten er ook zat. Onder andere 1 spierwit, doof kitten. Ik was daar gelijk helemaal van weg. Maar dat was eigenlijk niet wat ik wilde. Dus verder gekeken.
Geer viel gelijk al op, omdat ze gewoon heel aanhankelijk was gelijk naar me toekwam en ook terug bleef komen. Vervolgens wat meer info gevraagd en ze is gewoon een heel lieve huiskat, gevonden als zwerver in elburg maar verder wel prima opgevoed, geent en ontwormd.
Ik had verder nog niks meegenomen, en we zijn dus ff naar een plaatselijke soort van welkoop gereden voor onder andere een reismandje, en in de tijd dat we wegwaren was ze ook nog uitgezochd door iemand anders.
Ik ben er in ieder geval gek mee!![]()
OMGquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:47 schreef Greys het volgende:
Zie de OP. Die houden we er in?
Glitters voor Hara, dan voelt die zich hier ook thuis
Oh, dan zetten we die hier ook in de OP!quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:43 schreef Muis006 het volgende:
O en Greys mijn schwester maakt een gifje voor me waar een nakende McArmy instaat
Wij ook van jou!quote:
Doof he, niet blind.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij weet vakmanschap op waarde te schatten!
Yep, eentje met vier pootjes en een staart.quote:
Da's altijd als de asielactietopics op slot gaan, dan krijg je hier een invasie!quote:
Ik ben helemaal blij, jij begrijpt 'mquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:47 schreef nokwanda het volgende:
Ha, hier zitten jullie.
DML, daar ga ik NU aan werken. En helaas voor alle belangstellenden, die ga ik niet online zetten angezien het o.a. een portret van DML is en die niet met haar snoet op Fok! wil.
Pagan en Strega en Moremark: die van jullie zijn net op de post gegaan.
Heb vandaag besteed aan het organiseren van verpakkingsmateriaal en het verzenden van wat al klaar was.
Die van DML moet morgenavond klaar zijn en aan het eind van de week ga ik verder met de schilderijen.
Hoewel dat in het weekend lastig zal gaan. Heb 3 zaterdagen werk en krijg zondag visite.
Nu nog eentje op 2 benen en hopelijk zonder staartquote:Op dinsdag 15 september 2009 16:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Yep, eentje met vier pootjes en een staart.
De foto's komen nog wel. Ik moet eerst de batterij opladen.
Volgens mij gaat ze prima. Loopt al enthousiast en onderzoekend door het huis heen. Eet en drinkt al, heeft de kattenbak ook al gevonden, maar nog niks gedaan.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:50 schreef Greys het volgende:
Gefeliciteerd met Geer hoor JJH!
Ben benieuwd naar de eerste foto's bij jou thuis en hoe ze het doet!
[..]
Oh, dan zetten we die hier ook in de OP!![]()
[..]
Wij ook van jou!
Sta ik in de kroeg: "Hey, ik heb een poes, wil je hem zien?quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nu nog eentje op 2 benen en hopelijk zonder staart![]()
Maar een leuke poes werkt wellicht als pussy-magnet, you never know
Je laat je toch niet door ons wegjagen he?quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga me in wat rustigere kringen begeven
Da's alleen even in het begin, dat zwakt vanzelf afquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik laat me niet wegjagen maar jullie gaan me gewoon echt te snel
Vandaag is het dinsdag. Morgen klaar, dan zou ie donderdag binnen moeten zijn. Of we regelen iets zodat ik je hem persoonlijk overhandig. We zitten niet zo heel ver uit elkaar.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik ben helemaal blij, jij begrijpt 'm![]()
Al kan ik dan niet op vrijdagochtend de tekening al geven ben ik bang. Maar dan moet meneer maar wat geduld hebben
Ik heb nooit CU2 gehad!quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij had vroeger zeker een ook een CU2 met dat soort vreselijke animaties erop?
Is Geertje nu een hij of een zij?quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Uhuh. En hij heeft echt geen rust in zijn gat. Hij blijft maar in de rondte stiefelen.
Geer is kort voor Geraldine. Een dame dus.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:15 schreef Morretje het volgende:
[..]
Is Geertje nu een hij of een zij?
Daar ben ik ook wel blij van!quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:27 schreef Greys het volgende:
Dat ze geen rust in d'r kattenkont heeft komt natuurlijk gewoon door het feit dat ze in een heel nieuwe omgeving isHet is al heel wat dat ze niet weggedoken onder de bank zit!
Ferrariii, hier moet je zijn!
Je zit in het verkeerde SC topic.
Dat heeft ze allemaal zelf al ontdenkt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:47 schreef Greys het volgende:
Nah, alsof ze er helemaal niet voor het eerst komt he?
Heb je haar de kattenbak al laten zien? Even er in gezet?
En het water gewezen?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:53 schreef Greys het volgende:
Ja, wat zijn die zwarte spikkels op alle foto's?
In die volgorde. Zitten tussen het plastic en de lens zelf. Vuil en stof ofzo.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:49 schreef Loveless85 het volgende:
Er zitten trouwens vlekken op je lens
Van heel lang geleden dan zeker?quote:
Heb dan in elk geval het fatsoen om te wachten tot ik in bad plons, met je topicleegkaperijquote:Andere topic loopt lekker
En heb je gezien hoe die huwelijksnacht er uit gaat zien?quote:
's Nachts slaap ik.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Van heel lang geleden dan zeker?![]()
[..]
Heb dan in elk geval het fatsoen om te wachten tot ik in bad plons, met je topicleegkaperij![]()
![]()
[..]
En heb je gezien hoe die huwelijksnacht er uit gaat zien?
Nou, veel plezier!![]()
I dont wanna knowquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Van heel lang geleden dan zeker?![]()
[..]
Je roept al minstens anderhalf uur dat je in bad gaat, dus hoe moet ik nou weten dat je nog niet écht bentquote:Heb dan in elk geval het fatsoen om te wachten tot ik in bad plons, met je topicleegkaperij![]()
![]()
[..]
Ideaal tochquote:En heb je gezien hoe die huwelijksnacht er uit gaat zien?
Nou, veel plezier!![]()
Kunnen we dan Mean Girls kijken? En The Notebook?quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:08 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat je dan beter met mij in een jacuzzi kunt gaan zitten hoor Muis.
Dat veel leuker dan de hele nacht films kijken
Niet te hard springen hè, anders heb je overal spetters zitten.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:14 schreef Greys het volgende:
*Boek grijpt, telefoon grijpt (ze ruiken het, ik word altijd gebeld of gesmst als ik in bad lig en natte handen heb) en een duik neemt*
Kijk die Greys nou goede tips geven aan een verse kattepappa.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:47 schreef Greys het volgende:
Nah, alsof ze er helemaal niet voor het eerst komt he?
Heb je haar de kattenbak al laten zien? Even er in gezet?
En het water gewezen?
wat wil je, t duurde nogal tot je kwamquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:25 schreef JJH het volgende:
Ik zit nog eens ff het een en ander terug te lezen, maar jullie hebben gewoon twee pagina's over mij lopen vollullen!
Ja iedereen was nogal benieuwd.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:25 schreef JJH het volgende:
Ik zit nog eens ff het een en ander terug te lezen, maar jullie hebben gewoon twee pagina's over mij lopen vollullen!
Kattenpappa! die houden we erin.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:25 schreef Cat22 het volgende:
Geer is een skildpadje! *aait beeldscherm*
[..]
Kijk die Greys nou goede tips geven aan een verse kattepappa.Het lijkt nog zo kort geleden dat zij zat te hyperen bij elke scheet van Boris Bengaal.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja iedereen was nogal benieuwd.
En aangezien de dames weg zijn:
Toch niet het 'gedumpt door een slet' topicquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:25 schreef Ynske het volgende:
iemand zin in een grappig (ook een beetje zielig) topic?
nee, veel sneuer voor de puberquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Toch niet het 'gedumpt door een slet' topic
Bwahahahaquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:25 schreef Ynske het volgende:
iemand zin in een grappig (ook een beetje zielig) topic?
Gefeliciteerd met je nieuwe kat "Geer", wanneer komt "Goor"? Pagan en Stregaquote:
Ik op de gitaarquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:03 schreef Muis006 het volgende:
Nothing Else Matters kan ik op de piano.
Dat was dus ook de opzet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:05 schreef Pagan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je nieuwe kat "Geer", wanneer komt "Goor"? Pagan en Strega
Net terug na een hele middag ziekenhuisbezoek.
Nee, je wijst me toch weer afquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Vet, kunnen we een jamsessie houden.
Ach welnee.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, je wijst me toch weer af
Geweldig Nok! We zijn zo benieuwd. Morgen helaas niet thuis, moeten om 10.00 in Woerden zijn voor een second opinion over Strega's enkel/voet. Helaas 05.00 uur op, hopelijk is de buurvrouw thuis als de Pobo komt!quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:47 schreef nokwanda het volgende:
Ha, hier zitten jullie.
DML, daar ga ik NU aan werken. En helaas voor alle belangstellenden, die ga ik niet online zetten angezien het o.a. een portret van DML is en die niet met haar snoet op Fok! wil.
Pagan en Strega en Moremark: die van jullie zijn net op de post gegaan.
Heb vandaag besteed aan het organiseren van verpakkingsmateriaal en het verzenden van wat al klaar was.
Die van DML moet morgenavond klaar zijn en aan het eind van de week ga ik verder met de schilderijen.
Hoewel dat in het weekend lastig zal gaan. Heb 3 zaterdagen werk en krijg zondag visite.
Heb ik iets gemistquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:32 schreef JJH het volgende:
Ah, ze heeft liggen slapen en loopt nu echt zo kijken van "Waar de fuck ben ik terechtgekomen."
Je had de twee linkjes naar hier in het asielnapraattopicdinges gemist?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:23 schreef Isdatzo het volgende:
Ik zocht naar 't asielnapraattopicdinges maar blijkbaar is de F&F-SC overgenomen. Ook prima
.
JJH heeft sinds vanmiddag een asielpoekie!quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Heb niet helemaal alles teruggelezen.
Ik heb ook een kat, sinds vanmiddag. en die was net ff de weg kwijt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Heb niet helemaal alles teruggelezen.
Joah, was tot pagina 5 ofzo gekomenquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Je had de twee linkjes naar hier in het asielnapraattopicdinges gemist?
quote:[..]
JJH heeft sinds vanmiddag een asielpoekie!
Moet je ook niet van die pillen aan dat beest gevenquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb ook een kat, sinds vanmiddag. en die was net ff de weg kwijt.
Oh ja, dat was een tikkie genant welquote:Op dinsdag 15 september 2009 18:25 schreef Cat22 het volgende:
Geer is een skildpadje! *aait beeldscherm*
[..]
Kijk die Greys nou goede tips geven aan een verse kattepappa.Het lijkt nog zo kort geleden dat zij zat te hyperen bij elke scheet van Boris Bengaal.
Kweej! Hoe ist met de bultjes?quote:
Hierzo.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel blij van!
Picca's.
[ afbeelding ]
Ik duik lekker weg.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Krabpaal? Neh, ben ik te goed voor.
[ afbeelding ]
Hihi, toen was jouw foto bewogen.
[ afbeelding ]
Kijk mij mooi zijn.![]()
[ afbeelding ]
Wat beweegt daar?
Zo dat waren ze eerst even. Zullen er vast nog wel meer bijkomen.
Hmmm, ff ander host erbijpakken...
![]()
-Edit 2-
Zo Photobucket doet 't wel.
Jij gaat rellen ofzo?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:03 schreef Loveless85 het volgende:
Pak maar vast bier en popcorn...
En Greys lees je PM
H_h bedoel je?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het 2e (deze maal wel Ex-)Fok-modje wat toch eigenlijk heel anders blijkt te zijn![]()
Ik ben vast een debiel, maar ik snap echt niets van die PMquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:03 schreef Loveless85 het volgende:
Pak maar vast bier en popcorn...
En Greys lees je PM
Krentenbolletjequote:Op dinsdag 15 september 2009 20:09 schreef JJH het volgende:
[..]
H_h bedoel je?
Wie was de eerste mod dan?
Ik kende het verhaal ook nog niet. Maar het begint al een beetje bij te draaien.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Krentenbolletje
Maar het word niet echt begrepen, niemand snapt het sarcasme en denkt dat het een echt 'we missen hem' topic is, en niet een 'oh kijk wie ook de boel (en zn vrouw) bedonderde'-topic
Het was ook niet echt snapbaar allemaal als je hem niet enigszins kende... Maar goed, je hebt er gelukkig niks mee van doen, dus dat dan lekker zo houden als je hem of BrandX (BX dus) niet kent...quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben vast een debiel, maar ik snap echt niets van die PM
En ik weet eigenlijk niet of ik het allemaal wel wil snappen.
Nee joh, anders ben ik bang dat jullie me 3 maanden moeten missen, maar dan is het wel lekker rustigquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:19 schreef Greys het volgende:
Ik post nooit in ONZ dus ik ben bang dat het hele avontuur mij een beetje ontgaat
Dat wordt vast weer een note erbij Loveless
Ik heb nog niet gegeten en niet genoeg aan popcorn dus ik ga even wat anders regelen.
Komt er nog een wijvenfilm vanavond? Muis?
Niet echtquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:19 schreef Greys het volgende:
Ik post nooit in ONZ dus ik ben bang dat het hele avontuur mij een beetje ontgaat
Dat wordt vast weer een note erbij Loveless
Ik heb nog niet gegeten en niet genoeg aan popcorn dus ik ga even wat anders regelen.
Komt er nog een wijvenfilm vanavond? Muis?
Zeg Isdatzo? Je bedoelt het gedeelte over BrandX?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:23 schreef Isdatzo het volgende:
Zeg Loveless, volgens mij klopt jouw informatie niet helemaal, om het maar even voorzichtig uit te drukken.
God nee dat lijkt mij ook nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:24 schreef Greys het volgende:
I so agree, Muis!
Ik heb er nu ook zin in, in een chickflick. Maar ik heb alleen nog Confessions of a Shopaholic op mijn laptop staan die ik nog niet gezien heb. En de DVDs in de kast heb ik al gezien allemaal. Waaronder één heel slechte, die stond voor 2 euro bij de supermarkt en nu weet ik waarom. Sarah mutsje Gellar met de oudste Baldwin is géén goede combi
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:23 schreef Isdatzo het volgende:
Zeg Loveless, volgens mij klopt jouw informatie niet helemaal, om het maar even voorzichtig uit te drukken.
Liefjes, mag dit in dat topic?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zeg Isdatzo? Je bedoelt het gedeelte over BrandX?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:23 schreef Isdatzo het volgende:
ik wil ondertitelingquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
*Verhuisd mee.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Liefjes, mag dit in dat topic?
Wij snappen hier geen ruk van
Ja. Dat gedeelte.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat topic staat in ONZquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Liefjes, mag dit in dat topic?
Wij snappen hier geen ruk van
De een is een stuk ouder dan de ander toch?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:28 schreef Barbaaf het volgende:
Klein vraagje: Jennifer Love Hewitt of Lauren Holly?
Hoi! Net Asielactie bijgelezen, hele weekend druk en/of weggeweest (familiereunie, was gaaf! na 20 jaar). Wat een prachtplek, hopelijk kunnen ze het in Almere net zo gezellig maken, of nog beterquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
De een is een stuk ouder dan de ander toch?
En hoi!
t viel me vies tegenquote:
Een páreltje is het!quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:05 schreef Loveless85 het volgende:
Niet zo denigrerend over mijn topics
Mijne jeuken nog steedsquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:21 schreef Greys het volgende:
Ik heb een poes tussen mijn benen!
Eentje met vlekken! (Kweej, hoe ist nou met jouw vlekken?)
Ik wilde er nog een foto van maken maar het ligt niet zo elegant op deze manier, dus never mind
Kunnen poezen nou niet gewoon eens zo gaan liggen dat je nog kunt bewegen?
dan open er eens eentje die meer sappige details heeftquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:05 schreef Loveless85 het volgende:
Niet zo denigrerend over mijn topics
je vind dit niet sappige genoeg, een vent die zich 20 jaar jonger voordoet, getrouwd is, 4 (bijna 5) kids heeft en met een FOK!-modje batst. Hij krijgt permban vanwege een mod voor pedo uitmaken, terwijl hij zelf 45 is en alles van <25 in het fobo probeert te playen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan open er eens eentje die meer sappige details heeft
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:10 schreef Muis006 het volgende:
Haha Loveless leest doktersromannetjes!
niet echt, k verwacht dan ook visuele ondersteuningquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
je vind dit niet sappige genoeg, een vent die zich 20 jaar jonger voordoet, getrouwd is, 4 (bijna 5) kids heeft en met een FOK!-modje batst. Hij krijgt permban vanwege een mod voor pedo uitmaken, terwijl hij zelf 45 is en alles van <25 in het fobo probeert te playen.
quote:Er zijn doktersromannetjes met een minder plot zeg ik je!
Dat van BrandX is niet waar geloof ik.quote:Op dinsdag 15 september 2009 @ 21:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
je vind dit niet sappige genoeg, een vent die zich 20 jaar jonger voordoet, getrouwd is, 4 (bijna 5) kids heeft en met een FOK!-modje batst. Hij krijgt permban vanwege een mod voor pedo uitmaken, terwijl hij zelf 45 is en alles van <25 in het fobo probeert te playen.
Er zijn doktersromannetjes met een minder plot zeg ik je!
Ik zit NU aan een fruitsalade en een zak chips!quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:08 schreef Muis006 het volgende:
Greysie, heb je nou al gegeten? *strenge blik*
Geer is niet echt verlegen he?quote:
En ik vond je nog wel zo lief.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:10 schreef Muis006 het volgende:
Haha Loveless leest doktersromannetjes!
Neequote:Op dinsdag 15 september 2009 21:07 schreef Greys het volgende:
Kweej, ik heb nu al twee keer gevraagd hoe het met je bulten is!![]()
Ah! Je hebt het gezien
Maar heb je niet een anti-allergie zalfprutje ofzo d'r voor?
Hij eet er regelmatig van, had al een bakje water leeg, en het bakje voer schiet ook al op.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit NU aan een fruitsalade en een zak chips!
[..]
Geer is niet echt verlegen he?![]()
Heeft ze al wel gewoon eten gegeten?
Soms ben ik een ratje.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En ik vond je nog wel zo lief.
Vond.
Lekkerquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit NU aan een fruitsalade en een zak chips!
Dat hebben ze ook gewoon bij de apotheek, heb je geen recept voor nodig.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neeen ik heb het te druk om naar de dokter te gaan
Nee, zelf niet gelezen. Ik vond er geen ruk aan al bij de eerste paar bladzijdesquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:14 schreef Qwea het volgende:
Trouwens greys, heb jij zelf ook lipstick jungle gelezen?
Ik vind het kut geschreven, heel kinderlijk haast, en slecht vertaaldooh, en er klopt haast geen kut van met de serie
nico o'neily is nico o'reily in de serie, lynne bennet is joe bennet in de serie, ect.
ik ben een elitair zeikwijf, ik weets
RTL8, Switched at birth.quote:
Foto van het hartje?quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik was net Billy scheren en wassen. Ik heb een supertoffe nieuwe tondeuse maar de accu redt het elke keer net niet.
Dus nu heeft Billy een soort van trui aan met een hartje eruit geschoren![]()
Maar zijn poten , snoet , oren, kont en staartaanzet zijn wel weer mooi kaal![]()
En hij ruikt zo heerlijk nu, ik heb hem lekker lang laten intrekken met inecto cocosconditioner
Ik wil nu ook al nooit meer zonder kat. Net dacht ze toch echt dat ze onder het TV meubel door kon. En dat is een ruimte van 5cm. Hij staat nu wel weer netjes tegen de muur aan.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:36 schreef Loveless85 het volgende:
Mijn kat is helemaal gek met een speeltje, en het gaat al minutenlang door
Jouw vier kindjes?quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Whut? Wat nou weer? Ik weet van niks
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wil nu ook al nooit meer zonder kat. Net dacht ze toch echt dat ze onder het TV meubel door kon. En dat is een ruimte van 5cm. Hij staat nu wel weer netjes tegen de muur aan.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:36 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en mag ik nog even MissBliss en Isdatzo hierop wijzen: Mis hier *Het_hupt*
Dank![]()
Mijn kat is helemaal gek met een speeltje, en het gaat al minutenlang door
Oh die...quote:
Ja dat is grappig, ik had het toen ik nog samenwoonden en we net de kat hadden waar ik nu ook ff op pas. Die was nog niet volgroeid en paste eerst onder bank, maar op een gegeven moment niet meer, zag er echt grappig en verschrikt uit toen ze ineens klem zatquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wil nu ook al nooit meer zonder kat. Net dacht ze toch echt dat ze onder het TV meubel door kon. En dat is een ruimte van 5cm. Hij staat nu wel weer netjes tegen de muur aan.
heb je goed gedaan danquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Whut? Wat nou weer? Ik weet van niks
Oh ja die moet ik ook nog eens proberen!quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:41 schreef oh-oh het volgende:
Inecto is de cocoslijn van de Tuinen waar ik je al wel eerder op gewezen heb, goddelijk![]()
Foto hartje zal ik morgen maken, hij had het twee weken geleden ook al op die wandeling in Soest maar toen heb ik helemaal geen foto gemaakt. Volgens mij is ie nu niet zo goed gelukt als toen...
[Loveless85] Oók????quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:44 schreef Ynske het volgende:
Wie kent deze vrouw? (2) ook een raar topic
Lekker Non!quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
[Loveless85] Oók????[/Loveless85]
[..]
Lekker Non!
Ben je jarig?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, zelf niet gelezen. Ik vond er geen ruk aan al bij de eerste paar bladzijdes
Maar omdat jij de serie zo leuk vond...
[img]quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:44 schreef Loveless85 het volgende:
Ja dat is grappig, ik had het toen ik nog samenwoonden en we net de kat hadden waar ik nu ook ff op pas. Die was nog niet volgroeid en paste eerst onder bank, maar op een gegeven moment niet meer, zag er echt grappig en verschrikt uit toen ze ineens klem zat
*gaat foto zoeken*
je hoeft maar 1 keer de img tags te gebruiken hoorquote:
Neeheeee, ik ben gisteren begonnen in het boek en ben nu al bij pagina 171quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:03 schreef Ynske het volgende:
beginnen op pagina 171 van een boek?
lees je van achter naar voren ofzo?
quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neeheeee, ik ben gisteren begonnen in het boek en ben nu al bij pagina 171
En hoe communiceren jullie nu dan!quote:
Hij zat te zuigen in SHO.quote:
Rooksignalen, je weetsquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En hoe communiceren jullie nu dan!
Ik zou het topic terug lezen als ik jou wasquote:
jamaar MJ was k*t en Mister Dirty Dancing was een meisjesdroom van menigeenquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij zat te zuigen in SHO.
Ironisch, ik heb dat vet vaak en lang gedaan in het MJ topic, om dat ene wijf (greys hoe heet ze ook nog maar weer?! ) op stang te jagen, en ik heb geen ban gehad!
* Ynske gaat topic zoekenquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou het topic terug lezen als ik jou was
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En hoe communiceren jullie nu dan!
Ze hebben zijn reacties verwijderd.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou het topic terug lezen als ik jou was
quote:
nee pagina 2 kun je nog aardig volgenquote:
Laten toevoegenquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Topickiller?![]()
Greys, je hebt een nieuwe foto toegevoegd!
Oh jaaaaaa, hoe heette ze nou?quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij zat te zuigen in SHO.
Ironisch, ik heb dat vet vaak en lang gedaan in het MJ topic, om dat ene wijf (greys hoe heet ze ook nog maar weer?! ) op stang te jagen, en ik heb geen ban gehad!
En verder ook nog wel.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee pagina 2 kun je nog aardig volgen
k heb maar 2 pagina'squote:Op dinsdag 15 september 2009 22:19 schreef JJH het volgende:
E
[..]
En verder ook nog wel.
Q, gut wat jij een lekker genuanceerd vriendje zeg, prachtig!
MM kan stront irritant zijnquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Laten toevoegen![]()
[..]
Oh jaaaaaa, hoe heette ze nou?
Die werd helemaal hysterisch!
Ik ging ook nog met MM in discussie in dat Patrick S. topic, maar het was wel een volhouderd!
Ik zag het net in de Gmail jaquote:
Hahaquote:
das wel jammer jaquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Waaaarom staat er nog steeds geen verhaal bij onze sjek?![]()
En er is wel nieuws toegevoegd; adoptieplan voor honden.
Greys, heb jij nog wat gehoord van Alice?
ja 150 per pagina, scheelt klikkenquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan heb jij meer reacties per pagina zeker?
quote:
Oke, ff afwachten dusquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:31 schreef Greys het volgende:
Robijn ja
En Ing, zie de verzonden items in Gmail.
Heb gevraagd of er nog een verhaal bij komt. En of ze wil melden wanneer het geld binnen is
Maesquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:31 schreef Maes het volgende:![]()
Ik zat mee te lezen in het Patrick S topic. Ik zeg: MM, foei.
dat wijf was kant gestoordquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:31 schreef Greys het volgende:
Robijn ja
En Ing, zie de verzonden items in Gmail.
Heb gevraagd of er nog een verhaal bij komt. En of ze wil melden wanneer het geld binnen is
k niequote:Op dinsdag 15 september 2009 22:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oke, ff afwachten dus![]()
[ afbeelding ]
Wie van jullie zijn al donateur geworden?
Goed lezen, de TS is Robijn_1961 met een underscore, das de kloon.quote:
dat leest vet kutquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja 150 per pagina, scheelt klikken
Welke was dan de echte?quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:31 schreef Loveless85 het volgende:
Pubers op FOK
Michael Jackson #66 - Tabloid Junkie
Kloontje van me
eerste topic naar aanleiding van een KLB topic waar ze in ging lopen zeuren, en toen de mensen die daarop reageerden uit ging schelden 'omdat ze in MUZ' zaten, terwijl het een KLB topic was.
In de KLB FB ging ze vervolgens Shmoopy helemaal uitschelden omdat ze niet per direct alles delete iets van 'trut doe je werk eens gewoon'. Het was eigenlijk best hilarisch
Maesje!quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:31 schreef Maes het volgende:
![]()
Ik zat mee te lezen in het Patrick S topic. Ik zeg: MM, foei.
http://www.dierenthuis.nl(...)il.php?nieuws_id=722quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
k nie
eerst hondjes adopteerbaar zijn
Dat zijn ze nu!quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
k nie
eerst hondjes adopteerbaar zijn
Ik heb hem even de link naar je post toe gerookt signaaltquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
MM: foei!Doe hem maar de groetjes Q en zeg maar dat ie irritant was
Hij was net een Jack Russel, een vasthoudend bijtertje!
[KLB FB]quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Welke was dan de echte?
Je hebt het topic wel van z'n leesbaarheid ontdaan.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:38 schreef Greys het volgende:
Oh, pas maar op dat ie daar niet dood van gaat dan Q!
Rooksignalen!
zo ken ik er nog wel eenquote:
Het FB topic, slottenquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[KLB FB]
Hier gaat ze tekeer tegen Shmoopy
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
http://www.dierenthuis.nl(...)il.php?nieuws_id=722
Ja het was niet makkelijkquote:
Snel editten. Man, die kerel kan wel wat hebben hoorquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:38 schreef Greys het volgende:
Oh, pas maar op dat ie daar niet dood van gaat dan Q!
Rooksignalen!![]()
Grapje MM![]()
Lijkt me erg gezellig, doe maarquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Maesje!![]()
Zal ik Sam morgen weer eens smsen om te vragen of we volgende week weer even bij Lust kunnen eten ofzo?En daarna drankje bij Henkie?
MM: foei!Doe hem maar de groetjes Q en zeg maar dat ie irritant was
Hij was net een Jack Russel, een vasthoudend bijtertje!
Zet je schrap:quote:
Moooooooiquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Zet je schrap:
- JJH heeft een poesje uit het asiel sinds vandaag, Geer!En ze eet al stroopwafels!
- Loveless heeft Het_Hupt ontmaskerd als ouwe getrouwde vader van 4 kids en Yvonne heeft het bevestigd.
- Nonneke is er weer!
- Ynske kijkt CSI.
- Ik ben in bad geweest!
- MM heeft een ban wegens Jack Russelgedrag.
- oh-oh heeft haar nakie met kokosgeur gewassen en er een hartje in geschoren (dit klinkt raar)
- Qwea vindt Lipstick Jungle een kutboek
- Isdatzo kon ons ook weer vinden hier
- Hara nog niet en ik heb nog wel glitters voor haar (paars!) in de OP staan
- en eh.... *piekert*
Gisteren ook al...en volgens mij eergisteren ook al.quote:
Patrick S is deaudquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Zet je schrap:
- JJH heeft een poesje uit het asiel sinds vandaag, Geer!En ze eet al stroopwafels!
- Loveless heeft Het_Hupt ontmaskerd als ouwe getrouwde vader van 4 kids en Yvonne heeft het bevestigd.
- Nonneke is er weer!
- Ynske kijkt CSI.
- Ik ben in bad geweest!
- oh-oh heeft haar nakie met kokosgeur gewassen en er een hartje in geschoren (dit klinkt raar)
- en eh.... *piekert*
waar dan? of bedoel je de foto?quote:
neenquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Of staat er nu meer bij dan alleen de sjek?
Inmiddels kijk ik Dirty Dancingquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Zet je schrap:
- Nonneke is er weer!
- Ynske kijkt CSI.
- Ik ben in bad geweest!
- en eh.... *piekert*
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
zo ken ik er nog wel een
" *insert die blauwe smilie van MB* "
Alleen de foto, we zien nog geen verhaal! Maar dat komt vast nogquote:
Uhuh!quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja niks eigenlijk
Het gaat zn gangetje wel. Beetje gepraat over beestjes enzo
Je vergat watquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Zet je schrap:
- Nonneke is er weer!
- Ynske kijkt CSI.
- Ik ben in bad geweest!
- en eh.... *piekert*
- Ing was er pas om half 10 weer en we misten haar heel erg![]()
Ik zit het adoptieformulier in te vullenquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Zet je schrap:
- Nonneke is er weer!
- Ynske kijkt CSI.
- Ik ben in bad geweest!
- en eh.... *piekert*
Neuh Yvonne heeft bevestigd dat hij batste met BrandX, de rest twijfelde ze geloof ik niet aanquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Zet je schrap:
- Nonneke is er weer!
- Ynske kijkt CSI.
- Ik ben in bad geweest!
- en eh.... *piekert*
Check~!quote:
Door rooksignalen!quote:
Intrekken, als het goed is heb je daar zo'n kaartje voor die je naar je bank stuurtquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:47 schreef Ynske het volgende:
ok ff een heel stomme vraag maareh
"
Ik weet dat ik deze machtiging te allen tijde weer ongedaan kan maken."
Euhm hoe doe je dat?
ja maar die kon ik dus niet vindenquote:
Mailen met dth? "ik wil niet meer" of stoneren.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:47 schreef Ynske het volgende:
ok ff een heel stomme vraag maareh
"
Ik weet dat ik deze machtiging te allen tijde weer ongedaan kan maken."
Euhm hoe doe je dat?
kaartje?quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Intrekken, als het goed is heb je daar zo'n kaartje voor die je naar je bank stuurt
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:47 schreef Maes het volgende:
Oh het is klaar nu. Ik heb ze allebei geadopteerd
quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh Yvonne heeft bevestigd dat hij batste met BrandX, de rest twijfelde ze geloof ik niet aan
En waarom ben ik een spook!![]()
Zoveel vergeten nog in de samenvatting.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:46 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik zit het adoptieformulier in te vullen
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mailen met dth? "ik wil niet meer" of stoneren.
Zie je nou waar ik mee moet leven!?quote:Mikey zegt (22:49):
die staat op je mobile disk
Qwea | A little out of touch a little insane zegt (22:49):
100% zeker?
ik heb dat ding namelijk ff niet bij de hand en geen zin om naar benee te lopen
Mikey zegt (22:49):
nou dat heb gekopieerd naar dat ding
Mikey zegt (22:49):
hmmm :S
bewaar toch nog maar ff