en nu? lekker boeiend!quote:Op zondag 6 september 2009 00:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nou, aangezien dat vorige verhaal ook al een fail was
ga ik hier weer ff posten
Je realiseert je dat er héél véél vrouwen op de vrouw op de foto's lijken?quote:Op zondag 6 september 2009 00:32 schreef Ringo het volgende:
Mijn Sanne Berkens
Ik lag in een kreuk om deze post van Qwea:quote:Op zondag 6 september 2009 02:30 schreef kwiwi het volgende:
ben benieuwd naar wat je gaat horen Stali
Ik ga wel bellen hoor, daar gaat het niet om.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
" ja hoi met stali. Zegguh, leef je nog? Ja want ik kwam foto's tegen van je op MP en je lijkt er behoorlijk haske dood op"
Wat heb je precies tegen Theo & Thea en die andere mensen gezegd die je hebt gesproken?quote:Op zondag 6 september 2009 02:54 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik lag in een kreuk om deze post van Qwea:
[..]
Ik ga wel bellen hoor, daar gaat het niet om.
Maar wat moet ik vredesnaam zeggen om ook maar een beetje normaal over te komen?.
En wie is dat dan wel? Ken je haar goed of zit je ons maar wat te fokken?quote:Op zondag 6 september 2009 12:03 schreef MoneyTalks het volgende:
Ze komt me bekend voor, dit zou welleens Marleen Sanders uit Veldhoven kunnen zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |